Jump to content

sfat unitate vanos


bhn_02

Recommended Posts

Salutare

 

As vrea sa imi schimb unitatea vanos si cum una noua costa 2000 de lei am vazut pe situl de la dr. vanos ca poti comanda una reconditionata si chiar mai mult poti sa o trimiti pe cea veche inapoi la ei

 

a mai procedat cineva asa? prin romanica noastra nu e nimeni care sa reconditioneze unitati de vanos?

 

sau orice sfat legat de acest aspect (schimb/reparare unitate vanos) este binevenit

Link to comment
Share on other sites

Sau poĂži comanda doar kit-ul de reparaĂžie de la Dr. Vanos.

 

pai din ce am inteles eu acolo kitul de reparatie e o unitate vanos conditionata plus garniturile aferente

 

intrebarea e daca si-a mai luat cineva, a fost multumit, au existat probleme.....chestii din astea

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat de la www.beisansystems.com, kit de reparatie vanos, l-am montat, perfect.

 

Orice vanos stock dupa 100-150k km e dus, rari sunt oameni ce stiu asta, ii intereseaza asta, sau au facut ceva in legatura cu problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Da, m-am uitat Âşi eu ĂŽntre timp pe site.

 

Nu Âştiu pe nimeni care Âşi-a cumpĂŁrat, ĂŽnsĂŁ am vĂŁzut pe alte forumuri strĂŁine cĂŁ e vorba de o firmĂŁ serioasĂŁ.

 

Nu ar trebui sĂŁ existe probleme.

 

dupa cum zice pe site operatiunea de schimbarea ar putea fi facuta si fara mecanic...sa fie chiar asa?

 

Eu am luat de la www.beisansystems.com, kit de reparatie vanos, l-am montat, perfect.

 

Orice vanos stock dupa 100-150k km e dus, rari sunt oameni ce stiu asta, ii intereseaza asta, sau au facut ceva in legatura cu problema asta.

 

da-mi mai multe detalii

 

cat te-a costat....l-ai schimbat tu sau ai fost la service...

din ce inteleg pe site mai sunt niste piese care le cumperi de la bmw? oricum vad ca modul de schimbare oarecum difera, la dr vanos cred ca iti vine kitul de-a gata numai il montezi, la beisansystems, repari unitatea pe care o ai pe masina

 

care ar fi mai fiabila? ca totusi parca nu as sta sa schimb toate acele garnituri...ar fi mai bine pur si simplu sa il inlocuiesti si daca tine treaba sa il trimiti pe cel vechi inapoi

Link to comment
Share on other sites

Faza e ca la beisan e mult mai ieftin ca la dr. vanos, insa trebuie sa te murdaresti, si da, ai nevoie de scule speciale. Eu le am, insa multi nu le au.

 

Atasez o poza cu sculele necesare.

http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_single_procedure_files/image004.jpg

 

 

Ai nevoie de garnituri, si de inelul acela, daca ai zgomote de la vanos, eu aveam, dupa montaj, motorul suna ca nou.

 

Nu cred ca are rost sa duci masina la vreun service care n-a mai facut asa ceva.

Câti din cei ce au service stiu, ca primul dinte de la axa trebuie sa prinda dintele vanosului la montaj, pentru ca acesta din urma sa functioneze corect?

Iti pun eu, nici 10%

Link to comment
Share on other sites

Orice vanos stock dupa 100-150k km e dus, rari sunt oameni ce stiu asta, ii intereseaza asta, sau au facut ceva in legatura cu problema asta.

 

E valabil si la motoarele M54?

Link to comment
Share on other sites

Faza e ca la beisan e mult mai ieftin ca la dr. vanos, insa trebuie sa te murdaresti, si da, ai nevoie de scule speciale. Eu le am, insa multi nu le au.

 

Ai nevoie de garnituri, si de inelul acela, daca ai zgomote de la vanos, eu aveam, dupa montaj, motorul suna ca nou.

 

Nu cred ca are rost sa duci masina la vreun service care n-a mai facut asa ceva.

Câti din cei ce au service stiu, ca primul dinte de la axa trebuie sa prinda dintele vanosului la montaj, pentru ca acesta din urma sa functioneze corect?

Iti pun eu, nici 10%

 

si pana la urma cat te-a costat toata afacerea?

 

oricum avand in vedere ca nu am uneltele necesare...banuiesc ca tot la un service ma duc

Edited by bhn_02
Link to comment
Share on other sites

De vanos nu iti prea dai seama daca te-a lasat sau nu, treptat, puterea la turatii mici scade, la ralanti ai anume intreruperi, dar nu neaparat. Din ce am citit, garniturile alea, folosite pe post de segmenti, cedeaza destul de repede, fiindca sunt dintr-un material destul de slab rezistent la conditiile din unitatea vanos, intarindu-se (cel putin cele 2 date de mine jos erau mult mai tari si turtite asa, comparativ cu alea noi)

Mai multe info in textul acesta:

 

''the failure is due to deterioration of the vanos piston seal O-ring. It has been determined that the O-ring is made from Buna (Buna-N, NBR, Nitrile). Buna is a very common O-ring material, but is limited in its temperature and chemical resistance characteristics. Unfortunately it is fairing quite badly in the vanos/engine environment. The O-ring has been found to harden, shrink, and have flat surfaces. This deterioration is causing the O-ring to lose its functional characteristics and thus cause the vanos to fail. BMW has been engaged regarding this matter, but has elected to not address the issue, “No further development will be done”. New (rebuilt) vanos units are being sold with the same Buna O-ring. BMW does not provide the vanos piston seal/O-ring as a separate part.''

Eu te-as ajuta, si fara bani, insa sunt din Timisoara.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.