Jump to content

BMW E46... Cabrio 2.500cm


81rgl

Recommended Posts

Multumesc

 

Cefi ºti tu ce ma bate pure mine gându' ....am luminile alea de interior orange...ºtii pure cineva care le face albe? :frantics: Nu am uitat...spre disperarea ta :flowers:

 

Cand facem miºcarea? Timp frumos sa facut...tu sa-ti faci timp. Am nevoie de o lista de "cumpãtãrii" un magazin de referinÞã...

 

Eu vin cu ....voia bunĂŁ.... :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cefi uite aici link:

http://www.logtuning.ro/products.php?lang=ro&id_catp=1&id_cat=5&id_subcat=26&id_product_line=0&id_product=0

 

Poate Îi convingi ºi tu pe "Toma necredincioºi" ãºtia ca ai auzit-o laiv....cât de gãlãgioasã ºi deranjantã este, dacã mai vrei sã-Þi pui ºi tu ºi MirceaGSM...

 

Voie bunĂŁ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Da sunt plecat ...

 

Da se bucura ca nu trebuie sa o ceara :poke:

 

Vreau sa o vopsesc integral stiti ceva bun pe la Oradea sau imprejurimi?

Am o varianta la Arad dar as mai vrea sa aud si alte oferte .....ca doar nu o vopsesc lunar....

 

Ce ar implica o schimbare de culoare? M-a innebunit Caius :good::ninja:

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

sfatul meu in romania sa nu te duci la vopsit oriunde ci numai si numai prin cunostiinte sau relatii , altfel o sa isi bata joc de masina ta intr-un mare fel , habar nai ce vopsele folosesc ce lacuri folosesc , ca din gura se pot spune multe , am vazut masini vopsite integral in diverse reprezentante care erau patetice , cu strat de lac sub 70 de microni , ceea ce e f f f putin , sa nu mai zic ca la vopsit integral masina se dezechipeaza , sa vezi acolo distractii cu cleme rupte pe la bari / faruri , aripile nu se mai aliniau cu capota si cu bara , usi care nu se mai inchideau cum trebuie , lac exfoliat in cateva luni dupa vopsire , vopsea gazata si plina de impuritati , coaja de portocala groaznica pe toata masina , e groaznica situatia la noi cand vine vorba de vopsire / tinichigerie .

 

Sunt multi care stiu sa faca treaba buna insa nu isi dau nici un gram de interes , ai mare grija in decizia pe care o iei , si sa nu uitam preturile astronomice cerute pentru o prestatie patetica si lipsita de calitate

Link to comment
Share on other sites

+1 la ce zice acero.

ca e mai scump nu e nici o garantie ca iese bine.

Trebuie sa te inarmezi cu rabdare, daca ii presezi sa iti dea masina cand au zis, mai mare e buleala.

Cu echipat - dezechipat e drama, mai degraba mergi in garaj cu Rhaziel sau un alt prieten de-al tau si o dezechipati voi, o duci tractata la vosit si inapoi. pui la loc totul cu mana.ta. In felul asta evit foarte multe posibile probleme, greieri noi si multe alte belele.

Cleme.. faza e ca nici nu iti zic nemernicii.. desi le spui ( e de inteles ca se mai rupe o clema ) Iti bati gura de pomana cu ei sa cumpere ce au nevoie si sa le puna pe factura.

LA mine a fost asa.. 600 de euro vopsit.

In general ok, o singura picatura scursa pe prag, nu mare drama.

Cheder taiat la usa dreapta, macaraua in loc sa regleze din surub au indoit bratele dash1.gif, intr-o luna s-a terminat complet .. Distractia a costat 80 de euro cheder nou plus 40 o macara Sh + 3h de pasti si dumnezei la montat (jumate din cleme rupte)

Doua bucatele de bandoruri.. duse.. ma rog, nu e drama, am luat altele cu 5 euro, un altul prins cu holsurub in caroserie. sa nu cumva sa cumpere un sac cu 10 cleme la 2.5 euro..

Dupa un an mi-a aparut rugina la portiera dreapta jos, unde e chederul ala de cauciuc de pe margine (care lipseste, tot uit sa cumpar altul).... ma duc la garantie sa vedem ce iese.

IN rest se prezinta bine, lacul e ok, inca nu par a avea efectula al de panza de paianjen de la spalari etc..

DIn ce povesti horror am auzit cu vopsitul, am scapat ieftin...

 

Link to comment
Share on other sites

Atunci ce mai poti sa faci in tara aia cum trebuie....

 

Stiu ca e asa dar sa nu exageram ca nu le mai nici spalam....

 

Ms Domi sti ca are dreptate Aceroo ...Am sa vad cum fac mai vb si cu rhazi....

Link to comment
Share on other sites

e mult de munca si migaleala. Apoi pregatirea caroseriei (operatie esentiala, e 90 % din succesul operatiei) si aplicat vopseaua.

Toti vor repede.. 3-4 zile si ieftin. Nu se poate.

Faza e ca esti dispus sa astepti, dai si ceva bani mai multi, dar degeaba. Practic cum ai noroc.

Chiar si intr-un ateleri bun, daca sunt inghesuiti de lucrari dau buleala ca nu pot sa refuze clienti din lacomie... si sar etape, se grabes, nu le pasa oricum..

Poti merge in alta tara, dar costa pe masura in DE e intre 2000 si 4000 un vopsit complet(in functie de ce probleme ai varsta masinii, atelier etc.. )

Daca nu ai probleme grave mai bine niste retursuri pe ici pe colo si un detailing profesionist, polish etc.. , dai si un strat minune de opticoat si sanatate..

 

LA mine lacul pe masina avea 17 ani, aveam cateva puncte de rugina pe portbagaj si o zgarietura adanca si naspa pe portiera dreapta spate facuta in olanda in parcare (ai vazut-o cand am venit anul trecut) .. de asta am zis sa o vopsesc total..

NU regret dar inca trag dupa vopsitul asta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu i-am gasit o varianta pentru care pot sa garantez ca iese "parfum" dar e putin cam scump. Demonteaza totul, remonteaza, orice clema se rupe se pune noua... dupa parerea mea e artist omul. Personal, daca ar fi sa-mi vopsesc masina, numai la el as duce-o. Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pai e mai scump ca trebuie sa razuie tot pana la grund, de aia..

asa repara zonele cu probleme, daca ai, si da cu smirghel sa scoata lacul vechi si un strat subtire cat sa prinda vopseaua noua.

Sa scoata toata vopseaua veche freaca de il ia dracul..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si pana vedem ce si cum cu vopsitul...

 

A ajuns suspensia sport si bara de rigidizare fata.

 

http://img21.imageshack.us/img21/1012/20110906145216.jpg

 

Si ceva sa complecteze frumoasele jante....

 

Cred ca nu ma abtin si bag o sedinta foto in cel mai scurt timp.

 

http://img843.imageshack.us/img843/2668/20110906151436.jpg

 

Plin de voie buna...

Link to comment
Share on other sites

Cat te-a costat suspensia ta-technix? Ma tot bate gandul sa schimb si eu mtechnik-ul de pe ea...asta dupa ce schimb bascule, bucsi, capete de bara etc etc....

 

 

Suspensia: 230€

Bieletele: 35€

Bara de rigidizare fata: 35€

 

Garantie 2ani.

 

Bere dau o lada...pentru "o lumina alba" ...serios trebuie sa o facem...

Fa-mi o lista cu ce fel de leduri am nevoie si de unde sa le cumpar...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.