Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

Pentru ca un turbo sa bage bine, trebuie sa fie impins bine de gazele de pe evacuare...daca pompa sau injectoarele nu sunt in mintile lor, atunci nu exista un amestec carburant omogent pt a rezulta in cilindru o explozie puternica ca sa genereze, pe langa putere, si forta a gazelor de pe evacuare sa invarteasca corespunzator elicea din turbina. ( turbina+compresor=turbo ). Din ce am inteles, elicea din compresorul turboului lui Gabi_BMW, e putin ciuntita...daca era mai mult dezintegrata si nu prea facea destula presiune, masina scotea fum negru si nu mai ajungea pe la 200 km/h.

 

Gabi_BMW daca poti sa demontezi tu turbo si sa te duci cu el sa-ti schimbe doar elicea din compresor, poti scapa destul de ieftin ( 200-300ron ). Daca mergi cu ea asa, axul ne mai rotindu-se centrat in lagar mergand pe pelicula de ulei, el se atinge cu putere de lagar incingandu-se urmand ca apoi sa se rupa...adica, adio turbo!

 

Pana la urma sunt decis sa merg la bavaria pt o diagnoza, ce parere aveti, se merita, sau si acolo isi dau cu parerea si nu isi asuma nici o responsabilitate la schimbare pieselor ?

 

Decat sa te duci la bavaria la o diagnoza si sa vina un tip la tine, dupa 3 ore, ca sa-ti spuna ca trebuie schimbat un injector cu tot cu pompa de injectie si motor, mai bine te duci la un service Bosch specializat pe sisteme de injectie ca sa o puna ei pe tester ( oricum ai injectie bosch nu bmw...din ce stiu, pompa e bosch vp44...se gaseste si pe audi, vw, nissan...etc ). Ex: http://www.expressdiesel.ro/ ... http://www.totaldiesel.ro/ ( un prieten s-a cam plans de astia de la TDS ca sunt cam scumpi ) ... http://www.endordiesel.ro/ ... http://www.bosch-romania.ro/products/Bosch...ice/Reteaua.htm ...etc ( uita-te si tu pe la review pe net/pe alte forumuri despre firmele astea ).

 

Daca totusi doresti la o reprezentanta BMW, mai bine te duci la Filaret pt ca acolo te lasa sa stai langa masina in timpul diagnozei ( mie mi s-a permis ).

 

Bafta!

Edited by BeMWeistul
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca un turbo sa bage bine, trebuie sa fie impins bine de gazele de pe evacuare...daca pompa sau injectoarele nu sunt in mintile lor, atunci nu exista un amestec carburant omogent pt a rezulta in cilindru o explozie puternica ca sa genereze, pe langa putere, si forta a gazelor de pe evacuare sa invarteasca corespunzator elicea din turbina. ( turbina+compresor=turbo ). Din ce am inteles, elicea din compresorul turboului lui Gabi_BMW, e putin ciuntita...daca era mai mult dezintegrata si nu prea facea destula presiune, masina scotea fum negru si nu mai ajungea pe la 200 km/h.

 

Gabi_BMW daca poti sa demontezi tu turbo si sa te duci cu el sa-ti schimbe doar elicea din compresor, poti scapa destul de ieftin ( 200-300ron ). Daca mergi cu ea asa, axul ne mai rotindu-se centrat in lagar mergand pe pelicula de ulei, el se atinge cu putere de lagar incingandu-se urmand ca apoi sa se rupa...adica, adio turbo!

 

Pana la urma sunt decis sa merg la bavaria pt o diagnoza, ce parere aveti, se merita, sau si acolo isi dau cu parerea si nu isi asuma nici o responsabilitate la schimbare pieselor ?

