Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

Atat?????????????? am citit tot si nimeni nu a rezolvat inca problema?

Am schimbat toate furtunasele, toate filtrele, reconditionat total turbina, verificat injectoare si ca rezultat trage la fel de prost si a urcat consumul.

O sa incerc sa verific si electrovalvele (sa le curat sau sa le inlocuiesc) dar asteptam ca cineva sa fi reusit sa-si rezolve problema....

sal

ai verificat si presiunea de la pompa de injectie, daca nu mai face cat tb atunci nu-ti va furniza in reprize decat o cantitate insuficienta si de aici pierdere de putere

si intradevar creste si consumul

presiunea la pompa verificata pe tester am vrut sa zic

ce mai poti verifica este raportul de compresie al motorului, mananca ulei? gazeaza excesiv? porneste greu la rece? nu mai trage dupa ce se incalzeste?

daca se plafoneaza brusc cand ajunge pe la 2500rpm spre ex posibil sa fie si din debitmetru, si asta tb verificat pe tester, cu motorul pornit verifica valorile din catalog cu cele reale

legat de turbina exista un test care se face cu un aparat de masura, de presiune, adica un ceas cu un furtun care se conecteaza pe admisie si poti vedea exact valorile de presiune ale pompei, st cu minus pana intra turbina si pe urma urca 20 bari sau cat tb la tipul asta de turbina, nu stiu cat tb sa fie

banuiesc ca la modelul asta se poate face iarasi din tester o verificare...legat de presiunea din turbo

eu am doar o mica problema la cald cand merg subturat cateodata se plafoneaza, dar isi revine brusc cand trec de 3000rpm si cred ca este ceva electronic(electrovalva egr a spus un coleg)dar nu e asa grav si in rest merge bine,am mers ore in sir pe autobanda fara probleme, la mine apare la mers subturat....in timp o pot localiza, dar la tine daca face tot timpul si la rece si la cald nu stiu ce sa zic...

oricum mai ai doar electrovalvele si senzorul de pe admisie si de curatat admisia si egr si ai facut tot

Link to comment
Share on other sites

nu am verificat inca pompa.

mananca ulei?, nu, gazeaza excesiv?, deloc, nu da fum deloc, porneste greu la rece? porneste la prima cheie, nu mai trage dupa ce se incalzeste? trage la fel.

nu se plafoneaza la 2500 rpm, se plafoneaza sub 2000, si dupa trage dar nu cum trebuie.

Turbina a fost refacuta complet si testata.

maine dimineata o duc la tester, sper sa o rezolv, consuma cu 2 litri mai mult ca inainte sa o curat si apa nu mai urca pana la jumatate, o sa vad de ce.

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor,am urmarit topicul si nu am vazut rezolvarea clara a problemelor,va dau eu o rezolvare clara am un 320d ,2000 nu tragea decat peste 3000 daca mergeam constant si apoi apasam pedala brusc, daca plecam tare de pe loc nu mai aveam nici o problema pana cand mergeam constant iarasi, problema nu era de la electrovalve ,egr,turbo,etc ,e vorba de pompa de injectie ,e defecta lA un tester la bavaria am descoperit-o,asa ca verificati toate elementele de mai sus si daca nu depistati o problema la acestea aveti o problema cu pompa de injectie Edited by sebilica 73
Link to comment
Share on other sites

nu am verificat inca pompa.

mananca ulei?, nu, gazeaza excesiv?, deloc, nu da fum deloc, porneste greu la rece? porneste la prima cheie, nu mai trage dupa ce se incalzeste? trage la fel.

nu se plafoneaza la 2500 rpm, se plafoneaza sub 2000, si dupa trage dar nu cum trebuie.

Turbina a fost refacuta complet si testata.

maine dimineata o duc la tester, sper sa o rezolv, consuma cu 2 litri mai mult ca inainte sa o curat si apa nu mai urca pana la jumatate, o sa vad de ce.

