Jump to content

V�ND X3-ul 3.0sd


c6t9

Recommended Posts

Am evitat acest moment cât de mult am putut. Pt. unii e doar un X3, pt. mine a fost ºi este mult mai mult, prima maºinã pe care o dau cu mare pãrere de rãu.

 

Motivul vânzãrii sunt hoÞii de oglinzi care m-au exasperat.

 

X3, 3.0sd, M sport, negru perlat, ~ 50k km, 27. 000 €l, ĂŽn BucureÂşti.

 

MaÂşina a fost luatĂŁ, ĂŽn iulie/august 2008 cred, de la BMW AG Augsburg aproape nouĂŁ, preĂž de listĂŁ +74.000€

 

SPECIFICATII TEHNICE

Nr. usi 5

Nr. locuri 5

Motor (tip / cilindri) L6

Combustibil Diesel

Cilindree (cmc) 2993

Cutie viteze (tip / trepte) Automata (6)

Putere maxima (CP/rpm) 286

Viteza maxima (km/h) 240

Acceleratie 0-100 km/h (s) 6.4

Consum urban (l / 100 km) 11.3

Consum extraurban (l / 100 km) 7.2

Consum mediu (l / 100 km) 8.7

Lungime (cm) 457

Latime (cm) 185

Inaltime (cm) 1674

Greutate (kg) 1950

Volum portbagaj (l) 480 / 1560

 

DotĂŁri (e aproape full-options, din ce Âştiu lipseÂşte volanul ĂŽncĂŁlzit)

 

– Aer condiĂžionat automat (cu posibilitatea de a avea la nivelul capului aer mai cald sau mai rece, ceea ce mi se pare o treabĂŁ foarte bunĂŁ)

– Sistem audio HiFi Professional BMW NAVI (include Âşi România acum) cu magazie CD (6 discuri ĂŽn cotierĂŁ), DVD-NAVI, EQ, DSP, AMPLIFICATOR, TV TUNER, 8 difuzoare, subwoofer sub scaune. Posibilitate de a monta REARVIEW CAMERA aftermarket.

– Monitor integrat ĂŽn planÂşa de bord cu funcĂžie video

– Echipare Business pentru telefon mobil cu interfaÞã Bluetooth

– Pre-echipare pentru telefon auto

– ComandĂŁ vocalĂŁ

– CovoraÂşe velur Âşi cauciuc

– Interior piele Nevada Saddle Brown

– Echipare sport, ornamente aluminiu

– Volan piele sport M comenzi multifuncĂžionale

– Scaune Sport cu reglaj electronic pe toate direcĂžiile, suport lombar, memorie (pe fiecare cheie ĂŽmpreunĂŁ cu oglinzile)

– Scaune ĂŽncĂŁlzite faÞã/spate

– Sistem ISOFIX de prindere a scaunului pentru copil

– Jante aliaj Y-spoke de 19” 191 M varĂŁ ĂŽn stare bunĂŁ Âşi Jante OZ Racing 18" Botticelli impecabile pt. iarnĂŁ (anvelopele sunt ca noi)

– Pachet aerodinamic M

– Suspensie sport

– Hill Descent Control system

– Sistem de control al distanĂžei la parcare (PDC) faÞã/spate

– Cruise control

– Parbriz cu protecĂžie solarĂŁ

– Sistem de alarmĂŁ fabricĂŁ Âşi Viper cu pager.

– TelecomandĂŁ universalĂŁ integratĂŁ (pt. garaj) (n-am idee cum se foloseÂşte)

– TrapĂŁ panoramicĂŁ

– PlasĂŁ de separare portbagaj (inclusiv cu scaunele rabatate)

– Sistem fixare bagaje adaptiv mecanic aluminiu

– Pachet depozitare

– Sac pentru schiuri

– Airbag-uri frontale Âşi laterale pentru pasagerii din spate

– Triunghi reflectorizant, trusĂŁ de prim ajutor Âşi becuri rezervĂŁ

– Oglinzi retrovizoare exterioare cu efect heliomat Âşi ĂŽncĂŁlzite

– OglindĂŁ retrovizoare interioarĂŁ cu efect heliomat Âşi busolĂŁ digitalĂŁ

– Xenon adaptiv Âşi lumini ceaÞã

– Sistem de spĂŁlare faruri

– Senzor de ploaie Âşi faruri cu aprindere automatĂŁ

– RoatĂŁ de rezervĂŁ temporarĂŁ

– Folie 3M cu garaĂžie 10 ani, geamuri spate, lunetĂŁ Âşi trapĂŁ.

 

Topicul ei pe forum http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=62555 unde sunt ºi ceva poze, din pãcate acum nu am oglinzile montate, sper sã fie pe maºinã sãptãmâna viitoare, ele existã.

