Jump to content

Nu mai porneste de la lacatul cu volan rosu E90


Flavyuz

Recommended Posts

Astazi am pornit masina, am fost sa bag niste motorina, e vorba de 320D E90, am fost la supermarket si cand am intrat in ea, volanul rosu cu lacat si n-am mai putut sa o pornesc.

Ce pot sa-i mai fac?

Nu as vrea sa o duc pe targa la service.

Exista vreo solutie?

 

Va rog frumos, si cel mai mic sfat care puteti sa mi-l dati mi-ar fi folositor!

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu:Ce violent ai fost :twoup:

 

Astazi am pornit masina, am fost sa bag niste motorina, e vorba de 320D E90, am fost la supermarket si cand am intrat in ea, volanul rosu cu lacat si n-am mai putut sa o pornesc.

Ce pot sa-i mai fac?

Nu as vrea sa o duc pe targa la service.

Exista vreo solutie?

 

Va rog frumos, si cel mai mic sfat care puteti sa mi-l dati mi-ar fi folositor!

 

Din pacate vei fi nevoit sa o duci pe targa :)

Link to comment
Share on other sites

Nimic care sa ma ajute. Nu stiu cum mama naibii o s-o pornesc. Am mai intrat prin BC si e eroarea "CC-ID 186 sau 183" nu mai stiu sigur, dar nu asta e imp.

Este aberant sa schimb coloana de directie atata timp cat nu a fost perturbata

Edited by Flavyuz
Link to comment
Share on other sites

Nimic care sa ma ajute. Nu stiu cum mama naibii o s-o pornesc. Am mai intrat prin BC si e eroarea "CC-ID 186"

Este aberant sa schimb coloana de directie atata timp cat nu a fost perturbata

 

E o problema cam generala la E60...se pare ca si la E90.

De obicei apare din senin, nu neaparat ca urmare a unui eveniment.Daca aparea lacatul galben era foarte probabil sa scapi doar cu senzorul de coloana directie, insa pe rosu...cam poti sa-i faci cruce.

Garantie?

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e vorba de garantie.

Faza e ca mai aparea inainte cu galben, dar era imobilizatorul, iar azi dupa ce am mers cu ea, am oprit-o, am pornit-o, am mai dat o tura, iar am oprit-o si apoi n-am mai reusit sa o pornesc, deci nu are logica sa pice coloana de directie.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e vorba de garantie.

Faza e ca mai aparea inainte cu galben, dar era imobilizatorul, iar azi dupa ce am mers cu ea, am oprit-o, am pornit-o, am mai dat o tura, iar am oprit-o si apoi n-am mai reusit sa o pornesc, deci nu are logica sa pice coloana de directie.

 

Stiu cel putin 3 oameni care nu au scapat fara coloana ,dupa ce le-a aparut pe rosu.

Nu vreau sa te demoralizez, doar sa te scutesc de incercari disperate de a o porni.Roaga pe cineva cu un tester (INPA) sa te ajute.

Noapte buna.

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Am citit cum altora li s-a descarcat bateria si s-au confruntat cu problema asta.

2500 lei m-ar costa schimbul de coloana de directie ceea ce evident, nu m-ar incanta.

 

Noapte buna!

Astept sfaturi in continuare; sper sa se intample maine o minune... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca BMW trebuie sa mute productia in China. Incep sa ii inteleg pe cei care fac un tunning la un E36 decat sa ia un e46/e90.

 

BMW nu ar putea trimite pe Luna niciodata o naveta proprie. Sigur s-ar dezintegra in aer dupa ce ar pica cinsHpe mii de senzori si 200 de piese proiectate in Germania.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e vorba de garantie.

Faza e ca mai aparea inainte cu galben, dar era imobilizatorul, iar azi dupa ce am mers cu ea, am oprit-o, am pornit-o, am mai dat o tura, iar am oprit-o si apoi n-am mai reusit sa o pornesc, deci nu are logica sa pice coloana de directie.

 

Stiu cel putin 3 oameni care nu au scapat fara coloana ,dupa ce le-a aparut pe rosu.

Nu vreau sa te demoralizez, doar sa te scutesc de incercari disperate de a o porni.Roaga pe cineva cu un tester (INPA) sa te ajute.

Noapte buna.

 

Cred ca ti s-a dus senzorul dupa coloana si nu trebuie sa schimbi toata coloana, sau poate scapi cu o recalibrare a senzorului

Link to comment
Share on other sites

Cate probleme sunt la seriile astea noi.

Dupa e46 ma gandeam sa trec la un e92, in vreo 2 ani, dar la cate probleme au, ori raman pe e46 ori schimb marca.

 

nici alte marci nu sunt sfinte la fiabilitate . E92 nu mai are senzor blocare coloana , au invatat de la E90 si au renuntat la sistem

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Cate probleme sunt la seriile astea noi.