 

Decat sa te duci la bavaria la o diagnoza si sa vina un tip la tine, dupa 3 ore, ca sa-ti spuna ca trebuie schimbat un injector cu tot cu pompa de injectie si motor, mai bine te duci la un service Bosch specializat pe sisteme de injectie ca sa o puna ei pe tester ( oricum ai injectie bosch nu bmw...din ce stiu, pompa e bosch vp44...se gaseste si pe audi, vw, nissan...etc ). Ex: http://www.expressdiesel.ro/ ... http://www.totaldiesel.ro/ ( un prieten s-a cam plans de astia de la TDS ca sunt cam scumpi ) ... http://www.endordiesel.ro/ ... http://www.bosch-romania.ro/products/Bosch...ice/Reteaua.htm ...etc ( uita-te si tu pe la review pe net/pe alte forumuri despre firmele astea ).

 

Daca totusi doresti la o reprezentanta BMW, mai bine te duci la Filaret pt ca acolo te lasa sa stai langa masina in timpul diagnozei ( mie mi s-a permis ).

 

Bafta!

La asta ma gandeam si eu...daca injectoarele si pompa nu functioneaza corect atunci nici gazele rezultate din ardere nu vor avea putere sa impinga turbina, insemnand ca la relanti tremura, si in mers sa nu aibe putere. Multumesc mult pt site-uri, trebuie sa le dau un telefon sa aflu preturi si conditii. Salut !

Link to comment
Share on other sites

Vibratia vezi sa nu fie de la racordul flexibil, si eu dupa ce am schimbat fulia vibrochen parca se aude motorul mai pronuntat sau poate mi se pare mie ca ma obisnuisem asa. Poate este prea rigida fulia de noua si trebuie mers cu ea pana se mai lasa un pic zic si eu. Oricum la mine facea urat fulia inainte
Link to comment
Share on other sites

Maine sunt programat la un service bosch pentru o diagnoza la sistemul de injectie.Daca nici asa nu se rezolva problema ma las pagubas.Chiar acum m-am dat jos dintr-un amarat de ford connect si iara am draci in mine.Merge Fordul de rupe cel putin pana la 160km/h.Am observat insa ca daca apas la ford acceleratia pe loc adica in stationare ,turometrul urca mult mai bine ca la BMW si tind sa cred ca de acolo e problema .La e46 -meu simt o intarziere intre momentul apasarii acceleratie si raspunsul motorului.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Maine sunt programat la un service bosch pentru o diagnoza la sistemul de injectie.Daca nici asa nu se rezolva problema ma las pagubas.Chiar acum m-am dat jos dintr-un amarat de ford connect si iara am draci in mine.Merge Fordul de rupe cel putin pana la 160km/h.Am observat insa ca daca apas la ford acceleratia pe loc adica in stationare ,turometrul urca mult mai bine ca la BMW si tind sa cred ca de acolo e problema .La e46 -meu simt o intarziere intre momentul apasarii acceleratie si raspunsul motorului.

 

sa nu fie de la debitmetru, incearca sa scoti mufa de la deitmetru si vezi cum se comporta

Link to comment
Share on other sites

Maine sunt programat la un service bosch pentru o diagnoza la sistemul de injectie.Daca nici asa nu se rezolva problema ma las pagubas.Chiar acum m-am dat jos dintr-un amarat de ford connect si iara am draci in mine.Merge Fordul de rupe cel putin pana la 160km/h.Am observat insa ca daca apas la ford acceleratia pe loc adica in stationare ,turometrul urca mult mai bine ca la BMW si tind sa cred ca de acolo e problema .La e46 -meu simt o intarziere intre momentul apasarii acceleratie si raspunsul motorului.

 

sa nu fie de la debitmetru, incearca sa scoti mufa de la deitmetru si vezi cum se comporta

 

Debitmetru , supapa vacuum egr ,supapa vacuum torbo ,ambreiaj ,senzor presiune admisie , turbina ,toate schimbate.

Link to comment
Share on other sites

Maine sunt programat la un service bosch pentru o diagnoza la sistemul de injectie.Daca nici asa nu se rezolva problema ma las pagubas.Chiar acum m-am dat jos dintr-un amarat de ford connect si iara am draci in mine.Merge Fordul de rupe cel putin pana la 160km/h.Am observat insa ca daca apas la ford acceleratia pe loc adica in stationare ,turometrul urca mult mai bine ca la BMW si tind sa cred ca de acolo e problema .La e46 -meu simt o intarziere intre momentul apasarii acceleratie si raspunsul motorului.

