Jump to content

Nu mai porneste de la lacatul cu volan rosu E90


Flavyuz

Recommended Posts

  • 7 years later...

Ănregistrați si codați bateria de pe masina cu testerul. DacĂŁ decuplati bateria masinii sau o schimbați este obligatoriu pt ca va incarca aiurea alternatorul si de aici multe .probleme.La mine incarca 14.8. Acum 14.4 maxim

eu asa am rezolvat cu erorile blocatorului.

Daca decuplezi bateria si o pui apoi pe aceeasi nu e necesar sa o inregistrezi, doar daca o schimbi, atunci trebuie inregistrata, iar daca pui alt tip (agm/nonagm, alt amperaj) atunci trebuie si codata.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate. Eu am pus baterie de alt amperaj si imi ĂŽncarca 14.8.De aici probleme. Acum maxim 14.4 in meniul ascuns sectiunea incarcare si blocatorul volan merge foarte sĂŁnĂŁtos.Inainte il auzeam cum se chinuie. Uite asa poți cheltui aiurea 700 euro schimbarea de coloana volan la reprezentanțĂŁ ĂŽn loc de 50 de lei.😁
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat, am avut E90 non-lci si coloana de directie superioara chiar se stricase. Am incercat si varianta cu bateria si cu motorasul ELV, etc, dar tot nu s-a putut repara. Danut, nu costa 700 euro, ci 2200 ron cu tot cu manopera la APB Bucuresti ;) Nu vorbi de preturi, daca nu le-ai platit! Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Salutare !Am o problema cu un BMW e 90 2007 ,163 cp

Am avut un accident acuma aproape 1 an și de atunci m am întâlnit cu următoarea problema ..

Îmi taie curentul la masina ,nu stiu din ce cauza ,am întrebat foarte mulți mecanici ,încă nu stiu nici ei despre ce este vorba,am pus testar ,nu da nimic ,nici o eroare….astăzi am mers 100km si am oprit undeva puțin si iarăși aceeași faza,după 1 min asa am încercat sa bag cheia in contact si mi a apărut martorul de blocare volan dar a fost de culoarea Galbena ,are legătura cu lipsa curentului la toată masina?

Astept părerile voastre ….

 

Link to comment
Share on other sites

Galbem sau rosu? Ca poate fi mare diferenta.

Cum a zis si @v@sy imposibil sa nu fi avertizat in ISTA! Sterge eroarea cat mai curand! Nu mai merge cu ea ca daca iti apare volan rosu mecanismul de deblocare de pe coloana volanului e declarat defect si dupa ei trebuie sa fie schimbat modulul cu partea mecanica dar si placa electronica de pe volan iar asta te va costa mult mai mult.

Nu ma intreba de unde stiu. M-a informat muult inainte. Nici un BMW nu este scutit de problem asta dupa 10-20 ani cand la unele mecanisme de deblocare volan campul magnetic al magnetului din mecanism slabeste si senzorul care il citeste nu il mai simte.. si trebuie schimbat (doar mecanismul la timp). Asta e ce am facut eu trecand prin aceiasi experienta ca tine.

Atat e ce trebuie sa stii tu si altii.

Spor la demontat..

e pe coloana volanului

Edited by bimmer90f30
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, bimmer90f30 said:

Galbem sau rosu? Ca poate fi mare diferenta.

Cum a zis si @v@sy imposibil sa nu fi avertizat in ISTA! Sterge eroarea cat mai curand! Nu mai merge cu ea ca daca iti apare volan rosu mecanismul de deblocare de pe coloana volanului e declarat defect si dupa ei trebuie sa fie schimbat modulul cu partea mecanica dar si placa electronica de pe volan iar asta te va costa mult mai mult.

Nu ma intreba de unde stiu. M-a informat muult inainte. Nici un BMW nu este scutit de problem asta dupa 10-20 ani cand la unele mecanisme de deblocare volan campul magnetic al magnetului din mecanism slabeste si senzorul care il citeste nu il mai simte.. si trebuie schimbat (doar mecanismul la timp). Asta e ce am facut eu trecand prin aceiasi experienta ca tine.

Atat e ce trebuie sa stii tu si altii.

Spor la demontat..

e pe coloana volanului

Mersi pentru răspuns,martorul apare galben,dar nu apare mereu asta este chestia,de ex acuma merge masina fără nici o Problema ,și mai rămâne intr o zi când nu ma astept raman fără curent după câteva minute își revine ,deci de la asta este ?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, v@sy said:

Mergi la cineva competent care are tester ISTA si stie sa interpreteze rezultatele. Nu avem noi cum sa ghicim ce defect ai tu.

Poti sa pui aici o poza cu rezultatele scanarii.

O sa mergem sapt aceasta 

Și încă o problema ,am schimbat senzorul ABS si acuma când îmi patineaza rotile îmi apare iarăși acel senzor ABS si restul ESP frâna de mana cu roșu 

De la ce sa mai fie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.