Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

unde e situat exact senzorul de presiune de la admisie ? ca sa ma joc si eu la el .... ca eu banuiesc la mine ala sau debitmetru ; poate la tine ala e de vina ca daca ti-a scazut de la 0,4 la 0,2 si tu tre sa ai 0,7 poate unu mai bun o sa iti asigure 0,7 dand informatia corecta .... e doar o parere , in caz ca nu l-ai schimbat imprumuta unu de la cineva care sti ca merge ....

 

Senzorul de presiune din admisie este situat in spatele galeriei de aer, sub filtrul de polen. Pentru o mai buna manipulare trebuie sa dai galeria jos.

Piesa cu numarul 17

 

exclus.

nu dai galeria aiurea pt senzor. se demonteaza carcasa care tine filtrul de polen si eventul daca nu ai loc mai este o placa prinsa cu 2 suruburi torx 30 si un surub de plastic de care doar rasucesti si iese la partea dinspre aeroterma(habitaclu). dupa aia ai acces cu orice cheie de 10. nu e deloc complicat

Link to comment
Share on other sites

Domnilor colegi,propun sa ne intalnim,noi toti cei cu 320D nfl si sa confruntam niste pareri,si nu numai,eu unul sunt in Bucuresti,sect.4,la I.S.O.P(Institutul de Studii pentru Ordine Publica),acolo pot fi gasit pana sambata,dar nu mai stau mult,sambata sunt obligat sa plec inapoi cu serviciul,0768502922-Calin,in cazul in care va hotarati si stabiliti o intalnire,dati-mi si mie un apel,poate asa ne mai lamurim putin niste probleme.Va salut
Link to comment
Share on other sites

Domnilor colegi,propun sa ne intalnim,noi toti cei cu 320D nfl si sa confruntam niste pareri,si nu numai,eu unul sunt in Bucuresti,sect.4,la I.S.O.P(Institutul de Studii pentru Ordine Publica),acolo pot fi gasit pana sambata,dar nu mai stau mult,sambata sunt obligat sa plec inapoi cu serviciul,0768502922-Calin,in cazul in care va hotarati si stabiliti o intalnire,dati-mi si mie un apel,poate asa ne mai lamurim putin niste probleme.Va salut

 

daca stabilim o zi dupa orele 19 in bucuresti ma bag si eu 0768414929 florentin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dupa 2000 incepe sa traga te baga in scaun si la 2500 brusc scade puterea si consumu instantaneu este la 15 si scade la 10 la fel de brusc , debitmetrul am pus unul nou ... turbo nu st ce sa zic ... ea baga si are situatii cand nu face zilele trecute am luat 190 si se ducea lejer peste 200 , eu banui senzorul de pres de pe admisie dar inca nu am avut timp macar sa-l curat , pt ca are si o neliniaritate intre 1800-2000 ture daca accelerezi incet nu pleaca lin , da sa dea in nas putin ....
Link to comment
Share on other sites

si eu am acea neliniaritate intre 1700 si 2200 de turatii si de un an de zile nu am reusit sa-i dau de cap,mai mult acum de cand s-a lasat frigul parca s-a mai accentuat putin,chiar astazi am desfacut galeria am verificat furtunele de vacum clapetele din galerie totul parea ok.mi-a spus un mecanic de la bmw ca acele clapete ar fi problema si sa scot mufa care intra in electrovalva ce comanda clapetele si sa merg asa cu ea sa vad daca mai face spunea ca a intalnit problema asta la x3 dar rezolvarea ar fi curatarea unor orificii din _chiulasa_ care se infunda cu mizeria din galeria de admisie si de aici practic lipsa de aer care imi gaseste defect debitmetrul cand merg la tester,maine am sa scot acea mufa sa vad ce se intampla,in schimb masina trage bine porneste bine la accelerari rapide nu se balbaie consuma normal nu scoate fum egr am vazut ca fct.electrovalva am schimbat-o masina este e46 320d 2005
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la a mea.

Dupa ce trec de 100 km/h masina nu mai trage cum trebuie o accelerez creste rapid in turatii nu se simte nimic dupa care scade in turatii.

De ex : am 100 km/h sunt in treapta a 5 am 2000 de ture daca accelerez , dupa 2700-2800 de turatii imi scade turatia si vine in nas daca continui sa o accelerez trece de pragul de 3000 se duce si in 4500.

Daca o las pe pilot si apas pe plus la fel face se accelreaza dupa care m-a da in nas.

Am facut acum un test cu mufa scoasa de la debitmetru , si pana la 100km/h trage bine.

Daca ii scot mufa la debitmetru nu trebuia sa se aprinda vreun martor in bord?

 

Daca nu e debitmetru ce o putea fi?

injectoare, pompa de injectie?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la a mea.

Dupa ce trec de 100 km/h masina nu mai trage cum trebuie o accelerez creste rapid in turatii nu se simte nimic dupa care scade in turatii.

De ex : am 100 km/h sunt in treapta a 5 am 2000 de ture daca accelerez , dupa 2700-2800 de turatii imi scade turatia si vine in nas daca continui sa o accelerez trece de pragul de 3000 se duce si in 4500.

Daca o las pe pilot si apas pe plus la fel face se accelreaza dupa care m-a da in nas.

Am facut acum un test cu mufa scoasa de la debitmetru , si pana la 100km/h trage bine.

Daca ii scot mufa la debitmetru nu trebuia sa se aprinda vreun martor in bord?

 

Daca nu e debitmetru ce o putea fi?

injectoare, pompa de injectie?

