Jump to content

Helpp debitmetru


spunky528i

Recommended Posts

buna masina nu mai trage asa bine cum tragea inainte ,cateodata porneste mai greu si da sa moara daca nu o turez.... am scos mufa de la debitmetru, cu masina pornita la relantiv si nu se observa nimica,,,,cum sa im idau seama daca e de la debitmetru si daca acest debitmetru se poate repara?! am un 528i din 96
Link to comment
Share on other sites

Daca nu e nici o schimbare fara mufa e aproape sigur mort. Eu m-as uita si la sonda lambda, nimeni nu o schimba decat cand e prea tarziu, desi normal se schimba cam la 100k km.

Ca sa fii sigur pune-o si pe un tester. Alta metoda e sa faci un test cu debitmetrul altcuiva care are un model similar.

Link to comment
Share on other sites

La majoritatea modelelor mai vechi, cum e al meu, al tau si al lui spunky face parte intretinerea normala a masinii schimbarea sondei la fiecare 100k km. Treaba asta e ignorata complet, si abia dupa ce masina incepe sa consume 12l% in afara orasului, in cazuri extreme sa se inece + alte probleme, sa se schimbe pe rand debitmetru, bujii sonda lambda.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La majoritatea modelelor mai vechi, cum e al meu, al tau si al lui spunky face parte intretinerea normala a masinii schimbarea sondei la fiecare 100k km. Treaba asta e ignorata complet, si abia dupa ce masina incepe sa consume 12l% in afara orasului, in cazuri extreme sa se inece + alte probleme, sa se schimbe pe rand debitmetru, bujii sonda lambda..

ms frumos acum am bagat o pe tester... si mai dat debitmetru....sonda lamda.......si am si un furtun spart,,,ala ce iese din debitmetru si am fost sa il comand si nu au astia asa ceva....plm..a zis in felu urmator...ca debitmetru se poate sau nu sa fie defect sa schimb odata furtunul acela si sonda se poate sa ti apara pe tester daca e subturata,,, ce parere ai ?

Link to comment
Share on other sites

daca ai consum mare e sigur si sonda. Sonda + debitmetru defect ai consum mare + ce probleme mai ai tu cu inecatul. Eu as schimba toate astea.

Daca vrei sa fii sigur de debitmetru singura solutie e sa pui unul de la cineva care il are sigur bun, de proba..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca ai consum mare e sigur si sonda. Sonda + debitmetru defect ai consum mare + ce probleme mai ai tu cu inecatul. Eu as schimba toate astea.

Daca vrei sa fii sigur de debitmetru singura solutie e sa pui unul de la cineva care il are sigur bun, de proba..

nu prea stiu pe nimeni pe aici :twoup:

va trebuii sa le cumpar...

 

 

daca ai consum mare e sigur si sonda. Sonda + debitmetru defect ai consum mare + ce probleme mai ai tu cu inecatul. Eu as schimba toate astea.

Daca vrei sa fii sigur de debitmetru singura solutie e sa pui unul de la cineva care il are sigur bun, de proba..

un pret la debitmetru stiti? asa sa mi fac o idee... si deci n use poate repara..la sonda lamda am auzit ca se depunde pe ea mizerie...si ar trebuii curatata...s-ar putrea sa nu fie defacta....cred ca e de la debimnetru...

Link to comment
Share on other sites

vrajeala...cu sonda. Nu prea ai ce sa cureti. Eu as porni cu debitmetru si apoi cu restul. Inlocuieste si bujiile ca sunt ieftine oricum.

cred ca la tine ar fi asta

http://www.maf-shop.com/product_info.php/i...3621432356.html Daca postezi ultimele cifre din VIN iti pot spune exact. Oricum e in jur de 200 de euro unul bun.

Au preturi foarte bune. Nu lua decat de firma, ca apoi mai inlocuiesti. Poti incerca sa ceri o oferta si la mica publicitate, user-ul grozadan, claudiuBWR, poyut si mai sunt si altii..

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...er=all&st=0

sa schimbi filtrul de aer la 10 k maxim ca ala iti distruge debitmetrul.

