Jump to content

schimb renault laguna2 cu bmw 525tds


morpheusst

Recommended Posts

Ăla nu e corespunzĂŁtor ci super. :twoup:

 

Am gust la masini :) de aia am stat 3 luni pana am gasit-o pe a mea. Tre sa stii si ce sa cauti un E60 calumea costa iar la 8500 Euro abia daca iei un E39 in toate facultatile. De la autohouse BMW, Garantie, nu ai treaba, dotari are cred cam tot ce se poate pt un E60 dar uitete la pret, cine e tampit sa vanda un E60 din 2009 cu 8500 euro ? mai ales ca nu da nici un detaliu despre masina cine stie ce bomba o fi poate e leasing sau ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e vorba de maşini din 2009.

Ideea este că poţi lua un E60 bun şi cu 15 000 €, nicidecum cu 10 000.

Normal că nu facelift, dar unul bun şi dotat corespunzător poţi găsi.

 

Daca e la acelasi pret bine inteles. Insa cred ca sunt diferente mai ales ca 525d-ul sunt ceva mai dotate si ca optiuni deci pretul va fi mai mare.

 

Ăn perioada asta poţi cumpăra 520d/525d/530d cam la acelaşi preţ, totul ţine de cât de mare este nevoia de bani a proprietarului.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, mie nu prea mi-au placut E60-ul iar cele non-facelift seamana mult prea mult cu E39 si sincer a-si prefera E39. Puteam sa-mi iau si eu dar am preferat E39. Desi eu sper sa imi iau F10 daca nu voi reusi voi lua un E60 facelift 2008/2009 sunt destul de reusite. Si mai uite o chestie masina e din 11/08 si are 72.000km deci nare nici 2 ani. Cum de vin unii cu masini din 2001 cu km sub 150.000. Oricum nu cred ca omu se incadreaza in E60 e mult peste puterea lui financiara. Plus ca ar fi si prea mare saltu. Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Când spui "seamãnã" te referi la design? :twoup:

 

Nu, la design nu seamna nici pe departe ma refer la dotari in mare, cutie de viteze e cam aceiasi motoru paremise ca-i acelasi stiu ca l-au schimbat din 2008 incolo la fel si cutia, e tot cu cheie telecomanda au bagat-o dupa facelift nu stiu headup display-ul si nightvision-ul cand le-au bagat dar am motive sa cred ca tot dupa facelift. Deci practic ce ar avea un nonface lift superior lui E39 ? doar simplu fapt ca e mai noua insa de costat costa mai mult.

Link to comment
Share on other sites

@Tetsuzan:

 

Un E60 nonfacelift poate avea multe dotĂŁri care nu au existat pe E39.

 

LCI-ul nu a venit cu atât de multe schimbãri de ordin tehnic.

 

Uite aici toate diferenĂžele ĂŽntre nonfacelift Âşi facelift (LCI) -

 

Problema e alta.

 

Un E60 nonfacelift meritĂŁ cumpĂŁrat dacĂŁ ai bani de unul dotat Âşi cu motor pe mĂŁsurĂŁ.

 

Decât sã iei un E60 chelios ºi din primii ani de fabricaÞie, mai bine un E39 dotat ºi cu motor mare.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupa: chiar am sa ma documentez mai bine despre E60 nu prea sunt foarte bine documentat ca nu ma interesat masina nu-mi place cum arata insa daca finantele nu-mi vor permite F10 din pacate ma voi orienta catre E60. Ca motoare cele dupa 2008 am auzit ca sunt destul de reusite departe insa de F10 am vazut ocazia sa merg cu unul.

 

@sax1987: Nu sunt sigur dar poate cineva care stie sa confime: Motorul si cutia de viteze este aceiasi lucru care daca e adearat atunci masinile seamana foarte bine. Iti doresc tot succesul sa castigi la loto insa ma tem ca va mai trebuii sa castigi de cateva ori sa si intretii M5-ul. Ideea e ca poate omu nu e pregatit financiar sa treaca de la o masina la care intertinerea era 50 de lei la una la care e 500 de lei iar aici vorbim doar de schimbul de ulei si nimic altceva, piese, etc = mii de euro.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

@sax1987: Nu sunt sigur dar poate cineva care stie sa confime: Motorul si cutia de viteze este aceiasi lucru care daca e adearat atunci masinile seamana foarte bine. Iti doresc tot succesul sa castigi la loto insa ma tem ca va mai trebuii sa castigi de cateva ori sa si intretii M5-ul. Ideea e ca poate omu nu e pregatit financiar sa treaca de la o masina la care intertinerea era 50 de lei la una la care e 500 de lei iar aici vorbim doar de schimbul de ulei si nimic altceva, piese, etc = mii de euro.

