Jump to content

Recommended Posts

1. nu vreau sa sara nimeni in sus

2. nu agreez modificari facute pe genunchi

3. inginereste nu suna rau deloc ceea ce am auzit (in acceptiunea mea de neavizat tehnic auto :twoup: )

 

Cineva mi-a spus ca prin blocarea "furtunului" metalic ce recircula gazele prin EGR se beneficiaza de urmatoarele:

 

1. zero fum negru pe evacuare prin ne-recircularea gazelor nearse

2. o putere sporita datorita aportului mai mare de aer

 

Pareri, opinii, comentarii sugestii sau reclamatii ... le astept

 

...din experienta eventual :)

 

Nu doresc sa fac un dragster dintr-un amarat de tds dar nici nu suna rau treaba asta :)

 

l.e. n-am pus la tuning postul caci consider mai degraba o rezolvare a fumălăului care-l lasa motoarele astea pacatoase :(

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Pai la diesel si mai ales la TDS, ai cam intodeauna excess de aer.

In principiu iti creste cantitatea de NO emisa, dar iti scade cantitatea de alti poluanti, in special particule...

Nu blochezi furtunul metalic ci vacuum-ul care il comanda, la TDS parca nu e comandat electronic. Pui un dop la furtun (unii folosesc chiar o biluta de rulment) si gata. Fa un test cum se comporta si daca esti multumit .. o lasi asa. Daca e omandat electronic ii scoti mufa. Teoretic vei pica ITP-ul la gaze .. :twoup:

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

E cu dus si intors de fapt, depinde de normal euro. La motoarele mai vechi cum e 2.5 TDS creste NO si scad particulele..

Plus ca restrictioneaza cantitatea de aer in forja..de unde si dara de fum in forja..

 

LA motoare noi, mai ales euro 4 cu PAF e alta poveste, chiar nu sunt avantaje..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

e adevarat ca am curatat egr-ul (cu ocazia asta am auzit povestea) si dusa-n limitare nu scoatea pic de fum (asta pe loc; in sarcina poate e un pic altfel). Dar...se va imbacsi la loc si iar va trebui sa-l curat.

 

De unde si topicul asta

 

voiam sa-mi satisfac si eu curiozitatea referitoare la pilda de mai sus :twoup:

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

In mod normal ar trebui sa existe un plus de putere...nemai intrand la admisie si gaze fierbinti, aerul de pe admisie e mai rece, volumul sau e mai mic, deci intra mai mult aer in piston, rezultand o detonare mai puternica....egr-ul e facut pentru noxe mai putine...
Link to comment
Share on other sites

in mod normal motorul M51 nu este foarte sportiv. pe un seria 5 face fata cu brio, dar nu scoti ferarri din el. daca ai curata egr-ul si nu mai scoate fum, lasal asa, in 10.000 km cand schimbi filtrele cureti iar. nu poti sti ce probleme pot aparea pe termen lung daca blochezi egr-ul.
Link to comment
Share on other sites

In mod normal ar trebui sa existe un plus de putere...nemai intrand la admisie si gaze fierbinti, aerul de pe admisie e mai rece, volumul sau e mai mic, deci intra mai mult aer in piston, rezultand o detonare mai puternica....egr-ul e facut pentru noxe mai putine...

 

M51 TDS are intercooler. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In mod normal ar trebui sa existe un plus de putere...nemai intrand la admisie si gaze fierbinti, aerul de pe admisie e mai rece, volumul sau e mai mic, deci intra mai mult aer in piston, rezultand o detonare mai puternica....egr-ul e facut pentru noxe mai putine...

 

 

Recircularea gazelor se face pentru a scadea temperatura din camera de ardere reducandu-se astfel emisiile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.