 

Revizia se face la 2 ani sau la 30k km, dar uleiul + filtrele, inclusiv diesel, au fost schimbate cam la 10k km. Am asistat la fiecare operaĂžie. Rezivia oficialĂŁ Âşi verificĂŁrile s-au fĂŁcut ĂŽn Germania.

 

Anul ãsta are nevoie de frâne faÞã (discuri ºi plãcuÞe din spusele celor din service, deºi plãcuÞele mai merg, se recomandã noi, eu aº fi pus discurile de pe X5 4.4i High Carbon, se potrivesc, au cod pe realoem.ro), anvelope de varã pe spate (mãcar, cele de pe faÞã sunt ok, dar au vârsta maºinii), revizie ºi ITP.

 

ÂŞi, deÂşi nu e o maÂşinĂŁ sport, niÂşte cifre aÂşa de plĂŁcere

 

X3 3.0sd 286bhp /// 0-100km/h 6.4s /// 0-160km/h 15.2s /// 0-1000m 26.7s

 

X5 4.8i /// 0-1000m 26.6s

X6 35d /// 0-1000m 27.3s

 

Mercedes ML 420 CDI 302bhp /// 0-100km/h 6.5s /// 0-160km/h 18.5s

 

Audi Q5 3.0 TDI quattro 236bhp /// 0-100km/h 7.3s /// 0-160km/h 18.6s

 

Touareg R50 351bhp /// 0-100km/h 6.7s /// 0-160km/h 18.7s /// 0-1000m 27.4s

(Touareg V10TDI 313bhp /// 0-100km/h 7.4s /// 0-1000m 28.3s)

 

Cayenne GTS (mkII) 400bhp /// 0-100km/h 6.1s /// 0-160km/h 14.3s /// 0-1000m 26s

 

Golf GTI DSG 200hp /// 0-100km/h 6.9s /// 0-160km/h 16.1s /// 0-1000m 27.5s

Civic Type R 200hp /// 0-100km/h 6.7s /// 0-160km/h 15.9s /// 0-1000m 26.8s

Renault Megane R26 231hp /// 0-100km/h 6.4s /// 0-160km/h 15s /// 0-1000m 26.2s

 

Cam asta ar fi.

Pt. cĂŁ rĂŁspund mai greu la telefon, o primĂŁ legĂŁturĂŁ se va stabili pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Pai si crezi ca le convine asa ceva? Sa se incarce ei cu TVA-ul care ti-l da tie pe factura? Si in plus de asta, daca e o firma de profil vanzari auto, iti da TVA doar la adaos, deci insignifiant pentru tine.
Link to comment
Share on other sites

Nu mã pot lupta cu morile de vânt, am amânat cât de mult am putut, cum merg cu ea ºi mã gândesc cã pleacã parcã aº fi un copil.

 

Rezerva masina pana luni seara.

 

In principiu trebuie sa apelez la o firma intermediara auto care va cumpara masina de la tine si mi-o vinde mie cu factura, intelegi?

 

Ok.

Link to comment
Share on other sites

Pe vremea când am avut eu Golf Încã nu se furau oglinzile, iar de pe la ºtergãtoare nu era o problemã majorã, deºi nu pricep ce puteau face cu niºte capace care noi costau 10 lei, dar aºa e românul. Acum se furã ºi de la Golf oglinzile, chiar modele mai vechi.

 

Nu mai cumpĂŁr Golf Âşi cred cĂŁ nici o maÂşinĂŁ germanĂŁ vizatĂŁ, BMW, Mercedes, Audi, VW Âşi la Opel am o reĂžinere

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pacat ca din cauza unor nenorociti, ajungi sa dai asa o masina deosebita :twoup:

 

Te-ai gandit cu ce o inlocuiesti ?

Link to comment
Share on other sites

Da, ĂŽn frumoasa capitalĂŁ europeanĂŁ.

 

Nu m-am gândit, de fapt m-am gândit, dar nu prea am gãsit nimic sã fie similar. Am ales-o foarte greu atunci ºi dupã multe Încercãri.

 

Nu e foarte mare. Nu e foarte ĂŽnaltĂŁ. Nu se ĂŽnclinĂŁ ĂŽn viraje. SpaĂžiul interior e generos pt. toatĂŁ lumea. Scaunele sport sunt printre cele mai confortabile ĂŽn care am stat eu, am avut mii de km ĂŽn ele fĂŁrĂŁ sĂŁ obosesc. Loc suficient pt. bagaje. Garda la sol de 20 cm te fereÂşte de griji.

