Jump to content

Check Engine


derelict

Recommended Posts

Salut,

 

Niste intrebari, pentru cei mai experimentati :)

 

Am avut led-ul de la check engine aprins. Am fost la un tester, mi-a zis ca e "Amestec combustibil" dar nu stie mai multe detalii, codul de eroare exact, dar ca dupa masuratori debitmetrul masoara corect ...

 

Am fost la filaret, la tester, rezultatul fiind valva pcv si debitmetru.

 

Am schimbat valva pcv si furtunele aferente (de fapt era un furtun spart, valva cred ca n-avea nimic). Aparent din cauza ca pcv ul nu functioneaza corect, de obicei se formeaza o "presiune" si cedeaza vreo garnitura pe undeva de la ulei. (Asta mi-a zis toata lumea, am gasit si pe net, etc) La mine a fost un oring de la filtrul de ulei, am schimbat si acolo oringuri, garnituri si o supapa care nu mai stiu cum se cheama.

 

Acum nu se mai aprinde check engine.

 

DAR

 

Mi se pare ca masina nu "trage" bine. Poate sunt eu nitel nebun (oricum e un 316i, nu e cine stie ce alergator) DAR mi se pare ca nu accelereaza cum trebuie. N-am probleme la relanti, nu se ineaca cand o accelerez, dar parca e mai lenta.

 

Intrebarea e (si am citit in 100 de locuri, dar nu m-am lamurit), se aprinde check engine de la debitmetru, sau nu? E posibil ca debitmetrul sa mearga, dar prost? In sensul ca merge, masoara, dar nu indeajuns de bine incat sa am performanta care ar trebui, dar nici indeajuns de prost incat sa dea eroare?

 

N-as vrea sa scot mufa, pentru ca atunci am inteles ca se aprinde iar check engine, si n-as vrea sa-l aprind singur, atunci nu mai stiu sigur daca am eroare sau nu. Si nici sa merg iar la tester, alti bani aceeasi distractie.

 

Pentru cine nu s-a plictisit citind ce am scris... poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine, ar trebui sa se aprinda check engine daca are probleme debitmetrul sau nu?

 

Multumesc!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si eu am un 316i si mi sa aprins check engine.am fost la un tester si mi'a zis la fel ca si tie amestecu combustibil bla bla.apoi am mers la unu bun si mi'a dat rata transformare catalizator prea mica mi'am pus altul si merge ok.intre timp mi'am scos si io mufa de la debitmetru crezand ca e de vina si masina nu o mai puteam misca din loc(cand acceleram murea motorul),si din cate am inteles io daca e dus debitmetrul masina merge la fel chiar daca scoti mufa.bafta
Link to comment
Share on other sites

@ derelict

 

Mai oameni buni, am spus-o si o repet : cind va duceti la un ''scaner'', cereti ''dovezi'' de la scanare (un listing de erori, printscreen-uri, etc). E mult mai usor apoi sa vi se dea ajutor decat atunci cind doar povestiti despre ce are masina...

 

Daca nenea cu scaneru' a spus ceva de amestec, probabil a fost ceva ca in poza de mai jos (atentie, poate sa fie si ''mixture too rich''). Asa ca trebuie sa vezi exact cum e la tine (amestec prea bogat sau prea sarac).

post-114-1273326167_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.