Jump to content

320D E90


cristian_ntz

Recommended Posts

Am tot cautat un topic asemanator si nu am gasit.

 

Am un 320D E90 si as vrea sa stiu ce trebuie schimbat cu timpul, si la cati km.

Aici ma refer la ulei servo, ulei cutie viteze sau ulei diferential ( daca se schimba ), filtrul epurator....etc.

Ce trebuie sa schimb in afara de consumabilele obisnuite (ulei motor, placute, discuri, filtru aer, filtu polen, filtru combustibil, filtru ulei, lichid frana si antigel ) ?.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa vezi ce mai trebuie schimbat...mergi din cand in cand la un service si iti face o constatare. Nu poti sa dai cu banul.

Cat despre intervalele de schimb...o sa se nasca iar polemici inutile.

 

Unii schimba la 5000km uleiul altii la 10.000km iar altii la 22.000km. Fiecare au argumentele lor.

Placutele se schimba cand se aprinde indicatorul pe bord. Poti tot atunci sa schimbi si lichidul de frana.

Discurile se schimba DOAR cand sunt uzate.

Atunci cand schimbi filtrul de aer [la 5000km sau 10.000km sau cand vrei tu :twoup:] verifici si epuratorul.

Dpmdv filtrul de combustibil [care nu este un decantor ca la Dacia] trebuie schimbat la 30.000km sau mai mult. Prin tarile vestice se schimba la intervalele de inspection.

Antigelul se schimba cam la 2 ani. Oricum ii verifici starea inainte de venirea iernii.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu la cele obisnuite ma refeream :twoup:.

Oricum.... ms pt informatia despre filtrul epurator :)

 

Ai primit raspuns la ce cautai: "Ca sa vezi ce mai trebuie schimbat...mergi din cand in cand la un service si iti face o constatare. Nu poti sa dai cu banul. "

Link to comment
Share on other sites

Turbina are un numar estimat de km la care te lasa. Parca din ce am vazut pe aici pe la 150-200k km. Filtrul de particule cam pe la 200k. In rest e dupa cum ai norocul. Bujiile imi spunea cineva ca daca depasesc 70.000 km poti sa le schimbi. Nu stiu daca o fi asa.
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa par aiurea,dar mi se pare putin aberant acest topic daca te gandesti mai bine.masina nu e robot sa stii clar atunci schimbi aia si aia.sunt o gramada de factori ce determina treaba asta,modul in care e condusa masina,pe unde e condusa masina,pana si faptul ca iarna o tii sau nu in garaj e determinant.spre exemplu eu am schimbat primul set de gume la 18 000 avand in vedere ca primii 5 000 de km i-am parcurs mai usor fiind in asa zisul rodaj.e clar ca la un mod de condus mai sportiv toate se uzeaza mai repede si nu poti schimba unele chestii ca si la o masina condusa de o femeie speriata cand urca la volan si nu stie sa bage in a 3a.repet,nu vreau sa par aiurea ,dar asta e parerea mea

 

 

Ai primit raspuns la ce cautai: "Ca sa vezi ce mai trebuie schimbat...mergi din cand in cand la un service si iti face o constatare. Nu poti sa dai cu banul. "

 

 

 

la fel zic si eu. nici o masina nu seamana cu alta si nu se poate face o generalizare la subiectul asta

Link to comment
Share on other sites

Fulia trebuie verificata sa nu aiba joc.Eu am facut schimbul de ulei sapt trecuta si la verificarea fuliei se pare ca are un un mic joc.Acum nu stiu daca sa o schimb sau daca mai merge.In legatura cu mecanicii nu am nici o incredere in ei ca te pun sa schimbi ca aibe si ei de lucru,chiar daca piesele sunt destul de scumpe.Intrebare pt cei care au schimbat fulie+role+curele cum iti dai seama ca trebuie schimbata?
Link to comment
Share on other sites

Fulia aia cred ca e destul de scumpa.

O sa o duc si eu la un control mecanic si electric......

Sper sa nu am probleme cu fulia.... se aude din cand in cand un tremurat cand pornesc masina la rece.

 

Costa 720ron pe producator si 900 originala mai ieftina 560 Vaio dar nu sunt bune.Toata distractia costa 1200 ron ca trebuie schimbate rolele intinzatorul si curelele daca tot se umbla acolo.

Link to comment
Share on other sites

filtrul epurator nu se schimba daca este fara pasla, daca este cu decantor, se curata doar.

eu la 63.000 km am schimbat si lichid de frana si antigel desi a spus mecanicul ca nu trebuiau, dar parerea mea este ca la 3 ani o data trebuie sa scinbi lichidele din masina, si ele se mai uzeaza si isi pierd din proprietati, ca nimic nu dureaza o vesnicie, mai ales in vremurile prezente.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.