 

 

http://img252.imageshack.us/img252/3996/x3vslc.th.jpg

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Le montez, dar nu-i mai pun geamurile până nu o vând, oricum nici n-aş mai putea să le inscripţionez, nu că aş ţine să păstrez numărul, dar poate nu-l vrea altcineva.

 

Poze recente nu am şi ĂŽn general sunt făcute din ĂŽntâmplare, nu-s mare fotograf.

 

E un ditamai topicul despre, eu am ales soluţia asta. Ce soluţie să ai când sunt smulse complet?

 

Totuşi nu toţi sunt aşa ghinionişti.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare un motiv prea light treaba cu oglinzile.....eventual daca e realul motiv deschide un topic de pareri,poate se gaseste vreo solutie.....

 

Si eu zic ca nu sta in picioare. Poate o fi unul dintre motive. Eu cand am mers sa anunt furtul oglinzilor politistul a zis ca nu mai sunt doar VW si BMW vizate. (acum 2 ani).

Daca pana in 2008 90% din cei care veneau aveau BMW sau VW din 2008 incepand au primit reclamatii ca s-au furat oglinzi cam de pe toate masinile. (fiat, renault, daewoo, dacia etc).

 

Doar sa vinzi masina si sa nu mai iti ei alta masina rezolvi problema... Altfel vor fura oglinzile de pe urmatoarea masina indiferent de marca / model.

 

De exemplu de pe seat nu se fura. Am avut diferite modele din 2002. Dar sa schimbi un X3 pentru acest motiv....

 

Eu de exemplu schimb masinile deoarece in maxim 2 ani ma plictisesc de ele. BMW-ul actual nu face exceptie. Sunt obligat sa mai merg 2 ani cu el pana se amortizeaza ca este pe firma. Am zis ca alta masina pe firma nu mai pun in viata mea... Cu toate avantajele si dezavantajele.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Altã maºinã similarã, vorbesc serios, nu prea existã, cã am cãutat-o ºi când l-am luat ºi asta e fost aleasã ca fiind perfectã pt. nevoile mele.

 

Garda la sol e boierie În România, n-am mai atins nimic de când am luat maºina.

SpaĂžiu interior generos, deÂşi maÂşina nu e mare pe afarĂŁ. SpaĂžiu pt. bagaje suficient pt. 4 adulĂži sau 3 adulĂži Âşi un bebe (cu premergĂŁtor, cĂŁrucior etc.)

Consum uman la niÂşte performanĂže cel puĂžin bune pt. o maÂşinĂŁ de 2 tone.

Ăinuta de drum tipicĂŁ BMW.

Un 4x4 surprinzãtor de bun, am aºteptat zãpadã, gheaÞã sã mã conving, mai am experienÞã 4x4 ºi cu alte maºini. Pãcat cã nu au avut În vedere niciodatã sã facã o caroserie corespunzãtoare off-road ºi sã-i punã LSD. Reductor la motorul ãsta nu trebuie. La 1300rpm urcã niºte pante de nu-Þi vine sã crezi, fãrã nici un efort.

 

Nu doresc nimãnui sã-i disparã oglinzile. Ce spune poliÞia e egal cu zero. Din parcare nu vãd sã fi dispãrut alte oglinzi la vreo altã marcã. Nici mãcar maºina de lângã mine care are detector În geam mereu nu a fost Þintã. Pãrerea mea e cã hoÞii au vãzut cum posesorii de BMW sunt cei mai buni clienÞi.

Acum vreo sãptãmânã a fost prins unul cu vreo 17 seturi de oglinzi luate Într-o searã numai BMW. Renault se fura pe vremuri, cel mai probabil destul de izolat ºi atunci. Nu a fost ca la Opel Vectra când devenise o problemã naÞionalã. E mai greu de ÎnÞeles sentimentul. Oricum cred cã am 2 luni de când merg fãrã, orice om are limitele lui.

 

ÂŞi uite cĂŁ am ajuns sĂŁ fac reclamĂŁ negativĂŁ la propria maÂşinĂŁ, dar nu e nici un secret. E la alegerea ficĂŁruia dacĂŁ satisfacĂžiile meritĂŁ efortul sau dacĂŁ foloseÂşte alte cĂŁi.

 

 

trafic2k - ai PM.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pai asteapta sa-l faca 24% si cere-i sa iti reduca in consecinta :twoup:

 

smecher esti domle'

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ămi pare rău dar nu am cum să reduc la mai puţin de 22k€ când piaţa e cam asta, destul de rar una cu atâtea opţiuni, cea mai ieftină pare a fi aici, fără să pun la socoteală TPI (care e 2.000€), drum, un set de roţi care de noi aveau valoare 2.500€, alarma (300€ cred). Adunate fac cam 5k€.

 

Dar ai PM, poate te ajută cumva.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.