Jump to content

Classic E30


archimede

Recommended Posts

un M50B20 cu admisie de M50B25 + K03s.

 

P.S Masina are de cand am luat-o radio-casetofonul original Blaupunkt care nu va fi indepartat niciodata de pe masina. ( vezi foto )

 

Ce inseamna K03s? Kompresor?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Evacuarea nu dĂŁ oricum putere.

 

PoÞi câºtiga putere doar la unele maºini montând o evacuare custom ºi eliminând catalizatoarele, Însã câºtigul este foarte mic.

 

La o maºinã modernã chiar pierzi putere astfel pentru cã motoarele sunt gândite sã funcÞioneze cu catalizatoarele montate, chiar merg mai prost dacã le elimini.

 

Eu cred cã are foarte mare importanÞã brand-ul.

 

O tobĂŁ finalĂŁ este suficientĂŁ pentru ceea ce vrei tu, ĂŽnsĂŁ, din punctul meu de vedere, un sunet puternic dintr-un motor aÂşa mic este un fel de manea.

 

Brand-ul de obicei costa..si costa mult. La urma urmei, este o teava, calculata, care daca se numeste supersprint, borla,magnaflow, milltek costa o caruta de bani. Un sudor bun ( Ex: Mihail ) , poate face ceva relativ la fel, ba chiar mai bun pentru un motor turbo, si asa mai departe. In alta ordine de idei, nu vreau un sunet de V8 pe un motor asa mic. In primul si in primul rand vreau sa stiu sa calculez o evacuare, sa o sudez, si la urma performante+sunet. ( la motorul asta nu poate fi castig de putere din evacuare, chiar si din titan daca ar fi ea ).

Caline, noroc cu tine. Aveam in gand sa iau burlanul de la soba de teracota, si sa-i fac un fitting la toba finala.

Excluzand faptul ca urmez o facultate de profil ( care nu prea imi este de folos pana in momentul de fata ) , am in biblioteca multe carti comandate de pe amazon.

 

Dubiile mele se afla in stransa legatura cu evacuarea. Adica, daca este nevoie sa pun o alta intermediara sau merge traseu 'gol' de la motor. Sa nu am probleme cu legea, nu de altceva. De calculat , nu-i o piedica pentru mine.

 

Oricum, merci pentru gandurile bune. Conteaza ca lumea sare cu sfaturi bune, dar am habar despre ce spui tu.

 

Da ciupa' , de acord cu tine, asta nu reprezinta o problema. Dar ma gandesc daca e nevoie de un resonator , midpipe, etc. Mi-e frica dupa eliminarea tobei intermediare sa nu faca toba ca toate visele. :twoup:

Imi cer scuze daca te-ai simtit ofensat...Nu mi-am dat seama ca esti cunoscator...

 

Bafta cu proiectul... :(

 

Poate o sa ma ajuti si pe mine ,pe viitor cu proiectul pe care il am in cap .Bineinteles nu sunt 100%sigur ca o sa-l pun in practica .

Vreau sa cumpar inapoi prima mea masina,un Ford Taunus din anii 80'' ..Si sa-i pun un M50B25 .. :)

Nu stiu de ce nu pot sa-mi scot masina respectiva din cap.. :)

Nu trebuie sa-ti ceri scuze pentru asa ceva. Consider ca a fost o neintelegere.

Cand vrei tu, cu cea mai mare placere. Timp sa fie. Orice vis ai in cap, daca ti-l doresti, intr-o buna zi se va indeplini.

 

un M50B20 cu admisie de M50B25 + K03s.

 

P.S Masina are de cand am luat-o radio-casetofonul original Blaupunkt care nu va fi indepartat niciodata de pe masina. ( vezi foto )

 

Ce inseamna K03s? Kompresor?

 

Din cate tin minte , pe mine m-a mintit cineva ca ar fi turbina de VW , si pe motoarele de 1.8T dezvolta 180 cai. Si tot acel cineva, m-a mai mintit ca Golf-urile V GTI sunt echipate cu un K03s, exceptie facand Edition30-urile, care au K04 , turbine ce sunt capabile de 370 cai.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Da, e turbina cu care vin motoarele de 1.8T din grupul VAG, numai ca Golf-urile 4 1.8T au 150 de cai doar cele "Edition30" au 180, care au cum ai spus tu K04, la fel ca si Seat-urile Leon 1.8T tot 180.

