Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Un sfat la 320D


ovibuzzi

Recommended Posts

Salutare tuturor si bine v-am gasit.Este primul meu post pe acest forum asa ca am sa icerc sa fiu cat mai explicit.Am un BMW 320 din 2002.De vreo 3 sapt a inceput sa iasa un fum alb la sub capota in partea dreapta si totodata sa arunce ulei pe joja de ulei.Prima impresie turbo.Am dat turbo jos dar numik nu erea spart in el dar erea blocat de ulei uscat am desfacut am curatat si spalat turbo am pus inapoi....ce i drept nu mai iese asa mult fum dar ulei pe joja tot arunca......Am mai coletat informatii de prin alte parti si mi s a spus sa schimb separatorul de ulei care este pe undeva pe langa filtrul de aer intr o cutiuta neagra.Acesta este unele din motrrivele care duc la stricarea prematura a turbinelor.

 

Vroiam sa aud si sfatul altot persoane aici pe forumul romanesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor si bine v-am gasit.Este primul meu post pe acest forum asa ca am sa icerc sa fiu cat mai explicit.Am un BMW 320 din 2002.De vreo 3 sapt a inceput sa iasa un fum alb la sub capota in partea dreapta si totodata sa arunce ulei pe joja de ulei.Prima impresie turbo.Am dat turbo jos dar numik nu erea spart in el dar erea blocat de ulei uscat am desfacut am curatat si spalat turbo am pus inapoi....ce i drept nu mai iese asa mult fum dar ulei pe joja tot arunca......Am mai coletat informatii de prin alte parti si mi s a spus sa schimb separatorul de ulei care este pe undeva pe langa filtrul de aer intr o cutiuta neagra.Acesta este unele din motrrivele care duc la stricarea prematura a turbinelor.

 

Vroiam sa aud si sfatul altot persoane aici pe forumul romanesc

 

Asta se intampla de obicei numai la romanii care merg la consum :) si mai e si dizal incearca sa mergi mai econom poate scoti consum de Matiz :twoup:

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

si daca e diesel ce inseamna ca nu poti merge cu viteza sau ce vrei sa ziic ca nu am inteles nimika din replay-ul de l-ai dat tu...ori l-ai scris asa ca sa scrii si tu ceva....no offense

 

si apropo si cu 180 daca mergi tot 5,4 scoate la suta adika ca un matiz

 

Daca prinde 190km/h am auzit ca scoate 2,7 % !!!

 

Si DA >>> prin oras se merge'n a 4'a. Daca treci de 55km/h poti sa schimbi a 5'a.

Link to comment
Share on other sites

Ce aveti mai cu omu de i-ati sarit toti in cap? Iar stricati topicu si o dati in polemici diesel vs benzina? [ontopic] deci sa inteleg ca ai schimbat si epuratorul si tot iti arunca pe la joja? Asta voiam si eu sa te sfatuiesc, dar daca l-ai schimbat si tot asa face e bine de verificat si traseul de la epurator pana la turbo sa nu fie pe acolo ceva mazga care obtureaza trecerea gazelor din carter. Oricum in principiu ce patesti tu este de la presiunea acumulata in carter, presiune care normal este eliminata rin filtrul epurator...
Link to comment
Share on other sites

si daca e diesel ce inseamna ca nu poti merge cu viteza sau ce vrei sa ziic ca nu am inteles nimika din replay-ul de l-ai dat tu...ori l-ai scris asa ca sa scrii si tu ceva....no offense

 

si apropo si cu 180 daca mergi tot 5,4 scoate la suta adika ca un matiz

Nu man dar a patit=o un prieten care tot timpul si de fiecare data cand ne intalnim imi spune un consum gen 4,5-5,4.

 

Si dupa 4 luni ....offf offf turbo, daca scimbi viteze la 1.500-1.800rpm NORMAL

Voie buna.

 

cica sa mergi mai turat cu masina. minim 3000rpm. ca tot pe acolo consuma!

:) bine zis

 

si daca e diesel ce inseamna ca nu poti merge cu viteza sau ce vrei sa ziic ca nu am inteles nimika din replay-ul de l-ai dat tu...ori l-ai scris asa ca sa scrii si tu ceva....no offense

 

si apropo si cu 180 daca mergi tot 5,4 scoate la suta adika ca un matiz

 

Daca prinde 190km/h am auzit ca scoate 2,7 % !!!

 

Si DA >>> prin oras se merge'n a 4'a. Daca treci de 55km/h poti sa schimbi a 5'a.

:twoup: lasa omu', sau viseaza sau incearca si nu-i ies laudele de genul consum in oras 5,4 :)

 

Am si eu o intrebare stai undeva la sat si mai esti si in panta de scoti consumul ala???

 

Numai bine.