 

daca nu-ti urca apa pana la 90 verifica termostatul EGR..aceeasi chestie am patit-o si eu..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare tuturor. ceva probleme asemanatoare descrise in acest topic am si eu.Se acelereaza sa zicem bine numai ca daca sunt in viteza a 3 la 2000 de ture si ii dau brusc talpa o ia foarte greu nu are demaraj sau nu stiu cum sa explic. Am fost cu ea la primu tester mi sa zis electrovalva la turbo....nu am vazut nici o schimbare, am fost dupaia la alcineva care nu stiu ce ia facut c tocmai de aia sunt si nervos ca daca o tura avea sprint in ea. Nu am fost multumit de ce mi-a facut dupa ceva timp am fost la altcineva si mi-a zis ca EGR-ul nu imi deschide , lamn rugat sa imi inlocuiasca electrovalva cu alta de la el.Nu a mers nici cu electrovalva de la el. MI-a zis ca trebuie curatat galeria de admisie si sa schimb furtunele de vacum.Le-am schimbat am curat si supapa de la egr nici o schimbare. Tin sa precizez ca vacum mi se face ce nu inteleg de ce cand sunt la 2000 de ture si bag piciorul in ea nu are sprint?am tot citit pe forumuri si in special aici si nu am gasit nimic nu mai stiu ce sa fac am zis ca o sa ferific si eu pompa de injectie.....alte ideei va rog.

 

Masina 320d an 2000 136cp

Link to comment
Share on other sites

aceasi problema am avut si eu . in plus la mine nu trecea de 160 km /h nici batuta. dupa luni de umblat si aruncat cu banii am fost la Bavaria si cu 2 mil mi-au resoftat( zic ei) debitmetru cu cutia(automata, nu stiu daca conteaza) si DDE. De atunci nu am mai avut probleme.

 

tin sa precizez ca a fost pusa pe tester la fiecare interventie si toti au spus ca debitmetru e ok.

Link to comment
Share on other sites

si dupa resoftare merge ok??si cum de au ajuns ei la concluzia ca trebuie resoftata?ca sincer nu imi vine sa ma duc la BMW si sa imi zica aceiasi kestie si eu sa le zic ca sti am facut aia ...aia si etc si sa zica atunci pai incercam si asta si sa imi ea bani.si apropo nu ti-au explicat de ce a trebuit resoftat??cauze ma intereseaza. ms de raspuns mai stept ceva pareri?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

si dupa resoftare merge ok??si cum de au ajuns ei la concluzia ca trebuie resoftata?ca sincer nu imi vine sa ma duc la BMW si sa imi zica aceiasi kestie si eu sa le zic ca sti am facut aia ...aia si etc si sa zica atunci pai incercam si asta si sa imi ea bani.si apropo nu ti-au explicat de ce a trebuit resoftat??cauze ma intereseaza. ms de raspuns mai stept ceva pareri?

 

incearca sa cureti senzorul de pe admisie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare tuturor ! am citit toate paginile cu multa rabdare sperand ca la sfarsit cineva sa dea niste rezolvari. Probleme 320d e46 150Hp 11/2003 : cand e rece trage de rupe am mers +200km/h, ajunge apa la 90 mai merge, o opresc o perioada, dupa ce o pornesc iarasi nu mai trage, abia se tarie abia ajunge la 2500 max 3000. am pus-o pe tester mi-a dat urmatoarele erori:

1.4530-Reglare presiune de supraalimentare-presiune prea mica

2.46E3-eroare in unitatea de comanda-pe net error nr 5

3.4390-senzor temperatura de supraalimentare-intrerupere/scurtcircuit +

4.3FB1-debitmetru de aer cu pelicula termica-semnal prea mic/ aer fals

5.4507- sistem de recirculare gaze de ardere-abatere reglare pozitiva-ceva EGR

6.3F70-senzor temperatura aer admisie- intrerupere/ scurtcircuit +

7.4560-reglare presiune injectie prim ZME-presiune prea mica

8.4590-reglare presiune injectie prin ZME-presiune minima neatinsa

Am schimbat doar piesa din debitmetru pe Pierbourg, aveam martorul motor aprins, iar dupa schimbare sa stins automat. aceeaso problema la rece merge bine cand se incalzeste o opresc si o pornesc iar merge parca e tras de 1 cal:). Urmeaza sa ii schimb senzorul de pe admisie, ala de temperatura aer supraalimentare daca o fi de cumparat furtunele de vacuum si sa ii dau jos EGR sa il curat si sa ii verific electrovalva. nu stiu daca la turbo actuatorul la modelul aceste este pe vacuum.

 

 

Rugamintea mea pt toti cei care ati avut aceeasi problema va rog sa postati sau sa imi dati un tel 0748548860 0766442477 sau id shmecker_boy. Va sun inapoi.

Multumesc anticipat!

