Jump to content

BMW seria 3 E90 sau seria 5 E60?


Recommended Posts

Si E90-ul e urat la interior fara iDrive..parerea mea..Iar E60-ul ala e foarte slab dotat pentru un Seria 5..Cred ca poti gasi ceva mai bun.

 

Spunea cineva mai devreme ca E90 este mai evoluata tehnologic;eu cred ca este invers, am si argumente , dar nu are rost sa le dezvoltam

 

Nu m-am referit la tehnologie, ci la conceptie..pentru mine sunt doua lucruri diferite si e perfect normal sa fie asa pentru ca E60 a fost conceput in 2003, iar E90 in 2005. In doi ani au progresat ceva lucrurile. Si daca vrei niste argumente iti dau: pornirea motorului pe buton si modificarea configuratiei usii soferului in stilul celei de la E90 au aparut la E60 abia la modelul LCI - sfarsitul lui 2006 daca nu ma insel. Poate ai sa razi dar modul in care erau inainte pozitionate butoanele geamurilor pe usa crea o senzatie de lipsa de spatiu intre aceasta si volan, sentiment de inghesuiala, care l-au remediat prin facelift, iar la E90 a fost proiectat din start asa cum trebuie. Exemplele pot continua, dar cum ai zis si tu nu are rost sa le dezvoltam...

 

@ motormann- Ziceai ca esti jurnalist auto? Unde? Se mai fac angajari? :twoup: Am scris si eu acum ceva timp niste articole la o revista de profil online..

 

Pornirea pe buton o gasesti si la E60 din 2005 (chiar cel din linkul meu are asa ceva), iar pozitionarea butoanelor pt geamurile electrice in alta parte decat pe usi mi se pare incomoda. Aproape toti ceilalti producatori le-au lasat pe usa dintr-un motiv intemeiat, doar Dacia le mai are pozitionate aiurea pe consola centrala.

 

PS - presa auto nu este un loc ideal unde sa muncesti pe criza asta :)

Edited by motormann
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuza-ma ma refeream la sf lui 2005. Butoanele sunt tot pe usa si la E90, dar in alt loc..nu inghesuite in volan..Daca te uiti la modelele mai noi de E60 o sa vezi ca le-au mutat in acelasi loc. Ma rog, n-are rost sa punem accentul pe asta, erau doar doua exemple. Sincer nu astea sunt criteriile pentru care ai renunta la un E60 in favoarea unui E90, insa eu unul as renunta la un E60 in favoarea unui E90 mai dotat. Conteaza foarte mult sa iei o masina dotata..te bucuri altfel de ea. Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

am mers cu un e90 320 d 163cp automat si e foc de paie pe langa o skoda 2.0 tdi 140cp manuala.

 

Pai enormal :twoup: E ca si cum ai pune la bataie un Rottweiler de paza cu un Labrador de familie!

 

Sa revenim totusi si la suferintaza mea :)

aici m-ai pierdut de tot.

poti sa explici ca eu sunt mai greu de cap.

era vb octavia2-2007 si e90-2006, care eu credeam ca fac parte din aceeasi clasa.

 

e60-ul ala e aproape chel si e si manual.

 

Octavia 2 e pe platforma de Golf V, deci nu este in aceeasi clasa cu E90-ul. E60-ul ala are destule, mai putin piele si xenon care nu ma incanta neaparat. Plus ca...din pc meu de vedere, manuala este un avantaj.

dar ce corespondent are de la bmw daca nu e90?

manuala sigur e un avantaj doar din punctul tau de vedere.

daca vrei sa vezi un e60 cu dotari medii il gasesti la mine in semnatura.

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu..corespondentul pentru Golf/Octavia/Leon este E87 (Seria 1). E90 este in clasa cu Passatul, A4, C-Class, etc..

 

In primul rand BMW nu are corespondent pt Octavia (nu s-a facut inca un seria 1 berlina, asa cum s-a facut un Golf berlina - Jetta). Sunt clase diferite si prin pret, segment de piata, nu doar prin dimensiuni.

Link to comment
Share on other sites

320d-ul gasit de tine nu are filtru de particule.

