Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

ms.mie pe tester,cu motorul pornit ,la injectie indica valoarea 0.si masina mai intra in limp mode cateodata(iese turbina din functiune).exact asa se intampla si la tine?(chestia cu testerul si limp mode..)

 

Mie la tester, imi aparea eroare la Needle Motion Sensor. Pur si simplu, masina cateodata parca mergea in 3... trepida, nu accelera cum trebuie. Alteori, mergea bine, rotund. Firul de la injector l-am avut intrerupt, cateodata facea contact, alteori nu.

Link to comment
Share on other sites

Verifica firul care iese din el, pe tota lungimea lui inclusiv mufa... doar ca va trebui sa dai galeria jos.

 

Daca firul si mufa sunt ok, trebuie sa iti cumperi un injector.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

bine v-am gasit domnilor si cu pare de rau pot sa spun ca si eu fac parte din ale dumneavostea randuri. de curind am schimbat masina cu un e46 2001 330d 184 cai. din aceste posturi ale dvs, si eu ma regasesc cu probleme la masina identice. adika, in momentul in care ajunge la o anumita temperatura nu mai trage cum ar trebui si parca motorul devine mai zgomotos...nu mai pune puterea jos la roata ferm cum o face un BMW la accelerare ... foarete greu urca in turatie. am schimbat...pompa din rezervor, pompa de sub scaunul soferului,galeria de admisie cu senzor cu tot, senzorul de pe pompa de inalte, senzor axe came,senzor de temperatura de pe _chiulasa_, furtune vacum si ambele convectoare de vacum, mai nou coolerul... ba am anulat si catalizatorul...DEGEABA TOT ASA SE COMPORTA... vad ca la pornire se actioneaza tija de la vacumul turbinei. porneste foarte bine si rece si rece si calda si nu scoate fum deloc...NU MAI STIU CE SA II MAI FAC...HHEELLPP...urmeaza sa ii dau jos turbina si sa ii veric sau schimb geometria variabila si pompa de inalta presiune, ASTEPT SI EU PARERI ALE DUMNEAVOASTRA SAU REZOLVARI DE LA COLEGII CARE SAU LOVIT DE ACESTE PROBLE DAR LE-AU SI REZOLVAT.MULTUMESC. Edited by dorub98nic
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa dai jos turbina sa vezi ce e acolo, eu sunt de parere ca de acolo vine toate problema ta, uita-te la turbina verific-o in caz de altceva, schimb sau reconditionare si tine-ne la curent cu ce se mai intampla.

 

 

da multumesc de sfat... maine ori simbata ii vine rindul sa o desfac, curat sau reconditionez... posibil de la geometrie sa nu mai faca toata cursa la cald si in sarcina. va tin la curent. numai bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

eu am avut momente cand nu mi intra deloc turbina in sarcina si masina nu mai urca dealul decat f greu. odata am fost depasit de o DACIE kre imi dadea flash uri:)))) am fost la N mecanici si nimeni nu a stiut ce are.am curatat EGR ul,dar tot nu s a schimbat nimic.avea momente cand intra turbina in sarcina si momente cand ma lasa...toate astea pana cand am alimentat numai de la LUKOIL.am facut un plin si cu plinul ala nu mi a facut absolut nicio problema.dupa ce mi s a terminat acest plin am alimentat din nou cu alta motorina de la alt peco si problema a mai revenit dar facea rar chestia asta ...si am alimentat din nou de la LUKOIL si masina n a mai facut nicio pb.de atunci nu mai mai face probleme.mananca asfaltul:D parerea mea este ca motorina in Romania este f f f proasta cu toate ca scriu ei k e nush ce euro ,multi o smecheresc.Aveti grija de unde alimentati k e masina voastra in joc.RECOMAND MOTORINA DE LA LUKOIL(in special cea noua care curata injectoarele).