 

Ce aveti mai cu omu de i-ati sarit toti in cap? Iar stricati topicu si o dati in polemici diesel vs benzina? [ontopic] deci sa inteleg ca ai schimbat si epuratorul si tot iti arunca pe la joja? Asta voiam si eu sa te sfatuiesc, dar daca l-ai schimbat si tot asa face e bine de verificat si traseul de la epurator pana la turbo sa nu fie pe acolo ceva mazga care obtureaza trecerea gazelor din carter. Oricum in principiu ce patesti tu este de la presiunea acumulata in carter, presiune care normal este eliminata rin filtrul epurator...

 

Esti primul care pomeneste cuvantul benzina, instigi cumva?

Glumeam...

 

Numai bine.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

Toate topicurile isi au baza problemei in lipsa banilor. De intretinere, de combustibil, de inspection I si/sau II facute la timp, etc.

 

Daca gasim bani de combustibil mai mult decat suficient...putem sa nu omoram turbo prin condus subturat.

Daca sunt bani SI de intretinere mai mult decat suficienti...putem sa nu ne plangem inca de probleme 50.000km in plus fata de acum.

Daca mai sunt bani si de inspection I si/sau II...atunci din 5 in 5 ani ne luam masina noua.

 

Cat timp nu sunt bani pentru NIMIC...conducem ''la consum'' un BMW cu 200.000km si nu pentru ce a fost facut.

Intrebarea nevinovata ''de ce ai ales BMW ?'' irita si creaza dusmani pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Aviz romanasilor care stau dau replici de gen"stai la sat" sau alte figuri borduri in cap...... Stau in Los Angeles in primul rand pentru cel care se intreba daca stau la sat.....iar cu masina nu merg la consum ca nu mi place......nevasta mea a folosit mai mult masina care sta in Madrid......nu am schoimbat epuratorul (banuiesc ca te referi la separatorul de ulei cel de langa filtrul de aer....denumirea de o stiu este OIL separator filter )...nici ea nu schimba sub 3000 niciodata si nu mi am luat BMW sa merg la consum ii dau cat cere .....deci nu merg subturat sau sa scot consum de Matiz.......in fine ...am sa schimb si epuratorul....multumesc celor care au dat sfaturi si lasayti altii ironia mai jos ....este un forum de discutii si sfaturi nu de facut caterica cum fac majoritatea romanasilor...am postat si pe un forum din Anglia sau alte tari dar nu vezi lumea sa faca un replay care sa inceapa cu misto......se poate intampla oricui ca masina tot fier e....in sfarsit am sa pun un topic cu ce am rezolvat dupa ce voi schimba si epuratorul

 

Mersi and no ofense

 

Aviz romanasilor care stau dau replici de gen"stai la sat" sau alte figuri borduri in cap...... Stau in Los Angeles in primul rand pentru cel care se intreba daca stau la sat.....iar cu masina nu merg la consum ca nu mi place......nevasta mea a folosit mai mult masina care sta in Madrid......nu am schoimbat epuratorul (banuiesc ca te referi la separatorul de ulei cel de langa filtrul de aer....denumirea de o stiu este OIL separator filter )...nici ea nu schimba sub 3000 niciodata si nu mi am luat BMW sa merg la consum ii dau cat cere .....deci nu merg subturat sau sa scot consum de Matiz.......in fine ...am sa schimb si epuratorul....multumesc celor care au dat sfaturi si lasayti altii ironia mai jos ....este un forum de discutii si sfaturi nu de facut caterica cum fac majoritatea romanasilor...am postat si pe un forum din Anglia sau alte tari dar nu vezi lumea sa faca un replay care sa inceapa cu misto......se poate intampla oricui ca masina tot fier e....in sfarsit am sa pun un topic cu ce am rezolvat dupa ce voi schimba si epuratorul

 

Mersi and no ofense

 

 

Si inca ceva ca sa raspund complet...am ales BMW pt ca sunt un fun BMW si consider masini bune fff bune comparativ cu alte trompete si poti sa le dai in gura cat vrei ..mai am unul in America un 330 benzinar cu M package pe el pentru ca aici nu se gasesc diesel...asta l am luat lu nevasta mea diesel ...deci nu se pune problema de intetinere sau consum sau benzina sau chestii de astea...doar ca asa a fost sa fie cu el.dACA DAI UN SFAT DAI CA SA AJUTI PE CINEVA CU O PROBLEMA ca nici altii nu s au nascut invatati sau mari desteptoi aviz romanasilor care strang bani o saptamana sa puna benzina intr un weekend ca sa se plimbe o tura cu BMW prin capitala ....in fine mie nu mi place sa fac caterinca sau alte chestii raspund doar provocarilor....

