Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

care sunt efectele egr scos referitor la viteze peste 120km/h ? ...stie careva despre ce e vorba,referiotor la zgomotu scos de electrovalva,bazaitu acela?

]

 

 

Din cate stiu, un egr care functioneaza corespunzator, ar trebui sa intervina numai la turatii joase (relanti), functia lui este doar de a controla arderea astfel incat noxele sa fie in parametrii. Daca electrovalva care comanda egr-ul ar functiona prost ar putea avea ca efect lipsa de putere, demaraj slab, fum la accelerari.

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca face urat electrovalva eu cred ca ti s-a spart supapa din ea, nu inteleg de ce faceti voi improvizatii din acestea cu anulat egr si numai stiu eu ce si dupa aceea va vaitati ca nu merge masina bine ( nu o zic cu rautate). Hai ca daca faci la un renault, peugout mai ziceam dar cred ca la bmw iti cam bati joc de marca facand acest lucru.
Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca face urat electrovalva eu cred ca ti s-a spart supapa din ea, nu inteleg de ce faceti voi improvizatii din acestea cu anulat egr si numai stiu eu ce si dupa aceea va vaitati ca nu merge masina bine ( nu o zic cu rautate). Hai ca daca faci la un renault, peugout mai ziceam dar cred ca la bmw iti cam bati joc de marca facand acest lucru.

 

 

Eu l-am anulat din cauza ca s-a spart o teava....teava aceea la dezmembrari fiind doar 50 lei. Nici o schimbare fata de cum era cu egr activ...deci o sa iau teava...o conectez si gata. Problema mea la masina apare din alta cauza, asta va afla mecanicul !

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca face urat electrovalva eu cred ca ti s-a spart supapa din ea, nu inteleg de ce faceti voi improvizatii din acestea cu anulat egr si numai stiu eu ce si dupa aceea va vaitati ca nu merge masina bine ( nu o zic cu rautate). Hai ca daca faci la un renault, peugout mai ziceam dar cred ca la bmw iti cam bati joc de marca facand acest lucru.

 

 

nu e bai daca sa spart supapa,da sa nu explodeze pe acolo,pe mine nu ma deranjeaza,dar sa fie cuminte la locul ei nefunctionala cum am facuto... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

:twoup: nefunctionala nu e bine sa fie,constructorul nu a pus-o degeaba acolo,dar asta e.. ce nu facem noi ca sa ne mearga tractorasele :)

 

 

eu stiu ca am primit de la fratele meu toate piese posibile,debitm.,turbo,EGR,supape vacum,piesele era f.bune,dar nu era buna masina..si acum mai am pe acasa piese,pacat ca nu ele sunt rezolvarea in cazul meu,in cazul altora a fost

Edited by BMW_Zeu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Azi dimineata am fost la userul if_63_bmw pt o constatare. Concluzia : amortizoare fata, bascula stanga, busce bascule, flanse amortizor, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, flanse spate, flansa cardan, fulia vibrochen, furtun servo crapat. Pentru vibratia motorului...avem fulia vibrochen si tampoanele de la motor si cele de la cutie. Cand duc masina pentru schimbarea pieselor, baga si testerul, azi nu mai avea timp.

A mers cu masina, a vazut ca nu trage cum trebuie pana in 2000rpm. Ramane sa verifice.

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata a schimbat articulatia fata, fulia vibrochen, furtunul de la servo, placute fata, tampon motor stanga.

Bateria de la masina nu a mai vrut sa coopereze si a trebuit sa o puna pe redresor. Se pregatea sa bage testerul. Mai are de verificat frana de mana, flansele de la amortizoare fata si verificare motor (curgea ulei pe partea dreapta ) sa vada care este problema. Vibratia la relanti a disparut prin schimbarea fuliei si a tamponului, cu toate ca as schimba si celalalt tampon plus cele de la cutie. Mai este drum lung pana la depistarea problemei de la motor. Va tin la curent..... (atat cat imi permite bateria :twoup: )

Link to comment
Share on other sites

asta mi-a zis mecanicul....lipsesc paleti din turbina.....a vazut fara sa demonteze turbina din cate am inteles. Maine ma duc sa vad si eu......

acum nu stiu ce sa fac, sa o reconditionez, sa iau alta sh, sau sa iau una noua !

Link to comment
Share on other sites

Deci este oficial...am turbina bulita.....nu baga presiune. Paletii sunt deteriorati din cauze necunoscute. Masina inca mai vibreaza la relanti si miroase a gaze. Rezolvarea : racordul flexibil, costuri :1 mil sh + 1,5 manopera. Turbina : 300E + 2,5 mil manopera.
Link to comment
Share on other sites

turbo mai pica si ea este totusi o piesa care ajunge la 100.000 - 200.000 de rot/min intr-n timp foarte scurt , este normal sa mai pice plus ca daca se merge cu ea subturat mult timp se poate dezechilibra si un gram de funingine pe palete conteaza .... turbo este o tehnologie destul de complexa .
Link to comment
Share on other sites

Deci este oficial...am turbina bulita.....nu baga presiune. Paletii sunt deteriorati din cauze necunoscute. Masina inca mai vibreaza la relanti si miroase a gaze. Rezolvarea : racordul flexibil, costuri :1 mil sh + 1,5 manopera. Turbina : 300E + 2,5 mil manopera.

 

Fulia si tamponul le-ai pus noi? Cu electrovalvele cum stai? furtunele vaccum si butoiasul. Esti sigur ca nu baga din cauza turbinei presiune?

