Jump to content

modificare e46 1998-2001 din 316i in 318i


Aditza

Recommended Posts

Am inteles ca motoarele sunt indentice, aceeasi capacitate si majoritatea pieselelor, diferente fiind in faptul ca 318i are 16v si alt soft.

Cunoaste cineva exact daca in afara de chiulasa si calculator mai este nevoie si de schimbarea altei piese pentru transformare?

Link to comment
Share on other sites

Si initiatorul topicului tot despre nfl probabil vorbea, motorul de pe 318 fl nu se aseamana deloc cu 316 . Are si alta capacitate cilindrica 1990 parca fata de 1895 la 316.

 

S-a discutat câteva posturi mai sus cu privire la diferenÞa dintre motoare ºi pe cifre exacte.

Link to comment
Share on other sites

Sincer eu tot nu am inteles concret ce difera si trebuie schimbat pentru a upgrada un 316i E46 nfl, motor M43 intr-un 318i E46 nfl, motor tot M43... :twoup:

 

PĂŁi dacĂŁ ai citit ce a scris Calin78, cam alea ar fi diferenĂžele.

Dar nu se merita upgrade-ul, pentru 13 CP ĂŽn plus la ~1400 kg (maÂşina goalĂŁ), insesizabil... ~9-10 CP/tonĂŁ ĂŽn plus.

Link to comment
Share on other sites

Sincer eu tot nu am inteles concret ce difera si trebuie schimbat pentru a upgrada un 316i E46 nfl, motor M43 intr-un 318i E46 nfl, motor tot M43... :twoup:

 

PĂŁi dacĂŁ ai citit ce a scris Calin78, cam alea ar fi diferenĂžele.

Dar nu se merita upgrade-ul, pentru 13 CP ĂŽn plus la ~1400 kg (maÂşina goalĂŁ), insesizabil... ~9-10 CP/tonĂŁ ĂŽn plus.

 

eu am observat diferenta chiar si la modificarea curbei de cuplu la un motor si sunt de parere ca cei 10 cp avand in vedere ca sunt adaugati la doar 104cp sunt demni de luat in considerare daca pretul este modic

Link to comment
Share on other sites

eu am observat diferenta chiar si la modificarea curbei de cuplu la un motor si sunt de parere ca cei 10 cp avand in vedere ca sunt adaugati la doar 104cp sunt demni de luat in considerare daca pretul este modic

 

Ai punctat bine: daca pretul este modic.

 

Dacã circuli 80-90% din timp În oraº, clar nu se meritã. Nici 200 CP nu se simt atâta timp cât stai barã la barã :twoup:

Link to comment
Share on other sites

este o cheltuiala inutila...

diferentele intre 316i si 318i sunt foarte mici

te tenteaza diferenta de cai putere? :twoup: citeste si la ce turatii beneficiezii de cuplu maxim, atat la 316i cat si la 318i

la 316i cuplu maxim il ai de undeva de la 2500 rot/min, pe cand la 318i trebuie sa mai calci pedala pana pe la 3800 rot/min pt a beneficia de cuplu maxim

diferentele dintre 316i si 318i se cunosc la viteze de peste 160 - 170 km/h (testat)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.