Jump to content

duze spalator parbriz


jaffar

Recommended Posts

pentru cei dintre noi cu masini mai vechi, este o problema comuna si extrem de enervanta: duzele se infunda in timp cu balariile din apa si incep sa sufle apa din ce in ce mai subtire si mai aleator ca directie. toate acele si jeturile de apa sub presiune nu reusesc decit sa mute bilutele de jeg deja formate in duza, remediere de scurt timp insa.

 

avind in vedere ca am incercat sa le extrag de pe capota ca sa le curat in casa "de pe partea cealalta" si am esuat (sint prinse si cu vopsea, masina mea fiind vopsita la un moment dat... si n-as vrea sa se sparga vopseaua in jurul lor; dar par si extrem de greu de scos fara sa le distrugi - deh, unica folosinta), sint nevoit sa ma gindesc la alte metode. si intr-o noapte am avut o revelatie: ce-ar fi sa bag in instalatie ... calgon ? sau alte substante din gama. ma gindesc ca daca masinile de spalat suporta, inseamna ca nu ataca nici cauciucul nici metalul, nici emailul/lacul.

 

o fi bine ? o fi rau ? stiti alte metode ?

 

si inca o intrebare asociata, s-a gindit cineva sa-si manufactureze duze incalzite ? si daca da, a gasit vreo metoda eficienta ? un set de duze noi pentru masina mea costa ridicol de mult (3 milioane unele normale si 3.5 milioane unele incalzite).

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

pentru cei dintre noi cu masini mai vechi, este o problema comuna si extrem de enervanta: duzele se infunda in timp cu balariile din apa si incep sa sufle apa din ce in ce mai subtire si mai aleator ca directie. toate acele si jeturile de apa sub presiune nu reusesc decit sa mute bilutele de jeg deja formate in duza, remediere de scurt timp insa.

 

avind in vedere ca am incercat sa le extrag de pe capota ca sa le curat in casa "de pe partea cealalta" si am esuat (sint prinse si cu vopsea, masina mea fiind vopsita la un moment dat... si n-as vrea sa se sparga vopseaua in jurul lor; dar par si extrem de greu de scos fara sa le distrugi - deh, unica folosinta), sint nevoit sa ma gindesc la alte metode. si intr-o noapte am avut o revelatie: ce-ar fi sa bag in instalatie ... calgon ? sau alte substante din gama. ma gindesc ca daca masinile de spalat suporta, inseamna ca nu ataca nici cauciucul nici metalul, nici emailul/lacul.

 

o fi bine ? o fi rau ? stiti alte metode ?

 

si inca o intrebare asociata, s-a gindit cineva sa-si manufactureze duze incalzite ? si daca da, a gasit vreo metoda eficienta ? un set de duze noi pentru masina mea costa ridicol de mult (3 milioane unele normale si 3.5 milioane unele incalzite).

 

multumesc

9328[/snapback]

 

un rezultat bun in topirea dopurilor de calcar/minerale/jeg il obtii cu otet alimentar. testat! (solutie de gospodina, deh)

Link to comment
Share on other sites

pentru cei dintre noi cu masini mai vechi, este o problema comuna si extrem de enervanta: duzele se infunda in timp cu balariile din apa si incep sa sufle apa din ce in ce mai subtire si mai aleator ca directie. toate acele si jeturile de apa sub presiune nu reusesc decit sa mute bilutele de jeg deja formate in duza, remediere de scurt timp insa.

 

avind in vedere ca am incercat sa le extrag de pe capota ca sa le curat in casa "de pe partea cealalta" si am esuat (sint prinse si cu vopsea, masina mea fiind vopsita la un moment dat... si n-as vrea sa se sparga vopseaua in jurul lor; dar par si extrem de greu de scos fara sa le distrugi - deh, unica folosinta), sint nevoit sa ma gindesc la alte metode. si intr-o noapte am avut o revelatie: ce-ar fi sa bag in instalatie ... calgon ? sau alte substante din gama. ma gindesc ca daca masinile de spalat suporta, inseamna ca nu ataca nici cauciucul nici metalul, nici emailul/lacul.