 

Bafta cu proiectu!

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Da, e turbina cu care vin motoarele de 1.8T din grupul VAG, numai ca Golf-urile 4 1.8T au 150 de cai doar cele "Edition30" au 180, care au cum ai spus tu K04, la fel ca si Seat-urile Leon 1.8T tot 180.

 

Bafta cu proiectu!

 

Da, asa stiam si eu. k03 = 150 cai, k03s = 180.

 

Multumesc frumos. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Brand-ul de obicei costa..si costa mult. La urma urmei, este o teava, calculata, care daca se numeste supersprint, borla,magnaflow, milltek costa o caruta de bani. Un sudor bun ( Ex: Mihail ) , poate face ceva relativ la fel, ba chiar mai bun pentru un motor turbo, si asa mai departe. In alta ordine de idei, nu vreau un sunet de V8 pe un motor asa mic. In primul si in primul rand vreau sa stiu sa calculez o evacuare, sa o sudez, si la urma performante+sunet. ( la motorul asta nu poate fi castig de putere din evacuare, chiar si din titan daca ar fi ea ).

 

PoÞi crede asta, Însã este altceva când o evacuare de calitate este fãcutã de niºte ingineri cu experienÞã folosind niºte materiale ºi o aparaturã profesionalã faÞã de o evacuare calculatã corect dar fãcutã de un sudor oarecare, oricât de lãudat ar fi.

Calitatea costĂŁ, nu doar brand-ul.

 

Având În vedere cã vrei sã pui turbo, nu ÎnÞeleg de ce vrei sã faci asta cu acel motor.

Mult mai potrivit ar fi un motor de 2.5, mai ales cĂŁ existĂŁ kit-uri dedicate pe eBay pentru el.

Un M50B25 + turbo oferĂŁ cu totul alte senzaĂžii.

Este adevĂŁrat cĂŁ sunt alte costuri, dar oricum dacĂŁ pui turbinĂŁ, costurile de exploatare vor creÂşte foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Brand-ul de obicei costa..si costa mult. La urma urmei, este o teava, calculata, care daca se numeste supersprint, borla,magnaflow, milltek costa o caruta de bani. Un sudor bun ( Ex: Mihail ) , poate face ceva relativ la fel, ba chiar mai bun pentru un motor turbo, si asa mai departe. In alta ordine de idei, nu vreau un sunet de V8 pe un motor asa mic. In primul si in primul rand vreau sa stiu sa calculez o evacuare, sa o sudez, si la urma performante+sunet. ( la motorul asta nu poate fi castig de putere din evacuare, chiar si din titan daca ar fi ea ).

 

PoÞi crede asta, Însã este altceva când o evacuare de calitate este fãcutã de niºte ingineri cu experienÞã folosind niºte materiale ºi o aparaturã profesionalã faÞã de o evacuare calculatã corect dar fãcutã de un sudor oarecare, oricât de lãudat ar fi.

Calitatea costĂŁ, nu doar brand-ul.

 

Având În vedere cã vrei sã pui turbo, nu ÎnÞeleg de ce vrei sã faci asta cu acel motor.

Mult mai potrivit ar fi un motor de 2.5, mai ales cĂŁ existĂŁ kit-uri dedicate pe eBay pentru el.

Un M50B25 + turbo oferĂŁ cu totul alte senzaĂžii.

Este adevĂŁrat cĂŁ sunt alte costuri, dar oricum dacĂŁ pui turbinĂŁ, costurile de exploatare vor creÂşte foarte mult.

 

Pe de'o parte sunt de acord cu tine, pe de alta parte nu.

 

Materialele ce vor fi achizitionate, vor fi dintre cele mai bune, ca sa nu zic cele mai scumpe, pentru ca nu ma dau banii afara din casa.(student fiind). La sudat, 100% ma va ajuta un inginer, material s-a mai stricat, se va mai strica. Stii...un gram de practica echivaleaza cu o tona de teorie. Degeaba gandim :" mai bine cumperi evacuarea, mai bine ti-o face altcineva, mai bine .... te lasi pagubas, etc. " Gandind astfel, nu mai invatam niciodata. Eu vreau sa imi formez mana, pentru ca atunci cand va urma o motorizare mai mare + turbo, sa imi fie usor.

