Jump to content

Recommended Posts

daca poate cineva sa imi spuna si mie unde se gasesc senzorii de presiune in roti la e46fl,deoarece am unul care imi tot da eroare in bord cand si cand(se aprinde si dupa un timp se stinge)si nu reusesc sa aflu cauza...mentiune-aer nu pierd din roti-doar eroarea apare si dispare(au baterii sensorii astia?-asta intreb deoarece un mec.mi-a spus ca ar avea nu stiu ce baterie in ei si poate trebuie schimbta)

multumiri anticipate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

in roti :twoup:...dai cauciucul jos si o sa-l vezi atasat de valva

si are baterie in el?deci trebuie dat jos cauciucul de pe janta ...si daca nu stiu care e stricat sa inteleg ca v-a trebui sa dau pe rand fiecare cauciuc jos...

Link to comment
Share on other sites

Pune un tester pe masina ca sa vezi care senzor are probleme.Poate fi o problema si la receptorul aflat in pasajul rotii.

Se pare ca bateria de la senzor nu se shimba. Daca s-a consumat se schimba senzorul cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Pune un tester pe masina ca sa vezi care senzor are probleme.Poate fi o problema si la receptorul aflat in pasajul rotii.

Se pare ca bateria de la senzor nu se shimba. Daca s-a consumat se schimba senzorul cu totul.

multumesc de sfat...necazul e ca nu apuc sa ajung la tester cu eroarea ...apare ptr. o perioada scurta si dispare....receptorul asta e tot in interior sau...(senzorul sau receptorul e mai scump)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eroarea este memorata chiar daca nu mai este prezenta. Cu un tester poti vedea eroarea si de cate ori a aparut.

multumesc de raspuns ....pot afla si roata care are probleme,ptr. a nu fi nevoie sa le desfac pe toate?

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca da.

multumesc-paul----intreb tot aici poate ma ajuti cu un raspuns...de ce am nevoie sa imi pun geamuri electrice si pe spate (macara electrica si buton ptr. fiecare geam)dar trebuie trase fire sau se gasesc deja trase?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Cat de usor se poate fura un senzor de presiune roti in timpul schimbarii unui cauciuc? am fost de curand si am schimbat un cauciuc ( m-am carpit cu un sh bunicel pentru moment ) ideea este ca eu am Rf pe masina iar sh-ul este normal si imi apare in bord cum ca as avea pana...cum se scoate senzorul de presiune roti din calculatorul masinii? adica asta iarna nu mi-a stat saracia aia aprinsa in bord iar tipul de la care am luat masina a spus ca pe timp de iarna sau cand se folosesc cauciucuri normale se poate anula senzorul...
Link to comment
Share on other sites

problema este ca ,atunci cand schimbi cauciucuri de iarna cu cele de vara sau pui un cauciuc diferit de celelalte 3 trebuie resetat pe tester pentru ca difera cauciucurile si ii da senzorului valori diferite presiunea de aer din interior. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

am E 90...nu am iDrive dar de cand am pus panarama asta de cauciuc normal si celelalte au ramas RFT-uri i-mi apare in bord eroarea de "pana" ideea este ca sta aprins rosu...nu galben...

ai incercat sa il resetezi?

nu ai senzori de presiune pe roata.este pe caroserie si nu se poate anula.cel putin fara tester.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Calibrarea poate fi resetatã ( dupã: anvelopa schimbata / presiunea ajustata/ etc ) apãsând butonul de reset timp de aproximativ 6 secunde.

Dupã resetare , sistemul va memora În timpul conducerii o bazã de referinÞã . Aceasta poate dura de la 45 minute pânã la 7 ore, În funcÞie de mai multi factori: de stilul de conducere, de temperatura caii de rulare, de diferenta de dimensiune dintre vechea si noua anvelopa, etc.

 

din cate am mai gasit pe un forum german:

1. martorul aprins in permanenta indica o defectiune a sistemului;

2. intermitent - presiune scazuta;

3. ramane aprins aprox. 16 sec. - necesita calibrare.

Link to comment
Share on other sites

daca ai e90 si nu ai idrive...esti exact ca in cazul meu... ceva de genul asta am patit si eu in momentul cand am schimbat cauciucurile de iarna cu ele de vara .

 

Mi s-a aprins martorul de presiune in roti si statea tot timpul aprins. Vezi ca nu ai senzori in roti, sunt pe masina.

Nu iti spun ca m-am speriat, mai ales ca nu ma mai confruntasem cu problema asta, nici atunci cand am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna. Am mers la un prieten care a avut si el e 90 si s-a pozitionat din BC pe instructiunea de citire a presiunii, a apasat pe ea o data lung si inca o data de a mai aparut un patratel mic bifat langa iconul de presiune..in momentul ala a citit presiunea inroti si a disparut eroare.

Mentionez ca la mine statea aprins tot timpul si nu am fost la nici un tester, totul din BC-ul masinii.

 

Sper sa-t ifoloseasca informatia si sa te ajute.

Edited by krysttall
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.