Eu m-am hotarat intre diesel si benzina dupa ce le-am condus pe amandoua, si mi-a placut benzinarul pentru modul cum se tureaza. Nu e cu mult mai slab decat echivalentul lui diesel de 2 litri, cu toate ca la mers normal cuplul diesel-ului face diferenta. Oricum, daca ai posibilitatea, tinteste la un 325i.

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu..corespondentul pentru Golf/Octavia/Leon este E87 (Seria 1). E90 este in clasa cu Passatul, A4, C-Class, etc..

si de ce atunci passatul vechi (cocosat 2002) este identic cu superb si nu cu octavia?

 

in fine .. daca mergi majoritatea timpului in oras e90, daca nu e60.

Link to comment
Share on other sites

320d-ul gasit de tine nu are filtru de particule.

Eu m-am hotarat intre diesel si benzina dupa ce le-am condus pe amandoua, si mi-a placut benzinarul pentru modul cum se tureaza. Nu e cu mult mai slab decat echivalentul lui diesel de 2 litri, cu toate ca la mers normal cuplul diesel-ului face diferenta. Oricum, daca ai posibilitatea, tinteste la un 325i.

 

Asta inseamna inca 200 euro in plus la taxa...nu e o problema daca merita masina. Intr-adevar dieselul de doi litri de la BMW se tureaza cam greu.

Link to comment
Share on other sites

si de ce atunci passatul vechi (cocosat 2002) este identic cu superb si nu cu octavia?

 

Pai cine a zis ca Passatul e in clasa cu Octavia ca sa fie idendic cu Octavia? Normal ca e identic cu Superb, pentru ca Superb a fost construit pe plaftorma alungita a Passat-ului..nu prea inteleg ce vrei sa spui.

Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu..corespondentul pentru Golf/Octavia/Leon este E87 (Seria 1). E90 este in clasa cu Passatul, A4, C-Class, etc..

si de ce atunci passatul vechi (cocosat 2002) este identic cu superb si nu cu octavia?

 

in fine .. daca mergi majoritatea timpului in oras e90, daca nu e60.

 

Pt ca Skoda Superb este construita pe platforma de Passat, iar Octavia pe platforma de Golf. Simplu :twoup:

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

motormann daca vrei seria 5, uitat-e la masina mea din semnatura...., daca iti place da un PM cu tel si vorbim. Inca nu am scoso la vanzare, dar se pare ca o sa o scot...

 

 

:twoup: Deja imi faci sange rau...Superba masina, cunosc si motorul, dar cu siguranta nu ma incadrez la bani (16.000 euro toti banii) Sunt sigur ca o s-o dai repede insa (sunt destul de rare ca motorizare in Romania, plus k e si bine dotata si vad, ingrijita)

Link to comment
Share on other sites

motorman, pe cuvant daca te inteleg, tu cu gurita ta ai spus mai devreme ca ai mers cu un 320D si nu ti-a placut nici tie. . Si tot 320d cauti ? doar penttru sigla ? sunt si eu curios..

Decat sa iti iei ceva care nu ti place mai bine o tii pe aia care o ai...

Link to comment
Share on other sites

motorman, pe cuvant daca te inteleg, tu cu gurita ta ai spus mai devreme ca ai mers cu un 320D si nu ti-a placut nici tie. . Si tot 320d cauti ? doar penttru sigla ? sunt si eu curios..

Decat sa iti iei ceva care nu ti place mai bine o tii pe aia care o ai...

 

Ma gandesc ca masina pe care am condus-o eu era noua (avea vreo 2000 km) si e normal sa mearga mai greoi pana se lasa. In rest, am mai intrebat cunostinte cu 320d si toti sunt foarte multumiti de el. Ma rog...vad eu cand ajung acolo. Sper doar sa nu ma intorc cu vreo Toyota sau un Volvo :twoup:

 

Multzam,

Link to comment
Share on other sites

Daca poti sa dai 16000 mai bine iei un 325i din 2005-2006 ca sigur gasesti la banii astia. Mai greu se gasesc modele (3)(5)25i da pana la urma daca cauti mai mult gasesti. Asa chiar simti ca ai BMW. Cel putin eu asta alegeam.
Link to comment
Share on other sites

La intretinere E60=E90, nu e mare dinferenta sau e o diferenta care nu ar trebui sa conteze cand iti iei BMW sh, asa de 15.000E mai bine iti iei Duster.

