Jump to content

DIY upgrade de la faruri normale la BiXenon


X X L

Recommended Posts

sunt 3 fire, 2 sunt la ZKW, astea pe care le-am luat sunt AL, din ce am citit pe E46fanatics se pare ca unul este de +, iar celelalte doua de masa, sau ceva de genul ground si weak ground, ei zic ca e suficient sa legi doar plusul sau plusul si unul din ele si merge.
Link to comment
Share on other sites

si eu am tot bosch si cred ca ai dreptate... erau 3 dar le-am incercat la o sursa sa vad cum le leg si am legat doar 2 pe cele de faza lunga. inainte sa montezi tot la loc sa incerci daca functioneaza bixenon ca eu la unu parca le-am legat invers si nu se ridica lupa :)
Link to comment
Share on other sites

firele le-am scos pe langa lupa. la mine nu a trebuit sa tai si sa lipesc nimic cu epoxy.

 

gizmo : angelu nu cred ca e lipit pe shroud ci pe marginea de la oglinda ... ca sa scoti shroud-ul trebuie sa dai angelul jos care, daca l-ai lipit cu poxypol, se va da frumos si fara urme jos...

Link to comment
Share on other sites

tu ai FL :), eu a trebuit sa tai pentru a putea pune proiectoarele bixenon de FL pe rame de xenon NFL, nu sunt aceleasi prinderi, practic am taiat acele prelungiri unde veneau suruburile care prind proiectoarele de NFL. Am vrut sa iau ramele de xenon FL insa mi-a fost teama ca nu le pot pune in carcasele mele, plus ca mai cheltuiam si alti bani dupa ce oricum am cheltuit deja prea mult cu upgrade-ul asta, mi-au mai ramas si destule piese de far xenon NFL...nici eu nu am vrut sa recurg la metoda cu lipitul, insa in final sunt multumit intrucat toate componentele sunt OEM iar palariile vin asa cum trebuie, avand acelasi diametru de 3" ca si lupele, spre deosebire de ceea ce vinde Sword, adica palarii de 3" cu lupe de 2.5", asta a si fost motivul pentru care am optat sa le iau pe astea OEM, cumparasem de la chinez palariile si cand am vazut cum vin cu lupele de 2.5" am renuntat la idee pentru ca nu imi placea spatiul care ramane intre palarie si lupa...

 

 

BTW - pentru cei cu faruri cu (bi)xenon ZKW si proiectoarele arse, se pot monta proiectoare de pe E90, e mult mai simplu decat cu astea chinezesti!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

daca vrei din alea de la Sword ti le vand pe cele care le luasem pentru mine, daca vrei OEM sunt cam de 2 chiar 3 ori mai scumpe, eu am dat 70$ pe ele cu tot cu transport! Iti pot recomanda user-ul de pe ebay de la care am luat si palariile si proiectoarele, foarte serios omul si doar asa ceva vinde, mi-a zis la telefon ca sunt in stare foarte buna, am zis ca exagereaza, cand mi-au ajuns am vazut ca erau de fapt perfecte, ca si noi...
Link to comment
Share on other sites

cand credeam ca totul este ok si ca mai am de asamblat si montat pe masina m-am lovit de alta problema, nu am putut baga ramele in carcasa pentru ca obturatorul de la proiectoare fiind amplasat in partea de jos loveste in igniter, in final singura solutie a fost sa prind ingniter-ul in afara carcasei, o sa pun niste poze cand e totul gata, nu am terminat pentru ca nu am avut timp, sper sa am azi si sa termin de asamblat...deci si daca luam ramele de FL la fel pateam. La FL banuiesc ca acest igniter nu mai este, fiind preluata functia lui de catre balast sau e incorporat in el.

Robytza cum este? tu ai zis ca ai bixenon OEM!

Link to comment
Share on other sites

nu am mai montat igniterele OEM care sunt si la FL si la NFL deoarece la mine igniteru este incorporat in balastul aftermarket care-l aveam. nu am pus balasturi OEM ca pica des si-s scumpe... si pana la urma fac acelasi lucru fara nici o diferenta la calitatea luminii.
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat :), cautand pe net imagini cu farurile FL cu xenon am observat ca ingiterul se afla in aceeasi pozitie ca si la cele NFL, cu diferenta ca sunt amplasate mai jos, ca atare am decupat carcasa farului in dreptul lor si le-am lasat mai jos apoi am izolat cu silicon pentru a nu intra apa/praf.

11.jpg

Link to comment
Share on other sites

usor nu este, pentru ca nu am stiut de la inceput ce trebuie sa fac, am descoperit pas cu pas ce si unde trebuie taiat, am luat-o din aproape in aproape, deja la al 2lea far stiam exact cat si unde trebuie sa tai ceea ce a fost extrem de usor. Daca nu cumparam Dremel-ul imi era si mai greu, cum ai facut tu nu cred ca imi iesea foarte bine, deoarece pentru a pozitiona proiectoarele bine pe oglinzi am taiat putin cate putin pana la pozitia cea mai buna, mai mult am slefuit, prea putin am taiat acolo. As zice ca e de dificultate medie+!
Link to comment
Share on other sites

gata, am terminat si cu montajul pe masina, a trebuit sa mai fac o mica modifcare la suportul farului sa aiba loc igniterul pozitionat sub carcasa, am taiat o bucatica din suport. A iesit totul foarte bine pana cum, sunt multumit, am avut ceva emotii intrucat nu stiam in ce stare este balastul/igniterul, nu le incercasem niciodata de cand le-am luat, insa totul e ok. Mai am sa leg firele de la obturator la faza lunga sa mearga si bixenonul. Mai am o eroare de bec cand pun contactul, care dispare dupe ce aprind luminile, o sa merg maine sa recodeez si LCM-ul, desi merge si fara, eroarea nu apare tot timpul iar in mers nu fac figuri de genul, stroboscop, cum li s-a intamplat altora. Lupele de 3" se vad mai bine decat cele de 2.5", o sa pun mai tarziu si ceva poze :) . Acum am farurile stock care mi-au ramas plus lupe/proeictoare si palarii de 2.5" si 3", cred ca o sa le fac si pe alea, mai ales ca stiu ''joaca acum'', le vand aici :D !

 

dremel rules pentru oamenii care mai fac una alta pe la masina. dar mai e o firma germana mult mai ok (adica vine cu mai multe in pachetul de baza) si la pret mai redus pe ebay decat pretul din magazinele de la noi de la dremel.

pe dremel am dat cca 55$ cu cateva accesorii, dar care mi-au fost suficiente!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.