Jump to content

schimb renault laguna2 cu bmw 525tds


morpheusst

Recommended Posts

salutare!

 

as dorii si eu niste pareri de la posesorii de bmw:)......am un renault laguna2 1.6 benzina, 107cp din 2001.are dublu climatronic, abs,esp,cd player, comenzi pe volan...etc.....singura prb o bucsa de la bara stabilizatoare.......

am vb cu cineva care are un bmw 525 tds din 1998...are in plus fata de mine pilot automat si multe prb :twoup: :

 

1. masina porneste foarte greu

2. motorul vibreaza tare la relantii nu stiu si in mers ca nu se mai simte

3. flansa cardan face urat

4. bucse pe fata.....am inteles ca trebuie sa schimb tot bratul

5. curge ulei in zona de admisie.....intra furtunul de turo intr-o chestie neagra si se imparte la fiecare pistojn in parte

6. curge ulei pe la filtru de ulei

7. clima nu merge ,dar a promis ca o repara...

8. mici prb cu tapiseria si de ordin estetic in interior......

9. or mai fi prb dar nu am depistat inca...... :)

 

 

 

acum intrebarea...se merita sa dau laguna 2 si 500 euro pe bmw 525 tds cu prb enumerate?

 

 

numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e 525tds cea ce inseamna impozit in jur de 500ron asigurare 700ron;

sa nu crezi ca e mai economa ca laguna ta chiar daca e benzina,si nu e nici prea zvelta;

pe langa aia 500euro ce ii dai mai poti adauga inca vreo 2000 si abea atunci vei avea un bmw intr-o stare ACCEPTABILA.eu nu as mai lua un bmw mai vechi de 1maxim 2ani si maxim 100k km. as prefera sa iau o masina mai modesta dar noua,chair si in rate...

Link to comment
Share on other sites

reparatiile probabil costa mut mai putin decat costa piesle la laguna 2

 

 

 

sincer pana acum nu am avut prb cu laguna...reparatia la laguna ar fi cam 50 ron :twoup:....la bmw cat o fi sa ii repar toate defectele? :)

 

asa e...si tu ai dreptate...e o idee si asta....dau o diferenta mai mare si iau ceva mai bun...:)

Link to comment
Share on other sites

1. masina porneste foarte greu -ar trebui verificata compresia,injectoarele,pompa de injectie....etc

 

2. motorul vibreaza tare la relantii nu stiu si in mers ca nu se mai simte -cel mai ieftin ai scapa de vibratii schimband tampoanele care pe mine m-au costat doar piesele 160euro

 

3. flansa cardan face urat -1 bucata=430ron+manopera dar zgomotul e de le crucea cardanica

 

4. bucse pe fata.....am inteles ca trebuie sa schimb tot bratul -daca fata e varza stai linistit ca nici spatele nu sta mai bn un bucsat la toata masina cu piese originale te duce undeva pe la 1000euro

 

5. curge ulei in zona de admisie.....intra furtunul de turbo intr-o chestie neagra si se imparte la fiecare pistojn in parte -poata fi ceva isimplu si ieftin sau invers

 

calculele le faci tu:) eu le-am facut la a mea :twoup: am depasit 4500euro in 3ani

Link to comment
Share on other sites

http://autovit.ro/bmw-520-C12297141.html

 

ce spune-ti de asta? mi-a cerut laguna si 2000 euro.....o fi o afacere buna?

 

 

are cineva idee daca pot pune pilot automat la aceea masina?......adik sa schimb volanul cu unul cu pilot si daca are firele trase sa le cuplez sa mearga....eventual sa activez optiunea din calculatorul de bord al masinii....

 

numai bine!

Link to comment
Share on other sites

dotari cam deloc si daca ar fi sa-i pui dupa ( retrofit sau de la dezmebrari) te costa si alea o avere

 

si km cam dau de banuit - nu cred ca o masina din 2001 are doar 144 000 km

 

doar daca a fost la vreun mosulica care o scotea doar duminca - cam greu varianta asta

 

 

si adoua la fel

este prefacelift are putine dotari ( nici geamuri electrice pe spate nu are )

 

si cum a zis cineva mai sus nu lua TDS cauta un facelift

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

Daca te orientezi spre E39 nonfacelift e de preferat sa eviti modelele TD si TDS pt ca vei baga bani in ele cat nu face. Daca vrei Diesel cel mai bine este sa mergi pe un facelift 2001 in sus modelul 525D simplu fara alte initiale. Motor comon rail se merita. Decat un TDS vorba colegilor mai bine iei o benzina bagi bani in benzina la greu ( asteaptate la consum 17-18 in oras real vorbind ) insa de bine de rau nu stai cu masina in service toata ziua nu afumi si altele.
Link to comment
Share on other sites

Daca te orientezi spre E39 nonfacelift e de preferat sa eviti modelele TD si TDS pt ca vei baga bani in ele cat nu face. Daca vrei Diesel cel mai bine este sa mergi pe un facelift 2001 in sus modelul 525D simplu fara alte initiale. Motor comon rail se merita. Decat un TDS vorba colegilor mai bine iei o benzina bagi bani in benzina la greu ( asteaptate la consum 17-18 in oras real vorbind ) insa de bine de rau nu stai cu masina in service toata ziua nu afumi si altele.

 

Nu exista E39 nonfacelift TD :twoup: doar TDS !

 

Cel mai indicat e pe benzina , intr-un oras aglomerat diferenta de consum e mica zic eu!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.