 

sa nu fie de la debitmetru, incearca sa scoti mufa de la deitmetru si vezi cum se comporta

 

Debitmetru , supapa vacuum egr ,supapa vacuum torbo ,ambreiaj ,senzor presiune admisie , turbina ,toate schimbate.

 

atunci astea au mai ramas injectoarele si pompa si turbo-ul

Link to comment
Share on other sites

[

 

atunci astea au mai ramas injectoarele si pompa si turbo-ul

 

Injectoarele curatate si verificate -in parametri

Turbo -schimbat de 3 saptamani

Mai ramane pompa de injectie care a fost schimbata in 2006 in Germania.ma gandesc ca acolo s-a gresit ceva.Dar poate avea oare pompa de injectie legatura cu puterea motorului?Pentru ca de pornit o ia la sfert de cheie

Link to comment
Share on other sites

turbina scapi de ea daca masori pe tester presiunea care o baga la 2-3000 ture si daca nu este in parametrii o tii sub observatie daca da , atunci sti ca ai scapt de ea ... si eu sunt nemultumit de a mea ca la 2500 ture parca accelerand parca o strange cineva de furtune se simte cum da putin in nas , dar acum am luat filtrele , mai am de luat uleiul si epuratorul schimb tot , curat egr , valve si apoi daca mai face o duc iar la doctor ...
Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca am zis ca nu i mai fac nimic la masina am mai fost la un service in Cj astazi si surpriza !!!!!Desi nu aveam nici un cod de eroare pe ea o nenorocita de electrovalva de vacuum de la turbina nu lucra.La intrarea in ea vacumul era ok dar la iesire nu mai avea.Culmea este ca am exclus aceasta electrovalva pentru ca am cumparato noua deci era defecta din fabrica.Acum mecanicul mi a legat vacumul direct pe turbina pana o sa mi schimb electrovalva.Se poate intampla ceva rau sa zic vreo saptamana daca merg asa.Nu vreau sa cobesc dar parca masina incepe sa traga asa
Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca am zis ca nu i mai fac nimic la masina am mai fost la un service in Cj astazi si surpriza !!!!!Desi nu aveam nici un cod de eroare pe ea o nenorocita de electrovalva de vacuum de la turbina nu lucra.La intrarea in ea vacumul era ok dar la iesire nu mai avea.Culmea este ca am exclus aceasta electrovalva pentru ca am cumparato noua deci era defecta din fabrica.Acum mecanicul mi a legat vacumul direct pe turbina pana o sa mi schimb electrovalva.Se poate intampla ceva rau sa zic vreo saptamana daca merg asa.Nu vreau sa cobesc dar parca masina incepe sa traga asa

 

Adica indiferent de turatia motorului, actuatorul turbinei nu isi modifica pozitia ? Ai presiune in intercooler tot timpul ?

Link to comment
Share on other sites

Adica indiferent de turatia motorului, actuatorul turbinei nu isi modifica pozitia ? Ai presiune in intercooler tot timpul ?

 

teoretic da.dar sunt si masini care nu au geometrie variabila.oricum piesa e pe drum.Sper sa o pot schimba cat mai repede.Oricum maine o sa o mut pe cea de la Egr la turbo

Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca am zis ca nu i mai fac nimic la masina am mai fost la un service in Cj astazi si surpriza !!!!!Desi nu aveam nici un cod de eroare pe ea o nenorocita de electrovalva de vacuum de la turbina nu lucra.La intrarea in ea vacumul era ok dar la iesire nu mai avea.Culmea este ca am exclus aceasta electrovalva pentru ca am cumparato noua deci era defecta din fabrica.Acum mecanicul mi a legat vacumul direct pe turbina pana o sa mi schimb electrovalva.Se poate intampla ceva rau sa zic vreo saptamana daca merg asa.Nu vreau sa cobesc dar parca masina incepe sa traga asa

 

 

eu am avut-o infundata si nu imi functiona turbo , apoi am desfundat-o am curatat sita aia care e unisens dar am constatat ca ea pe normal e deschisa , am alimentat la 12v sa vad daca lucreaza , mergea tot , am pus-o la loc si vezi filmuletul de mai sus la pronire tre sa lucreze actuatorul ca acolo , la mine nu lucra ...

