Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

nu am bagat nimik inauntru,doar spray degresant,am curatat doar cu presiunea spraylui,bineinteles ca se infunda la inceput cu degresantu ce se transforma in stare oarekum lichida...masina nu o sa traga din prima,ci dupa catev porniri -opriri si mers....sa se usuce substanta degresantului care o dai pe senzor inauntru,pe langa....mai multe..
Link to comment
Share on other sites

astazi am curatat si eu senzorul MAP,si Egr-ul..a fost o curatare sporadica,nu aveau cine stie ce calamina,oricum eu am mers mereu in turatii cu ea..totusi in 2500 se opreste,parca ar opri-o ceva sa mai traga pana in 3000..pe urma isi mai da putin drumul dar deja ajung la 4000 si cam atat,totusi e cam pct.max.la un diesel ca asta..si 4000 de deja forta bruta..ca mult nu mai are pana in plafonare.

Proba de randament zic eu e ceva de genul cam 60km/h la 3000 rpm cu a II-a treapta,exac la prima apasare a pedalei,de fapt cam minim 60..eu sunt undeva la 50,uneori bat spre 55,si uneori chiar si 60 dar rar..

@kerosen care e treaba cu timpul care trebuie sa treaca dupa curatare?isi mai da drumul pe parcurs dupa aceasta operatiune,sau?ca nu reusesc sa inteleg

Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat si egr si senzorul de presiune, am scos injectoarele, am schimbat furtunele de vacum, am anulat trecerea gazelor prin egr si nimic, la fel se comporta, pana in 2000rpm doarme. Acum cu egr-ul dezactivat, galeria de admisie este fff curat, doar o pelicula subtire de ulei, dar masina tot nu trage cum trebuie.

Cand o sa ma duc in service o sa cer curatarea intregului motor...turbina, intercooler, test injectoare si pompa injectie, catalizatorul sa nu fie infundat, verificarea debitmetrului si a senzorului de presiune, schimbarea unei garnituri (scapa ulei pe langa motor), schimbarea filtrului epurator si dupa toate acestea si articulatia (zici ca este tramvaiul can trece peste macaz :) ) si atunci o sa poarte cu mandrie sigla BMW ! :twoup:

 

 

Am uitat sa zic de tampoanele de la motor si cutie si racordul flexibil (vibreaza toata masina, zici ca ai vibromasaj ).

Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

astazi am curatat si eu senzorul MAP,si Egr-ul..a fost o curatare sporadica,nu aveau cine stie ce calamina,oricum eu am mers mereu in turatii cu ea..totusi in 2500 se opreste,parca ar opri-o ceva sa mai traga pana in 3000..pe urma isi mai da putin drumul dar deja ajung la 4000 si cam atat,totusi e cam pct.max.la un diesel ca asta..si 4000 de deja forta bruta..ca mult nu mai are pana in plafonare.

Proba de randament zic eu e ceva de genul cam 60km/h la 3000 rpm cu a II-a treapta,exac la prima apasare a pedalei,de fapt cam minim 60..eu sunt undeva la 50,uneori bat spre 55,si uneori chiar si 60 dar rar..

@kerosen care e treaba cu timpul care trebuie sa treaca dupa curatare?isi mai da drumul pe parcurs dupa aceasta operatiune,sau?ca nu reusesc sa inteleg

 

 

la mine de exemplu daca bag pedala la fund deodata la 1800rpm,2000rpm depinde,nu trage cum trebuie,greu trage,se vede cum urca si turometru greu,si nu te baga in scaun...daca sunt la 1800rpm si apas prograsiv pe pedala pana simt putin ca se intereste iar apoi la fund,o ia de la 2000rpm si un pic foarte agresiv si te baga in scaun.....daca nu fac asta masina nu trage cum trebuie, de exemplu bag la fund la 1900rpm si incepe sa traga tare la 2500rpm,pana in 4500rpm,daca bag putin si nu dintro data,1s mica,si apoi la fund....o ia pusca instantaneu...nu stiu cum sa explic,e foarte ciudat...