Da, ai dreptate , semana putin la partea tehnica dar E60 poate venii cu mai multe optiuni , unele din ele neexistand pe E39 .

 

Depinde cat castigi de mult :) si cat de mult mergi cu M5 -ul, eu nu as folosii masina decat ocazional!

 

Asa e , lumea cumpara masini scumpe si cand vine intretinerea sau piese :twoup: se sperie !!

 

Din ce stiu eu , la renault sunt foarte scumpe piesele si revizile daca le faci la ei in service. Unchiul meu plateste 30 si ceva mil revizia de 60.000(sau 65.000, nu retin exact) la un megan II 1.5dci!

Link to comment
Share on other sites

pana acum ce prb am avut la laguna nu am platit cu nimic mai mult fata de ford focus :twoup:

 

o revizie de ulei e in jur de 180 ron (filtru ulei,ulei si manopera)

bucse bara stabilizatoare 50 ron......bieleta directie 50 ron........in principiu a mers ok...nu l-am auzit pe frate-miu sa schimbe si altceva....

Link to comment
Share on other sites

pana acum ce prb am avut la laguna nu am platit cu nimic mai mult fata de ford focus :twoup:

 

o revizie de ulei e in jur de 180 ron (filtru ulei,ulei si manopera)

bucse bara stabilizatoare 50 ron......bieleta directie 50 ron........in principiu a mers ok...nu l-am auzit pe frate-miu sa schimbe si altceva....

 

Haha pai vezi ce preturi, incomparabile cu BMW. La Bmw un schimb de ulei cu filtru si manopera e 500 lei asta la cel mai ieftin mecanic, la reprezentanta e 1700 ron. La renault intradevar sunt scumpe dar nu se compara cu BMW unde bagi miile de euro comparativ cu renaul unde bagi milioane ca sa aduci masina in stare buna.

@sax1987: pai doar pt dotarile alea dai 6-7 mii de euro in plus ? dotari care ce fac mai exact ? dotarile calumea sunt pe LCI pe cel anterior ai dotari care nu merita nici cea mai mica atentie parerea mea mai ales pt diferenta asa mare de bani mai bine iei un E39 si il aduci in stare buna de banii aia.

Link to comment
Share on other sites

pana acum ce prb am avut la laguna nu am platit cu nimic mai mult fata de ford focus :twoup:

 

o revizie de ulei e in jur de 180 ron (filtru ulei,ulei si manopera)

bucse bara stabilizatoare 50 ron......bieleta directie 50 ron........in principiu a mers ok...nu l-am auzit pe frate-miu sa schimbe si altceva....

 

Haha pai vezi ce preturi, incomparabile cu BMW. La Bmw un schimb de ulei cu filtru si manopera e 500 lei asta la cel mai ieftin mecanic, la reprezentanta e 1700 ron. La renault intradevar sunt scumpe dar nu se compara cu BMW unde bagi miile de euro comparativ cu renaul unde bagi milioane ca sa aduci masina in stare buna.

@sax1987: pai doar pt dotarile alea dai 6-7 mii de euro in plus ? dotari care ce fac mai exact ? dotarile calumea sunt pe LCI pe cel anterior ai dotari care nu merita nici cea mai mica atentie parerea mea mai ales pt diferenta asa mare de bani mai bine iei un E39 si il aduci in stare buna de banii aia.

 

un schimb de ulei plus filtru 500 ron la cel mai ieftin mecanic?glumesti...am schimbat eu recent 7L ulei BMW Long Life 98 5w40 30ron litrul plus filtru Mann 25 ron...total piese:235 ron..si manopera undeva la 30-40 ron...Totusi nu EXAGERA..vb de un e39 cu motoare normale nu vorbim de un m5...

