Jump to content

PARERI


totnick

Recommended Posts

Dupa cum am scris si in descriere, vreau sa achizitionez un 525i, 24V, vanos, din '93, geamuri el, oglinzi el, piele in interior, incalzire in scaune, clima, cui remorca, 230.000 km reali, carte de service din germania, inmatriculat anul trecut in Romania. Teoretic e masina pe care mi-o doresc de mult. Ah, este si combi :twoup:) stiu ca unora nu le place, dar pt mine e un vis. Mai are si perdelute la geamurile din spate plus la portbagaj. Are o mica problema, ce am vazut-o si la alti colegi din club, scartie putin in viraje si directia merge putin cam greu, in rest, nu bate nimic. Mai are schimbat radiatorul DE RACIRE, e pus nou de aprox 2 -3 luni. Masina in interior e f bine intretinuta, pielea nu e uzata deloc, clima functioneaza f bine.

Astept totusi niste pareri de la voi.

Ah, am uitat, ii salut pe toti de pe forum si pe colegii vechi si pe cei noi si .... BINE V-AM REGASIT !! :))

Link to comment
Share on other sites

Salut ! :twoup:

 

CâÞi bani face maºina ? ...

Trebuie sã iei În calcul nr. de km ºi vârsta ei ...

 

 

2000 euro

 

OFF TOPIC : cum naiba face masina doar 2000 de euro din moment ce anul trecut doar taxa de inmatriculare era de 2.500 de euro la cilindreea asta iar varianta recarosarii te aducea la cel putin 500 euro hartoagele+alte cateva sute de euro

cat dadeai pe `cadavru`???????

 

ON TOPIC: masina e bine dotata,e o alegere buna DAR mi se pare SUSPECT DE MIC PRETUL avand in vedere ca iei un

525i,24 valve aproape full,cu carte service care in Germania nu il iei sub 2000 euro(ma refer la unul in stare exceptionala,fara rugina si fara probleme tehnice,nu cazaturi din schrott)

 

Sfatul meu ar fi sa te uiti cu atentie la acte si la seria masinii sa nu te trezesti cu vreo TEAPA!! Bafta in alegere!!

Link to comment
Share on other sites

Salut ! :twoup:

 

CâÞi bani face maºina ? ...

Trebuie sã iei În calcul nr. de km ºi vârsta ei ...

 

 

2000 euro

 

OFF TOPIC : cum naiba face masina doar 2000 de euro din moment ce anul trecut doar taxa de inmatriculare era de 2.500 de euro la cilindreea asta iar varianta recarosarii te aducea la cel putin 500 euro hartoagele+alte cateva sute de euro

cat dadeai pe `cadavru`???????

 

ON TOPIC: masina e bine dotata,e o alegere buna DAR mi se pare SUSPECT DE MIC PRETUL avand in vedere ca iei un

525i,24 valve aproape full,cu carte service care in Germania nu il iei sub 2000 euro(ma refer la unul in stare exceptionala,fara rugina si fara probleme tehnice,nu cazaturi din schrott)

 

Sfatul meu ar fi sa te uiti cu atentie la acte si la seria masinii sa nu te trezesti cu vreo TEAPA!! Bafta in alegere!!

 

 

Femeia pleaca la sfarsitul saptamanii in germania, definitiv. vrea banii astia pana vineri :) masina o stiu de cand a adus-o din germania si a inmatriculat-o cu o saptamana inainte de marirea taxei :)

multumesc :(

Link to comment
Share on other sites

Alta viata!!! :) Daca tu cunosti situatia adevarata a masinii de la intrare in Romania,modalitatea de inmatriculare si daca stii si situatia reala a proprietarului,totul se schimba radical si inteleg perfect si pretul masinii.

Bafta in alegere si sa te bucuri de masinuta!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Alta viata!!! :) Daca tu cunosti situatia adevarata a masinii de la intrare in Romania,modalitatea de inmatriculare si daca stii si situatia reala a proprietarului,totul se schimba radical si inteleg perfect si pretul masinii.

