Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

da este posibil ca nici ala nu cred ca afost schimbat de cand e masina si imi vine sapt viitoare ....

 

vaccumul la turbo direct va tine deschisa turbina de la cea mai mica turatiue pana la cea mai mare nu va mai doza cum trebuie amestecul , teoretic ar trebui sa dea cu fum alb , acum cine stie ...

Link to comment
Share on other sites

da este posibil ca nici ala nu cred ca afost schimbat de cand e masina si imi vine sapt viitoare ....

 

vaccumul la turbo direct va tine deschisa turbina de la cea mai mica turatiue pana la cea mai mare nu va mai doza cum trebuie amestecul , teoretic ar trebui sa dea cu fum alb , acum cine stie ...

 

 

fumul alb nu apare de la uleiul ars ?

Link to comment
Share on other sites

sau de la amestec sarac , eu am avut filtrul infundat la o dubita TD si cand turatia ajungea suf de sus ca debitul sa numai faca fata cand avea cadere de putere dadea si fum alb

 

deci poate fi si de la amestec sarac si de la ulei , dar in cazul nostru excludem ultimul ...

Link to comment
Share on other sites

pfffffff ce ghinion , cand sa fac aerisirea ce sa vezi s-a stricat busonul ala mic de aerisire :twoup: ..........

 

si nu st ce sa zic dar dupa ce am curatat egr si shimbat filtre ori m-a pacalit indicatorul de la rezervor ori nu st parca a consumat fff mult , nu st o s-o tin sub obs dupa ce imi fac aerisitorul ..... desi acu la instantaneu arata cum trebuie si tot mi se pare ca nu merge cum trebuie deci , mai am de sapat ...

Link to comment
Share on other sites

de

Se verifica foarte usor mai ales cea de la egr si anume trebuie sa desfaci furtunul ala gros de le EGR si se vede daca lucreaza electrovalva si asa poti sa faci si cu ceea de la turbo ( o inlocuiesti cu cea de la egr si gasesti vinovatul daca este :twoup:)

 

am facut si asta.La relanti egr-ul deschide si inchide .nu am putut sa vad cum lucreaza in ture pentru ca nu am avut pe nimeni sa mi accelereze,dar cum spuneam la relanti egr-ul incgide si deschide cam la interval de 2-3 secunde.este normal?

Link to comment
Share on other sites

Astazi am facut rost de un manometru pentru masurarea vacumului de la turbina.Concluzia?inainte de intrarea in electrovalva am undeva in jur de 0.7 (cred ca bari).La iesirea din electrovalva am 0,4.mentionez ca la 0,4 nu imi trage tija de la actuator decat pana la jumatate in timp ce daca pun vacumul direct pe actuator (0,7) tija este trasa pana in capat.Cum este normal sa fie tija de la actuator de ex la relanti? sa stea undeva la jumatate trasa si in momentul in care depasesti o anumita turatie sa fie trasa pana in capat,sau sa stea trasa la maxim si la turatie sa se miste inspre turbina??fara electrovalva masina trage de nu o recunosc.
Link to comment
Share on other sites

am auzit despre un mod de softare la aceste motoare si anume mod city , pt consum mic si putere scazuta , mod normal si sport , totoul din soft ... pai vaccumul maxim sa traga tija de 0,7 ar trebui sa fie la accelerare sus in ture 3-4000 ... la relanti teoretic ar trebui sa fie trasa pana inchide clapetele de la geometria variabila ...

 

este posibil electrovalva sa primeasca comanda gresit din cauza vreunui senzor ceva , debitmetru , la mine e naspa rau la vreo 1800 ture cand accelerez are un moment de retinere pana pleaca iar la 2500 odata ii scade puterea :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am auzit despre un mod de softare la aceste motoare si anume mod city , pt consum mic si putere scazuta , mod normal si sport , totoul din soft ... pai vaccumul maxim sa traga tija de 0,7 ar trebui sa fie la accelerare sus in ture 3-4000 ... la relanti teoretic ar trebui sa fie trasa pana inchide clapetele de la geometria variabila ...

 

este posibil electrovalva sa primeasca comanda gresit din cauza vreunui senzor ceva , debitmetru , la mine e naspa rau la vreo 1800 ture cand accelerez are un moment de retinere pana pleaca iar la 2500 odata ii scade puterea :twoup:

n

Deci tu zici ca normal este sa stea tija la jumatate iar in momentul in care trece de o anumita turatie sa fie trasa pana in capat.Uitate aici :http://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4 .Se vede clar ca atunci cand porneste motorul tija este trasa pana in capat ,iar la accelerare ea se misca inspre turbo.Oare are tipul probleme sau eu?

 

"la relanti teoretic ar trebui sa fie trasa pana inchide clapetele de la geometria variabila".Unde inchide geometria variabila?Cand este trasa pana in capat ?sau in capat se deschide geometria?

Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

asa cred eu teoretic , cand este oprit motorul eu cred ca sta deschisa , apoi cand pornim se trage tija deci o inchide ... cand acceleram o deschide iar adik in mod normal electrovalva inchide si vaccum nu e ........ eu asta inteleg din ce am mai citit ..... eu cand am avut valva infundata imi tragea dar numai sus in ture peste 3-4000 atrunci isi facea treaba turbo , nu st ce sa zic ...
Link to comment
Share on other sites

eu am reconditionat turbina si parca nu mai are lag ul ala. cand voi scapa de problema injectoarelor care m au disperat o sa incerc sa o duc in ture sa vad cum trage si daca trage linear sau nu. oricum e si resoftata si ar trebui sa mearga bine. turbina e ca noua, injectoarele vor fi si ele. asa ca va anunt
Link to comment
Share on other sites

azi m-am mai "jucat" cu vacumul putin.Ma obsedeaza o chestie.De ce nu trage tija de la actuatorul de la turbina pana in capat la relanti.Am observat o chestie ciudata.Daca am scos mufa de la debitmetru nu este nici o deosebire in valoarea vacumului la intrarea in actuator (0.4).Cu toate ca am schimbat debitmetru poate prin nenumaratele srvisuri prin care am fost mi a schimbat cineva debitmetru cu altul.Rog pe detinatorii de e46 320d nfl sa mi confirme ca la relanti tija actuatorului trebuie sa fie trasa pana in capat.Am scos de asemenea mufa de senzorul de presiune din spatele admisiei iar vacumul a scazut la 0.2 deci nu e de acolo
Link to comment
Share on other sites

unde e situat exact senzorul de presiune de la admisie ? ca sa ma joc si eu la el .... ca eu banuiesc la mine ala sau debitmetru ; poate la tine ala e de vina ca daca ti-a scazut de la 0,4 la 0,2 si tu tre sa ai 0,7 poate unu mai bun o sa iti asigure 0,7 dand informatia corecta .... e doar o parere , in caz ca nu l-ai schimbat imprumuta unu de la cineva care sti ca merge .... Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

Astazi am facut rost de un manometru pentru masurarea vacumului de la turbina.Concluzia?inainte de intrarea in electrovalva am undeva in jur de 0.7 (cred ca bari).La iesirea din electrovalva am 0,4.mentionez ca la 0,4 nu imi trage tija de la actuator decat pana la jumatate in timp ce daca pun vacumul direct pe actuator (0,7) tija este trasa pana in capat.Cum este normal sa fie tija de la actuator de ex la relanti? sa stea undeva la jumatate trasa si in momentul in care depasesti o anumita turatie sa fie trasa pana in capat,sau sa stea trasa la maxim si la turatie sa se miste inspre turbina??fara electrovalva masina trage de nu o recunosc.

 

 

Pai daca fara electrovalva trage bine inseamna ca aici este buna

Link to comment
Share on other sites

unde e situat exact senzorul de presiune de la admisie ? ca sa ma joc si eu la el .... ca eu banuiesc la mine ala sau debitmetru ; poate la tine ala e de vina ca daca ti-a scazut de la 0,4 la 0,2 si tu tre sa ai 0,7 poate unu mai bun o sa iti asigure 0,7 dand informatia corecta .... e doar o parere , in caz ca nu l-ai schimbat imprumuta unu de la cineva care sti ca merge ....

 

Senzorul de presiune din admisie este situat in spatele galeriei de aer, sub filtrul de polen. Pentru o mai buna manipulare trebuie sa dai galeria jos.

Piesa cu numarul 17

Link to comment
Share on other sites

Senzorul de presiune din admisie este situat in spatele galeriei de aer, sub filtrul de polen. Pentru o mai buna manipulare trebuie sa dai galeria jos.

Piesa cu numarul 17

 

Ca sa desfaci senzorul de presiune nu trebuie sa dai jos galeria de admisie, nu mai tin minte exact dar stiu sigur ca tb dat jos filtru de polen, tot suportul parca si carcasa motor ( mai exact carcasa mica din spatele motorului). Dupa ce ai scos senzorul trebuie sa bagi si ceva in admisie ca poate s-a depus calamina pe traseul galerie -senzon (ceva mai rezistent sa nu se rupa in admisie).

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca am rezolvat problema, am schimbat debitmetrul si de deja e altceva.

 

 

Gojy, tu ar trebui sa vezi daca masina ta trage la fel ca alta care stii suta la suta ca e buna, sau pe un dyno, sau masoar-o cu cronometru sa-ti scoata suta in plus maxim o sec. si asa vezi in linii mari daca e in parametrii.

 

P.S. Bineinteles, cu ASC -ul dezactivat.

Link to comment
Share on other sites

Gojy, tu ar trebui sa vezi daca masina ta trage la fel ca alta care stii suta la suta ca e buna, sau pe un dyno, sau masoar-o cu cronometru sa-ti scoata suta in plus maxim o sec. si asa vezi in linii mari daca e in parametrii.

 

P.S. Bineinteles, cu ASC -ul dezactivat.

 

 

Cu electrovalva anulata trage bine .Cum ii pun electrovalva de la turbina se schimba problema.....e foarte lenesa.Cand spun ca trage bine ma refer ca trage "bine" nu "foarte bine".Nu se poate compara in nici intr-un caz cu un passat de 131cp la plecarea de pe loc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.