 

eu locuesc in italia si am fost la mecanic ,am testerul si mia spus ca turbo este blocat mia si aratat ca nu se misca deloc de-la 900

Link to comment
Share on other sites

cv de genu am si eu la a mea...320d e46 2002 150cp....nu trage bn pana in 2500 de ture...si in timpu asta are un lag la pedala...dupa 2500-3000 de ture trage de rupe...si dispare lag-ul...d la ce sa fie?am injectoare noi,debitmetru,turbina,intercooler,admisie,senzor admisie si chiar si motorul facut de la 0...are compresia perfecta:(...la diagnosticare nu arata nici o eroare...numa ca dak citesti atent parametrii ar siferi de senzorul de la admisie...cel din spate...citeste f greu presiunea in admisie...d la c sa fie?ca nush2 c sa mai fac:|
Link to comment
Share on other sites

cv de genu am si eu la a mea...320d e46 2002 150cp....nu trage bn pana in 2500 de ture...si in timpu asta are un lag la pedala...dupa 2500-3000 de ture trage de rupe...si dispare lag-ul...d la ce sa fie?am injectoare noi,debitmetru,turbina,intercooler,admisie,senzor admisie si chiar si motorul facut de la 0...are compresia perfecta:(...la diagnosticare nu arata nici o eroare...numa ca dak citesti atent parametrii ar siferi de senzorul de la admisie...cel din spate...citeste f greu presiunea in admisie...d la c sa fie?ca nush2 c sa mai fac:|

 

Scoate furtunul cel subtire care intra in EGR. Acesta vine de la electrovalva ce comanda EGR. Daca acel lag iti dispare, atunci clar este electrovalva. Sfatul meu este sa o cumperi noua 305 lei. La mine asta a fost rezolvarea.

Link to comment
Share on other sites

Scoate furtunul cel subtire care intra in EGR. Acesta vine de la electrovalva ce comanda EGR. Daca acel lag iti dispare, atunci clar este electrovalva. Sfatul meu este sa o cumperi noua 305 lei. La mine asta a fost rezolvarea.

am incercat si asa...am scos vaccumul din egr si lagul tot nu dispare...numa ca trage mai bn putin dupa 3000 de ture:|...stiu sigur ca electrovalva e buna:|

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

imi cer mii de scuze ca postez in doua locuri dar am nevoie urgentde ajutor

salut

zilele trecute am luat un 320d 100kw 2001 fabr

ce am observat la el este ca uneori numai la cald, dupa ce reduc si o las la relanti o perioada cand vreau sa accelerez nu mai urca in ture se comporta ca un softdiesel, atunci tb sa i dau 2-3 sprituri sau o accelerez blana si la un moment dat are un punct unde tresare si o tin acolo pana urca brusc peste 3000rpm si isi revine

masina trage bine peste 2500rpm nu se plafoneaza si daca o tin din scurt pe ture de obicei nu prea face nici o figura

dar in cazul in care vrei sa mergi cu ea normal si te astepti sa urce liniar de la relanti pana in 2000rpm cateodata ai surpriza sa constati ca nu urca sau urca greu

azi am schimbat filtrele si uleiul am facut o mica testare si mi-a dat ca are 2 grd dezavans pe pompa de injectie, cel care mi-a facut testarea a spus ca este din uzura lant sau cineva nu a pus pompa bine

a aparut:

 

controller start of injection

engine speed 1292.50

einspritzmenge 15.69

betriebstundenzaehler 240.00

engine speed 1292.50

einspritzmenge 0.24

betriebstundenzaehler 0.50

 

positive control deviation/start of injection is more than 2 grad to early

negative control deviation/ start of injection is more than 2 grad to late

error curently not available

error sporadic

 

error code:0A 98 3A 37 28 01 47 37 15 DA A2

 

101 boost controll

error frecvency 0

engine speed 1692.00 [1/min]

boost presure 1537.20[mbar]

betriebstundenzaehler 191.00 h

enine speed 1715.50[1/min]

boost presure 1509.72[mbar]

betrieb stundenzaehler 141,40 h

positive control deviation/ boost presure to low

error curently not available

 

errorcode 65 08 00 48 78 D3 32 49 6E D5 22

 

 

la intrebarea mea daca nu poate sa corecteze unghiul de injectie din laptop cu 2 grade a balacarit-o asa ca va rog sa ma lamuriti ce si cum sa fac..

mi-a mai spus ca la vp44 are un solenoid care regleaza avansul pompei si ca tb sa ma duc la un specialist

masina are 182km

consumul este undeva la 8ltr/100km

maine ii scot furtunasul la egr si sa vad daca e vreo diferenta

Link to comment
Share on other sites

va salut colegi de suferinta..

