Jump to content

E60 - eroare Adaptive Xenon


batman73

Recommended Posts

ce cornering, ce treaba are cu dynamic xenonul? adica ala de misca lupele stanga/dreapta... eu asta inteleg ca nu mai merge la Cosmin.

 

eroarea de cornering ligts este de la dynamic xenon.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La viteze mari se misca lupa.

 

La viraje sau cand parchezi masina, se aprind stanga sau drapta becurile de cornering lights. Asta e suplimentar la adaptive lights.

 

Eu ma refer la becuri. Nu stiu daca sunt alte module.

 

Nici nu stiu, exista bec separat la cornering (H3-55W)? Eu n-am gasit decat H8-ul. In schema apare si pct.8 si 9 ca existente in farul adaptiv.

 

Da. Am pus masina langa "o oglinda" si am tras maxim stanga/dreapta. Se aprind becurile alea de pe interior.

Link to comment
Share on other sites

La viteze mari se misca lupa.

 

La viraje sau cand parchezi masina, se aprind stanga sau drapta becurile de cornering lights. Asta e suplimentar la adaptive lights.

 

Eu ma refer la becuri. Nu stiu daca sunt alte module.

 

bai bala, adaptivul (lupele) se misca stanga dreapta si daca stau pe loc, ce naiba am avut si pe m6, am si pe e61, nu au legatura cu viteza.

 

in afara de asta colegul cosmin, zica ca nu i se mai misca lupele, deci eroarea nu are legatura cu tampeniile de becuri din cornering lights ala de zici tu.

Link to comment
Share on other sites

bai bala, adaptivul (lupele) se misca stanga dreapta si daca stau pe loc, ce naiba am avut si pe m6, am si pe e61, nu au legatura cu viteza.

 

se aprind si becurile de pe interior daca stai pe loc sau ai viteza foarte mica. Asta SIGUR pt ca eu am adaptive lights cu cornering lights si se aprind acele becuri.

 

Ajung noaptea sa vad pe geamul din drapta... Si asta datorita acelor becuri. Lupele nu au cum sa coteasca atat de mult.

 

Bine, mi-a luat vreun an sa ma prind ce fac becurile alea...

 

in afara de asta colegul cosmin, zica ca nu i se mai misca lupele, deci eroarea nu are legatura cu tampeniile de becuri din cornering lights ala de zici tu.

 

Asta nu stiu. Am zis doar care e cornering lightul...

Link to comment
Share on other sites

nu e nici un bec separat,miscarea se face numai din lupa, becul este cel de faza scurta xenon D1S sau D2S.

 

Nu inteleg, tu ai bec halogen pe far cu lupa si dynamic xenon ? :blink:

 

in orice caz, degeaba schimbi modulul sau moduele arse, ca-s 2, intrucat daca farurile se aburesc, se vor praji iar.

 

e o mare buleala cu farurile, la fel am patit acum si la E61, faceau super condens, apoi s-a ars adaptivul si un balast de la xenon, a trebuit sa imi iau 2 faruri cu totul.

 

Eu stiu asa: pe LCI faza mica/ mare in cazul meu este din acea lupa , BMW Dynamic Xenon ...etc . (Am obs cel putin la non LCI ca 'ochiu' dinspre interior la unele e bec clar, se vede un halogen H7 , am inteles ca ar fi ptr flashuri..la altele e ca la mine de ex,)

Cornering la viteze mici, odata cu miscarea lupei, se intampla in felul urmator : se aprinde becul...halogen, dinspre interiorul farului...simultan cum spuneam si lupa se indreapta catre pozitia in care trag de volan.

La mine asa arata farul.

Link to comment
Share on other sites

Asta nu stiu, daca e bec separat care se aprinde la viraj si viteza mica, sau doar se misca o oglinda si reflecta lumina de la becul H8 al angel-ului.

Eroarea la mine e Cornering lights failure.

Nu se mai misca nici lupele la viraj, nu se mai aprind nici becurile alea de cornering.

Iar LED-ul de adaptive nu clipeste ci arde continuu. Stiam ca trebuie sa clipeasca daca e o eroare.

