Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

Revin, din pacate nu cu vesti bune, am refacut turbina, am schimbat injectoarele, cel cu fir este nou, am schimbat debitmetrul, nou, am schimbat valvele de la EGR si turbo, am schimbat senzorul MAP nou, inlocuit toate furtunele, pusa pe 4 testere imi da acelasi rezultat, lipsa aer. Ieri am desfacut furtunul care intra in turbina si am miscat usor de ax, se misca in toate directiile, nu mult dar are joc, ( inainte-inapoi, sus-jos, stanga-dreapta) saptamana viitoare o sa dau turbina jos si merg cu ea la verificat, sper sa fie de acolo, o sa revin cu detalii.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am cautat tot internetul si nu am gasit inca raspunsul la o intrebare.Electrovalva de la turbina deschide si inchide sau moduleaza (deschide 10% 30 % samd)

nu pot sa imi dau seama de ce inainte de electrovalva am la relanti 0.7 bari iar cand ii pun electrovalva nu mai am decat 0.4 bar insuficient pentru a trage tija actuatorului pana in capat.Ma gandeam in disperare de cauza sa i pun chiar un arc care sa ajute tija sa stea in capat ,dar sa si ii permita sa lucreze adica sa i permita sa se miste.Oare de cine e comandata electrovalva? La bornele ei primeste 12 V sau ceva impulsuri in functie de care deschide si inchide.Daca stiti ceva raspunsuri .......

Salut la pornire tija trebuie sa fie trasa la maxim in jos eu am problema ca nu se mai misca am schimbat tot ce inseamna electrovalve ...tot am o imbunatatire dar hmh.. Si mai rau cred ca suna lantul de la distributie daca o tin la o turatie constanta caraia daca ii dau jar nu mai caraie dar in schim am un fluierat si nu de turbo tind sa cred ca urla lantul..

Link to comment
Share on other sites

salutare la toti!!! am si eu un E46 din 2002 FL si am o problema mai minora cand motorul este rece! la pornirea de pe loc dupa 2000 rpm parca se pune in cap iar in treapta a 3 a face la fel!!!precizez ca masina o am de 2 luni doar si nu am avut aceasta problema pana acum vreo 3 zile. dupa ce se incalzeste motorul totul decurge normal!!! poate ma ajutati voi un pic cu ceva sfaturi, poate nu e nevoie de service.....multumesc anticipat!!!
Link to comment
Share on other sites

salut, am schimbat si eu partea electronica a pompei de injectie(VP 44) la un BMW 320d NF an 2000. Masina a pornit, dar nu se accelereaza decat dupa ce trece acul de la apa de albastru.Pe urma masina se accelereaza foarte greu in sarcina pana ajunge la 2200rpm,dupa 2200rpm merge normal.Pe loc se accelereaza bine. Pe tester nu da nicio eroare.

nu stiu daca are vreo legatura dar cu 2 zile inainte sa se opreasca masina si sa nu mai porneasca s`a rupt toba de la jumate. m`am dus la cineva care sudeaza in argon si mi`a reparat`o si mi`e sa nu`mi fi obturat ceva.

 

AM SCHIMBAT/INCERCAT:

 

- am pus senzor debitmetru nou original.

- schimbat supapa vacum EGR(cu alte 4)

- curatat EGR,admisie

- am incercat sa schimb senzoru de turatii de pe volanta cu alti 3 senzori

- am schimbat senzorul de temperatura(incercat cu 3 senzori)

- am resetat softul care are legatura cu pompa de injectie)

 

Pana la urma o sa o duc si la reprezentanta sa`mi rescrie ei softul,dar as mai vrea cateva pareri.

Link to comment
Share on other sites

fa o diagnoza intai

pistonasul de avans

injectorul cu fir

sau altceva din pompa are o problema

electronica de pe pompa se strica cand ai o problema la pistonasul de avans sau altele

se recomanda de obicei test pe banc de proba si dupa montarea la loc in masina a pompei daca corespunde

Link to comment
Share on other sites

salutare,sunt nou pe aici si nu siu unde sa postez.am un bmw seria 5 din 2004 si am probleme cu radioul si cu tot sistemul se blocheaza si nu mai intra in menu in nimik.stie cine ce sa fac?

 

foarte simplu faci: intri la sectiunea cu PROBLEME SI REZOLVARI BMW SERIA 5 si sigur ai sa gasesti ce cauti!!! aici se rezolva probleme doar la seria 3!!! bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Se pare ca astazi mi-am rezolvat toate problemele, masina trage incredibil fara sa aiba lag-uri, totul functioneaza in parametrii si asta pentru modica suna de 270 lei ( in comparatie cu ce-i aproape 3000 de euro bagati pana acum). Ieri s-a aprins becul de baterie in bord, astazi am fost cu alternatorul la facut, era praf, mesrterul mi-a spus urmatoarele:

1.alternatorul este dus de ceva vreme nu de acum, atat timp cat alternatorul incarca masina tragea bine.

2.cand alternatorul nu incarca calumea, toti senzori o iau razna. Masina se plafona, nu conta in ce viteza era, uneori nu tragea nici cat o Dacie Logan 1.4 ( daca ati condus asa ceva o sa intelegeti exact senzatia)

3.daca senzori nu sunt in parametri clar masina o ia razna :)

 

Am pus alternatorul pe masina si parca este alta masina, merge excelent, asta dupa ce intr-un an si 3 luni am pus-o pe cel putin 5 testere, am refacut turbina de 3 ori, inlocuit injectoare cu unele noi, debitmetru nou, furtune de vacum noi, termostat apa nou, termostat EGR nou, inlocuit pompe vacum una noua una SH, inlocuit filtru epurator nou,senzor MAP nou, bujii, etc....o gramada de bani, ca in final inafara de turbina care era defecta sa am problema cu alternatorul :(. Daca aveti problemele pe care le-am avut eu, nu strica sa verificati si incarcarea alternatorului, multa bafta si poate am fost de folos pentru cineva.

Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi probleme le am si eu, masina nu are putere, merge ca o dacie(1310) indiferent ca am pedala la maxim. 318d 2002 M47 116cai

Am reparat pompa de injectie si acum imi da urmatoarea eroare: CONTROL SUPAPA MAGNETICA CANTITATI/SEMNAL NEPLAUZIBIL

Mentionez ca alte erori nu apar pe tester, aceasta este singura.

Aveti idee la ce anume se refera eroarea? Multumesc

post-28580-0-49292800-1358774926_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Revin, abia acum am rezolvat problema, nu era de la alternator cum am crezut, dar ma ajutat sa-mi rezolv problema si sper sa va ajute si pe voi. Masina a mers bine dupa ce am facut alternatorul, dar nu asta era cauza , la 2 zile a inceput sa faca la fel, pe scurt, am luat borna de la baterie 20 de sec. dupa, masina tragea in redibil, dupa o zi sau chiar mai putin, masina revenea la stare ai,( 40-50 de cai) , rezolvare: schimbat calculatorul de motor, masina merge impecabil, pusa pe tester raspunde exact cum trebuie. Dupa 1 an si 5 luni si 3000 de euro bagati in ea masina merge (de 5 zile si 300km), sper sa va ajute, precizez ca pe tester nu aveam nici o eroare, bafta.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Revin, abia acum am rezolvat problema, nu era de la alternator cum am crezut, dar ma ajutat sa-mi rezolv problema si sper sa va ajute si pe voi. Masina a mers bine dupa ce am facut alternatorul, dar nu asta era cauza , la 2 zile a inceput sa faca la fel, pe scurt, am luat borna de la baterie 20 de sec. dupa, masina tragea in redibil, dupa o zi sau chiar mai putin, masina revenea la stare ai,( 40-50 de cai) , rezolvare: schimbat calculatorul de motor, masina merge impecabil, pusa pe tester raspunde exact cum trebuie. Dupa 1 an si 5 luni si 3000 de euro bagati in ea masina merge (de 5 zile si 300km), sper sa va ajute, precizez ca pe tester nu aveam nici o eroare, bafta.

ne poti da un update ? masine merge bine in continuare dupa schimbarea calculatorului ?

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

nu am verificat racordul flexibil, sper sa reusesc in weekendul acesta, dar si motorul in sine vibreaza, are si un sunet ciudat, sunet care se propaga si in interior. Cand trag de motor, pare sa se legene putin in tampoane, dar asta numai un mecanic le poate verifica, o sa-mi fac timp sa trec pe la un mecanic. Ma gandeam ca ar putea fi si volanta :twoup: care sa creeze aceasta vibratie.

 

 

Exista o anumita metoda de a verifica injectoarele, fara se le dai jos? sau numai un mecanic poate actiona? Injectoarele nu sunt electronice, deci nu pot vedea nici pe diagnoza ce se intampla cu ele.....In locasul pentru filtrul de motorina am gasit pilitura de aluminiu, cred ca este de la pompa de injectie, dar masina a pornit fara ezitare iarna deci pompa este buna....cred ! De cand am masina intodeauna s-a comportat asa, dar ciudat este ca nu consuma ulei, nu scoate fum negru sau alb (albastrui), consumul mi se pare ceva cam mare 9-10% in oras la un mers lejer, numai sambata si duminica si in cursul saptamanii seara dupa ora 8.

 

Spanul din filtru .....e un mare semn , simptom: dat la automat ...nu porneste la prima cheie in 4-5 secunde. la a doua cheie porneste sfert. A doua zi dimineata...la 2 grade celsius...AMIN. Pompa varza. Pistonasul de avans gripat. Defectiune extrem de frecventa mai ales cand gasesti span in filtru. Nu vreau sa te dezamagesc ..dar e grav.

Link to comment
Share on other sites

Inca o remarca ..pentru toti profesorii care declara bune debitmetre si "debilmetre" in INPA si DIS (am auzit si asa ceva) acestea sun bune doar la conexiuni.

Cititi si valorile specificate, nu sunt puse degeaba...consultati si DIS-ul.

Un MAF fara eroare nu e neaparat un MAF impecabil si nici macar bun.....

Asta pentru cei care au probleme la motoare diesel pe plaja de turatii reduse.

Edited by bzu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am aceeasi problema ca initiatorul topicului. Pierde din putere in sarcina, moment in care acul de la consumul instant scade de la 20 la 15%, cu toate ca masina ajunge la 200+ km/h. :angry2:

 

poate ca asa are plaja de consum specific, nu cred ca va ramane la 20 % fix niciodata, poate doar dupa un remap mai agresiv

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

la un moment dat vei avea o eroare cand se va agrava situatia, poate fi pistonasul de avans, sau altele

 

ti-am zis sa faci testul la debitmetru din dis, pe urma ai egr-ul anulat, verifica daca tine supapa aia presiunea, curata-l si monteaza-l functional inclusiv cu racitorul de gaze curatat, galopeaza 1min pana se curata de depunerile din el

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu EGR anulat sau fara tot asa face. Ma nedumereste faptul ca face doar de la treapta a-3-a in sus. Mai spune-mi o data te rog frumos pasii pentru testul la debitmetru. Astia de pe aici se contrazic cu mine ca nu se face readaptare la debitmetru. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.