 

am si eu o problema: am cumparat masina cu 10 luni in urma este vorba de e46 facelift 320d

 

este in felul urmator: am cumparat-o cu EGR blocat..l-am deblocat cam de o luna si de cand l-am deblocat imi da eroarea asta:AIR FLOW METTER defectiunea nefiind prezenta

chestia este ca daca merg sub 2200 de ture si bag tare piciorul in acceleratie imi da in nas dupa ce ajunge peste trage de rupe

tin sa specific ca acea eroare mi-a aparut dupa ce am deblocat EGR-ul..am cumparat debitmetru nou si tot asa face..

ce ar trebui sa mai verific..ce poate sa fie, daca a mai intampinat cineva asa ceva..ms

Edited by whisperer
Link to comment
Share on other sites

va salut colegi de suferinta..

 

am si eu o problema: am cumparat masina cu 10 luni in urma este vorba de e46 facelift 320d

 

este in felul urmator: am cumparat-o cu EGR blocat..l-am deblocat cam de o luna si de cand l-am deblocat imi da eroarea asta:AIR FLOW METTER defectiunea nefiind prezenta

chestia este ca daca merg sub 2200 de ture si bag tare piciorul in acceleratie imi da in nas dupa ce ajunge peste trage de rupe

tin sa specific ca acea eroare mi-a aparut dupa ce am deblocat EGR-ul..am cumparat debitmetru nou si tot asa face..

ce ar trebui sa mai verific..ce poate sa fie, daca a mai intampinat cineva asa ceva..ms

 

verifica senzorul de presiune din spatele admisiei sa nu aibe calmina in el cat si canalul din admisie sa nu fie infundat, piesa 16 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2004/november/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

Link to comment
Share on other sites

verifica senzorul de presiune din spatele admisiei sa nu aibe calmina in el cat si canalul din admisie sa nu fie infundat, piesa 16 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2004/november/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

 

 

are legatura acel senzor cu debitmetrul ? ca Air flow metter pare sa fie debitmetrul..o sa verific si acel senzor si galeria de admisie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Atat?????????????? am citit tot si nimeni nu a rezolvat inca problema?

Am schimbat toate furtunasele, toate filtrele, reconditionat total turbina, verificat injectoare si ca rezultat trage la fel de prost si a urcat consumul.

O sa incerc sa verific si electrovalvele (sa le curat sau sa le inlocuiesc) dar asteptam ca cineva sa fi reusit sa-si rezolve problema....

Link to comment
Share on other sites

Avansul la pompa de injectie l-ai verificat la o diagnoza?...cand se da in nas, acul de la temperatura antigelului este fix pe jumatatea ceasului?...adica se da in nas doar la rece?

Esti sigur de km masinii?...sa nu aibe peste 300k si sa nu fii fost schimbata distributia si din cauza ca s-a intins lantzul, s-a pierdut din avansul pompei sau supapele pe admisie se deschid cu o usoara intarziere si motorul nu-si ia suficient aer....zornaie lantul de la distributie?

 

La plecare de pe loc cu a 1-a, la debraiere, trepideaza ambreiajul?

 

sal

poti sa-mi spui si mie ce tb are daca trepideaza ambreiajul la debraiere, asta nu e defect de la pompa sau axe

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/70

uite ca tie iti place sa studiezi pompele vp44, vezi ca la sfarsit tb resetate recorelate valorile

nu pot sa cred ca daca umbli la tipul asta de pompa poti sa o deregelzi ptr ca are semne pe axa cu came si semn pe pompa daca nu o pui bine nu mai porneste neam, si cu 1mm nu ai cum sa o pui mai nustiucum ptr ca nu are reglaje pe urechile de prindere de pe pompa...

erorile de genul 0,5grd avans sau dezavans cred ca se pot regla din tester, sau poate sunt doara momentane ptr ca eu le-am sters si nu au mai aparut

motorul asta e destul de avansat sa iti spuna daca are uzura la pompa si daca il pui cu 1 dinte aiurea sigur nu mai porneste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.