Jump to content

nu descarca turbo..help help!


Recommended Posts

buna ziua. sunt proaspatul posesor al unui 320d si am o problema la care sper sa ma puteti ajuta cu un sfat daca se poate.

masina merge super doar ca la anumite viteze imi taie gazu ba la 120 ba la 140 pur si simplu apas acceleratia si nu mai vrea da in nas si gata ma lasa chiar in timpul unei depasiri... naspa.

Am fost la un tester si mi-au spus ca are presiune prea mare in turbo si atunci ii taie gazu dupa cum au spus ei ,, nu descarca turbo " ,,90% geometrie imbaxita".

Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ce e de facut!!!!!

multumesc anticipat si astept un raspuns. Drumuri bune sa aveti!!

Link to comment
Share on other sites

voletii care fac geometria variabila la turbina imbacsiti-blocati-sau au o cursa limitata, sau capsula vaccumatica blocata, se repara in ambele cazuri, trebuie dat turbo-compresorul jos. sau fortata tija care face controlul pozitionarii voletilor pentru a rupe blocajul de particule acumulat in turbo - recomand desfacerea si curatarea temeinica, pana specifica masinilor cu motoare diesel cu turbina cu geometrie variabila nealergate, mers numai la consum :twoup: Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

cu sculele potrivite, informare temeinica innainte de a te apuca despre principiul de functionare, riscuri la demontare, riscuri la montare, cursa normala a voletilor.. si ceva simt practic cred ca poti.. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

voletii care fac geometria variabila la turbina imbacsiti-blocati-sau au o cursa limitata, sau capsula vaccumatica blocata, se repara in ambele cazuri, trebuie dat turbo-compresorul jos. sau fortata tija care face controlul pozitionarii voletilor pentru a rupe blocajul de particule acumulat in turbo - recomand desfacerea si curatarea temeinica, pana specifica masinilor cu motoare diesel cu turbina cu geometrie variabila nealergate, mers numai la consum :twoup:

Am si eu o intrebare daca tot veni vorba....E46 320d are turbina cu geometrie variabila sau fixa? Din cate stiu la 318d e cu geometrie fixa. Some info on that? Merci!

Link to comment
Share on other sites

voletii care fac geometria variabila la turbina imbacsiti-blocati-sau au o cursa limitata, sau capsula vaccumatica blocata, se repara in ambele cazuri, trebuie dat turbo-compresorul jos. sau fortata tija care face controlul pozitionarii voletilor pentru a rupe blocajul de particule acumulat in turbo - recomand desfacerea si curatarea temeinica, pana specifica masinilor cu motoare diesel cu turbina cu geometrie variabila nealergate, mers numai la consum :)

 

Pai daca eroarea este de presiune prea mare, cum este posibil sa fie voletii blocati?Ma gandesc ca nu ar fi presiune suficienta, nu mai mare. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ca principiu de functionare voletii sau wastegate-ul dupa caz din partea de turbina sunt inchisi complet la turatii joase, pe toata plaja de sarcina, pentru ca turbina nu are un randament prea bun, deci toate gazele de evacuare trec prin roata turbinei (ma rog mai e si egr-ul care ia o parte din gaze la incarcari joase), o data cu cresterea turatiei si a sarcinii acei voleti incep sa se deschida pentru a reduce presiunea de supralimentare si a o mentine la valoarea impusa de harta de supralimentare a DDE-ului, daca are un blocaj intern vine foarte curand si boost-ul de presiune in admisie dupa care se limiteaza singura, daca nu s-ar limita probabil ar incepe sa sara-crape furtunele dupa compresor sau mai rau sa creasca temperatura innainte de turbina peste valoarea maxima admisa, deci se limiteaza..

 

cea mai frecventa cauza sunt acei voleti ai VNT intepeniti sau capsula vaccumatica, cum am spus si mai sus am intalnit ambele variante, in deosebi la oameni pasnici cu masinile:)

 

p.s. la VW, Opel o data aparaut acel boost de presiune DDE-ul intra in fail safe si nu te mai lasa sa depasesti 2800-3000rpm si o incarcare medie pe toata plaja de turatii relanti->2800-3000rpm, decat dupa repornirea motorului, isi revine, pana apare iar acel boost de presiune, la BMW nu stiu daca se comporta la fel..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

voletii care fac geometria variabila la turbina imbacsiti-blocati-sau au o cursa limitata, sau capsula vaccumatica blocata, se repara in ambele cazuri, trebuie dat turbo-compresorul jos. sau fortata tija care face controlul pozitionarii voletilor pentru a rupe blocajul de particule acumulat in turbo - recomand desfacerea si curatarea temeinica, pana specifica masinilor cu motoare diesel cu turbina cu geometrie variabila nealergate, mers numai la consum :twoup:

Am si eu o intrebare daca tot veni vorba....E46 320d are turbina cu geometrie variabila sau fixa? Din cate stiu la 318d e cu geometrie fixa. Some info on that? Merci!

 

si 320d si 318d au turbina cu geometrie variabila

 

buna ziua. sunt proaspatul posesor al unui 320d si am o problema la care sper sa ma puteti ajuta cu un sfat daca se poate.

masina merge super doar ca la anumite viteze imi taie gazu ba la 120 ba la 140 pur si simplu apas acceleratia si nu mai vrea da in nas si gata ma lasa chiar in timpul unei depasiri... naspa.

Am fost la un tester si mi-au spus ca are presiune prea mare in turbo si atunci ii taie gazu dupa cum au spus ei ,, nu descarca turbo " ,,90% geometrie imbaxita".

Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ce e de facut!!!!!

multumesc anticipat si astept un raspuns. Drumuri bune sa aveti!!

 

din ce an este masina ta ca sa stiu daca ai turbina cu actuator electric sau cu capsula vaccumatica

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sal.... am si eu o problema cu un 320d e46 136 cp.... am schimbat pompa de injectie (era cazuta;asa am cumparat masina) dar masina nu tragea....mai exact nu se simtea turbina deloc.....am fost la alt service mi au schimbat debitmetru.... a inceput sa traga dar doar peste 2500 rpm unde se simte turbina.... asta numai in cazul cand apas acceleratia usor.... daca apas acceleratia brusc la turatii mici , creste in turatie dar foarte greu si nu mai intra turbina... am inteles ca ar putea sa fie de la niste supape de la turbo care sunt infundate.... sincer nu mai stiu ce sa mai fac cu ea.... pe tester actualizat 2010 nu mai apare nimic dupa ce am schimbat debitmetru.... aveti idee ce problema ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.