Cu consumul cum stai ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vrajeala...cu sonda. Nu prea ai ce sa cureti. Eu as porni cu debitmetru si apoi cu restul. Inlocuieste si bujiile ca sunt ieftine oricum.

cred ca la tine ar fi asta

http://www.maf-shop.com/product_info.php/i...3621432356.html Daca postezi ultimele cifre din VIN iti pot spune exact. Oricum e in jur de 200 de euro unul bun.

Au preturi foarte bune. Nu lua decat de firma, ca apoi mai inlocuiesti. Poti incerca sa ceri o oferta si la mica publicitate, user-ul grozadan, claudiuBWR, poyut si mai sunt si altii..

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...er=all&st=0

sa schimbi filtrul de aer la 10 k maxim ca ala iti distruge debitmetrul.

Cu consumul cum stai ?

la consum iti zic sincer..am fost craiova inainte si mia scos undeva la 13 in oras..si 8,6 afara....dar mers frumos,,,,nu sportiv.....si acum am vazut ca mia luat undeva la 10 afara....cand am fost a doua oara de am sesizat treaba asta...eu sunt din sibiu....

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca mai ai si alte probleme in afara ce debitmetru. incearca sa cureti si regulatorul de relanti. Consumul pare in regula.

Incearca asa pana te hotarasti. Curata regulatorul de relanti, cauta pe forum, e descrisa procedura. Cauta pe torente manualul Bentley pentru modelul tau. Schimba bujiile, sunt ieftine si e relativ usor.

L.E. Ai schimbat toate consumabilele ? filtrul de benzina ? la a mea m-am ingrozit, pe filtrul meu de benzina scria made in West Germany, m-am lamurit si cu intretinerea si revizii facute in Germania...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca mai ai si alte probleme in afara ce debitmetru. incearca sa cureti si regulatorul de relanti. Consumul pare in regula.

Incearca asa pana te hotarasti. Curata regulatorul de relanti, cauta pe forum, e descrisa procedura. Cauta pe torente manualul Bentley pentru modelul tau. Schimba bujiile, sunt ieftine si e relativ usor.

L.E. Ai schimbat toate consumabilele ? filtrul de benzina ? la a mea m-am ingrozit, pe filtrul meu de benzina scria made in West Germany, m-am lamurit si cu intretinerea si revizii facute in Germania...

uleiul si filtruu dar la benzina nu am schimbat filtrul...n uma poti ajuta cu topicu ala ca nu il gasesc cu regulatoru de relati...

Link to comment
Share on other sites

cu o solutie care se foloseste si la curatarea carburatoarelor, nu mai stiu cum ii zice...

Nu te speria de schema. Imediat dupa debitmetru, pe furtunul ala gros ai un furtun mai mic care pleaca din el, si pe ala e piesa aia in forma de T...

Link to comment
Share on other sites

cu o solutie care se foloseste si la curatarea carburatoarelor, nu mai stiu cum ii zice...

Nu te speria de schema. Imediat dupa debitmetru, pe furtunul ala gros ai un furtun mai mic care pleaca din el, si pe ala e piesa aia in forma de T...

aha ..ok dar nu gasesc topicu ala unde se spune clar....ce si cum deci numma dau cu solutia aia acolo ca sprayul>? sau tre sa desfac alea...

Link to comment
Share on other sites

off.. "muie-ti is posmagii ? ". :twoup:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

uite aici un exemplu, e la un 316I. Faci la fel numai ca localizarea valvei la tine e un pic diferita.

Oricum de debitmetru nu cred ca scapi. Dar daca cureti aia si pui bujii noi (oricum nu stii de cand sunt pe masina, ar trebui macar sa le desfaci si sa te uiti/masori la ele.. ), ar trebui sa simti o imbunatatire.

Sonda Lambda ca sa fii sigur se poate masura cu un multimetru, dar nu stiu exact valorile la a ta. NU prea face nimeni asta in service-uri, daca da eroare e dusa ...

La e34 unde lista erorilor e mult mai limitata decat la e39, se mai face si asa...

Link to comment
Share on other sites

off.. "muie-ti is posmagii ? ". :twoup:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

uite aici un exemplu, e la un 316I. Faci la fel numai ca localizarea valvei la tine e un pic diferita.

Oricum de debitmetru nu cred ca scapi. Dar daca cureti aia si pui bujii noi (oricum nu stii de cand sunt pe masina, ar trebui macar sa le desfaci si sa te uiti/masori la ele.. ), ar trebui sa simti o imbunatatire.