In rest numai bine

Link to comment
Share on other sites

ovibuzii, din pacate, cam asta e mentalitatea in romanaia, mult misto si caterinca, ceea ce pe alte situri din afara nu o sa gasesti; nu vreau sa jignesc pe nimeni, sau chiar daca se simte jignit sa se abtina, pentru ca dovedeste ceea ce zic eu. Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

NU despre el era vorba. Si mai ales daca spune ca nu conduce subturat...cu atat mai bine !!! Erau spuse la modul general acele afirmatii.

Nu trebuie sa vezi DOAR atacuri la persoana :twoup: Daca unele afirmatii sunt corecte nu trebuie sa cautam sageti otravite sau baloane de sapun. DOAR citim...

Link to comment
Share on other sites

SCHIMBA EPURATORUL PANA NU STRICI SI ALTCEVA. EU AM PATIT-O.

 

Ce aveti mai cu omu de i-ati sarit toti in cap? Iar stricati topicu si o dati in polemici diesel vs benzina? [ontopic] deci sa inteleg ca ai schimbat si epuratorul si tot iti arunca pe la joja? Asta voiam si eu sa te sfatuiesc, dar daca l-ai schimbat si tot asa face e bine de verificat si traseul de la epurator pana la turbo sa nu fie pe acolo ceva mazga care obtureaza trecerea gazelor din carter. Oricum in principiu ce patesti tu este de la presiunea acumulata in carter, presiune care normal este eliminata rin filtrul epurator...

nu exista nici un "traseu de la epurator la turbo"

problema este ca un separator de gaze carter(epurator) imbacsit duce la cresterea presiunii in carter care poate crea o contrpresiune pe scurgerea de ulei din turbo in baie si care poate duce la o ungere inadecvata a turbinei si defectarea ei la turatii mari ( cum am patit-o si eu).

Link to comment
Share on other sites

Omule eu nu am jignit pe nimeni, sau sa iau la misto pe cineva Doamne fereste dar tu ne iei pe noi cu consum de 5,4 in oras, eu am zis doar ca poate stai in panta (o gluma) si o scoti din viteza si asa da cu 5,4 mai merge.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
si daca e diesel ce inseamna ca nu poti merge cu viteza sau ce vrei sa ziic ca nu am inteles nimika din replay-ul de l-ai dat tu...ori l-ai scris asa ca sa scrii si tu ceva....no offense

 

si apropo si cu 180 daca mergi tot 5,4 scoate la suta adika ca un matiz

Ca sa fi sigur ca ai rezolvat problema dute la un service BMW o sa dai un ban in plus dar ai servici plus garantia .

Off Topic eu am e90 320 d si merg sportiv in oras consuma 10-11 iar afara 6-6,5 si zau ca nu regret deloc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da ai si tu dreptate intr-un anumit fel si cu un asa zis service BMW...momentan sunt in Madrid si am fost la un service dealer BMW sa iau un Epurator Breather si a costat 53 Euro Made in Czech Republic.......am cerut un pret aproximativ pentru un filtru de aer,filtru polen si filtru de ulei...la care respectivul mi a dat o foaie cu total de 128 Euro pentru cele 3 filtre.Si am cumparat pe internet pana la urma cu 64 de euro toate 3 filtrele inclusiv transport la domiciul si toate 3 sunt marca MAHLE Made in Austria...DEci si dealurul vine chinezarii si nu vine doar ce este Made in Germany ,nu tot ce e de dealer e bun .Si mai ales daca ai ceva scule minte si pricepere nu cred ca cineva s-ar duce la dealer sa plateasca 100 Euro manopera sa schimbe un Epurator de ulei.Romanul care e mai invidios de fel "aviz unora de pe forum" printre care mi-au dat si replay la Topic spun ai BMW lasa sa platesti daca ai luat BMW de fite.Dar eu va intreb altceva ...daca iti cumperi un Golf 4 care este la jumate de pret fata de un 320D are tot turbina marca Garet si care este cu 50 euro mai ieftina adika in jur de 800 in loc de 875 Euro si tot asa.........Mercedes,BMW,AUDI nu fabrica ei consumabilele din masina...daca desfaceti un motor de golf,passat,audi,seat,Bmw veti vedea ca mufele sunt BOSCH,bujii BOSCH,ace de bord si kilometraje marca SIEMENS VDO,Cd player marca PHILIPS,ALPINE.

 

Sunt de acord ssa duci masina la servic cand e ceva de calculator care intr-adevar doar ce i de la dealer fac dar ca sa schimbi un Turbo,filtru de aer,filtru motorina,ullei doar daca este fata il duci sau un pom cu prea multi bani sau nu ai inclinatie deloc in a tine o surubeltine si o cheie in mana

No ofence pentru nimeni este doar o parere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.