 

 

apropo,e normal sa se auda pompa de motorina de sub bancheta spate?...se aude cum tragi apa la veceu,dar parca picura asa,nush cum sa zik,si asta face timp de 1min fix,de la punerea cheii in pozitia 3a,dupa 1 min fix pompa se opreste,cand o pornesc dupa 1 min,dupa ce sa oprit zgomotu cum baga pompa,porneste masina si se aude fff gros sunetu masinii,si e ceva mai sensibila la acceleratie,dar mi-a dat sentimentu ca nu trage cum trebuie,daca pornesc masina dupa 15s de la bagarea cheii,in pozitia 3a,se aude motoru rotund,si ti-am spus mie imi trage calumea,daca o accelerez cum am specificat mai sus....

 

daca sunt la relantii si accelerez la 3000rpm sa zicem,si iau picoru de pe acceleratie turometru scade la 800rpm foarte greu e normal?....

Link to comment
Share on other sites

1.pompa de motorina de sub bancheta trebuie sa se auda,dar nu prin zgomote suspecte..eu am schimbat-o,pentru ca la un moment dat m-a lasat pompa dintr-o data,nu mai pornea si pe masina am pompa de motorina de 2.5 tds,pentru ca de asta am gasit atunci..am lasat-o asa si pana in ziua de azi,am mai bine de 1 an de cand merg cu aceasta pompa

2.la fel si la mine se intampla,tre sa o calc de la 2000 de ture ca sa am demaraj dar totusi pana in 4500 nu pot sa zic ca se duce chiar constant,dar de tras trage ,nu pot sa zic ca nu,dar parca o "poticneala" are.

3.decelerarea de care zici nu se poate face extraordinar de bine,trebuie sa revina totusi nu f.greu de la 3000 la 800rpm,dar nici prea usor nu se poate,are legatura cu frana de motor,tine cont de km masinii pentru ca ei sunt esentiali pentru uzura volantei,subansamblelor etc.,incearca atunci cand iei piciorul de pe acc,sa o scoti pe liber,ar trebui sa revina imediat in turatie de relanti,altfel nu se poate usor pentru ca motorul si cutia sunt angrenate,de asta am si zis de frana de motor..deci in concluzie eu zic si cred ca nu ai nici o problema

Link to comment
Share on other sites

punctul 3 ma refeream la relanti...punctu 1,pompa de motorina se aude ciudat...ce simptome are o pompa de motorina defecta?

 

nu mai porneste masina daca este dusa si daca este pe duca cred ca numai trage calumea, zic si eu din auzite pt ca nu am avut pompa niciodata dusa sa stiu simptomele

Link to comment
Share on other sites

" sa poarte cu mandrie sigla BMW ".Gaby hai sa ti spun cum sta treaba la mine.Am luat masina acum 3 ani (320d e46 an 2000.)Cand am luato fiind prima masina mai calumea pe care am avuto mi s-a parut super.Asta pana am condus un passat de 131cp.Diferenta de la cer la pamant.Am mai incercat mai multe modele de atunci:octavia,mondeo,golf etc. Cu toate ca unele aveau si cu 40 cp mai putin altcumva accelerau.am schimbat pe rand :electrovalve furtune de vacuum ,ambreiaj,senzorul de care se vorbeste mai sus,l-am cipuit la 164 cp,iar in final am schimbat de o saptamana turbina.....tot asa lenesa e in accelerare pana la 25000 ture. Tind sa cred ca asa sunt facute motoarele.Eu m-am resemnat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

" sa poarte cu mandrie sigla BMW ".Gaby hai sa ti spun cum sta treaba la mine.Am luat masina acum 3 ani (320d e46 an 2000.)Cand am luato fiind prima masina mai calumea pe care am avuto mi s-a parut super.Asta pana am condus un passat de 131cp.Diferenta de la cer la pamant.Am mai incercat mai multe modele de atunci:octavia,mondeo,golf etc. Cu toate ca unele aveau si cu 40 cp mai putin altcumva accelerau.am schimbat pe rand :electrovalve furtune de vacuum ,ambreiaj,senzorul de care se vorbeste mai sus,l-am cipuit la 164 cp,iar in final am schimbat de o saptamana turbina.....tot asa lenesa e in accelerare pana la 25000 ture. Tind sa cred ca asa sunt facute motoarele.Eu m-am resemnat

 

Poate fi si din cauza tractiunii spate ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

