Jump to content

Intrebari 325i - E46


adrianrus

Recommended Posts

Salutare tuturor.

Am cateva intrebari.

 

1.In ultima saptamana am sesizat batai scurte si inabusite (dreapta, fata) cand trec cu masina peste piatra cubica sau gropi.

Telescoapele le-am schimbat de aproximativ 5000 km deci se exclud din ecuatie. La ce sa ma astept?

 

2.Am schimbat cureaua de la pompa de apa de aprox 5000 km iar cand este motorul rece aud jumatate de minu minut un sunet ascutit. Sa fie cureaua prea stransa?

 

3.Dupa ce opresc clima se aude un sunet foarte ciudat prin gurile de pe centrul bordului, apoi se opreste. Aveti idee ce poate fi?

 

4.Daca schimb placutele de frana cand se aprinde martorul, sunt obligat sa schimb si discurile?

 

5.Pot fi inlocuite ornamentele de nichel din exterior? Aveti idee ce preturi au?

 

6.Uneori scartaie usor scaunul soferului. Se poate unge cu ceva? Alteori vibreaza tetiera pasagerului.

 

Stiu ca sunt intrebari cam delicate, tin de ureche si probabil obsesii :twoup: dar ... intreb.

 

Multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

1. Flansele de la amortizoaree posibil sa faca acel zgomot infundat

2. Cureaua e tensionata de rola intinzatoare, de obicei in timp cureaua se slabeste, nu se strange. Plus ca nu ai nici o varianta sa o intinzi mai tare. Rola intinzatoare ai schimbat-o?

4. Nu.

 

Daca cauti pe forum vei gasi raspuns la toate intrebarile de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Esti prea stresat, astea sunt din ciclul "asa fac toate". :twoup:

 

Ornamentele de crom costa in jur de 200 euro pe fiecare parte, mi se pare foarte mult. Ti s-au matuit?

 

E foarte frustrant sa vezi ca masina se schimba incet, incet pe masura ce o tii in Romania. :) Mie-mi place sa o pastrez cat mai aproape de starea la care era cand am cumparat-o. Pana acum am reusit in proportie de 80% :)

 

Mai, s-au cam matuit, iar in dreapta s-au chiar dezlipit la imbinarea de la geamul spate. Le-am lipit eu dar se observa daca te uiti atent. Cam mult 200Euro, ai dreptate.

 

1. Flansele de la amortizoaree posibil sa faca acel zgomot infundat

2. Cureaua e tensionata de rola intinzatoare, de obicei in timp cureaua se slabeste, nu se strange. Plus ca nu ai nici o varianta sa o intinzi mai tare. Rola intinzatoare ai schimbat-o?

4. Nu.

 

Daca cauti pe forum vei gasi raspuns la toate intrebarile de mai sus.

 

1. Banuiesc ca se poate observa la mecanic. O sa trec pe la el. Nu poate fi ceva... rotule, bucsi, chestii? Nu cunosc foarte bine pentru ca n-am mai avut pana acum probleme. Specific faptul ca pe drum bun nu se aude absolut nimic.

2. Am mai raportat problema la mecanic, a dat cu un spray pe curea si parca sunetul si-a mai redus din intensitate, dar nu a disparut.

4. Discurile cand se schimba?

 

Multumesc pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa raspund concret la toate intrebarile, dar arunc si eu cateva litere:

 

1. Poate fi bascula sau bucsa de la bascula. Trebuie ridicata pe elevator si tras de articulatii ca sa isi dea seama mecanicul care componenta da semne de oboseala. Nu poti afla cu certitudine decat daca analizezi toate fierataniile si bucsele.

2. -

3. E nou zgomotul? Tin minte ca la mine se auzea mereu dupa ce opream clima un zgomot ca si cand ar mai iesi ramasitele de aer de pe conducte, mai chinuit asa, dar pt cateva secunde nu mai mult (cel mai apropiat exemplu e zgomotul ce se aude atunci cand se ia apa...)

4. Trebuie sa masori grosimea discurilor ca sa iti dai seama daca trebuie schimbate sau nu. Iti trebuie un micrometru. Daca inca mai au carne nu trebuie sa le schimbi odata cu placutele. Uite aici un tabel cu dimensiunile minime: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=447270

5. Ar trebui sa poti sa le inlocuiesti.

6. Scaunul scartaie de la toate bucatile de plastic ce intra in componenta lui si care se freaca de alte componente. Poti sa urmaresti sa vezi de unde vine zgomotul si eventual sa izolezi cu ceva mai alunecos partile ce intra in contact si scot zgomot.