 

o fi bine ? o fi rau ? stiti alte metode ?

 

si inca o intrebare asociata, s-a gindit cineva sa-si manufactureze duze incalzite ? si daca da, a gasit vreo metoda eficienta ? un set de duze noi pentru masina mea costa ridicol de mult (3 milioane unele normale si 3.5 milioane unele incalzite).

 

multumesc

9328[/snapback]

 

 

poti sa incerci si Mr. Muscolo.... :blink:, dar poate ramai fara parbriz si fara toate furtunele...acum, serios, baga otet si oricum vezi ca duzele se scot foarte usor, nu stiu cum te-ai chinuit tu...apropo daca vrei, am pe acasa duze cu led, pentru tuning :) :) , asa ca spune-mi si ti le dau, poate te faci taximetrist.... :)

Link to comment
Share on other sites

nu vreau duze cu led draga, le las p-alea pentru tunerii seriosi :blink:

io ma gindeam sa bag in ele niste becuri (fara sa se vada, doar ca sa se incalzeasca)

 

zici ca mi le scoti si mie, daca e asa usor ? ca oricum la ultima "desfundare" am rupt un ac intr-unul din ele si virful e inca acolo ....

Link to comment
Share on other sites

si mie mi s-au infundat de cateva ori asta vara dar....au iesit destul de usor.

apropo duzele cu leduri parca dau vro 5 cai fiecare  :blink:  la taxiuri. (vitan tuning)

9428[/snapback]

 

exact...5 cp fiecare, emblema de M-15 CP si ornametul de toba inca 5 cp.. :), era sa uit sigla noua si albastra de logan aia mai da in ca 10cp pe putin... :)

Link to comment
Share on other sites

[

 

si inca o intrebare asociata, s-a gindit cineva sa-si manufactureze duze incalzite ? si daca da, a gasit vreo metoda eficienta

 

 

Da am incerca si reusit eu pe vechiul meu e34 524td din 89 am pus duze de pisicutza cred ca erau luate de la dezmembrari cu 400 de mii si aveau in ele rezistenta electrica,cu mici improvizatii iei curent de la motoras astfel incit cind primeste semnal de la bord sa trimita curent la duze(mie imi inghetau mereu iarna chiar daca aveam solutie speciala in vas) o alta smecherie care am facut-o am montat un miner de usa de seria 7 care avea butucul de cheie imbracat intr-o rezistenta,am alimentat-o cu curent,minerul avea un senzor,un swich astfel incit iarna tineai clapeta minerului trasa vreo 15 secund si butucul se incalzea :blink: si cit era de ger deschuiam fara probleme usa

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am uitat sa va tin la curent. le-am extras acum citeva zile... cu pretul ciobirii vopselei de pe capota, caci istetul care a vopsit masina nu le-a dat jos de-acolo, a dat peste cu vopsea... si chit de jur imprejur. de aici am dedus ca nici nu le-a acoperit cind a vopsit, si sint pline de vopsea in interior. asa s-a intimplat accidentul cu carb cleaner in ochi, dar acum scuipa mult mai bine. una este inca jumatate infundata, dar n-am reusit sa o fac mai bine de-atit. am incercat si cu otet inainte de spray.
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa va tin la curent. le-am extras acum citeva zile... cu pretul ciobirii vopselei de pe capota, caci istetul care a vopsit masina nu le-a dat jos de-acolo, a dat peste cu vopsea... si chit de jur imprejur. de aici am dedus ca nici nu le-a acoperit cind a vopsit, si sint pline de vopsea in interior. asa s-a intimplat accidentul cu carb cleaner in ochi, dar acum scuipa mult mai bine. una este inca jumatate infundata, dar n-am reusit sa o fac mai bine de-atit. am incercat si cu otet inainte de spray.

