Jump to content

Reparatii la aeroterma


Recommended Posts

25 ianuarie: Am dat azi bordul jos intr-o ora si aeroterma intr-o ora si jumatate cu scule rudimentare si cu care m-am chinuit grav. Am scos aeroterma, am desfacut-o si am fost placut surprins sa constat ca caloriferul NU este spart ci garnitura de la capacul de plastic din stanga (cel din care ies conductele) era dusa si scapa antigel pe acolo. Drept urmare am bagat silicon care tine la 300 de grade pe sub garnitura, intre garnitura si capac, si pe marginea dintre capac si radiator. Acelasi proces l-am efectuat si la partea dreapta ca sa nu ma trezesc ca-l fac pe stanga si dupa aia curge pe dreapta .

Maine e planificat sa schimb si motorasul cu cel de la aeroterma mea si pana seara sa pun totul la loc in functie de cat o sa-mi permita timpul.

Pun si poze ca sa vada lumea despre ce vorba, poate se mai confrunta si altii cu asemenea probleme. :)

O sa discut cu Ionut sa vedem ca poate intram in afaceri cu reparat aeroterme de E30. :) Dar in nici un caz nu vom asigura demontatul respectiv montatul. :blink:

Daca aveti intrebari/nelamuriri, shoot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa va anunt ca ati luat tzapa, si asta pentru ca nu intrebati inainte :blink:

instalatia de racire (si implicit de incalzire) de la bmw este o instalatie de presiune. asta inseamna ca orice improvizatie nu are nici o sansa sa reziste. si nu ma refer aici la siliconul ala (care oricum nu va rezista), ci la faptul ca, la radiatoare, capacul respectiv trebuie _presat_ extraordinar de bine pe garnitura pentru a putea etanseiza in conditiile de presiune in care functioneaza. avind in vedere ca urechile alea de aluminiu vin din lateral, ele nu asigura presarea suficienta, si apa va curge pe acolo bine mersi, de fapt va curge mai rau decit inainte.

 

ask me how i know :)

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa va anunt ca ati luat tzapa, si asta pentru ca nu intrebati inainte :blink:

instalatia de racire (si implicit de incalzire) de la bmw este o instalatie de presiune. asta inseamna ca orice improvizatie nu are nici o sansa sa reziste. si nu ma refer aici la siliconul ala (care oricum nu va rezista), ci la faptul ca, la radiatoare, capacul respectiv trebuie _presat_ extraordinar de bine pe garnitura pentru a putea etanseiza in conditiile de presiune in care functioneaza. avind in vedere ca urechile alea de aluminiu vin din lateral, ele nu asigura presarea suficienta, si apa va curge pe acolo bine mersi, de fapt va curge mai rau decit inainte.

 

ask me how i know :)

9511[/snapback]

 

nu te grabi in afirmatii, vom vedea dc va curge sau nu....crede-ma, e presat foarte bine, nu am dat doar cu silicon asa ca sa ne aflam in treaba, toate urechile sunt la locul lor si exact in felul in care au fost pliate.

Acum, te rog, numai cobii atat si da dovada de putin optimism.... :)

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa va anunt ca ati luat tzapa, si asta pentru ca nu intrebati inainte :blink:

instalatia de racire (si implicit de incalzire) de la bmw este o instalatie de presiune. asta inseamna ca orice improvizatie nu are nici o sansa sa reziste. si nu ma refer aici la siliconul ala (care oricum nu va rezista), ci la faptul ca, la radiatoare, capacul respectiv trebuie _presat_ extraordinar de bine pe garnitura pentru a putea etanseiza in conditiile de presiune in care functioneaza. avind in vedere ca urechile alea de aluminiu vin din lateral, ele nu asigura presarea suficienta, si apa va curge pe acolo bine mersi, de fapt va curge mai rau decit inainte.

 

ask me how i know :)

9511[/snapback]

 

Total de acord. :)

Link to comment
Share on other sites

Si mai puneti-ma si pe mine pe lista de "ask me how I know". Am incercat sa fac acelasi lucru cu un radiator de 535i E28, cu silicon de buna calitate, iar rezultatul a fost un esec lamentabil.

