Jump to content

probleme ventilatie cald-rece


coyote

Recommended Posts

Salut,

Am o problema cu climatronicul masini, un e39 530d din 2000, poate a mai intlnit cineva la masina lui.

I-i dau drumul la ventilatie pe rece,cu sau fara a/c pornit,pe la fata si la usi,baga rece,pe la picioare si pe la parbriz baga cald.Daca i-i dau sa bage doar pe sus sau doar pe la fata,la picioare baga incontinuare cald/fierbinte,in functie de cum e motorul,am impresia ca baga chiar caldura de la motor,nu stiu.Ideea e ca yo chiar daca i-i dau sa bage numai pe la fata,normal ar fii ca pe la picioare sa se opresca sa nu mai bage aer,cate odata daca e setat doar la fata,pe partea dreapta a pasagerului se opreste,se inchide clapeta aia si nu mai baga deloc aer,dar la sofer ramane incontinuare deschisa.Am umblat pe acolo si am vazut k sunt niste motorase care controloeaza clapetele alea,care sa inchida care sa deschida,pe partea dreapta sunt 4,atatea am gasit,iar pe dreapta 2,unu este lipsa la mine,dar este pozitionat sus,ca si cum ar fii pentru aerisirile de la fata.Intrebarea mea este daca a mai patit cineva sa i-i de-a sa bage rece si sa bage doar pe la fata,iar la picioare si parbriz fierbinte,si de ce nu inchid motorasele alea cand i-i dau sa bage doar intr-o pozitie?!. Ce e de facut,poate stiti pe cineva care se pricepe bine la treaba asta???!!!!

Stima,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Eu am un 525dA din 2003 si cand dau pe rece pe toate directiile,la picioare pe partea stanga,atat la sofer cat si in spate, si la parbriz baga aer cald.Chiar daca las numai pe picioare,aceleasi simptome,jumatate de masina baga rece si jumatate cald,uar la parbriz numai cald.Am incercat si cu Ac ul pornit,tot aceleasi simptome.Daca stie cineva vreo solutie,ceva de ajutor,sa ne anunte.Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Am scos si eu piesa cu tepi;se demonteaza usor, nu e de desfacut decat un surub in stea. http://www.e39.co.uk...id=34&Itemid=50

m-am ghidat dupa pozele de pe link si cu ce era la fata locului. Am imprumutat piesa unui alt 525dA sa vad ce rezultat am. In concluzie, piesa cu tepi nu mai este buna,deci urmeaza una noua. Ma bucur ca i-am dat de capat!

Edited by 42RRS
Link to comment
Share on other sites

Am scos si eu piesa cu tepi;se demonteaza usor, nu e de desfacut decat un surub in stea. http://www.e39.co.uk...id=34&Itemid=50

m-am ghidat dupa pozele de pe link si cu ce era la fata locului. Am imprumutat piesa unui alt 525dA sa vad ce rezultat am. In concluzie, piesa cu tepi nu mai este buna,deci urmeaza una noua. Ma bucur ca i-am dat de capat!

multumim!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am scos si eu piesa cu tepi;se demonteaza usor, nu e de desfacut decat un surub in stea. http://www.e39.co.uk...id=34&Itemid=50

m-am ghidat dupa pozele de pe link si cu ce era la fata locului. Am imprumutat piesa unui alt 525dA sa vad ce rezultat am. In concluzie, piesa cu tepi nu mai este buna,deci urmeaza una noua. Ma bucur ca i-am dat de capat!

Simptomele au revenit si la mine.Se pare ca ar fi o valva care ar trebuie sa inchida pe partea soferului intrarea lichidului de racire in instalatia de incalzire. Pare sa fi ramas blocata pe deschis.Am vazut pe un forum mercedes un post in care erau prezentate aceleasi simptome care sunt si la mine si tipul a desfacut nush ce valva si a curatat-o pentru ca era blocata pe deschis si in masina numai caldura avea. Am sa merg la un service sa vad daca ii dau de capat si daca gasesc valva respectiva. Poate la o atingere de ciocan isi da drumu :D

Edited by 42RRS
Link to comment
Share on other sites

la mine la e39 2001 baga rece insa parca nu se mai opreste. daca setez clima pe 21 grade sa zicem, si o las pornita, face frig intruna pana-i este frig la copil. nu ar trebui sa o regleze pe 21 grade? adica sa mentina acea temperatura in masina?
Link to comment
Share on other sites

Verificati si freonul.

 

Cu ceva timp in urma am observat ca raceste foarte putin pe partea dreapta iar pe stanga se incelzeste aerul atunci cand pornesc compresorul.

Daca lasam doar ventilatia aerului de afara, aveam aceeasi temperatura pe toate gurile de aerisire.

 

Am reinicarcat instalatia de freon, dupa ce am observat ca este foarte putin si acum totul este ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.