Jump to content

merita un seria 7 din 1998?


clausthaler1

Recommended Posts

Stie cineva cand s-a trecut de la euro 2 la euro 3 pentru e38 728i??

Tot incerc sa gasesc pe net o informatie despre acest lucru insa nu am aflat nimic...stiu doar ca au inceput cu euro2 in 95' si au terminat cu euro3 in 2001.....dar nu stiu cand au trecut la euro3!!!

 

ĂntreabĂŁ la RAR, acolo gĂŁseÂşti cel mai sigur rĂŁspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

!altfel n-as lua orice,ca nu ma da banii afara din casa!insa aceasta masina chiar i-mi place ,

 

 

Daca nu te da banii afara din casa eu zic ca nu este alegerea potrivita, masina este foarte scumpa la intretinere. :)

cat de scumpa poate sa fie la intretinere?doar nu-i rolls.....??!!cunosti exemple concrete?

iti dau eu ex de costuri de intretinere

amortizoare 550€

placute frana fata 100€

bara de directie 300€

baterie 280€

......si altele,cam astea amm schimbat eu si nu sunt ieftine deloc. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@THX-1 +1.. :twoup:

 

 

NU recomand masina! mananca o galagie de bani si nu merita. e un sac fara fund! sa nu mai spun ca nu avem strazi pt e38, pt articulatiile ei. ramai la pisica, e ok asa!

plus ca nu iti ofera nici o senzatie 2.8-ul... daca tu crezi ca o sa faci treaba cu cuplul de 280 nM pe ~1900kg si automat, te inseli!

 

p.s. placutele sunt mai scumpe, o sa iti spun exact cat cand ii fac revizia sapt viit.

p.s.2 sper sa nu fie catalogata aroganta de catre posesorii de 2.8/e38

Link to comment
Share on other sites

@THX-1 +1.. :twoup:

 

 

NU recomand masina! mananca o galagie de bani si nu merita. e un sac fara fund! sa nu mai spun ca nu avem strazi pt e38, pt articulatiile ei. ramai la pisica, e ok asa!

plus ca nu iti ofera nici o senzatie 2.8-ul... daca tu crezi ca o sa faci treaba cu cuplul de 280 nM pe ~1900kg si automat, te inseli!

 

p.s. placutele sunt mai scumpe, o sa iti spun exact cat cand ii fac revizia sapt viit.

p.s.2 sper sa nu fie catalogata aroganta de catre posesorii de 2.8/e38

nu stiu ce sa spun...pisica este tot o "dragoste" a mea...am luat-o pt ca mi-a placut dintotdeauna...oricum nu o dau...o"donez"nevestemii..nefiind singura masina pe care o detin,insa ce-l mai mult mi-a placut si-mi place serie 7 :) o sa mai consult cu un posesor de 7-ar,sa vad ce spune si el...oricum eu am gasit o okazie ,la un pret super bun...iar masina e poveste!merge superb,ext/int nota 10!!!

Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

7er e mult mai confortabil si mai silentios si decat un e39.

din partea mea zic sa il cumperi cu incredere. :twoup:

 

Confortul Ăžine de suspensie.

 

DacĂŁ faci comparaĂžie ĂŽntre un E38 cu suspensie normalĂŁ Âşi un E39 cu suspensie sport, primul este mai confortabil.

 

DacĂŁ ambele au suspensie standard, sunt la fel de confortabile.

 

SilenĂžiozitatea este identicĂŁ.

 

Normal, Âşi aici conteazĂŁ faptul dacĂŁ ai mers cu un E39 cu chederele franjuri sau nu.

 

Eu n-aÂş lua un 728i niciodatĂŁ.

 

Minim un 730d meritĂŁ pe E38.

Link to comment
Share on other sites

cat de scumpa poate sa fie la intretinere?doar nu-i rolls.....??!!cunosti exemple concrete?

 

Este scumpa.Ma rog, este relativ acest lucru, daca ai multi bani ti se poate parea ieftina...