" sa poarte cu mandrie sigla BMW ".Gaby hai sa ti spun cum sta treaba la mine.Am luat masina acum 3 ani (320d e46 an 2000.)Cand am luato fiind prima masina mai calumea pe care am avuto mi s-a parut super.Asta pana am condus un passat de 131cp.Diferenta de la cer la pamant.Am mai incercat mai multe modele de atunci:octavia,mondeo,golf etc. Cu toate ca unele aveau si cu 40 cp mai putin altcumva accelerau.am schimbat pe rand :electrovalve furtune de vacuum ,ambreiaj,senzorul de care se vorbeste mai sus,l-am cipuit la 164 cp,iar in final am schimbat de o saptamana turbina.....tot asa lenesa e in accelerare pana la 25000 ture. Tind sa cred ca asa sunt facute motoarele.Eu m-am resemnat

 

Poate fi si din cauza tractiunii spate ?

 

 

Posibil,dar am condus si un mercedes c220 tot cu tractiune spate dar nu se compara.Sunt curios daca vreun user de pe aici cu un e46 320d 136 cp zice ca da clasa unui passat de 131 cp ,o masina mai grea si cu o putere mai mica

 

pai inseamna ca ai schimbat ce nu trebuie, poate ai probleme pe alimentare- injectoare, pompe etc

 

 

asta le am uitat.Cand nu am avut turbina am dus si injectoarele la verificat....toate sunt in parametri.Pompa de injectie e ok zic eu ,porneste la sfert de cheie.Apropo cum se regleaza avansul la pompa?Asta e singurul lucru care nu l-am facut.Se poate regla din tester sau manual?Si sa nu uit nici o eroare pe teste

Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

punctul 3 ma refeream la relanti...punctu 1,pompa de motorina se aude ciudat...ce simptome are o pompa de motorina defecta?

 

nu mai porneste masina daca este dusa si daca este pe duca cred ca numai trage calumea, zic si eu din auzite pt ca nu am avut pompa niciodata dusa sa stiu simptomele

 

 

deci sa inteleg ca ea revine greu la relanti chiar cu ea scoasa pe liber..asta nu e deloc in regula..ramane putin turata deci,zic eu ca posibil ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie/senzorul de turatie,la alte marci cam asta era problema ,asa ar rezulta din ce spui,cu toate ca la 3-er nu am prea auzit ca acel senzor/chiar clapeta de acc. sa puna probleme,verifica totusi cu un mecanic bun treaba asta..la un vectra B 1.8 16v am curatat&uns impreuna cu frat.meu acea clapeta de acc. cu crema de maini,pentru ca era f.fina,sau mai bine zis suficient de fina,asta ca sa nu il schimb,si din cand in cand repet acelasi proces,masina fiind a unui prieten..legat de pompa de motorina este relevanta presiunea cu care baga,sau altfel spus da bancheta afara,si masoara presiunea cu care baga cu un manometru de presiune special/chiar mai rudimentar,nu mai stiu exact care e valoarea de fabrica,dar trebuie sa gasesti undeva pe net acea valoare..adauga o marja datorata calitatii carburantului+uzura pompei,respectiv a masinii si ar trebui sa se apropie cele 2valori,ca idee sugestiva ,ce se vede cu ochiul liber,atunci cand scoti furtunul ar trebui sa tasneasca un jet,nu sa curga asa ca un firicel(cazul meu-pompa defecta-nu mai pornea),ai grija daca faci acesta verficare sa ai un vas/bidon la indemana ca sa nu imprastii motorina,s-ar putea ca pompa ta sa fie ok si sa-ti arunce motorina destul de puternic

Ce spune gojy legat de Passat/alte marci/aceeasi cai sau ceva mai putini e perfect adevarat,am mers cu multe si chiar cu masini diesel de 90/101cp/ xcp net inferioare ca putere..cu toate ca am mers si cu un mercedes c220,~143 cp,si nu m-a impresionat la pedala,plus ca mai era si Common-Rail,dar totusi era altceva..deci chestia cu tract.spate pica..e adevarat ca mai e si acolo o pierdere de putere,dar aproape insesizabila,in momentul realizarii transferului in transmisie deja nu mai avem scuze,trebuie sa impinga bine,are totusi un cuplu chiar decent,dar nici vreo "racheta" nu poate fi,din n motive,generatie de injectie simpla,fara aport tehnologic al electronicii,stare de uzura suficient de avansata a sub-ansamblelor+turbo(singurul de pe masina pe care nu l-am verificat,dar urmeaza).

