Jump to content

Vibratie puternica a motorului la relanti


Recommended Posts

La inceput vibratia se simtea decat la schimbator si sub capota era vizibila.

Acum motorul merge ca un diesel la relanti din pct de vedere al zgomotului produs. Si vibratia se simte si in scaun.

De tras trage bine, consuma normal. In exterior pot sa scot si 7l% daca merg incet.

 

Ulei, am avut 5W40 Motul; am zis ca nu-i place uleiul si am pus Castrol 10W40. Nicio schimbare.

Benzina, am incercat cu toate.

De mers nu merg cu el subturat, chiar are ocazia sa se bucure de o zona rosie aproape zilnic.

 

Ce ar putea avea??

Link to comment
Share on other sites

pana acum o saptamana statea numai la 750.

din cand in cand il vad si la 700. ii dau o pedala, urca si apoi revine la 750.

dar nu oscileaza. acul e ferm.

 

 

scoate mufa de la debitmetru si vezi daca apare vro schimbare!

Link to comment
Share on other sites

nu au de a face. sunt noi.

e vb de miscarea nepotrivita a motorului la relanti.

 

motorul daca merge corect, chiar si cu tampoane rupte, nu vei simti vibratia in caroserie. vorbesc aici din propria experienta cu vechiul motor, la care am avut la un mom dat un tampon rupt, si pur si simplu se simtea doar cand fortai acceleratia.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Poftim situatie!

 

Astazi urmarind sa curat din rutina regulatorul de relanti, am observat doua chestiuni cu adevarat surprinzatoare.

 

Prima. Debitmetrul mamei lui... si cu mufa scoasa si cu mufa conectata, motorul merge la fel. Singura diferenta se simte in momentul in care scot mufa, timp de 1 secunda cat scade turatia motorului pe la cateva sute, apoi isi revine la 750 stabil. De tras, trage la fel, indiferent de turatie. Cu el conectat si cu el deconectat. Pur si simplu nu faci diferenta.

 

A doua. Scot mufa de la DISA (care asteapta sa fie schimbata atunci cand voi face loc scotand sau pompa de ABS sau demontand admisia - altfel nu are loc de iesit). Nu zici ca scoate aer!? Prin apropiere de locul unde intra un cablu - pe partea ei din fata. Am ramas uimit si de asta.

 

Cum vi se pare? Vreun comentariu ceva? :twoup:

Va rog, sunteti invitatii mei! :)

Link to comment
Share on other sites

A doua. Scot mufa de la DISA (care asteapta sa fie schimbata atunci cand voi face loc scotand sau pompa de ABS sau demontand admisia - altfel nu are loc de iesit). Nu zici ca scoate aer!? Prin apropiere de locul unde intra un cablu - pe partea ei din fata. Am ramas uimit si de asta.

 

Cum vi se pare? Vreun comentariu ceva? :twoup:

Va rog, sunteti invitatii mei! :)

 

Nu scoate aer ci suge aer. Pana pui valva noua astupa furtunul ala de vacuum ca trage aer fals. :)

Link to comment
Share on other sites

La mine pompa de ABS e inalta. Nu permite sa scot pur si simplu DISA, nici macar cand ridic motorul atat cat se poate.

Aseara cand m-am uitat, parea ca va fi necesar sa desfac si partea de jos a admisiei, DISA fiind bagata in ea.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...anifold_system/

 

cristi, la m42 e DISA?

nu e asta admisia la m42? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...anifold_system/

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Am inteles.

 

La mine e putin diferit, sunt 2 valve separate (cea mecanica si cea electrica) si clapeta este acolo in galerie si nu se schimba, oricum e metalica si nu face joc.

 

Piesa 7 de aici e valva mecanica (pneumatica).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

Piesa 5 de aici este cea electrica.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

Eu am fost ghinionist si a trebuit sa le schimb pe ambele dar de obicei la tipul asta se strica doar piesa 7.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ieri am fost la o diagnoza.

DIS-ul nu s-a putut conecta la motor, afisa "pls wait" chiar si dupa 3 minute de asteptare

 

am avut succes cu INPA.

pe langa cateva erori persistente la Airbag, obtinute in urma scoterii volanului fara deconectarea bateriei si un senzor abs st spate,

am gasit ceva complet nepotrivit, si anume ENGINE SMOOTHNESS.

valorile de aici erau dezechilibrate. cilindrii 1 si 4 aveau cam 40 (pe scara de la 1 la 1000), 2 mai, iar 3 mult mai mult.

 

cum ar trebui interpretate corect aceste rezultate? si care ar fi transpunerea in plan mecanic a lor?

 

in rest nu am avut nicio eroare la motor, totul era aparent in parametrii.

Link to comment
Share on other sites

cand am cumparat masina, am schimbat cuplajul si a trebuit repozitionarea volanului, si cum nu stiam consecintele si nici nu ma prea pricepeam, s-a intamplat... dar cum nici nu claxonez si nici nu simt vreo nevoie sa fac cunostiinta cu airbagul, nu am dat importanta.

dar acum vreau sa fac curatenie in bord printre becurile aprinse :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
La inceput vibratia se simtea decat la schimbator si sub capota era vizibila.

Acum motorul merge ca un diesel la relanti din pct de vedere al zgomotului produs. Si vibratia se simte si in scaun.

De tras trage bine, consuma normal. In exterior pot sa scot si 7l% daca merg incet.

 

Ulei, am avut 5W40 Motul; am zis ca nu-i place uleiul si am pus Castrol 10W40. Nicio schimbare.

Benzina, am incercat cu toate.

De mers nu merg cu el subturat, chiar are ocazia sa se bucure de o zona rosie aproape zilnic.

 

Ce ar putea avea??

 

Salut cam aceeiasi problema o am si eu la un 318Is din 93. motorul merge bine in general, nu scoate fum nu oscileaza in relanti doar ca vibreaza cam tare, acul turometrului sta la locul lui, se vede in schimbator si se simte daca stai linistit in masina bineinteles se vede si daca te uiti la motor. Daca ai rezolvat ceva dami te rog un raspuns.

Link to comment
Share on other sites

ieri am fost la o diagnoza.

DIS-ul nu s-a putut conecta la motor, afisa "pls wait" chiar si dupa 3 minute de asteptare

 

am avut succes cu INPA.

 

La cine ai facut diagnoza cu INPA? Da-mi te rog PM daca nu vrei sa scrii aici, de mult caut o versiune de INPA care sa se conecteze la 318is.

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.