 

+1

nu e de larg consum si nici macar mediu... la intretinere. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

728i merita doar daca masina este impecabila,merita doar daca ai bani pt eventuale reparatii,merita daca ai bani de benzina (in buc va consuma sanatos)

 

740 ? ce sa faci cu el ? iti iei masina ca sa platesti pe RCA+impozit un sfert de pretul masinii in fiecare an

 

cu megane 1.5dci nu-si are rostul comparataia,nici macar la capitolul intretinere,la 60k km se face distributia,30mil e pret de reprezentanta

Link to comment
Share on other sites

RCA-ul costă 6-7 milioane pe an, iar impozitul e 3200 Ron la 740i cu motor de 4.4 litri.

 

Ai impresia că asta ĂŽnseamnă un sfert din valoarea maşinii?

 

Singura problemă este faptul că trebuie să ai foarte mulţi bani ca să ai un 740i.

Dacă ai aşa mulţi bani, probabil că te orientezi spre o maşină mai recentă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

.

Dacă ai aşa mulţi bani, probabil că te orientezi spre o maşină mai recentă.

 

+1

 

 

Daca isi ia E38 nu o sa mai aiba lumea loc de el pe sosea de "smecher" ce va fi!

 

Aruncati un ochi la "masina mea" sa vedeti ce tampenii vorbeste.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=75471

 

si mie imi e teama de acelasi lucru. :twoup:

nu toti ce ce isi iau e38 sunt in stare sa il intretina. se gandesc ca e ieftin ca un logan la cumparare si ca isi permit sa il intretina, si asa ajung cazane carpite... stricand imaginea unei superbe caroserii.

 

 

Poti sa detaliezi te rog?

Dupa mine, fiind aceleasi motoare este perfect corecta comparatia.

 

 

 

 

pai 1 la mana un 7ar nu e la fel de greu ca un 3ar... deci motorul de 2.8 si-ar face mult mai bine treaba pe o caroserie usoara. si 2 la mana eu iti recomand cu incredere benzinar (tine cont ca am fost bolnav cu dieselul ceva timp, si nu o sa imi mai iau diesel decat NOU datorita problemelor aparute in timp)... desi nu ai cuplul de la diesel... desi nu poti sa cresti puterea semnificativ cu un soft... ai fiabilitatea unui benzinar aspirat bulletproof.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Vad ca multi useri considerea mai slab 728i decat 730d.

Acest lucru se aplica si la 328i vs 330d?

 

728iAutomat este mai slab decat 730dA,daca 728i ar fi manual ar fi mai sprinten decat dieselul:

728i manual 0-100=8,6s

728i automat in 9,6s

730d automat in 9,2s

Link to comment
Share on other sites

Poti sa detaliezi te rog?

Dupa mine, fiind aceleasi motoare este perfect corecta comparatia.

 

Un motor de 2.8 e foarte bun pe o caroserie de seria 3 din cauza greutăţii reduse ale acesteia.

 

Acelaşi motor pe o caroserie grea de seria 7 nu este deloc cine ştie ce.

 

Reiterez argumentele lui CuzKo, exact aşa stau treburile.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

si nu e vorba doar de greutate aici. avand performante absolut mediocre ambele 730d si 728i indiferent de cutie (e o limuzina, nu o sportiva)

 

ele se diferentiaza la consum. si din acest punct de vedere personal as recomanda 3000 diesel. per total iesi mai bine asa

 

cred ca un 3-ar ingrijit e cea mai buna optiune in ziua de azi

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa schimb coupe-ul e46 cu un e38 728i.....am vazut parerile voastre insa nu ma deranjeaza consumul la cati km fac eu pe an si nici nu vreau motor v8 si in nici un caz diesel :twoup: (nu merg cu tractoare)

O vreau doar ca masina de familie pentru plimbari si wk avand in vedere ca am un peugeot partner de zi cu zi......asa ca nu ma deranjeaza eventuala lipsa de putere ci ma intereseaza sa gasesc un 728 echipat full si in cea mai buna stare mecanica.

Imi place prea mult modelul asta de bmw si sper sa reusesc cat mai curand sa-l iau. :)

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva cand s-a trecut de la euro 2 la euro 3 pentru e38 728i??

Tot incerc sa gasesc pe net o informatie despre acest lucru insa nu am aflat nimic...stiu doar ca au inceput cu euro2 in 95' si au terminat cu euro3 in 2001.....dar nu stiu cand au trecut la euro3!!!

 

 

08.1998

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.