Jump to content

Seria 3 - e46 - 99 - sistem racire


STrike3D

Recommended Posts

Salut!

 

Am un seria 3 e46 din 99 si am ceva probleme. Am citit ceva topicuri asemanatoare dar nu ii dau de cap. S-a fisurat vasul de expansiune si l-am schimbat. Ulterior am mers aproximativ 100 km fara probleme si intr-o dimineata am facut cam 10-15 km prin oras cu aerul conditionat dat drumu, in vitezele 1-4 deci relativ incet. Am oprit masina si dupa 5-10 minute a pocnit furtunul care duce de la vasul de expansiune la motor (s-a rupt cotul care era prins pe motor si in acelasi timp a sarit furtunul din cotul de la vasul de expansiune). Am cumparat cotul de la motor fara sa imi dau seama ca furtunul vine direct cu tot cu cotul de la vasul de expansiune l-am prins in partea aceea cu un inel. Am dat jos termostatul si l-am verificat, functioneaza. Am zis sa fac testul doar cu apa si am bagat apa, am facut aerisirea pe la busonul care este pe cotul care intra in vasul de expansiune. Am pornit motorul cu aerul dat la maxim pe cald in interior si am continuat aerisirea, temperatura nu a depasit in nici un moment linia de jumatate, am inchis busoanele si am tinut motorul pornit aproximativ 20 min pe loc. Totul parea in regula, termostatul a deschis, in furtune era presiune dar nu prea multa (adica puteai sa apesi pe ele fara sa te fortezi) si radiatorul se incalzise putin (radiatorul s-a incalzit din partea de sus in jos si nu era foarte cald dupa 20 min de functionare, puteai sa tii mana pe el linistit)(scriu aceste detalii pentru ca nu stiu cat de mult se ar trebui sa se incalzeasca si cat de repede). Ok, dupa 20 de minute in care totul parea normal am plecat cu masina si dupa 500 metri a sarit furtunul din cotul de la vasul de expansiune(unde il prinsesem in cot cu un inel, desi nu as avea prea multa incredere in acea "manopera"). Ieri am comandat furtunul cu cotul de la vasul de expansiune si astept sa vina sa il montez. Vroiam sa intreb daca cineva stie care ar putea fi problema, sau daca este posibil sa fi fost doar o coincidenta. O alta intrebare ar fi cand pleaca ventilatorul care raceste radiatorul ... sau cum poate fi testat pentru ca dupa cele 20 de minute de functionare pe loc nu a pornit(bine ca radiatorul era calai ... nu cald). Cineva mi-a recomandat sa bag o solutie STOP Leak in motor in momentul cand este cald pentru a fi sigur ca nu este vre-o fisura pe la garnitura.

 

Astept opiniile voastre.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.