 

Turbinele de pe ebay sunt chinezarii, daca nu toate, majoritatea. Sunt diversi oameni care aduc turbine bune la preturi relativ interesante si la noi in tara. NU recomand ebay-ul pentru achizitionarea de turbine.

 

Da, un m50b25 turbo nu se poate compara cu un m50b20 turbo, dar eu vreau sa incep de jos, cu un motor mic ( 1.8 ) , fac evacuarea, dupa iau un 2.0 , ii pun o turbina mica, etc. As putea spune ca imi permit un motor mare, dar sunt alte costuri si riscuri.

 

Incet - incet, sunt tanar inca. :twoup:

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Problema e de bani, să nu ne ascundem ĂŽn spatele cuvintelor.

 

Ceea ce nu-mi place este faptul că foarte mulţi oameni ĂŽncearcă să spună că pot obţine un produs la fel de bun ca unul mult mai scump, ĂŽnsă mult mai ieftin, doar cu puţină muncă şi inventivitate românească.

 

Nu spun că nu poate ieşi o evacuare bună, ĂŽnsă nu va fi la nivel de evacuare Eisenmann, de exemplu.

 

La fel spun cei care recondiţionează amortizoare sport schimbând uleiul cu ulei de diferenţial la nu ştiu ce mare meşter.

Calitatea costă bani şi nu o poţi ĂŽnlocui cu inventivitate decât ĂŽntr-o proporţie moderată.

 

Există pe eBay şi turbine de calitate medie, nu e vorba de cele mai ieftine.

 

Dacă tot vorbim de calitate, un kit dedicat de calitate poate costa şi 7-8000 €, astfel ai şi fiabilitate ĂŽn timp.

 

Ăn orice caz, supraalimentarea este un sport foarte costisitor.

 

Din punctul meu de vedere, a supraalimenta un astfel de motor nu mi se pare o idee foarte bună pentru că există alternative mai bune la preţuri foarte apropiate.

Costurile de exploatare oricum sunt mari.

 

O maşină de 200 cp are un anumit consum.

 

Ideea este că ĂŽn 2010 nu mai este un mare secret sau inovaţie să supraalimentezi o maşină sau să faci o evacuare la comandă.

Ceea ce contează atunci când tragi linie este satisfacţia pe care ai obţinut-o la volanul maşinii ĂŽn care ai investit bani.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Problema e de bani, sĂŁ nu ne ascundem ĂŽn spatele cuvintelor.

 

Ceea ce nu-mi place este faptul cã foarte mulÞi oameni Încearcã sã spunã cã pot obÞine un produs la fel de bun ca unul mult mai scump, Însã mult mai ieftin, doar cu puÞinã muncã ºi inventivitate româneascã.

 

Nu spun cĂŁ nu poate ieÂşi o evacuare bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu va fi la nivel de evacuare Eisenmann, de exemplu.

 

La fel spun cei care recondiÞioneazã amortizoare sport schimbând uleiul cu ulei de diferenÞial la nu ºtiu ce mare meºter.

Calitatea costã bani ºi nu o poÞi Înlocui cu inventivitate decât Într-o proporÞie moderatã.

 

ExistĂŁ pe eBay Âşi turbine de calitate medie, nu e vorba de cele mai ieftine.

 

DacĂŁ tot vorbim de calitate, un kit dedicat de calitate poate costa Âşi 7-8000 €, astfel ai Âşi fiabilitate ĂŽn timp.

 

Ăn orice caz, supraalimentarea este un sport foarte costisitor.

 

Din punctul meu de vedere, a supraalimenta un astfel de motor nu mi se pare o idee foarte bunĂŁ pentru cĂŁ existĂŁ alternative mai bune la preĂžuri foarte apropiate.

Costurile de exploatare oricum sunt mari.

 

O maÂşinĂŁ de 200 cp are un anumit consum.

 

Ideea este cĂŁ ĂŽn 2010 nu mai este un mare secret sau inovaĂžie sĂŁ supraalimentezi o maÂşinĂŁ sau sĂŁ faci o evacuare la comandĂŁ.