12683[/snapback]

 

 

otetul era bun pentru calcar, nu pentru vopsea. normal ca nu a functionat!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

pentru cei dintre noi cu masini mai vechi, este o problema comuna si extrem de enervanta: duzele se infunda in timp cu balariile din apa si incep sa sufle apa din ce in ce mai subtire si mai aleator ca directie. toate acele si jeturile de apa sub presiune nu reusesc decit sa mute bilutele de jeg deja formate in duza, remediere de scurt timp insa.

 

avind in vedere ca am incercat sa le extrag de pe capota ca sa le curat in casa "de pe partea cealalta" si am esuat (sint prinse si cu vopsea, masina mea fiind vopsita la un moment dat... si n-as vrea sa se sparga vopseaua in jurul lor; dar par si extrem de greu de scos fara sa le distrugi - deh, unica folosinta), sint nevoit sa ma gindesc la alte metode. si intr-o noapte am avut o revelatie: ce-ar fi sa bag in instalatie ... calgon ? sau alte substante din gama. ma gindesc ca daca masinile de spalat suporta, inseamna ca nu ataca nici cauciucul nici metalul, nici emailul/lacul.

 

o fi bine ? o fi rau ? stiti alte metode ?

 

si inca o intrebare asociata, s-a gindit cineva sa-si manufactureze duze incalzite ? si daca da, a gasit vreo metoda eficienta ? un set de duze noi pentru masina mea costa ridicol de mult (3 milioane unele normale si 3.5 milioane unele incalzite).

 

multumesc

9328[/snapback]

 

 

Jaff,exista un model de e30 cu incalzire in duze-este vorba de modelui 316 pe carburatie-am un set bune,dacva vrei,se alimenteaza rezistenta lor de la un plus(+), si se poate monta un switch,-adi

Link to comment
Share on other sites

Jaff,exista un model de e30 cu incalzire in duze-este vorba de modelui 316 pe carburatie-am un set bune,dacva vrei,se alimenteaza rezistenta lor de la un plus(+), si se poate monta un switch,-adi

12841[/snapback]

 

 

da !!! le vreau !!! pastreaza-le, vin azi ! thanx :blink:

Link to comment
Share on other sites

duzele incalzite nu au fost puse neaparat in tarile reci.

Dar a existat pachetul de iarna format din oglinzi incalzite, butucul de la yala soferului incalzit si duze incalzite. Sincer nu vad la ce poate sa foloseasca cineva duzele incalzite la noi. Mie nu mi-a inghetat in viatza mea lichidul de parbriz.

Link to comment
Share on other sites

intre timp m-am prins de ce toata lumea se mira ca nu pot sa scot duzele de pe capota. la capotele mai noi duzele au baza dreptunghiulara si marisoara (0.5cmx1.5cm), si au o singura ureche intr-o parte, care se apasa si iese fin.

 

la capotele dinainte de '87, duzele au baza mult mai mica, in forma de +, si din acest + sint doua urechi care trebuiesc apasate simultan pentru a o extrage.

 

acum am duze incalzite (modelul > 87), deci va trebui sa largesc gaurile din capota ca sa le instalez.

Link to comment
Share on other sites

intre timp m-am prins de ce toata lumea se mira ca nu pot sa scot duzele de pe capota. la capotele mai noi duzele au baza dreptunghiulara si marisoara (0.5cmx1.5cm), si au o singura ureche intr-o parte, care se apasa si iese fin.

 

la capotele dinainte de '87, duzele au baza mult mai mica, in forma de +, si din acest + sint doua urechi care trebuiesc apasate simultan pentru a o extrage.

 

acum am duze incalzite (modelul > 87), deci va trebui sa largesc gaurile din capota ca sa le instalez.

13279[/snapback]

sa prinzi furtunele bine intro directie care nu tensioneaza duzele pentru ca in timp se vor deplasa cu tot cu duze.am ptit asa la brake-u meu (dacie)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.