 

Silviu Zaharia NT

Link to comment
Share on other sites

cand ai cumparat debitmetrul pe pierbourg trebuia pus pe tester sa-l configurezi ca are alte valori nefiind original si automat nu masoara corect nivelul de aer

 

da dar la rece trage si cu debitmetrul pe pierbourg si cu ala pe bosch....parca un pic mai bine cu asta nou. e posibil sa il fi schimbat degeaba ! daca el vine expres pt acest model nu vine in parametrii lui ?

 

oricum problema sigur nu e din debitmetru

Link to comment
Share on other sites

Problema ta e din senzorul MAP, aka senzorul care citeste presiunea de aer din galeria de admisie. Aceeasi problema am intampinat si eu. Care senzor debitmetru pierburg ai cumparat ? Pentru motorul tau trebuie pierburg 7.22684.09.0, cel cu senzor de temperatura pe corpul senzorului debitmetrului. Celelalte pierburg cu terminatie 07 si 08 sunt pentru mercedes si merg si pe motoarele de 3 l diesel de la bmw. Deasemenea trebuie resetate si valorile debitmetrului, altfel va functiona pe vechile valori memorate de DDE. Iti recomand sa cumperi senzorul MAP pe original, nu facet sau alte variante.O zi buna !
Link to comment
Share on other sites

Problema ta e din senzorul MAP, aka senzorul care citeste presiunea de aer din galeria de admisie. Aceeasi problema am intampinat si eu. Care senzor debitmetru pierburg ai cumparat ? Pentru motorul tau trebuie pierburg 7.22684.09.0, cel cu senzor de temperatura pe corpul senzorului debitmetrului. Celelalte pierburg cu terminatie 07 si 08 sunt pentru mercedes si merg si pe motoarele de 3 l diesel de la bmw. Deasemenea trebuie resetate si valorile debitmetrului, altfel va functiona pe vechile valori memorate de DDE. Iti recomand sa cumperi senzorul MAP pe original, nu facet sau alte variante.O zi buna !

 

e cu terminatie 09. si zici k ai schimbat MAP pe original si a mers ? tot aceeasi problema cand se incalzea nu mai tragea nici la tine ?

Link to comment
Share on other sites

Da, exact aceeasi problema. Intra in limp mode, sau safe mode, adica foloseste o valoare de aprox 1000mbar(presiunea atm) pt a preteja motorul de eventuale suprasarcini. DDE dezactiveaza controlul pe turbina si reduce cantitatea de motorina injectata la valori minime.Erorile tale explica exact ce e defect: eroarea 4,5 debitmetru murdar,obosit,eroarea 6, senzor temp admisie, debitmetru defect ori mufa scoasa si a ramas eroarea in dde, eroarea 3, senzorul MAP. Celelalte erori, 1 si 2 , dezactivarea comenzii turbinei, 6 si 7, presiunea de injectie prea mica sunt ce ti-am explicat mai sus,protectia DDE. Schimba senzorul MAP pe original, adapteaza din nou valorile debitmetrului si sterge toate erorile si GOOD LUCK ! Te ajut cu un senzor MAP
Link to comment
Share on other sites

Da, exact aceeasi problema. Intra in limp mode, sau safe mode, adica foloseste o valoare de aprox 1000mbar(presiunea atm) pt a preteja motorul de eventuale suprasarcini. DDE dezactiveaza controlul pe turbina si reduce cantitatea de motorina injectata la valori minime.Erorile tale explica exact ce e defect: eroarea 4,5 debitmetru murdar,obosit,eroarea 6, senzor temp admisie, debitmetru defect ori mufa scoasa si a ramas eroarea in dde, eroarea 3, senzorul MAP. Celelalte erori, 1 si 2 , dezactivarea comenzii turbinei, 6 si 7, presiunea de injectie prea mica sunt ce ti-am explicat mai sus,protectia DDE. Schimba senzorul MAP pe original, adapteaza din nou valorile debitmetrului si sterge toate erorile si GOOD LUCK ! Te ajut cu un senzor MAP

 

am dat comanda pe www.realoem.ro pe original 380 lei. tu la ce pret il aveai ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ai montat senzorul nou ?

salutare ! am montat senzorul nou pe original insa nu am fost inca pe tester! sper sa ajung maine !

ce mi s-a intamplat de cand am schimbat senzorul: porneste la prima cheie la -13grade nu greu se tureaza pana la 1000rpm sta un pic apoi se opreste(fara sa accelerez deloc) asta in max 1 min. la a 2 pornire sta mai mult. si abia de la a 3 incepe sa nu mai moara ? d la c poate sa fie ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut Boaska,

 

Am avut si eu problema asta dupa ce schimbasem partea electronica la pompa de injectie vp44. Am stat 4 luni si tot m-am interesat ce se poate face insa rezolvarea a fost simpla: era o mufa de la un senzor de la turbo care nu era bagata bine (din pacate nu stiu care, cum..). Efectiv in 30 secunde s-a rezolvat. acum nu stiu ce sa zic...dar nu ar strica sa verifici toate mufele pe acolo. daca deja ai facut-o si nu am citit eu scuze.