Bafta in alegere si sa te bucuri de masinuta!! :twoup:

 

 

multumesc mult,

doamne ajuta :))

Link to comment
Share on other sites

eu am o masina similara, numai ca e berlina, tot din 93. Motorul e bulletproof, nu prea ai probleme cu el. La el am schimbat doar garnitura capacului de chiulasa (scapa ceva ulei). Am mai schimbat consumabile, gen curele auxiliare, role presoare. Radiatorul incepuse sa curga, am pus unul nou. (la cotul de jos apre cate o crapatura, face parte din radiator, nu prea ai ce face, trebuie schimbat tot) Probabil ca si masina de care spui a avut exact aceasi problema. . Tot felul de furtune si furtunase imbatranite. Tampoane pe la tobe...

Vezi mai multe amanunte in link-ul din semnatura...

Scaunele cu comanda electrica pot crea multe probleme (nu incalzirea), celebrul back-twist. Sper sa ai manuale, ai mentionat doar incalzirea in descrierea ta.

De curand am pus o suspensie sport.(am schimbat absolut toate amortizoarele si arcurile + flanse) . In rest nimic deosebit.

In plus, touring-ul e34 are o problema mare cu oalele de amortizor spate. Colegul CRM a patit-o de curand, s-a rupt oala cand a dat de o groapa. E destul de greu de verificat, dar chiar daca acum vizual pare ok, e o zona cu potentiale probleme...

A mea e automata, consum minim minim 8 afara(daca nu sari de 120) . De regula la ce drumuri fac eu si cum merg cam 10 % oarecum mixt(cam 20% in oras, restul pe afara) . In Bucuresti cand am stat vreo 3 zile si am parcurs vreo 200 de km cam 15 % cu AC, vara.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu am o masina similara, numai ca e berlina, tot din 93. Motorul e bulletproof, nu prea ai probleme cu el. La el am schimbat doar garnitura capacului de chiulasa (scapa ceva ulei). Am mai schimbat consumabile, gen curele auxiliare, role presoare. Radiatorul incepuse sa curga, am pus unul nou. (la cotul de jos apre cate o crapatura, face parte din radiator, nu prea ai ce face, trebuie schimbat tot) Probabil ca si masina de care spui a avut exact aceasi problema. . Tot felul de furtune si furtunase imbatranite. Tampoane pe la tobe...

Vezi mai multe amanunte in link-ul din semnatura...

Scaunele cu comanda electrica pot crea multe probleme (nu incalzirea), celebrul back-twist. Sper sa ai manuale, ai mentionat doar incalzirea in descrierea ta.

De curand am pus o suspensie sport.(am schimbat absolut toate amortizoarele si arcurile + flanse) . In rest nimic deosebit.

In plus, touring-ul e34 are o problema mare cu oalele de amortizor spate. Colegul CRM a patit-o de curand, s-a rupt oala cand a dat de o groapa. E destul de greu de verificat, dar chiar daca acum vizual pare ok, e o zona cu potentiale probleme...

A mea e automata, consum minim minim 8 afara(daca nu sari de 120) . De regula la ce drumuri fac eu si cum merg cam 10 % oarecum mixt(cam 20% in oras, restul pe afara) . In Bucuresti cand am stat vreo 3 zile si am parcurs vreo 200 de km cam 15 % cu AC, vara.

 

asta are cutie manuala si scaune tot manuale, cu suport pt genunghi, super frumoase :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ca E34 touring sa aiba bube cu oalele de pe spate, poate a fost un caz izolat. Eu am desfacut acolo cand am schimbat flansele, arata bibelou tabla. Mai degraba cu flansele sa fie ceva probleme, masina fiind foarte grea si destul de rigida. Dar nici asta nu cred ca sta in picioare, la mine cred ca le-am stricat cu mana mea: avand suspensie autoreglabila pe spate, am pus remorca pe ea si am mers pe niste gropane nasoale. Cand asezi remorca si se lasa de spate, amortizoarele se intaresc si se ridica, devenind foarte rigide ==> fortare a flanselor. E doar o banuiala.