 

eu zic ca este electrovalva care comanda turbina. sau oricum e ceva care comanda turbina. mergi la tester oricum.

Link to comment
Share on other sites

Am cautat tot internetul si nu am gasit inca raspunsul la o intrebare.Electrovalva de la turbina deschide si inchide sau moduleaza (deschide 10% 30 % samd)

nu pot sa imi dau seama de ce inainte de electrovalva am la relanti 0.7 bari iar cand ii pun electrovalva nu mai am decat 0.4 bar insuficient pentru a trage tija actuatorului pana in capat.Ma gandeam in disperare de cauza sa i pun chiar un arc care sa ajute tija sa stea in capat ,dar sa si ii permita sa lucreze adica sa i permita sa se miste.Oare de cine e comandata electrovalva? La bornele ei primeste 12 V sau ceva impulsuri in functie de care deschide si inchide.Daca stiti ceva raspunsuri .......

Link to comment
Share on other sites

mda am fost la tester si mi s-a confirmat , am debitmetru stricat.

Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage, si imi patineaza si ambreiajul.

Ambreiaj + debitmetru. :twoup:

La modelul meu se poate cumpara doar sensorul, fara carcasa din plastic?

320d e46 an 99. NFL.

Link to comment
Share on other sites

mda am fost la tester si mi s-a confirmat , am debitmetru stricat.

Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage, si imi patineaza si ambreiajul.

Ambreiaj + debitmetru. :twoup:

La modelul meu se poate cumpara doar sensorul, fara carcasa din plastic?

320d e46 an 99. NFL.

 

 

Grija mare la schimbarea debitmetrului.Am inteles ca trebuie si ceva softat."Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage".Te referi la presiunea din turbina?

Link to comment
Share on other sites

mda am fost la tester si mi s-a confirmat , am debitmetru stricat.

Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage, si imi patineaza si ambreiajul.

Ambreiaj + debitmetru. :twoup:

La modelul meu se poate cumpara doar sensorul, fara carcasa din plastic?

320d e46 an 99. NFL.

 

 

Grija mare la schimbarea debitmetrului.Am inteles ca trebuie si ceva softat."Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage".Te referi la presiunea din turbina?

nu la cea de la debitmetru arata ceva de genu 400 si ceva de unitati si tipu cu testeru mi-a zis ca baga jumate

turbina cica e ok.

m-a pus sa tin turatia constanta la 2000 RPM si dupa aia la 3400 si mi-a citit niste valori si mi-a zis ca debitmetru are valorile la jumate din cat ar trebui sa fie.

Link to comment
Share on other sites

mda am fost la tester si mi s-a confirmat , am debitmetru stricat.

Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage, si imi patineaza si ambreiajul.

Ambreiaj + debitmetru. :twoup:

La modelul meu se poate cumpara doar sensorul, fara carcasa din plastic?

320d e46 an 99. NFL.

 

 

Grija mare la schimbarea debitmetrului.Am inteles ca trebuie si ceva softat."Imi baga cam jumate din presiunea care ar trebui sa o bage".Te referi la presiunea din turbina?

nu la cea de la debitmetru arata ceva de genu 400 si ceva de unitati si tipu cu testeru mi-a zis ca baga jumate

turbina cica e ok.

m-a pus sa tin turatia constanta la 2000 RPM si dupa aia la 3400 si mi-a citit niste valori si mi-a zis ca debitmetru are valorile la jumate din cat ar trebui sa fie.

 

 

La ce service ai fost ? Este ok, se ocupa de mecanica si electrica ? Poate verifica pompa de injectie si injectoarele?

Link to comment
Share on other sites

am mai citit un topic asemanator si acelor colegi le-a rezolvat problemele userul Dereglatu , din cate am inteles il cheama George si sta in Pitesti , am notat si nr lui de telefon pt ca intentionez sa ii fac o vizita cand oi avea timp , acesta este 0763722392 , daca ajungeti pe la el sa ne spuneti si noua ce a-ti facut ....

ca din cate am inteles si pompa are niste electrovalve care se pot cala , si nu numai ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna seara tuturor,

 

Ma inscriu si eu in acest topic suferind de aceeasi problema. Masina este un 320d din 2000 cu aceleasi simptome: lipsa putere pana in 2500RPM, nici un pic de fum, consum mai mare decat normal etc.

 

Pe tester nu raporta nici o eroare, turbina baga presiune (1.9-2.0bari presiune absoulta in admisie) dar numai in turatii mari, in schimb valorile raportate de debitmetru sunt cu mult sub valorile normale:

 

Relanti: 250mg actual 230-260 normal (valori raportate cu Egrul functional)

Sarcina partiala: 350-400mg fata de 550-600 normal

Sarcina totala: 400-450mg fata de 800-850 normal

 

Precizez ca debitmetrul a fost inlocuit cu unul de pe un e39 520d care mergea perfect inainte si dupa schimbare.

 

Cu GT1 se pot face anumite teste ale componentelor si pompa a iesit ok dar debitmetrul a picat testul, solutia testerului fiind de a schimba debitmetrul si de a reprograma DDEul, lucru facut dar fara rezultat...

 

Piese schimbate fara rezultat: Convertoare presiune EGR si turbo, Senzor MAP de pe admsie, Debtimetru, senzor temperatura apa, furtune vacum.

 

Eu cred ca problema am izolat-o (turbina nu-si face spool la turatii mici -> prin debitmetru nu este tras suficient aer -> acesta nu imbogateste amestecul -> lipsa putere, lipsa fum) ramane sa vedem care e solutia. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.