Link to comment
Share on other sites

1. Ai verificat bucsile de la brate? E posibil sa fie de la ele, nu costa mult 250-300lei in functie de producator. OEM sunt mai scumpe.

2. Ai schimbat numai cureaua sau si rolele? Am vazut ca sunt curele noi care fac zgomotul asta incearca cu niste pudra sau cu o creta sa dai pe curea in timp ce se invartee. E posibil si rola/rolele daca sunt mai vechi sa fie fortate suplimentar de cureaua care este noua si nu e intinsa.

3. Zgomotul care il auzi nu are legatura cu vre-un defect ci pur si simplu e zomotul care se aude de la niste clapete care inchid acele fante de aer. (asa face si a mea am analizat si eu mult problema)

4. Schimbi discurile daca sunt uzate peste limita admisa, au santuri, deformari pe suprafata de contact sau sunt fisurate.

5. Daca vrei sa le inlocuiesti cu unele de culoare neagra se vor gasi destui amatori pentru schimb ar trebui sa primesti si diferenta. Se pot inlocui pe portiuni in cazul in care ai zgariata o anumita parte.

6. Tetierele sunt o "boala" comuna despre scaun nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Daca gasesti o lista cu revizia care se face la fiecare inspection, o sa vezi si cam la cati km e recomandat sa le schimbi, era undeva pe forum. Dar oricum mai mult la ochi, se face o bavura pe margine de la uzura.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa raspund concret la toate intrebarile, dar arunc si eu cateva litere:

 

1. Poate fi bascula sau bucsa de la bascula. Trebuie ridicata pe elevator si tras de articulatii ca sa isi dea seama mecanicul care componenta da semne de oboseala. Nu poti afla cu certitudine decat daca analizezi toate fierataniile si bucsele.

2. -

3. E nou zgomotul? Tin minte ca la mine se auzea mereu dupa ce opream clima un zgomot ca si cand ar mai iesi ramasitele de aer de pe conducte, mai chinuit asa, dar pt cateva secunde nu mai mult (cel mai apropiat exemplu e zgomotul ce se aude atunci cand se ia apa...)

4. Trebuie sa masori grosimea discurilor ca sa iti dai seama daca trebuie schimbate sau nu. Iti trebuie un micrometru. Daca inca mai au carne nu trebuie sa le schimbi odata cu placutele. Uite aici un tabel cu dimensiunile minime: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=447270

5. Ar trebui sa poti sa le inlocuiesti.

6. Scaunul scartaie de la toate bucatile de plastic ce intra in componenta lui si care se freaca de alte componente. Poti sa urmaresti sa vezi de unde vine zgomotul si eventual sa izolezi cu ceva mai alunecos partile ce intra in contact si scot zgomot.

 

3. Nu e nou, dar nu tin minte sa-l fi auzit acum 2 ani. Exact, asa se aude. Se poate schimba ceva oare in sensul asta?

6. Ceva vaselina speciala pentru asa ceva este? alba de exemplu? :twoup: O sa-l studie in weekend.

 

1. Ai verificat bucsile de la brate? E posibil sa fie de la ele, nu costa mult 250-300lei in functie de producator. OEM sunt mai scumpe.

2. Ai schimbat numai cureaua sau si rolele? Am vazut ca sunt curele noi care fac zgomotul asta incearca cu niste pudra sau cu o creta sa dai pe curea in timp ce se invartee. E posibil si rola/rolele daca sunt mai vechi sa fie fortate suplimentar de cureaua care este noua si nu e intinsa.

3. Zgomotul care il auzi nu are legatura cu vre-un defect ci pur si simplu e zomotul care se aude de la niste clapete care inchid acele fante de aer. (asa face si a mea am analizat si eu mult problema)

4. Schimbi discurile daca sunt uzate peste limita admisa, au santuri, deformari pe suprafata de contact sau sunt fisurate.

5. Daca vrei sa le inlocuiesti cu unele de culoare neagra se vor gasi destui amatori pentru schimb ar trebui sa primesti si diferenta. Se pot inlocui pe portiuni in cazul in care ai zgariata o anumita parte.

6. Tetierele sunt o "boala" comuna despre scaun nu stiu ce sa zic.

 

1. Se schimba si pe dreapta si pe stanga sau doar in partea unde sunt probleme? (intreb pt. ca amortizoarele se schimba la ambele roti)

2. Doar cureaua si pompa de apa a fost schimbata. E cam riscant sa-ti pui mainile pe acolo cu motorul pornit :) M-am ars sambata destul de frumos.