Ce suspensie are masina pe spate? Normala sau autoreglabila? Oricum pretul e pomana pt o masina inscrisa. Cum sta la pragurile fata?

Link to comment
Share on other sites

sincer eu am citit pe site-uri de afara de problema cu oalele. CRM e primul caz de care stiu de pe forum, poate si pentru ca in Romania e34 touring nu sunt pe toate drumurile, ci mai degraba rarute...

Flansele de amortizor pe spate .. e problema comuna la toate e34, fie ele berlina sau touring. Desi sincer eu nu o vad ca pe o problema.. cat boala sa tina niste flanse ? 3 seturi de amortizoare...? La mine au tinut 16 ani,, cat si amortizoarele...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ca E34 touring sa aiba bube cu oalele de pe spate, poate a fost un caz izolat. Eu am desfacut acolo cand am schimbat flansele, arata bibelou tabla. Mai degraba cu flansele sa fie ceva probleme, masina fiind foarte grea si destul de rigida. Dar nici asta nu cred ca sta in picioare, la mine cred ca le-am stricat cu mana mea: avand suspensie autoreglabila pe spate, am pus remorca pe ea si am mers pe niste gropane nasoale. Cand asezi remorca si se lasa de spate, amortizoarele se intaresc si se ridica, devenind foarte rigide ==> fortare a flanselor. E doar o banuiala.

Ce suspensie are masina pe spate? Normala sau autoreglabila? Oricum pretul e pomana pt o masina inscrisa. Cum sta la pragurile fata?

 

suspensia este normala, la prima vedere pragurile sunt ok, fara strop de rugina. maine dim la 8 merg sa ii fac o investigatie totala, inclusiv test computerizat.

Link to comment
Share on other sites

azi am facut o verificare totala a masinii la un service cu care firma unde lucrez are contract iar mecanicii de acolo sunt oameni de treaba si buni in ceea ce fac. rezultatul a fost urmatorul: fara accident, trebuie schimbat cureaua de accesorii, filtrele, uleiul, 2 bucse, testul motor a iesit super ok, fara nici o eroare, ah, si mai terbuie vascocupla schimbata. pragurile se prezinta f bine, fara lovituri, fara rugina, pe coloana de evacuare sunt mici pete de coroziune dar nu necesita interventie inca, cuplajul elastic de la cardan este in stare buna si cam atat imi amintesc acum, sunt super incantat. cel tarziu de saptamana viitoare voi fi fericitul posesor al unui e34, 525i, 24v cu vanos din 1993, 230.000 km :twoup:)

decvi, BINE V-AM REGASIT PE TOTI :))

Link to comment
Share on other sites

http://rapidshare.com/files/385035278/525i.rar.html

 

 

aici gasiti poze cu masina. pozele nu le-am putut urca direct pe forum, asa ca, daca vreti sa o vedeti le gasiti aici:

http://rapidshare.com/files/385035278/525i.rar.html

 

pareri? :)

multumec.

 

Frumoasa `nava` :) Exteriorul arata de parca a stat la cutie toti acesti ani.Iti doresc sa iti aduca multe satisfactii si

multi km fara reparatii. Nu mai ramane nimic de spus decat.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

http://rapidshare.com/files/385035278/525i.rar.html

 

 

aici gasiti poze cu masina. pozele nu le-am putut urca direct pe forum, asa ca, daca vreti sa o vedeti le gasiti aici:

http://rapidshare.com/files/385035278/525i.rar.html

 

pareri? :(

multumec.

 

Frumoasa `nava` :) Exteriorul arata de parca a stat la cutie toti acesti ani.Iti doresc sa iti aduca multe satisfactii si

multi km fara reparatii. Nu mai ramane nimic de spus decat.... :twoup:

 

multumesc, multumesc :(

si o sa vina si :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.