Jump to content

Probleme diferential?


r0n1n

Recommended Posts

Nu stiu dc e o problema sau pura coincidenta, dar de cate ori dau un scart lasa urma numai roata din stanga.

Niciodata cea din dreapta, in conditiile in care ambele roti sunt pe aceeasi suprafata.

Diferentialul favorizeaza partea stanga, sau ce se intampla?

E cumva un semn de uzura?

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti, poate nu am fost eu explicit:

1.Stiu ca am diferential open si nu lsd si e normal sa traga doar o roata cand patineaza.

2.Dar de ce de fiecare data aceeasi roata trage, cea stanga? De ce nu trage cateodata si cea dreapta si aia stanga sa stea?

Este un semn de uzura al diferentialului ca puterea este transmisa intotdeauna la roata stanga?

 

Un raspuns a dat Rin Tin Tin, dar nu sunt convins ca asta e cauza.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

incearca pe iarba...eu am incercat si fundul masinii se duce dreapta....si am constatat ca am arc si amortizor cu probleme acolo...poate acelasi lucru il patesti si tu numai ca pe stanga...incearca fara sa corectezi directia sa pleci de pe loc tare si sa vezi daca fuge fundul in vreo directie...sau mai usor pe iarba
Link to comment
Share on other sites

Mai baieti, poate nu am fost eu explicit:

1.Stiu ca am diferential open si nu lsd si e normal sa traga doar o roata cand patineaza.

2.Dar de ce de fiecare data aceeasi roata trage, cea stanga? De ce nu trage cateodata si cea dreapta si aia stanga sa stea?

Este un semn de uzura al diferentialului ca puterea este transmisa intotdeauna la roata stanga?

 

Un raspuns a dat Rin Tin Tin, dar nu sunt convins ca asta e cauza.

 

Uzura diferentialului nu cred ca ar avea simptoma asta.

Daca ai avea o problema, as crede ca ar fi mai repede de la un rulment.

Link to comment
Share on other sites

Nu se aude nici un huruit, nimic care sa indice un rulment dus.

 

De plecat intro parte mi s-a intamplat de 2-3 ori de cand am masina, dar nu ma gandeam sa fie de la suspensie...

Link to comment
Share on other sites

repet eu am testat pe iarba si nu am miscat volanul...la fel am patit si asta iarna pe zapada...pe zapada la inceput nu tragea dar dupa ce am rupt niste lanturi etc...luat damburi...etc....am observat ca la plecarea de pe loc mai tare(deh stau in Rahova si nu s-a curat zapada) fugea dreapta fundul...si am testat si pe iarba...acelasi lucru

 

 

atunci mi-am dat seama de ce asta toamna mi-a fugit din senin curul in drepta de 2 ori aparent fara motiv....asta e la mine si iti spun ce am patit ca poate e acelasi lucru si la tine.

Edited by Acelover
Link to comment
Share on other sites

Inteleg ce zici tu dar mie mi se pare normal sa o ia intro parte la o plecare foarte tare.

 

Asa am vazut prin filme la musclecar-uri.

 

Asta cu plecatu intr-o parte e asa de subiectiva treaba .. foarte multi factori influenteaza deplasatul in lateral. Nu trebuie sa ai suspensia defecta ca sa mearga intr-o parte.

 

Referitor la problema ta: poate fi si o anvelopa usor mai uzata ca cealalta. Si de la alte scarturi normal ca tot anvelopa aia s-a uzat mai tare si opune mai mica rezistenta ca si cealalta anvelopa.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Inteleg ce zici tu dar mie mi se pare normal sa o ia intro parte la o plecare foarte tare.

 

Asa am vazut prin filme la musclecar-uri.

tare asta :twoup:) vezi sa nu te ridici de bot la plecari, cu dragsterul de 170 de cai :)).

 

acum serios...ia incearca tu o jumatate de cerc cu viraj pe partea dreapta, si pariu ca vei lasa initial 2 urme, care dupa 2-3 metri se vor transforma in urma doar pe roata dreapta.

dar s-o tii cu simt de raspundere , ca sa te convingi.

eu simteam cel mai bine cum transfera diferentialul facand "jaloane", dar asta e mai de finete :)....incearca un cerculet pe partea dreapta, si cand va fumega roata, te vei convinge ca trage si aia din dreapta.

Link to comment
Share on other sites

@mihai20:Pai d-aia nici nu-i dau tare, sa nu cada pe spate....

 

O sa incerc totusi niste cercuri si pe stanga si pe dreapta sa vad cum sta treaba, mersi.

 

@Acelover: nu mi se pare lasata intr-o parte, dar totusi o sa masor, mersi de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

incearca pe iarba...eu am incercat si fundul masinii se duce dreapta....si am constatat ca am arc si amortizor cu probleme acolo...poate acelasi lucru il patesti si tu numai ca pe stanga...incearca fara sa corectezi directia sa pleci de pe loc tare si sa vezi daca fuge fundul in vreo directie...sau mai usor pe iarba

Am patit si eu odata, din cauza la un amortizor, a ramas intepenit, sau asa ceva, si roata dreapta nu mai avea aderenta deloc... La 2000 ture, de abia ma miscam inainte, roata parca se invartea in gol. Si-a revenit dupa 2-3 accelerari si franari.

 

Poate sa fie si la tine problema de suspensie.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa fie o problema de suspensie.

 

De fapt, ieri cand am dat un scart pe aleea, a ramas o urma de jumatate de metru la roata din dreapta si vreo 1.5m la roata din stanga.

Poate totusi este anvelopa de pe stanga mai putin aderenta, dupa cum sugera si vl4d.

Link to comment
Share on other sites

si soseaua e inclinata inspre stanga. eu stiu ca diferentialul transfera forta spre roata cu cea mai mica rezistenta. tine frana apasata in timp ce accelerezi cu viteza 1-a pe o suprafata plana si pune un om pe bancheta in partea stg, ar trebuii sa patineze dr.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu dc e o problema sau pura coincidenta, dar de cate ori dau un scart lasa urma numai roata din stanga.

Niciodata cea din dreapta, in conditiile in care ambele roti sunt pe aceeasi suprafata.

Diferentialul favorizeaza partea stanga, sau ce se intampla?

E cumva un semn de uzura?

 

Pune un gras pe locul pasagerului.....Banuiesc ca toate pornirile cu scartz le faceai cand erai singur in masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.