 

Eu am izolat suplimentar modulele cu silicon, dar degeaba din moment ce umezeala venea de sus, din far.

In cazul in care sunt modulele de vina(sau unul din ele), o sa cumpar un alt modul si prima data o sa desfac farurile, le curat pe dinauntru (ca au plin de urme de la condens) si le resigilez calumea.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Mda... din ce citesc pe alte forumuri, se pare ca nu la sigiliile geamului sunt probleme, ci la capacele din spatele farului.

Cand am schimbat becurile acum o luna, am observat ca scapa ceva praf dincolo de garniturile de la capacele alea, dar am zis ca asa or fi ele.

De fapt cred ca pe acolo intra umezeala si apare condensul...

 

Jenant. :(

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cum ai reusit sa le bulesti pe amandoua? Unde sunt amplasate la E60 ? Tot la fel ca la e90 sub far? Prinse in 4 suruburi?

Nu eu. Mnezeii mamii lor de ingineri prosti...

Sunt sub far atat drosserele cat si modulele de cornering.

Daca se aburesc farurile, tot condensul curge frumos direct in module.

Link to comment
Share on other sites

Eh, hai nu injura inginerii... :)

 

Nu stiu la aceste module insa la altele am vazut ca BMW are niste cerinte extreme in ceea ce priveste umezeala.

 

Daca la unii mai scapi fara varnish, la BMW nu ai cum fara. Probabil de mai multa vreme intra apa acolo.

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum 2 zile i-am schimbat unui prieten un bec de angel eyes la E90 LCI xenon adaptiv si am gasit apa in spate la capacele farului. Si evident, toata apa se scurgea spre partea de jos a farului unde e modulul ala si balastul. Ceva apa am gasit culmea chiar si inauntru unde e becul de angel eyes (chiar nu-mi explic cum a ajuns acolo apa desi capacul are garnitura logic).

 

La E60 insa n-am avut niciodata probleme cu apa in spatele farului la capace desi de aburit se cam aburesc e drept.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu la aceste module insa la altele am vazut ca BMW are niste cerinte extreme in ceea ce priveste umezeala.

Daca la unii mai scapi fara varnish, la BMW nu ai cum fara. Probabil de mai multa vreme intra apa acolo.

Da... vad... dupa cum au proiectat farurile. Sa le tii pe birou, in conditii de umezeala controlata.

Nu ai cum sa pui varnish, sunt izolate de exterior. Insa nu si fata de far. Apa intra bine-mersi pe la garniturile capacelor din spate ale farului si curge frumos in module. Adio electronica.

 

 

pe viitor ce faci ca sa nu se mai intample asta?

Blindez capacele din spate cu silicon. Chiar daca trebuie sa il tai cu cutitul pe viitor cand mai trebuie desfacute.

 

Am ceva sperante sa mi le repare cineva care a mai facut asta. Daca circul fara ele cateva zile, e vreo problema? Adica demontate fizic de pe faruri.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la varnish-ul pe care trebuie sa-l aplici in fabrica. La BMW nu scapi fara varnish chiar si la electronica de interior.

 

As vrea sa vad un astfel de modul defect. Sunt tare curios sa vad ce se strica.

 

Nu ai probleme daca mergi fara module.

 

P.S. Deocamdata nu mi-a facut probleme partea electronica.

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut modulele. Nu e nici o urma de umezeala. Doar ca nu mai merg. Cu sau fara ele, eroarea e aceeasi.

Am studiat putin farurile, locuri pe unde sa intre umezeala ar fi multe. Chiar si pe langa mufele de alimentare. Proasta constructie.

Oricum, eu voi izola totul cu silicon, inclusiv mufele ce intra in modulele de sub far. Si daca am acvariu in faruri, in module nu va mai ajunge apa. Astfel sper sa salvez si drosserele pe viitor.

 

Farurile pe Passat-ul meu de13 ani n-au probleme de etansare. Si aici vreau sa subliniez calitatea masinilor de generatie veche, ca deja s-au prostit si ei si au probleme cu umezeala la faruri si modulele aferente.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.