Dupa e46 ma gandeam sa trec la un e92, in vreo 2 ani, dar la cate probleme au, ori raman pe e46 ori schimb marca.

 

Doar preţul te poate face să nu treci la E92, nimic altceva.

 

Crezi că mai există vreo maşină fiabilă ca o Cobra? Normal că nu.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Astazi am scapat de problema, sper ca definitiv.

Sa incep: am dus-o pe platforma la un service privat, diagnoza; eroarea era din procesor, CAS-ul (Car Acces System) nu mai trimitea semnal la ELV (motorasul ce deblocheaza coloana de directie, sau asa am inteles eu). Dupa cum mi-a spus cel care s-a ocupat de masina, coloana de directie nu are nicio treaba, nu e cazul sa fie schimbata, totul pleaca de la procesor. Astfel mi sa adaptat CAS-ul cu procesorul si masina a pornit din prima, eroarea in bord disparand.

Acum nu pot decat sa sper sa nu mai patesc acelasi lucru pentru ca apoi o sa-i schimb procesorul care cica ar fi in jur de 150 euro. Tin sa precizez ca acest procesor este Siemens si cica cele de la Motorola ar fi mai cu probleme.

 

Cam asta ar fi povestea mea cu volanul si lacatul, in total: 200 Ron.

Seara placuta!

Link to comment
Share on other sites

Astazi am scapat de problema, sper ca definitiv.

Sa incep: am dus-o pe platforma la un service privat, diagnoza; eroarea era din procesor, CAS-ul (Car Acces System) nu mai trimitea semnal la ELV (motorasul ce deblocheaza coloana de directie, sau asa am inteles eu). Dupa cum mi-a spus cel care s-a ocupat de masina, coloana de directie nu are nicio treaba, nu e cazul sa fie schimbata, totul pleaca de la procesor. Astfel mi sa adaptat CAS-ul cu procesorul si masina a pornit din prima, eroarea in bord disparand.

Acum nu pot decat sa sper sa nu mai patesc acelasi lucru pentru ca apoi o sa-i schimb procesorul care cica ar fi in jur de 150 euro. Tin sa precizez ca acest procesor este Siemens si cica cele de la Motorola ar fi mai cu probleme.

 

Cam asta ar fi povestea mea cu volanul si lacatul, in total: 200 Ron.

Seara placuta!

bine ca ai rezolvat si nu te-a costat nici foarte mult

Link to comment
Share on other sites

M-a costat foarte bine, evident nu pun la socoteala ca am dus-o pe platforma care ma costase inca 200 ron; asta a fost greseala mea ca am avut eroarea pe galben, dar nu facusem nimic in privinta ei ca am zis ca o fac la revizie, uite ca revizia urmeaza dupa aceasta problema. O sa-mi fie invatare de minte asa ca de acum in inainte nu o mai neglijez.
Link to comment
Share on other sites

, totul pleaca de la procesor. Astfel mi sa adaptat CAS-ul cu procesorul si masina a pornit din prima, eroarea in bord disparand.

Acum nu pot decat sa sper sa nu mai patesc acelasi lucru pentru ca apoi o sa-i schimb procesorul care cica ar fi in jur de 150 euro. Tin sa precizez ca acest procesor este Siemens si cica cele de la Motorola ar fi mai cu probleme.

 

 

Practic a resetat doar eroarea sau a schimbat si ceva?

 

, coloana de directie nu are nicio treaba, nu e cazul sa fie schimbata, totul pleaca de la procesor.

 

 

Ce tampiti astia de la BMW, ei schimba coloana de directie, nu si-au dat seama ca e de la procesor. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

, totul pleaca de la procesor. Astfel mi sa adaptat CAS-ul cu procesorul si masina a pornit din prima, eroarea in bord disparand.

Acum nu pot decat sa sper sa nu mai patesc acelasi lucru pentru ca apoi o sa-i schimb procesorul care cica ar fi in jur de 150 euro. Tin sa precizez ca acest procesor este Siemens si cica cele de la Motorola ar fi mai cu probleme.

 

 

Practic a resetat doar eroarea sau a schimbat si ceva?

 

, coloana de directie nu are nicio treaba, nu e cazul sa fie schimbata, totul pleaca de la procesor.

 

 

Ce tampiti astia de la BMW, ei schimba coloana de directie, nu si-au dat seama ca e de la procesor. :)

 

 

 

 

Doar mi-a resetat CAS-ul si mi l-a adaptat cu procesorul, nu mi-a schimbat absolut nimic.

Cat despre cei de la BMW, sunt constienti de la ce e problema, dar de ce sa nu te taxeze mai mult cu o coloana de directie? parca era vreo 2500 ron schimbatul acesteia cu manopera cu tot :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.