Jump to content

head light cleaning system


ahiile

Recommended Posts

buna ziua tuturor

 

imi poate spune cineva cum functioneaza spalatorii de la faruri?

 

 

am monatat un kit retrofit OEM si in instructiuni scria ca spalatorii functioneaza a 5-cea oara cand tragi de maneta pt spalare parbriz.

 

asa este?

 

trebuie sa am aprinsa faza scurta sau lunga?

 

 

multumesc anticipat

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

buna ziua tuturor

 

imi poate spune cineva cum functioneaza spalatorii de la faruri?

 

 

am monatat un kit retrofit OEM si in instructiuni scria ca spalatorii functioneaza a 5-cea oara cand tragi de maneta pt spalare parbriz.

 

asa este?

 

trebuie sa am aprinsa faza scurta sau lunga?

 

 

multumesc anticipat

 

 

gabi zii ceva :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu nu am butonul S ( intesive cleaning )

eu nu am avut din fabrica optiunea asta ( spalatori faruri - este montata ulterior RETROFIT )

 

trebuie sa fie faza lunga sau scurta?

 

stii cumva pot monta kit retrofit pt intensive cleaning?

 

multumesc anticipat

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

buna ziua tuturor

 

imi poate spune cineva cum functioneaza spalatorii de la faruri?

 

 

am monatat un kit retrofit OEM si in instructiuni scria ca spalatorii functioneaza a 5-cea oara cand tragi de maneta pt spalare parbriz.

 

asa este?

 

trebuie sa am aprinsa faza scurta sau lunga?

 

 

multumesc anticipat

 

Da, asa este. Farurile trebuie sa le ai aprinse. Daca nu ma insel, cred ca merge chiar si numai cu pozitia.

Si da, daca ai avea butonul de spalare intensiva, ar da un jet luuuuung pe parbriz si 2 jeturi consecutive pe faruri.

Link to comment
Share on other sites

gabi zii ceva :twoup:

 

La mine am observat ca daca am luminile aprinse (faza scurta) si trag de maneta 2 sec sa arunce apa pe parbriz si sa spele stergatoarele de cateva ori, in acelasi timp arunca cate un jet si pe faruri (pentru asta trebuie sa ai lichid si in al doilea recipient pentru lichid de spalare).

 

http://img708.imageshack.us/img708/7245/picture323.jpg

Link to comment
Share on other sites

din cate am vazut eu la mine spalarea farurilor merge de cand aprinzi pozitiile. daca ii dai un jet mic nu se declanseaza ii trebuie un jet mai lung. vasul ala mic este pentru faruri? la mine scade foarte greu lichidul in el iar farurile le spal destul de des... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Vasul acela este pentru solutie de spalat concentrat. Scade greu deoarece intra in jet impreuna cu celalalt jet de la vasul din dreapta jos, in spatele rotii, doar cand folosesti functia S. Daca te uiti in interiorul capotei la duzele de spalare ai 2 furtune pe fiecare duza. Un furtun vine din vasul de jos, cel care spala normal iar celalalt vine din vasul mic din compartimentul motor. In duza se intalnesc si fac amestec de solutie doar la functia S.
Link to comment
Share on other sites

Vasul acela este pentru solutie de spalat concentrat. Scade greu deoarece intra in jet impreuna cu celalalt jet de la vasul din dreapta jos, in spatele rotii, doar cand folosesti functia S. Daca te uiti in interiorul capotei la duzele de spalare ai 2 furtune pe fiecare duza. Un furtun vine din vasul de jos, cel care spala normal iar celalalt vine din vasul mic din compartimentul motor. In duza se intalnesc si fac amestec de solutie doar la functia S.

 

 

aham... acum am inteles. functia de intensiv o folosesc destul de rar deci e normal sa scada greu nuvelul in vasul mic.

multumesc pentru lamuriri

Link to comment
Share on other sites

gata am si eu acum intesive cleaning mai putin acel vas mic pentru solutia concentrata care nu cred ca este prea folositor

 

 

am cumparat maneta cu buton S si a fost nevoie sa trag un singur fir de la mufa care intra in maneta pana la modulul A1

 

merge perfect

 

 

mutlumesc tuturor pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

Vasul acela este pentru solutie de spalat concentrat. Scade greu deoarece intra in jet impreuna cu celalalt jet de la vasul din dreapta jos, in spatele rotii, doar cand folosesti functia S. Daca te uiti in interiorul capotei la duzele de spalare ai 2 furtune pe fiecare duza. Un furtun vine din vasul de jos, cel care spala normal iar celalalt vine din vasul mic din compartimentul motor. In duza se intalnesc si fac amestec de solutie doar la functia S.

 

 

aham... acum am inteles. functia de intensiv o folosesc destul de rar deci e normal sa scada greu nuvelul in vasul mic.

multumesc pentru lamuriri

 

 

am vazut ca in duzele de la capota intra si niste fire. astea de la ce mai sunt?

Link to comment
Share on other sites

gata am si eu acum intesive cleaning mai putin acel vas mic pentru solutia concentrata care nu cred ca este prea folositor

 

 

am cumparat maneta cu buton S si a fost nevoie sa trag un singur fir de la mufa care intra in maneta pana la modulul A1

 

merge perfect

 

 

mutlumesc tuturor pentru ajutor

 

felicitari. cred ca nu mai e nevoie de vasul mic. eu il am si pun in el solutie normala nu concentrata. o data la o luna intra in el 100g lichid cred si spal destul de des parbrizul si farurile.

 

incalzire

 

 

ma gandeam eu. incalzirea functioneaza doar de la o anumita temp in jos banuies. multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.