Sonda Lambda ca sa fii sigur se poate masura cu un multimetru, dar nu stiu exact valorile la a ta. NU prea face nimeni asta in service-uri, daca da eroare e dusa ...

La e34 unde lista erorilor e mult mai limitata decat la e39, se mai face si asa...

ms frumos ..raman dator.. te tin la curent!!!

Link to comment
Share on other sites

din linkul ala de mai sus e piesa 14. Cred ca de ala au zis mecanicii. Tot acolo ai si codul, il scrii pe o hartie si cu el te duci la magazin..

E o idee buna sa verifici atent toate furtunele si furtunasele.

Masina mea e cam cu un an jumate mai batrana ca a ta. Ca si tine am luat-o relativ ieftin, dar eu stiam in ce ma bagam si ce am luat. Ca sa o pun la punct +ce nebunii mai aveam eu in cap am mai bagat cam 2500 de euro , (nu pun aici consumabile, revizii, cauciucuri.. s.a.m.d .) Nu vreau sa te sperii dar sa te astepti sa bagi ceva bani daca iti pasa. Cand va fi pusa la punct, un e39 528i in mintile lui te va face sa fii cu gura pana la urechi...

In doua luni dupa ce am luat-o am schimbat de exemplu aproape toate furtunele posibile + radiator, curele auxiliare, role presoare, tampoane toba, + nspe maruntisuri pe car enici nu mi le mai aduc aminte..

Ce e drept la mine mai scumpa manopera, am pus numai piese originale sau cele mai bune pe producator.

Pur si simplu au o varsta, stau nspe luni nemiscate la dealer in curte. O iei, e in regula mergi cu ea si incep sa cedeze tot ce insemana cauciuc imbatranit.

In plus la tine iti dau 2-3 luni maxim, in functie de cati km faci, in care vei avea batai la suspensie si o sa incepi sa schimbi tot ce inseamna bucse, pivoti si alte marafeturi, ca din cate am inteles e adusa recent din DE Probabil in DE mai mergea 3 ani fara probleme, cum merge si a mea..... Este inevitabil cand ajungi la gropile din Ro chiar si cu masini de 3 ani...

Din fericire nu mai sunt asa scumpe. Pregateste psihologic si financiar..:twoup: iti urez succes.

Link to comment
Share on other sites

din linkul ala de mai sus e piesa 14. Cred ca de ala au zis mecanicii. Tot acolo ai si codul, il scrii pe o hartie si cu el te duci la magazin..

E o idee buna sa verifici atent toate furtunele si furtunasele.

Masina mea e cam cu un an jumate mai batrana ca a ta. Ca si tine am luat-o relativ ieftin, dar eu stiam in ce ma bagam si ce am luat. Ca sa o pun la punct +ce nebunii mai aveam eu in cap am mai bagat cam 2500 de euro , (nu pun aici consumabile, revizii, cauciucuri.. s.a.m.d .) Nu vreau sa te sperii dar sa te astepti sa bagi ceva bani daca iti pasa. Cand va fi pusa la punct, un e39 528i in mintile lui te va face sa fii cu gura pana la urechi...

In doua luni dupa ce am luat-o am schimbat de exemplu aproape toate furtunele posibile + radiator, curele auxiliare, role presoare, tampoane toba, + nspe maruntisuri pe car enici nu mi le mai aduc aminte..

Ce e drept la mine mai scumpa manopera, am pus numai piese originale sau cele mai bune pe producator.

Pur si simplu au o varsta, stau nspe luni nemiscate la dealer in curte. O iei, e in regula mergi cu ea si incep sa cedeze tot ce insemana cauciuc imbatranit.

In plus la tine iti dau 2-3 luni maxim, in functie de cati km faci, in care vei avea batai la suspensie si o sa incepi sa schimbi tot ce inseamna bucse, pivoti si alte marafeturi, ca din cate am inteles e adusa recent din DE Probabil in DE mai mergea 3 ani fara probleme, cum merge si a mea..... Este inevitabil cand ajungi la gropile din Ro chiar si cu masini de 3 ani...

Din fericire nu mai sunt asa scumpe. Pregateste psihologic si financiar..:twoup: iti urez succes.

ms fain ..de tot uite iod meu de mess..te rog dami un add

manuel.niculita@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.