3. Nu se poate schimba oare nimic?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

1. Ambele bucsi, ambele brate daca este cazul, piesele de articulatie se schimba perechi.

2. Daca mai role care nu au fost schimbate e posibil de acolo sa vina zgomotul sau pur si simplu cureaua sa faca zgomot.

3. Nu stiu, dar nu cred ca ar merita efortul. sa demontezi bordul si sa umbli pentru atata lucru.

6. Vaselina cred ca gasesti dar nu se rezolva cu ea daca scartaie elemente de plastic intre ele si nu rolele scaunului.

Link to comment
Share on other sites

1.cred ca pivotul s-a cam dus----se cam schimba cu tot cu brat.

2. poate nu e cureaua de la pompa de apa, si o fi cea de la aer. nu stiu care cum e , dar stiu ca sunt 2 curele. tu ai schimbat una, poate cealalta e si ea pe moarte...cea noua nu are cum sa fie prea stransa, eventual e dus si intinzatorul la cea noua, daca acolo se aude

6.la scaun nu cred ca ai ce sa ii faci....dar la tetiera incearca sa o ridici la jumatae si inclinata un pic,nici maxim in spate, nici maxim in fata. undeva la mijloc .....si mie imi facea zgomot un pic cand era lasata jos complet si s-a rezolvat scihmbandu-i pozitia

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

Am cateva intrebari.

 

1.In ultima saptamana am sesizat batai scurte si inabusite (dreapta, fata) cand trec cu masina peste piatra cubica sau gropi.

Telescoapele le-am schimbat de aproximativ 5000 km deci se exclud din ecuatie. La ce sa ma astept?

 

2.Am schimbat cureaua de la pompa de apa de aprox 5000 km iar cand este motorul rece aud jumatate de minu minut un sunet ascutit. Sa fie cureaua prea stransa?

 

3.Dupa ce opresc clima se aude un sunet foarte ciudat prin gurile de pe centrul bordului, apoi se opreste. Aveti idee ce poate fi?

 

4.Daca schimb placutele de frana cand se aprinde martorul, sunt obligat sa schimb si discurile?

 

5.Pot fi inlocuite ornamentele de nichel din exterior? Aveti idee ce preturi au?

 

6.Uneori scartaie usor scaunul soferului. Se poate unge cu ceva? Alteori vibreaza tetiera pasagerului.

 

Stiu ca sunt intrebari cam delicate, tin de ureche si probabil obsesii :) dar ... intreb.

 

Multumesc mult.

 

1.-posibil bucse bascula-la mine cand erau duse se simtea o bataie in podea

2.-si eu am curea noua si la pornire scartaie scurt(o fractiune de sec parctic) posibil sa fie prea stransa

3.-la fel face si la mine din ce imi dau seama e de la clima

4.-nu e obligatoriu,depinde in ce stare sunt discurile

5.-cred ca da?

6.scartaie si la mine ba ala al soferului ba ala al pasagerului ba bocane polita de la portbagaj,de asta iubesc Romania (e si vina mea ca am suspensie sport)

 

sfat nu iti mai bate capul ca ajungi la nebuni :) eu am fost deja acolo :twoup:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

probabil bucse bascula, flansa amortizor, sau chiar pivot sau din caseta. la e46 la drumurile din tara mai mereu o sa auzi cate ceva

nu este normal sa se auda...nu cred ca este stransa cum trebuie

nu trebuie sa schimbi si discurile decat daca sunt uzate, insa va trebui sa schimbi senzorul care se duce o data ce s-a aprins in bord

da pot fi inlocuite

sunt asa numitii greierasi, nu prea merg unse, scartaie din cauza unor componente....nu prea ai ce sa le faci....

Link to comment
Share on other sites

Am cateva intrebari.

 

1.In ultima saptamana am sesizat batai scurte si inabusite (dreapta, fata) cand trec cu masina peste piatra cubica sau gropi.

Telescoapele le-am schimbat de aproximativ 5000 km deci se exclud din ecuatie. La ce sa ma astept?

 

Cu rotile drepte si masina cu frana de mana trasa, impinge de roata cu piciorul, ca si cum ai vrea sa o rotesti in spate. Daca se deplaseaza exagerat in locasul ei, atunci sunt bucsile de la brat.

 

Daca nu e asta, ridica masina de fiecare parte(fata), si misca de roata asa: cu o mana pe roata sus si cu una sub, impingi cu mana de sus si tragi cu mana de jos in acelasi timp si invers(sa ii faci joc pe axa Z). Daca ai si cea mai mica miscare, sunt pe duca pivotii. Daca are miscare stg-dr, e posibil sa ai joc la bieletele de directie.