 

cat te-a costat electrovalva ?

Link to comment
Share on other sites

Adica indiferent de turatia motorului, actuatorul turbinei nu isi modifica pozitia ? Ai presiune in intercooler tot timpul ?

 

teoretic da.dar sunt si masini care nu au geometrie variabila.Oricum piesa e pe drum.maine o sa mi pun electrovalva de la egr pe turbina

 

 

cat te-a costat electrovalva ?

340 lei PIERBURG.Intre ce borne ai alimentato? si cum tiai dat seama ca merge?

Link to comment
Share on other sites

are 2 pini , la orice baterie sau sursa de 12 v , nu conteaza polaritatea ca e un electromagnet cand o alimentezi tre sa se auda un tacanit mic semn ca a actionat electromagnetul si pune un furtunas pe iesirea de sus sufla pe ea si cand alimentezi se blocheaza apoi ii dai drumu la alimentare si aerul tre sa poata trece ....

 

ps 340 ron , mi se pare mult , eu gasisem la dezmembrari cu 50 ron ....

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

are 2 pini , la orice baterie sau sursa de 12 v , nu conteaza polaritatea ca e un electromagnet cand o alimentezi tre sa se auda un tacanit mic semn ca a actionat electromagnetul si pune un furtunas pe iesirea de sus sufla pe ea si cand alimentezi se blocheaza apoi ii dai drumu la alimentare si aerul tre sa poata trece ....

 

ps 340 ron , mi se pare mult , eu gasisem la dezmembrari cu 50 ron ....

 

Maine o sa incerc si eu.Cred ca o am pe cea veche acasa.340 ron e una noua

Link to comment
Share on other sites

De unde este pretul asta ?

 

Da un search pe forum la mica publicitate pe codul 11747796634 si o sa vezi preturi

 

are 2 pini , la orice baterie sau sursa de 12 v , nu conteaza polaritatea ca e un electromagnet cand o alimentezi tre sa se auda un tacanit mic semn ca a actionat electromagnetul si pune un furtunas pe iesirea de sus sufla pe ea si cand alimentezi se blocheaza apoi ii dai drumu la alimentare si aerul tre sa poata trece ....

 

Suflu sau trag aer?

Link to comment
Share on other sites

Azi am gasit electrovalva veche pe care am testato dupa metoda descrisa de razvan si este ok.Am puso sus si masina merge din nou rau.Dupa aceea am schimbat electrovalvele intre ele (egr cu turbo) si este la fel.Pana in 2300 rpm lenesa dupa care are incepe sa traga.fara electrovalva (deci cu vacumul legat pe turbina direct) merge de rupe pamantul.Daca ar merge masina cum merge cu vacumul legat pe direct si nu ar fii probleme eu ma declar multumit
Link to comment
Share on other sites

da , electromagnetul mergea dar cine stie poate nu inchidea bine sau sita era stricata etc etc ...

 

eu am schimbat filtrele , care erau cam imbacsite , am curatat egr care o sa vedeti in poze cum arata , si am ceva ulei pe admise :twoup: poatre in viitor o fi nevoie sa reconditionez si turbo , cine stie oricum voi cum aveati la ele fata de ale mele ?

 

oricum masina merge mai bine , nu am mai simtit plafonarea la 2500 , dar o vad maine la drum ...

 

ps : nu st dc nu pot pune pozele ....

 

dc nu pot pune poze care au 106 kb si 220 kb ??????? zice ca e fisierul prea mare

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.