Jump to content

presiune roti


stranger

Recommended Posts

Presiunea calculata de fabricant tine deja cont de toate astea. E aiurea sa crezi ca daca pui mai putin esti ma tare ca fabricantul, ca ala nu s-a gandit la tot ce te-ai gandit tu si a gresit cand a recomandat o anumita presiune :twoup: .

Deci mama lui de fabricant, habar nu are ca daca pui mai putin masina merge mai bine! Tu crezi ca el nu a luat in calcul absolut toate variabilele si nu a facut nenumarate teste? Presiunea recomandata este probabil cel mai bun compromis.

 

a luat oare in considerare fabricantul drumurile din romania?

 

 

@stranger: inseamna ca mecanicul respectiv n-a cantarit in viata lui un E46... greutatea axei fata e aprox egala cu cea din spate, asta am vazut-o la RAR

 

Distributia maselor e 50-50. Si cred ca e la fel la majoritatea masinilor cu RWD.

Link to comment
Share on other sites

asa... si nu vad greseala... ce nu e adevarat? e aceeasi uzura pe hartoapele noastre ca-n germanica? ce ai cumpara mai degraba, o masina rulata in romania sau rulata in germania? stiu o sa zici ca depinde de sofer... rulata de acelasi sofer.

 

si in ce consta Poor Road package?

 

Se exagerează prea tare.

 

Uzura depinde mai ales de şofer.

 

Aş cumpăra o maşină ĂŽntreţinută corespunzator indiferent unde a fost rulată.

 

Dacă ştii răspunsul, de ce mai ĂŽntrebi? :twoup:

 

Problema e că mulţi nici nu vorbesc din experienţă.

 

Eu am suspensie sport şi jante pe 18 şi nu plâng din cauza unor probleme grave de articulaţie.

 

Articulaţia oricum pică la un moment dat.

 

E o suspensie specifică.

 

Şi la alte mărci există astfel de variante.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sigur BMW-ul a recomandat ce-i trebuie acestei masini echipata cu aceste anvelope - fara nici un dubiu.

 

Eu la E60 525d echipat cu anvelope 245/40 18" am pe eticheta de pe usa 2,2 fata si 2,5 spate (bar) incarcata moderat iar incarcata la maxim respectiv 2,4 si 2,7 bar.

 

530d - este putin mai greu si mai puternic si deformeaza mai mai mult anvelopele (ele trebuie sa-si pastreze forma si in curbe negociate puternic sau viteze foarte mari).

 

Prin gropile de la noi sigur masinile sufera mai mult decit trebuie si totul se va uza prematur. Eu am avut si anvelope Runflat, sunt si mai rigite si saraca masina mergea ca o caruta. Le-am schimbat sa ma adaptez la Romania.

 

Daca te deranjeaza asa tare si vrei sa faci o experienta pe care sa o monitorizezi (!) cred ca ai putea sa scazi cam 0,1 bar maxim daca masina nu este incarcata si nesolicitata la performantele unui BMW 530.

 

BMW-urile au greutatea repartizata cit de cit 50% fata si 50% spate (valabil si pt E46). Difera putin repartitia pe punti functie de incarcare dar centrul de greutate este cam la aceeasi distanta fata de punti.

 

Presiunea se verifica doar cind anvelopele au temperatura mediului inconjurator, nu dupa ce ai mers cu masina citava vreme. In mers ele se mai incalzesc putin si presiunea mai creste.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.