 

Mai poate fi de la bara stabilizatoare sau de la flansa amortizorului.

 

 

2.Am schimbat cureaua de la pompa de apa de aprox 5000 km iar cand este motorul rece aud jumatate de minu minut un sunet ascutit. Sa fie cureaua prea stransa?

 

Tot timpul ai auzit sunetul asta? Sau doar acum?

La ce imi fuge mintea e urmatorul lucru: ai ceva joc la rulmentul unei fulii, iar cureaua noua il forteaza mai tare ca si cea veche.

 

3.Dupa ce opresc clima se aude un sunet foarte ciudat prin gurile de pe centrul bordului, apoi se opreste. Aveti idee ce poate fi?

 

Mi-a explicat odata un tip ce se ocupa cu instalatii de aer conditionat, insa nu imi mai amintesc exact. Stiu doar ca era normal.

 

4.Daca schimb placutele de frana cand se aprinde martorul, sunt obligat sa schimb si discurile?

 

Aprinderea senzorului nu are legatura cu discurile. Stiu la ce te gandesti, dar daca ti s-a aprins senzorul nu inseamna ca a frecat metal pe metal. In mom in care se aprinde, placutele tale au vreo 0,5 cm grosime(ferodoul)

 

5.Pot fi inlocuite ornamentele de nichel din exterior? Aveti idee ce preturi au?

Normal. Insa sunt destul de scumpe, sa le cumperi de noi(undeva la 170 eur pe o parte).

 

6.Uneori scartaie usor scaunul soferului. Se poate unge cu ceva? Alteori vibreaza tetiera pasagerului.

 

Cumpara un spray pe baza de vaselina si unge imbinarile. Daca tot esti la capitolul ala unge si pe la usi, face parte din intretinere. Cu tetiera .. schimba-i usor pozitia.

 

Stiu ca sunt intrebari cam delicate, tin de ureche si probabil obsesii :) dar ... intreb.

Te inteleg perfect :twoup:

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

2.Am schimbat cureaua de la pompa de apa de aprox 5000 km iar cand este motorul rece aud jumatate de minu minut un sunet ascutit. Sa fie cureaua prea stransa?

2. Problema este de la pompa secundara de aer! Din cauza asta se aude sunetul ascutit 30 secunde! Ea ajuta la pornirea motorului, dupa ce se incalzeste se opreste!

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

1.-@Mihai20 are dreptate, pivotul se schimba numai impreuna cu bratele si asta o faci perechi (650-700ron/bucata, completa 2bucsi si 1 pivot inclus) cine iti zice ca schimba doar pivotul vei avea surpriza sa fie sudat doar asa se face (am aceeasi motorizare, dar cabrio) asta trebuie sa schimb si eu.

 

2.-.....

3.- sunetul acela asa este si la mine dar nu dureaza mult 10-20 sec

4.- discurile se schimba doar daca sunt mancate (asta numai prin masurare poti sa stii exact)

5.-normal ca pot fi schimbate dar eu stiu ca sunt scumpe cele nichelate, asta tu stii cum stai cu banu' cele negre sunt mai ieftine;

6.-trebuie sa vezi de unde vine exact si sa-l izolezi daca merge prin ungere

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru rĂŁspunsuri.

 

Am schimbat brațul stâng și bucșile. E o altĂŁ mașinĂŁ acum. (430 set bucși, 600 braț, 200 manopera) :) Mai am de schimbat amortizoare spate și am o mașinĂŁ nouĂŁ.

 

Am uns cu o vaselina alba scaunele și ușile. Nu am mai auzit nimic.

 

Voi ruga mecanicul sĂŁ inspecteze și problema sunetului la cureaua respectivĂŁ, dar o sĂŁ-mi zicĂŁ "Nebun". Ar trebui sĂŁ-l rog sĂŁ doarmĂŁ ĂŽn masina! :twoup:)

 

Aveți idee daca butonul de direcționare a aerului de pe gurile centrale de aerisire se poate inlocui? A cĂŁzut. Sau trebuie ĂŽnlocuit tot?

 

Mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

probabil a fost apasat prea tare si a sarit din prinderi.

dai jos aerisirea cu totul, cu grija, si vezi daca s-a rupt ceva acolo, sau poti sa il pui pur si simplu la loc

daca e ceva rupst, este la plasticul grile, pe care se prinde butonul, mai repede decat butonul propriu-zis

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.