Ceea ce conteazã atunci când tragi linie este satisfacÞia pe care ai obÞinut-o la volanul maºinii În care ai investit bani.

 

Da, nu ies evacuari 100% la fel, dar de cat sa dau 2000 E pe o evacuare, mai bine dau pe material - costuri si ajung mult mai ieftin, insa nu la calitate identica....nu ravnesc la performantele unui sistem meisterschaft.

 

Un kit turbo fiabil, bun, etc ajunge mult mai ieftin ( aduce Mihai spanachi - elspa- de pe celalalt forum ).

 

Turbina k03s e second + motor + anexe, nu depasesc 1000 E. experimental.

 

Am gasit acest M50B20 cu aprox. 40 000 km reali. Altfel, m-as indrepta cu pasi mari spre un M50B25. Ramane de vazut, treaba oricum vom face la momentul oportun. Pana atunci , mai sunt altele de gadilat.

Link to comment
Share on other sites

ÂŞtiu ce kit-uri turbo aduce.

 

Fiabilitatea este relativĂŁ ĂŽn cazul acelor kit-uri.

 

Kit-urile ĂŽntr-adevĂŁr fiabile sunt fĂŁcute de firme specializate Âşi cu oarecare renume.

 

MĂŁ rog, ĂŽn orice caz, baftĂŁ cu proiectul tĂŁu! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Spuneam ca fapt divers, pentru un proiect low-cost. Sunt turbine hibrid.

 

Cand voi alege ceva anume, voi lua din america turbina. Nu kit la gramada cu celelalte piese, nici eu nu sunt in totalitate de acord.

 

Timpul le va rezolva pe toate, rabdare sa fie. Omul cat traieste invata.

 

Seara placuta.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca o experienta hands on e inestimabila.. pentru restul exista mastercard.. :twoup:

Din cate am inteles pentru tine asta mai mult un mod in care iti formezi indemanarea si capeti experienta combinata poate cu ceva pasiune pentru BMW. In cazul asta nu e problema ca vei face tu toba, si nu o vei cumpara s.a.m.d...cate vreme esti constient ca banii care ii vei da pe piese si materiale nu vor mai fi recuperati....

Cea ce e si asta ok, daca tu esti multumit. In plus vei capata intradevar o experienta valoroasa.

Cam pe acolo sunt si eu, bag bani intr-un e34 ca imi place, nu ca ii voi recupera vreodata sau o sa fie vreo afacere,. se va pastra valoarea de revanzare sau alte prostii...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca o experienta hands on e inestimabila.. pentru restul existata mastercard.. :twoup:

Din cate am inteles pentru tine asta mai mult un mod in care iti formezi indemanarea si capeti experienta combinata poate cu ceva pasiune pentru BMW. In cazul asta nu e problema ca vei face tu toba, si nu o vei cumpara s.a.m.d...cate vreme esti constient ca banii care ii vei da pe piese si materiale nu vor mai fi recuperati....

Cea ce e si asta ok, daca tu esti multumit. In plus vei capata intradevar o experienta valoroasa.

Cam pe acolo sunt si eu, bag bani intr-un e34 ca imi place, nu ca ii voi recupera vreodata sau o sa fie vreo afacere,. se va pastra valoarea de revanzare sau alte prostii...

 

Asa-i, practica este mama invataturii.

Imi plac la nebunie E34-urile. Gasisem unul in germania la 650 euro, 3 proprietari, 160 000km ( reali cica, nu garantez ) , 2.0 vanos, volan de M, etc. Si altul, acceasi configuratie doar ca avea interior de piele la 1200 euro.

 

Si nu, banii nu se recupereaza. O masina, pe drumurile noastre, in zilele astea este considerata " o afacere proasta " de catre unii, altii.

Banii se blocheaza in masina, nu se investesc. Insa ... cine pretuieste....