Asta e,ne mai chinuim asa cu ele si cand o sa avem posibilitatea,schimbam pe 3-er generatie mai noua,zic eu

Link to comment
Share on other sites

Ce am mai observat astazi....cand o accelerez, acul turometrului creste instantaneu cu 200-300rpm fata de turatia initiala si apoi scade din nou. Da un zvac si apoi o ia incet, ciudat. Aveti idee ce ar putea fi? este normal ?
Link to comment
Share on other sites

gabi tu ai probleme cu injectoarele,unu dintre ele iti baga debit de motorina mai mare si nu tio arde....drept urmare randament prost...asa vad eu situatia

 

 

bmw_zeu,daca anulezi EGR,e cel mai bun lucru care poti sal faci la masina asta,lucru mai bun pt masina nu este de facut decat sal anulez,chiar sudat astupat egr in partea care intra gazele din galeria de admisie...

Link to comment
Share on other sites

nu ai probleme cu injectoarele..sau cel putin nu ele sunt de vina pentru situatia pe care o descrii,uneori si la mine se intampla la fel,zvacneste si revine inapoi in turatie,dar nu tot timpul,mai rar face asa..eu am injectoare noi si in nici un caz nu e din cauza debitului de motorina,eu suspectez volanta sau placa de presiune,ma rog kit ambreiaj+volanta ca sa fiu mai complet

 

kerosen o sa intreb un mecanic bun legat de anularea EGR-ului,sa vedem ce zice,sa ma sfatuiesc cu el..

Link to comment
Share on other sites

dupa cum ziceam,am anulat egr,deci printrun surub in furtunasu ce vine de la electrovalva ce actioneaza EGR,a mers cat a mers,azi a inceput ca electrovalva sa scoate un bazait foarte stresant si foarte tare....are idee ceva ce sa intamplat...nu mie paguba daca e dusa,dar sa nu explodeze pe acolo....

 

bazaie cum face o priza cand nu face contact bine...

Link to comment
Share on other sites

nu ai probleme cu injectoarele..sau cel putin nu ele sunt de vina pentru situatia pe care o descrii,uneori si la mine se intampla la fel,zvacneste si revine inapoi in turatie,dar nu tot timpul,mai rar face asa..eu am injectoare noi si in nici un caz nu e din cauza debitului de motorina,eu suspectez volanta sau placa de presiune,ma rog kit ambreiaj+volanta ca sa fiu mai complet

 

kerosen o sa intreb un mecanic bun legat de anularea EGR-ului,sa vedem ce zice,sa ma sfatuiesc cu el..

 

 

Cateodata imi mai sare si din viteza, 1, 2 si 3 atunci cand o turez mai tare...ori nu bag eu bine in viteza, ori e defect ceva. Masina imi trepideaza la relanti, poate este volanta. Dar nu are nici vlaga pana in 2000 rpm.

Si la fel cu acul de consum......ajunge la 20l/100km si tot accelerand scade la 15% si apoi creste iar......in tot acest timp se observa ca masina nu mai accelereaza cu toate ca am 3000rpm, apoi isi revine.....

 

In cazul egr-ului....la mine s-a rupt teava care iese din evacuare si trece prin racitorul de gaze. Am obturat trecerea gazelor, practic am scos cealalta bucata care vine prinsa de racitorul de gaze, iar bucata ramasa din evacuare am turtito astfel sa nu mai iasa nimic pe acolo. Furtunul de vacum de la egr, l-am scos si i-am bagat in capat un surub sa nu mai actioneze supapa din egr. Prima data am crezut ca....vai ce bine merge masina....placebo.

 

Cand mi-a crapat de tot teava....scoatea un sunet de toba sparta (m-a lasat prin bulgaria), iar acul de la consum nu mai ajungea deloc la 20% accelerata la maxim, nu avea putere (toate gazele ieseau pe la motor, iar turbina nu mai lucra corespunzator) astfel deduc ca si acum cu indicatorul de consum se comporta la fel, posibil sa fie o problema la turbina sau la senzorul de presiune, ori vede ca este presiune prea mare si taie motorina sau mai inchide turbina, ori ca nu este presiunea corespunzatoare !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.