Jump to content

Schimbat pompa apa 520i e39 M52


Recommended Posts

:twoup:

intr o dupa amiaza a pornit mai lung masina...

dar avea un huruit ciudat!

am verificat era o problema cu cureaua de la alternator si joc la fulia de la pompa de apa, dar de fapt era pompa de apa!

am luat pompa noua am schimbat am completat cu antigel, am dat drumul la aerisitoare!

am mers a doua zi dimineata la serviciu cu caldura pornita nicio problema!

dupa amiaza fiind si mai cald am observat ca imi crestea temperatura prima liniuta de dupa 90!

crestea, revenea pe mijloc!

am ajuns acasa si am observat ca furtunul de la radiator dinspre termostat nu era la fel de cald ca cel de dinainte!

am dat totul jos verificat termostat iar pompa de apa toate ok!

montat inapoi!

completat cu antigel apa pornit motor lasat buson deschis aerisitoare deschise clima pe 32 si la minim apa sta pe mijloc si problema persista!

cred ca nu este aerisit bine!

ajutor!

verificat si joja ulei nu este spuma si nu ar fi garnitura sper!

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
:twoup:

intr o dupa amiaza a pornit mai lung masina...

dar avea un huruit ciudat!

am verificat era o problema cu cureaua de la alternator si joc la fulia de la pompa de apa, dar de fapt era pompa de apa!

am luat pompa noua am schimbat am completat cu antigel, am dat drumul la aerisitoare!

am mers a doua zi dimineata la serviciu cu caldura pornita nicio problema!

dupa amiaza fiind si mai cald am observat ca imi crestea temperatura prima liniuta de dupa 90!

crestea, revenea pe mijloc!

am ajuns acasa si am observat ca furtunul de la radiator dinspre termostat nu era la fel de cald ca cel de dinainte!

am dat totul jos verificat termostat iar pompa de apa toate ok!

montat inapoi!

completat cu antigel apa pornit motor lasat buson deschis aerisitoare deschise clima pe 32 si la minim apa sta pe mijloc si problema persista!

cred ca nu este aerisit bine!

ajutor!

verificat si joja ulei nu este spuma si nu ar fi garnitura sper!

multumesc!

verifica dimineata nivelul lichidului de racire,daca e ok verifica vascul.

Link to comment
Share on other sites

completeaza cu apa 2-3 zile la rand dimineata, daca nivelul e bun vezi termostatul(electronic sau nu?..este m52 sau m52tu?), poate are o intarziere la deschidere. spuma o vezi mai bine pe busonul de umplere cu ulei al motorului, dar poate sa fie si de la condensul din motor. busonul de la vasul de expansiune trebuie sa fie bine strans, lucreaza sub presiune tot sistemul de racire! cand se incalzeste, banuiesc ca in trafic mers bara la bara, vasco-cuplajul se aude? Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.