Jump to content

Ceva ciudat


ionutzzz

Recommended Posts

Salut.

Azi am fost cu masina in afara orasului,cat am mers mi sa aprins becu de la benzina ,am dat pe calculator si autonomie imi mai arata 80 de kilometri,deci am asteptat sa revin in orash sa alimentez. Pe drum am prins o portiune de vreo 2-3 kilometri de drum denivelat unde mi sa zdruncinat masina rau de tot.

Problema e ca dupa ce am tinut-o oprita vreo o ora ..cat am avut eu treaba..cand sa plec inapoi acu de la benzina era la primu sfert...si calculatorul imi arata autonomie de 200 de kilometri...Cand m-am intors inapoi in orash,am tinut calculatorul pe autonomie...si kilometri dispareau repede. Oricum am oprit si am alimentat la peco ca inainte stiam ca becu se aprinsese si mai aveam vreo 80 de kilometri cam asa.

Intrebarea mea e ...sa stricat ceva?!? Ca doar nu sa bagat benzina in masina singura...deci ciudata faza...sau sa ma astept la vreo defectiune pe viitor...sa nu ma trezesc ca raman fara benzina si acu sa stea la jumate.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

ceva similar am patit si eu la ultima alimentare...e adevarat ca nu am bagat decat de 50 lei...dar oricum...e prima data cand se intampla una ca asta...

na...am fost pe rosu ...in BC imi arata ca mai puteam sa merg vreo 50km. Am alimentat cu 50 de lei si acul la benzina a urcat foarte putin...iar becul a ramas pe rosu. In BC au inceput sa-mi creasca km la range...dar foarte incet...asa cu cate 1km/30sec. Ce sa fie oare? M-am speriat si am mai bagat de 50 lei...atunci acul a sarit aproape de mijloc iar range-ul mi-a crescut pe la vreo 380km. Oricum nu sunt convins ca-mi arata bine... Ce s-a putut intampla??

 

Respect...in trafic!

Link to comment
Share on other sites

intreb si eu retoric, sau de curiozitate, fara sa jignesc pe nimeni, luati-o cum vreti: masina asta a avut rezervorul PLIN ? :twoup:

 

caci daca alimentezi doar cu cativa litri de fiecare data, nefacand plinul mai deloc, se pot oxida contactele plutitorului... si iti indica eronat !

Link to comment
Share on other sites

Recent am avut si eu o problema asemanatoare la diesel.

 

 

 

Am pus comnbustibil de 100lei imediat ce mi s-a aprins ledul(nu imi place sa merg pe rosu).

 

Acul era aprox. pe mijloc la indicator. A doua zi (masina lasata in soare puternic) cand pornesc indicatorul imi arata aproape de linia de 3/4 din rezervor. In mers a oscilat pana a revenit la jumatate dar mi s-a parut ciudat fluctuatia mai ales ca nu am mai avut probleme pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Recent am avut si eu o problema asemanatoare la diesel.

 

 

 

Am pus comnbustibil de 100lei imediat ce mi s-a aprins ledul(nu imi place sa merg pe rosu).

 

Acul era aprox. pe mijloc la indicator. A doua zi (masina lasata in soare puternic) cand pornesc indicatorul imi arata aproape de linia de 3/4 din rezervor. In mers a oscilat pana a revenit la jumatate dar mi s-a parut ciudat fluctuatia mai ales ca nu am mai avut probleme pana acum.

Atunci and este cald afara volumul oricarui lucru si lichid se mareste, mai ales daca elibereaza gaze! Daca mergi cu masina fluxul de aer care trece pe sub masina raceste rezervorul si la randul lui combustibilul! De aceea sunt acele fluctuatii!

 

Pentru colegul care a spus ca baga combustibil de 50 ron! Incearca sa faci sport in fiecare zi mancand o eugenie si o sa vezi ca nu mori repede dar nici bine nu-ti este! Cand mergi mai mult pe rosu datorita peretelui de separare din rezervor sunt momente cand pompa trage aer, iar in timp se strica!

 

Scuze pentru comparatie dar cam asa stau lucrurile!

Link to comment
Share on other sites

''...Daca mergi cu masina fluxul de aer care trece pe sub masina raceste rezervorul si la randul lui combustibilul! ...''

 

Poti sa explici fenomenul ?

Cand masina se afla in miscare ....fluxul de aer care trece pe sub masina raceste rezervorul si la randul lui combustibilul!

 

Pot sa explic incepand de la nivel molecular, cum este cu dilatarea si cu contractarea dar o sa fiu :twoup:

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg cine raceste aerul in acele sutimi de secunda ! :twoup: tu confunzi senzatia de rece :) gandeste-te unde e senzorul de temperatura la un BMW.

 

sper sa nu citeasca si fiica'mea topicul asta :) o sa arunce cartile de fizica de pe balcon !

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg cine raceste aerul in acele sutimi de secunda ! :twoup: tu confunzi senzatia de rece :) gandeste-te unde e senzorul de temperatura la un BMW.

 

sper sa nu citeasca si fiica'mea topicul asta :) o sa arunce cartile de fizica de pe balcon !

nu are nici o legatura cu senzorul de temperatura! Poate arunca cartile de fizica dar sa le tina pe cele de chimie!

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg cine raceste aerul in acele sutimi de secunda ! :twoup: tu confunzi senzatia de rece :) gandeste-te unde e senzorul de temperatura la un BMW.

 

sper sa nu citeasca si fiica'mea topicul asta :) o sa arunce cartile de fizica de pe balcon !

nu are nici o legatura cu senzorul de temperatura! Poate arunca cartile de fizica dar sa le tina pe cele de chimie!

chiar si asa variatia de volum nu ajunge la 1/4 cand vorbim de 25l si diferenta de cateva grade temp. poate daca ai lua de la o pompa care raceste carburantul pana aproape de temp de congelare, atunci cand s-ar incalzii la temp mediului ai castiga 1-2litri la 10 bagati.

in cazul de fata, probabil, diferenta rezultata este din cauza egalizarii deficitare intre cele doua compartimente ale rezervorului.

Link to comment
Share on other sites

Temperatura rezervorului NU scade din cauza curentului de aer de sub masina ! Rezervorul are aproape aceasi temperatura cu a aerului aflat la 15cm de calea de rulare.

 

Daca te inscrii in categoria celor care atunci cand ies din apa spun ca s-a facut frig...e grev !

Cand ajungi la termodinamica da-ne un beep !!!

 

 

 

freeone uite ce scrie initiatorul topicului : ''Pe drum am prins o portiune de vreo 2-3 kilometri de drum denivelat unde mi sa zdruncinat masina rau de tot.''

 

Electronica nu se defecteaza de la niste denivelari. Ramane sa fie de vina doar ceva mecanic. Sigur a ajuns combustibil in jumatatea cu senzor. Daca avea un defect electronic [de citire/interpretare] el persista si acum.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

prea multa filosofie pt un lucru banal, doar care nu e acceptat.

explicatia are legatura doar cu compartimentarea rezervorului in 2 camere si circulatia combustibilului intrun mod oarecum dezechilibrat in urma socurilor produse de caroserie.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru informatii...azi masina vad ca si-a revenit ..ma refer la acu de la benzina cat si la autonomie..indica corect. Sunt lucruri pe care nu le stiam si va multumesc pentru ajutor.

Declar topic inchis.

 

Multumesc tuturor pentru informatii...azi masina vad ca si-a revenit ..ma refer la acu de la benzina cat si la autonomie..indica corect. Sunt lucruri pe care nu le stiam si va multumesc pentru ajutor.

Declar topic inchis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.