Edited by coleman
Link to comment
Share on other sites

un schimb de ulei plus filtru 500 ron la cel mai ieftin mecanic?glumesti...am schimbat eu recent 7L ulei BMW Long Life 98 5w40 30ron litrul plus filtru Mann 25 ron...total piese:235 ron..si manopera undeva la 30-40 ron...

 

+ filtru aer + filtru motorina+ ,amopera ajunge pe la 500 lei cu a spus colegul mai sus

Link to comment
Share on other sites

+ filtru aer + filtru motorina+ ,amopera ajunge pe la 500 lei cu a spus colegul mai sus

 

colegul de mai sus se referea EXCLUSIV la schimbul uleiul,filtrului de ulei si al manoperei aferente cand a inaintat costurile respective

Link to comment
Share on other sites

a gresit si el , cred ca se referea la ulei si la filtre ca altfel nu se justifica pretul

 

Nu confundati revizia cu schimbul de ulei. Am mai auzit in Romania oameni care schimba filtru de aer odata la 2-3 ani, totusi vorbim de o intretinere corespunzatoare a masinii sau vorbim de bataie de joc ? in Germania se schimba in fiecare an filtrul de aer iar cel de combustibil odata la 2 ani si are rost sa comparam combustibilul nostru cu al lor ? drept urmare putina lume isi intretine masina corespunzator dupa cum vad. Pretul unei revizii depaseste 500 ron daca in calcul intra si filtrele de polen/combustibil care cel putin cel de combustibil ar trebuii schimbat dar nu va mai mirati de ce ajung praf masinile deodata ce o faceti revizia doar cu ulei si filtru de ulei la un mecanic care are garaj in spatele blocului.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Confirm si eu, am dat 500 ron pentru ulei , filtru ulei si filtru aer pentru un 520i intr-un service bun din TM(ulei castrol si filtre mann). Daca cumperi tu uleiul si filtrele si le schimbi tu poate iesi ceva mai ieftin. Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

a gresit si el , cred ca se referea la ulei si la filtre ca altfel nu se justifica pretul

 

Nu confundati revizia cu schimbul de ulei. Am mai auzit in Romania oameni care schimba filtru de aer odata la 2-3 ani, totusi vorbim de o intretinere corespunzatoare a masinii sau vorbim de bataie de joc ? in Germania se schimba in fiecare an filtrul de aer iar cel de combustibil odata la 2 ani si are rost sa comparam combustibilul nostru cu al lor ? drept urmare putina lume isi intretine masina corespunzator dupa cum vad. Pretul unei revizii depaseste 500 ron daca in calcul intra si filtrele de polen/combustibil care cel putin cel de combustibil ar trebuii schimbat dar nu va mai mirati de ce ajung praf masinile deodata ce o faceti revizia doar cu ulei si filtru de ulei la un mecanic care are garaj in spatele blocului.

NU e chiar asa. Pe filtrul de benzina la masinii mele scria made in West Germany... :twoup: adica era cam dinainte de 90 fabricat, desi masina e din 93. Si masina a vazut in tineretea ei service la reprezentanta. Totusi nu a fost schimbat niciodata in 16 ani...

In Germania cand vii la schimbul de ueli, filtrul de aer se verifica ochimetric si daca e cazul se schimba... Al meu are vreo25 de k deja...Vad ca e inca curatel, dar o sa il schimb in cateva mii oricum.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Fiecare isi schimba cand si cum crede la urma urmei totul e bine si frumos pana se strica masina dupa aceea o sa ziceti ca ba da ce bine era daca schimbam eu aia la timp asta e Romania, in Germania ma refer la reprezenanta nu la orice service de colt ca sunt si acolo, la reprezentanta BMW se schimba odata la 2 ani (filtru combustibil) daca vrei iti dau un forward cu recomandari pt schimbat ulei, filtre, ulei ATF, lichide si ce mai vrei tu sa vezi exact specificatiile date de bmw.de. Eu le-am scris personal la Tech Support si mi-au raspuns in engleza la tot ce am intrebat dupa VIN-ul masinii. Oricum stiu ca in Romania putini au grija de masini asa cum trebuie de aia nu voi cumpara sau recomanda nimanui sa cumpere masini deaici.