 

Bafta...

Link to comment
Share on other sites

Masina s-a oprit in mers...ceea ce a facut din nou azi dupa aproape 3 ani. m-a lasat in drum....

 

atunci era iarna si pornea din prima cand motorul era rece, mergea fara nicio problema dar cand se incalzea se oprea. daca nu ma insel a costat pana in 2000 ron atunci.

Link to comment
Share on other sites

Salut pe toti membrii forumului BMW. Sunt nou pe forum, inregistrat doar de cateva zile, dar citesc posturile voastre de cel putin un an. Problema mea :

Am un BMW E46 320d nfl touring din ianuarie. Mi-a placut si inca imi place enorm masina, dar din motive necunoscute nu trage decat dupa 2200 de turatii. Stiu ca s-a mai discutat aceasta problema, dar rezolvari nu s-au gasit.

Ce am verificat eu au fost: debitmetrul, turbina, convectoarele de la turbo si egr, am schimbat furtunele vacuum, filtrele, curatat egr, curatat admisie. Stiu ca unele piese/senzori functioneaza toate intr-o retea gen: debitmetru, convectoare presiune, senzorul din admisie toate comandate prin calculatorul masinii. Aveti idee ce anume ar mai putea cauza o anomalie ca aceasta? Masina nu consuma pic de ulei, nu scoate fum nici la turatii maxime in sarcina. Daca vreau sa-i dau demaraj, ia un pic de scartz, si dupa 2 metrii se potoleste, isi pierde din vlaga. Stiu....e diesel.....dar asta nu inseamna ca am "trabant" ! Am mers si cu debimetrul scos...si se plafoneaza in toata plaja de turatii. Ce nu am verificat este pompa de injectie si nici injectoarele, dar ar insemna sa nu mearga bine nici dupa cele 2200 de turatii. Masina prinde si 190 km/h, fara mari probleme. Nu are cuplul ala de diesel, cu greu il simti doar in turatii mari. La relanti se simte masina vibrand, vibreaza volanul, schimbatorul, si usa cand o tii deschisa. Masina are 220.000 km si motorina doar de la OMW. Aveti vreo idee ce ar putea cauza asta ? Pe tester nu arata nimic defect. Multumesc, si sper sa gasesc o rezolvare.

 

am 320d coupe E92 are 4 ani 80000 km aceiasi problema uneori bine uneori trage dupa 3000 de turatii am de 6 luni chip de la powerchip sa fie asta problema? a gasit cineva vre o solutie, va rog care poate sa mi9 comunice si mie traianc pe mesenger

 

Salut Boaska,

 

Am avut si eu problema asta dupa ce schimbasem partea electronica la pompa de injectie vp44. Am stat 4 luni si tot m-am interesat ce se poate face insa rezolvarea a fost simpla: era o mufa de la un senzor de la turbo care nu era bagata bine (din pacate nu stiu care, cum..). Efectiv in 30 secunde s-a rezolvat. acum nu stiu ce sa zic...dar nu ar strica sa verifici toate mufele pe acolo. daca deja ai facut-o si nu am citit eu scuze.

 

Bafta...

 

 

 

 

-SALUT am 320d coupe E92 are 4 ani 80000 km aceiasi problema uneori bine uneori trage dupa 3000 de turatii am de 6 luni chip de la powerchip sa fie asta problema? a gasit cineva vre o solutie, va rog care poate sa mi9 comunice si mie traianc pe mesenger

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Poate sa-mi zica cineva daca exista vreo rezolvare pentru plafonarea la 2500 ture doar in treapta a-4-a si a-5-a ?Acest lucru se intampla de cand am reconditionat turbina.Precizez ca am schimbat furtunele,curatat egr,schimbat electrovalvele,testat cu furtunul obturat la egr si tot asa face.Eroarea de pe tester este aceiasi permanent: ''Charge-air-pressure control''si mai precizez ca se intampla asta doar daca masina e incarcata si doar la dealuri mari.Masina merge bine daca sunt doar 2 persoane in ea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.