Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

am schimbat taote furtunele de vacum ...

SAlut!Acum depinde ce intelegi tu cu "nu trage sub 1800",la acest motor geometria se deschide de la 1750 rpm,si oricum motorul este cu pompa de injectie ,nu este common rail,si de acea este ceva mai lent.Daca dupa 1800 trage bine inseamna ca treaba este buna.Nu ar strica sa verifici si catalizatorul de sub masina,sa vezi daca nu este infundat.

Link to comment
Share on other sites

Valva EGR nu functioneaza din cauza electrovalvei de la egr pana in electrovalva am vacum ... am legat egr ul pe un furtun de vacum (pt test) si functioneaza nu e defect egr ul

ideea e urmatoarea am fost in dezmembrari si am incercat 9 electrovalve nici una nu mergea ba 1 tinea egr u deschis ba 1 nu facea destul vacum ... in fine vreau sa va intreb daca aveti idee unde poate fi siguranta de la electrovalva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin cu scuzele de rigoare, nu primesc pe mail nimic de pe forum, dupa schimbarea calculatorului de motor masina a revenit la viata, intre timp mi-am schimbat si motorul, am pus de 150 cai, daca mai aveti intrebari o sa fiu mai rapid.

 

nu nu am facut recalibrare, e posibil sa fie si asta in privinta faptului ca nu trage , insa ceea ce ma ingrijoreaza este acea intrerupere care o face cand si cand, cred ca trebuie sa fac cu treaba asta ceva prima data apoi sa ma ocup de restul problemelor...pe toti care ii intreb nu stiu sa-mi dea un raspuns ce poate sa fie...

Ai inlocuit electrovalvele? sau macar fa schimb intre ele, vezi sa nu fie obosite, desi cel mai bine este sa incerci cu unele care stii ca merg bine.

Link to comment
Share on other sites

Verifica senzorul de pe admisie,o spun pentru ca am patit si eu la fel,la fel facea si a mea,juma de an am tot schimbat la ea furtune,tulumba vacuum,debitmetru.....intr-un final am auzit ca poate face asa din cauza senzorului care poate fi ars sau imbacsit.Cand am verificat avea mufa scapata,dupa ce am bagat mufa parca aveam alt motor.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Avansul la pompa de injectie l-ai verificat la o diagnoza?...cand se da in nas, acul de la temperatura antigelului este fix pe jumatatea ceasului?...adica se da in nas doar la rece?

Esti sigur de km masinii?...sa nu aibe peste 300k si sa nu fii fost schimbata distributia si din cauza ca s-a intins lantzul, s-a pierdut din avansul pompei sau supapele pe admisie se deschid cu o usoara intarziere si motorul nu-si ia suficient aer....zornaie lantul de la distributie?

 

La plecare de pe loc cu a 1-a, la debraiere, trepideaza ambreiajul?

 

Buna la minese intampla chestia asta,initial am crezut ca e ambreiajul si l=am schimbat dar parca tot mai face cateodata mai ales la rece,precizez ca masina am luat-o cu 325K de la o familie de nemti si e posibil sa fi schimbat lantul cum spui tu,ce as putea face in acest cazcu avansul pompei sau supapele,cum imi dau seama de cauza si cum o remediez?ples ca am si un tremurat intoata masina care persista si la 80 grade si care ma cam scoate din minti,as aprecia un raspuns si iti multumesc anticipat,stima

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salut, poti sa-mi spui si mie te rog cum ai rezolvat problema cu ''presiune control incarcare aer''? am si eu aceeasi problema si nu-i dau de cap.

Multumesc!

 

Poate sa-mi zica cineva daca exista vreo rezolvare pentru plafonarea la 2500 ture doar in treapta a-4-a si a-5-a ?Acest lucru se intampla de cand am reconditionat turbina.Precizez ca am schimbat furtunele,curatat egr,schimbat electrovalvele,testat cu furtunul obturat la egr si tot asa face.Eroarea de pe tester este aceiasi permanent: ''Charge-air-pressure control''si mai precizez ca se intampla asta doar daca masina e incarcata si doar la dealuri mari.Masina merge bine daca sunt doar 2 persoane in ea.

 

 

Salut, poti sa-mi spui si mie te rog cum ai rezolvat problema cu ''presiune control incarcare aer''. Am si eu aceeasi problema si nu-i dau de cap. multumesc

Link to comment
Share on other sites

am si eu acceasi problema...am 2 e46 nfl in familie, ambele fac la fel, acul de consum nu trece de 12\14L in treptele 4 si 5.

Nu a umblat nimeni la ele in romania, ambele au debitmetre noi bmw (piesa cu 076 in coada), electrovalve noi la turbo si egr, tot vacuumul ok.

Am fost cu ele la bmw si au spus ca totul e in regula, asa merg ele. Adevarul e ca merg bine, accelereaza constant si liniar dar parca sunt limitate de ceva. Daca aveti o idee spuneti-mi va rog :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.