Ca desgin, E60 e mai frumos.

Ca spatiu E60 e mai mare ... insa nici in E90 nu te plangi.

Ca fiabilitate, depinde de motorizare...si dotari.

 

Daca nu esti extrem de zgarcit incat sa dai 300-400 roni/luna in plus pe combustibil, atunci ia-ti un benzinar, care iti va oferi sound, fiabilitate si putere. Preferabil 2,5-3,0 si ceva mai nou. Oricum, banii aia dati pe benzina in plus, ii vei recupera cu varf si indesat, la revizii si reparatii...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La intretinere E60=E90, nu e mare dinferenta sau e o diferenta care nu ar trebui sa conteze cand iti iei BMW sh, asa de 15.000E mai bine iti iei Duster.

Ca desgin, E60 e mai frumos.

Ca spatiu E60 e mai mare ... insa nici in E90 nu te plangi.

Ca fiabilitate, depinde de motorizare...si dotari.

 

Daca nu esti extrem de zgarcit incat sa dai 300-400 roni/luna in plus pe combustibil, atunci ia-ti un benzinar, care iti va oferi sound, fiabilitate si putere. Preferabil 2,5-3,0 si ceva mai nou. Oricum, banii aia dati pe benzina in plus, ii vei recupera cu varf si indesat, la revizii si reparatii...

 

 

Salut, m-am intors :twoup:

 

Pana la urma am ales calea de mijloc - 525d 09/2006 automat, piele, navigatie, xenon, jante 18 inch (indoite la Arad), scaune incalzite, senzori de parcare, pilot automat, etc - 14.600 fara TVA/144.000 km

 

Opinii: motorul mi se pare ceva mai zgomotos decat 3.0 d, trage tarziu, abia pe la 2.800 rpm/ anvelopele run flat sunt niste prostii- afecteaza destul de mult amortizarea gropilor desi masina in sine nu este foarte rigida/ altceva nu am de reprosat masinii - se conduce extraordinar si este f "curata".

 

Multumesc mult pentru sfaturi si ajutor,

post-35563-1274257798_thumb.jpg

post-35563-1274257953_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos. Esti din Buzau? :twoup:

 

Poate o prezinti mai pe larg la sectiunea Masina mea .. Xenonul e after-market? Ca nu arata a faruri cu xenon. Multi km fara incidente!

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos. Esti din Buzau? :twoup:

 

Poate o prezinti mai pe larg la sectiunea Masina mea .. Xenonul e after-market? Ca nu arata a faruri cu xenon. Multi km fara incidente!

 

 

1.Multumesc. 2. Da. 3. Posibil, desi asa am luat-o. 4. Multumesc din nou :)

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos. Sincer nu as tine masina asta in Romania cu jante de 18 inch si RFT. 17 cel mult si cauciucuri normale. Jentile alea indoite e prima si cea mai minora problema care o sa o ai daca o tii asa si ai de gand sa mergi zilnic pe drumurile patriei. ....

Din fericire se rezolva usor si fara cheltuieli extraordinare trecerea la alt set de roti.

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos. Sincer nu as tine masina asta in Romania cu jante de 18 inch si RFT. 17 cel mult si cauciucuri normale. Jentile alea indoite e prima si cea mai minora problema care o sa o ai daca o tii asa si ai de gand sa mergi zilnic pe drumurile patriei. ....

Din fericire se rezolva usor si fara cheltuieli extraordinare trecerea la alt set de roti.

Bafta !

 

Eu ma gandeam sa inlocuiesc anvelopele run flat cu unele normale si cu balon mai mare (45 in loc de 40 cat am acum). Imi place cum arata masina cu jantele pe 18 si nici nu cred ca sunt prea mari pentru o masina din clasa asta (aveam 17 inch pe A3). Daca aveti idee unde as putea face un schimb plus diferenta m-ar ajuta f mult. De asemenea m-ar interesa sa-mi mai fac inca un set de chei cu cip, stiti cumva cat ar costa la Bavaria o astfel de cheie?

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.