 

LE: In Romania se schimba odata pe an, nu la 10k, eu fac 5k pe an si chiar azi mi-am verificat starea filtrului ca am aspirat putin pe la motor gunoaie din copaci si mizeria trasa de sub filtre. am 3k de cand l-am schimbat si deja se observa ca e uzat.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut in 2 luni aproape 10.000 km, si schimb uleiul, filtrul ulei,filtrul aer la fiecare 10.000-12.000 km!

 

Depinde mult si pe unde circuli, daca stai la sat atunci se murdareste mai repede. Cel mai bine e sa schimbi si filtrul de aer cand schimbi uleiul ca nu costa averi!

Link to comment
Share on other sites

Fiecare isi schimba cand si cum crede la urma urmei totul e bine si frumos pana se strica masina dupa aceea o sa ziceti ca ba da ce bine era daca schimbam eu aia la timp asta e Romania, in Germania ma refer la reprezenanta nu la orice service de colt ca sunt si acolo, la reprezentanta BMW se schimba odata la 2 ani (filtru combustibil) daca vrei iti dau un forward cu recomandari pt schimbat ulei, filtre, ulei ATF, lichide si ce mai vrei tu sa vezi exact specificatiile date de bmw.de. Eu le-am scris personal la Tech Support si mi-au raspuns in engleza la tot ce am intrebat dupa VIN-ul masinii. Oricum stiu ca in Romania putini au grija de masini asa cum trebuie de aia nu voi cumpara sau recomanda nimanui sa cumpere masini deaici.

 

LE: In Romania se schimba odata pe an, nu la 10k, eu fac 5k pe an si chiar azi mi-am verificat starea filtrului ca am aspirat putin pe la motor gunoaie din copaci si mizeria trasa de sub filtre. am 3k de cand l-am schimbat si deja se observa ca e uzat.

Tetsuzan, tu nu poti sa vorbesti mai de la nivelul nostru de muritori de rand si nu de la inaltimea unui e39 SH in care stai , cam ca toata lumea de pe aici ? Zici ca ai facut 5 scoli de mecanica si ai experienta de 10 ani in reprezentante BMW.

Eu de reprezentanta vorbeam si eu. Chiar daca e veche, masina aia a fost noua la un moment dat, si in primii ani s-a facut service la reprezentanta.

FIltrul de benzina l-am schimbat sa il schimb, era curat si nu am simtit absolut nici o schimbare in mersul masini.. Ce te agiti atat cu service de cartier si mai stiu eu ce. Ai fost vreodata intr-un service de cartier din Germania de vorbesti asa ? esti chiar enervant, sincer iti zic, cu aberatiile alea care cateodata le scoti.

De exemplu, service-ul din Wasserlisch (un sat de ~ 1000 de locuitori) , condus de doi vietnamezi naturalizati in Germania are endoscop auto, pompa de schimbat uleiul in automate in service. Nu cred ca exista macar ceva asemnator in toata Romania, iar pompe de schimbat uleiul in automate cred ca au vreo 2-3 service-uri in toata tara. Asa ca te rog sa nu mai debitezi tot felul de chestii care le presupui sau le citesti pe net. Faptul ca ai downloadat si tu un TIS de pe torente nu te face un expert, si mai ales un expert in service-urile si reprezentatele din Germania.

Link to comment
Share on other sites

Nu e problema ta ce imi permit si eu ce nu, atata timp cat e un thread deschis cred ca am tot dreptul sa vorbesc si nu tre sa-ti cer tie vreo aprobare speciala pe tema asta. Nu stiu despre ce vorbeai tu si nici nu ma intereseaza ca oricum vorbeai tampenii. Ma bucur ca sunt enervant asta era si ideea in mare dupa cum am zis nu e greu sa cumperi o masina e greu sa o intretii avand in vedere ca multi nu au bani. Da am fost in Germania si la service-uri de cartier si stiu cum se procedeaza in unele locuri ce e in Romania e si in Germania doar ca in cantitate mult mai mica. Pana una alta mai pune tu mana si citeste ca esti lipsa cu unele chestii nu ma freca pe mine ca eu stiu ce am de facut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.