Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

ce baterie pot pune pe 320D 150 cv din 2002?


p3tric

Recommended Posts

Vezi ca principala constrangere este spatiul in locul special rezervat. Nu iti recomand sa cumperi una mare si sa te apuci sa tai pe acolo. (este foarte important sa fie prinsa ferm-nu doar in caz de accident).

 

Am impresia ca minimul recomandat este 70 sau 80. Pana la 90 incape sigur; Vezi ca unii producatori le au mai mari si unii mai mici la acelasi amperaj. Nu toate bateriile de 90 incapeau. Bosh silver imi amintesc ca aveau putere mare la dimensiuni mici - dar erau f. scumpe (mergeau si de 100 sau 110 in spatiul special destinat).

La mine cu 90 zbarnie la -20 de grade - acelasi motor.

 

Alternatorul incarca in parametrii - nu au fost probleme la garantie desi a masurat.

Totul era in parametrii si cu faza lunga pornita, si cu AC si cu ventilatorul la maxim.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca principala constrangere este spatiul in locul special rezervat. Nu iti recomand sa cumperi una mare si sa te apuci sa tai pe acolo. (este foarte important sa fie prinsa ferm-nu doar in caz de accident).

 

Am impresia ca minimul recomandat este 70 sau 80. Pana la 90 incape sigur;

Ms pt inceput. Nu am de gand sa fac modificari pe acolo, sau sa fie prea inalta sa nu pot pune capacul. Singura chestie este ca nu stiu cat poate incarca alternatorul (am inteles de la un service ca el incarca fix si daca am bateria slaba unele componente raman fara alimentare suficienta si pot arde imobilizatorul) . As dori sa pun o baterie de 100 de amperi pt a nu avea probleme iarna. Si nici asta originala bmw care e pe masina nu stiu cati amperi are. Astept mai multe detalii care a desfacut testat, stricat :twoup: etc.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus si pe messenger...nu din cauza bateriei perfecte [de 70A sau 100A sau cat vrei]] nu porneste masina iarna ! NU 100A din baterie incalzesc motorina :twoup:

 

Gandeste-te ca BMW vinde masini si pentru Norvegia-Suedia-Rusia-etc

Link to comment
Share on other sites

eu am e 80A, origiala din fabrica, si nu am avut probleme pana acum, nici iarna de a trecut nu mi-a facut deloc probleme... pornea "la sfert", eu zic ca iti porneste greu dn alte cauze, nicidecum din cauza bateriei ca are amperajul prea mic
Link to comment
Share on other sites

Poate fi si bateria. A mea masina porneste foarte bine ca regula. De la baterie nu a mai pornit. Probabil 80 avea si a mea si in carte am impresia ca este trecut minim 70A.

 

Omul a facut un test cu un consumator echivalent cu electromotorul. Si cum punea comsumatorul respectiv cadea de la + 12.4 in jumatate de secunda parca la 8.0. Omul a zis ca bateria desi este incarcata nu mai "tine" curentul si e buna de aruncat. Sub 10.00 a zis ca nu pleaca nici o masina.

Am facut test si cu bateria noua si a tinut consumatorul cred ca 15 secunde. Sub 11.5 nu a scazut. Cea veche dupa 2-3 secunde de stat la 8 incepusa sa scada si mai mult.

 

Daca cu bateria noua tot nu pleaca la sfert - atunci evident este si alta problema. Sau doar alta problema depinde de caz. Erau si oameni intorsi cu bateria defecta. In orice caz fie ca este de 70, 80 , 90A - daca bateria e buna trebuie sa plece la sfert.

 

Din acest motiv eu am testat intai bateria (cauza cea mai probabila prin experienta si simptomele masinii) si apoi am luat alta. Cand stiam sigur ca bateria are o problema. Din fericire alta problema nu am avut.

Link to comment
Share on other sites

Daca instalatia de pe masina nu incarca in parametri, ma refer ca incarca sa zicem 13.7-13.9 il loc de 14.3-14.5 orice baterie isi pierde din capacitate pentru ca nu isi face ciclul de incarcare complet, se observa asta mai ales daca masina nu s-a pornit mai mult timp.

 

Eu as pune bateria dupa recomandarea producatorului sau cu maxim 10A in plus. Pana acum am gasit baterii cu 10A si am pus pe masinile care le-am avut si totul s-a comportat normal.

Link to comment
Share on other sites

Poate nu m-am exprimat bine.

Rectific. Momentan masina imi porneste la sfert cu bateria care o am. Dar iarna care a trecut daca lasam masina mai mult de 3 ore la -25 - 30 cat au fost nu imi invartea mai mult de 30 sec, adica nu tine curentul in ea si doresc sa ma pregatesc pt iarna viitoare cu o baterie, pt ca mi se aprindeau toate becurile in bord , farurile cand dadeam al automat si bateria era gata de la frig.

Eu doream sa intreb daca pun de 100 amperi sa nu ard computerul de bord sau alte componete daca era are de 80-85 originala.

Multumesc mult de ajutor tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.