Link to comment
Share on other sites

Deci este oficial...am turbina bulita.....nu baga presiune. Paletii sunt deteriorati din cauze necunoscute. Masina inca mai vibreaza la relanti si miroase a gaze. Rezolvarea : racordul flexibil, costuri :1 mil sh + 1,5 manopera. Turbina : 300E + 2,5 mil manopera.

 

Fulia si tamponul le-ai pus noi? Cu electrovalvele cum stai? furtunele vaccum si butoiasul. Esti sigur ca nu baga din cauza turbinei presiune?

 

Da, fulia si tamponul, toate noi, volanta este ok, toba vibreaza rau. Din cate am inteles turbina incepe sa bage presiune (sa umfle furtunele de la intercooler) de la 1200-1500 rpm. La mine incepe abia pe la 2000-2200. A si zis mecanicul ca dupa 2500 rpm trage ff bine. Paletii care trag aerul sunt tociti, parca ar fi intrat un obiect strain pe acolo. Astazi am fost pe autostrada, viteza maxima 200km, atinsa nu foarte greu. Consumul aratat de acul de pe bord la 200km/h era de 15l/100km cu pedala la fund, ceea ce cred ca nu este bine.

 

Am schimbat amortizoarele pe fata, bascula stanga, flansele, bucsele de la bara stabilizatoare, bieletele antiruliu si acum volanul cu rotile drepte sta stramb. Nu trage stanga dreapta deloc, nici cand franez, dar exact la 140km/h incepe sa vibreze puternic, nu volanul ci masina in sine, parca nu este ceva centrat, dar numai dupa 140km/h fix.

 

Acum la accelerare dupa 100km/h zici ca decoleaza un avion (ma refer la sunet). Pare a fi curentul de aer, suna destul de bine, dar inainte nu facea asa, si dupa 120km/h nu mai face (a aterizat :twoup: ), de la ce poate fi ? Masina para acum mai ridicata de fata si spatele mai jos.

 

In privinta comfortului...este super bine in oras. Nu mai bate nimic pe fata la trecerile de sina, sau peste denivelari sau limitarile de viteza de pe strada. Parca putin pe partea dreapta (nu am schimbat si bascula de pe dreapta ) se aude un zgomot putin sesizabil, in viitor o sa schimb si beleaua aia :twoup: plus amortizoare spate . Ah da....si fff stabila in curbe, nu se mai lasa deloc.

 

 

Aveti idee de la ce poate fi ?

Salut !

 

cind ti-am spus ca turbina are probleme ai zis ca e schimbata,dar noroc ca mai sunt si mecanici.

 

 

Nici acum nu sunt sigur 100% ca este turbina pana nu pun alta sa vad ca merge cu cea schimbata.... :) ...... dar ai vine si randul ei saptamana viitoare. Dar nu stiu cum sa fac...sa iau una sh, sa o reconditionez pe asta....sa mai merg la cineva sa o verifice. Am pe cineva care reconditioneaza turbine, dar aflu maine care sunt conditiile, garantia, montajul si sa fie 100% siguri ca este defecta. Daca masina merge la fel si dupa schimbare, suporta ei cheltuielile !!

Racordul flexibil il iau nou, sper sa scap de sunetul infundat din masina !

Link to comment
Share on other sites

vibratiile alea la 120-140 sa nu fie de pe la cardan , e ciudat cu turbo astea eu acum vad ca se infige pana pe la 2500 max 3000 apoi mai slab , peste 140-150 abia creste viteza ... dar vreau s-o pun pe tester sa vad daca turbo baga pres in parametrii , ca sa stiu poate o fi catalizatoru infundat etc ... tre sa recunosc nici nu am schimbat si eu filtrele , epuratorul etc ...
Link to comment
Share on other sites

dupa ce faceti revizia sa vedeti o schimbare in bine semnificativa, la mine de la 10000 km deja incepe sa se simta ca numai trage calumea

 

dupa ce faceti revizia sa vedeti o schimbare in bine semnificativa, la mine de la 10000 km deja incepe sa se simta ca numai trage calumea

 

si la mine la fel face dupa 140 km/h si banuiam a fi fulia vibrochen, dar daca zici ca ai schimbat-o si tot face sa fie oare flansa cardan cum spuneti

Link to comment
Share on other sites

flansa de cardan nu se centreaza,daca este la asa viteze atunci nu poate fi decit de la o roata pe spate neechilibrata,am patit asta tot pe la 130-140km/h,iar daca face ca avionul poate ai furtunul fisurat.

 

 

Dar pana sa o duc in service nu facea asa......rotile erau ok.

Link to comment
Share on other sites

Masina nu are putere. Mecanicii zic ca ar fii de la turbina lipsa de putere, dar eu tind sa cred ca pompa de injectie sau unul din injectoare nu isi face treaba. Am gasit un centru de verificat si curatat injectoare prin militari, pretul.....20ron/injector !!

De exemplu azi am pornit motorul, a pornit bine. Cand l-am oprit, s-a oprit ok. Seara am repetat operatiunea, a pornit cu intarziere si la oprire parca a mai invartit de cateva ori pana s-a oprit si s-au auzit cateva zgomote ca un clanc-clanc-clanc . Ce sa fie ?

Pana la urma sunt decis sa merg la bavaria pt o diagnoza, ce parere aveti, se merita, sau si acolo isi dau cu parerea si nu isi asuma nici o responsabilitate la schimbare pieselor ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.