Dar, you never know, poate tu esti mai baftos :blink:

post-44-1106810491_thumb.jpg

9516[/snapback]

 

Si mai nasol e atunci cand iti tine primele 5 minute, ai impresia ca ai mesterit-o si pleci la o plimbare :)

Link to comment
Share on other sites

eu tot caut disperat poza ca sa le arat dovada dar nu mai dau de ea.. cred ca e pe tzomputerul de acasa. eu am folosit silicon rosu, ca sa mai dea si 5 cai... dar tot degeaba :blink:

9520[/snapback]

 

Cu Bison sau cum ii zice la solutia aia de o mesteci si se intareste la sfarsit, am apucat sa fac si o tura de bloc. :)

Link to comment
Share on other sites

eu tot caut disperat poza ca sa le arat dovada dar nu mai dau de ea.. cred ca e pe tzomputerul de acasa. eu am folosit silicon rosu, ca sa mai dea si 5 cai... dar tot degeaba :)

9520[/snapback]

 

noi am folosit din ala albastru, care are alta consistenta decat ala rosu si ala negru...sa speram ca o sa tina....oricum mi-a mai venit o idee cum sa il fac sa preseze si mai tare capacele alea din capetele radiatorului...sa vedem dc va merge...si il testez, ducdu-ma la benzinarie, il umplu cu apa si bag compresorul de aer pe o conducta si dc rezista e bine.....dc nu, ma apuc din nou de el si tot il fac eu.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu asa se testeaza, vezi ca cei care repara radiatoare au niste sisteme cu care baga presiune in ele.

 

succese !

 

a, era sa uit: ca sa faci garnituri din silicon, trebuie sa pui siliconul si sa astepti sa se intareasca, si _apoi_ sa-l presezi foarte bine. asa ati facut, nu ?

Link to comment
Share on other sites

Ai grija sa nu bagi presiune mai mare de aprox. 1.5 bar. Cu o presiune mai mare ai toate sansele sa distrugi chiar si un radiator nou si bun.

9531[/snapback]

 

ma, dc toti zice-ti ca a-ti incercat si nu a tinut, asa o fii. O sa probez si eu, chit ca va curge si dc e asa, o sa gasim o alta solutie...

Link to comment
Share on other sites

Adevarul ca nici mie nu imi venea la inceput sa cred ca nu o sa mearga lipit :)

9545[/snapback]

 

treaba e, ca s-ar putea sa nu reziste deloc sau sa reziste 3 zile, o luna sau 5 ani...nu stiu, am mai vorbit si cu alti oameni si la ei a rezistat cu brio, chit ca e o presiune acolo....treaba e ca presiune s-ar face doar dc ar incepe apa sa fiarba in motor, dc ar merge la temperatura optima, nu vad ce presiune enorma s-ar produce, dar poate ma insel...oricum o sa o proba-m diseara, vreau doar aeroterma sa o conectez...si apoi sa bag niste antigel si sa o lasa-m sa mearga si sa o alergam un pic si dc curge asta e, dc nu curge insemna ca avem noroc... :blink: , pentru cat timp nu stiu....

Link to comment
Share on other sites

incercati si cu poxipol, stiu un prieten caruia i-a mers...

9557[/snapback]

 

am mai cumparat o chestie, gen plastilina, care trebuie incalzita si aplicata si apoi se intareste....o sa incerca-m de toate daca trebuie....un calorifer nou costa 150 euro, asa ca o pana nu elimin toate posibilitatile, nu ma las pagubas....

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

de ce nu cauti un calorifer SH,sint sigur ca gasesti la bani putini pe la arabi,il verifici cum spun baietii si aia e....chiar pe vacaresti e un magazin de deazmembrari si vizavi atelier de reparat radiatoroare(un prieten a incercat sal repare inlocuid capacele de plastic cu undele metalice pe care lea cositorit,a montat tot a mers 2 zile si sa trezit fleasca pe picior:)...good luck anyway
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.