 

Succes cu masina.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Ce bestial se vede asa pe strada,totul face suspensia normala ca aspect,e nu stiu,parca e o secventa dintr-un film american din 1990,daca o s-o lasi mai jos nici nu vreau sa mai ma uit pe acest topic,te iei man dupa unii si altii,strici o masina care in 2010 e frumoasa prin simplitatea ei,daca o vei lasa mai jos o sa arate naspa,in vara lui 2005,am fost la Bucuresti cu un var de-al meu sa iau un 325i coupe e30,suspensie normala,interior sport,avea confort,demaraj,era ok,ma intelesesem la bani,cand sa o iau la Pitesti ca nu este el proprietar,nu a fost radiata si proprietarul e plecat in afara,am plecat acasa cu o ciuda fara masina si urmatorul e30 a fost cu suspensie sport un 318i coupe de mi-a mancat zilele,eu am alergie,inebunesc,cand mai vad o masina lasata si cu suspensie sport,e de aceia iti spun,mare grija cum o transformi,era o parere,pana la urma e a ta poti sa o bagi si intr-o presa,salut.
Link to comment
Share on other sites

Ce bestial se vede asa pe strada,totul face suspensia normala ca aspect,e nu stiu,parca e o secventa dintr-un film american din 1990,daca o s-o lasi mai jos nici nu vreau sa mai ma uit pe acest topic,te iei man dupa unii si altii,strici o masina care in 2010 e frumoasa prin simplitatea ei,daca o vei lasa mai jos o sa arate naspa,in vara lui 2005,am fost la Bucuresti cu un var de-al meu sa iau un 325i coupe e30,suspensie normala,interior sport,avea confort,demaraj,era ok,ma intelesesem la bani,cand sa o iau la Pitesti ca nu este el proprietar,nu a fost radiata si proprietarul e plecat in afara,am plecat acasa cu o ciuda fara masina si urmatorul e30 a fost cu suspensie sport un 318i coupe de mi-a mancat zilele,eu am alergie,inebunesc,cand mai vad o masina lasata si cu suspensie sport,e de aceia iti spun,mare grija cum o transformi,era o parere,pana la urma e a ta poti sa o bagi si intr-o presa,salut.

 

 

Man, nu va fi vreun 'cult style' sau ce mai vezi tu golf II-uri pe youtube. Va fi putin mai lasata, pana imi voi pune in gand sa comand suspensie reglabila.

Fiecare cu gusturile lui, no offence.

 

+ca urmeaza fusta fata M-tech II, si incet incet completez tot kit-ul. Va arata ceva mai bine putin lasata + kit original ( sper ).

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Mii si mii de multumiri lui Mihai ( CaiusTM ) , pentru ca a intermediat & cumparat un eleron M-tech II din PLASTIC. Nota 10+, man. :twoup:

 

n-ai pt. ce.. daca mai ai nevoie de ceva, ma anunti..

eleronul e original, din 2 bucati.. mam uitat atent la el..

apropo, ti-au ajuns ?

Link to comment
Share on other sites

Mii si mii de multumiri lui Caius , pentru ca a intermediat & cumparat un eleron M-tech II din PLASTIC. Nota 10+, man. :twoup:

 

n-ai pt. ce.. daca mai ai nevoie de ceva, ma anunti..

eleronul e original, din 2 bucati.. mam uitat atent la el..

apropo, ti-au ajuns ?

 

 

Parintii mei, profesori fiind, sunt la scoala, au ore, etc. Insa , cum am vesti, te anunt. ( Ce firma de curierat este ? Ca sa sun in bacau, poate au trecut pe la usa si nu au lipit nimic ).

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam la ceva de genul ( vezi pozele 2,3 ) , dar mi-e frica sa nu o dau in 'kitsch'. Sau ar mai fi o varianta ( poza 1 )

Frumos ursul tau, am un prieten care a pus 2.5 M50b25 pe un E30, si a modificat cateva masini la viata lui, daca vrei o parere ii zic poate te ajuta, si ca faruri mie cel mai mult imi plac astea, Hella Smoked.

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca si tie iti place "vechitura". Vis-a-vis de faruri, o pereche de hella smoked originala costa cateva sute de euro bune. Acum nu stiu ce face prietenul tau, dar cred ca e vreo tehnica DIY.

Am auzit despre bagatul sticlelor farurilor in apa fierbinte pana se desprind, se da cu smirghel interiorul, se matuieste, se vopseste, se prinde sticla cu silicon de acvariu si aia e. Lasa-mi un PM cu ce anume m-ar putea ajuta si vorbim.

 

O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.