Jump to content

E 65 nava mea amiral


mikee

Recommended Posts

Salutare la toata lumea de pe aici.

Cu toate ca de ceva vreme cochetez cu marcile frantuzesti care nu m-au dezamagit mi s-a pus pata pe bmw.Imi placeau aceste masini de mult timp insa tractiunea spate m-a cam tinut departe de aceasta marca.Totusi am zis sa incerc totusi si un Bmw si am vrut sa iau un E39 insa in cele din urma mi-a iesit in cale un E 65 735i din 2003.

Masina este din 2003 si are prima inmatriculare in 2006.Are volan pe partea dreapta ceea ce pentru mine nu mai este o problema eu fiind la a patra masina de acest gen.

Prea multe nu pot sa va spun caci fiind la primul BMW nu cunosc foarte multe si pe zi ce trece descopar lucruri noi la aceasta masina.Masina merge foarte bine nu ma prea impac eu cu cutia steptronic avand numai manuale pana acum.

Are 168000 km ceea ce ma gandesc eu pentru acest motor V8 sunt floare la ureche si toarce mai frumos ca un motan :twoup: .Este foarte bine insonorizata motorul nici nu-ti dai seama cand e pornit.

Un pic cam insetata insa e ok pentru motor V8 si 1850 de kg din cate am aflat.La mers linistit ia 8-9 in afara si 17-18 in oras.

Am insa doua erori in bord pentru care cred ca voi fi nevoit sa fac un drum pana la Iasi sa vad ce e cu ele.Am doi martori aprinsi tot timpul cu galben Parking Brake Failure si ceva pe la centuri Driver Restraint Sistem Faultry.In rest nu am alte probleme cutia schimba lin masina parca sta lipita de asfalt.

Cu toate ca nu sunt vitezoman ma asteptam sa fuga ceva mai tare la cei 272 cai insa totusi este o limuzina grea si o ia mai greut din loc cu toate ca am inteles ca ia suta in 7.5 pe manual probabil.

Cica ar avea suspensie reglabila insa nu am idee cum se regleaza.Cineva imi spunea ca pe automat suspensia e setata pe confort iar pe sport masina devine rigida.

Sper ca nu v-am plictisit prea mult si va atasez cateva foto facute in graba.O sa mai revin pe masura ce descopar masina mai bine.

post-35385-1273944682_thumb.jpg

post-35385-1273944908_thumb.jpg

post-35385-1273946019_thumb.jpg

post-35385-1273947272_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea de pe aici.

Cu toate ca de ceva vreme cochetez cu marcile frantuzesti care nu m-au dezamagit mi s-a pus pata pe bmw.Imi placeau aceste masini de mult timp insa tractiunea spate m-a cam tinut departe de aceasta marca.Totusi am zis sa incerc totusi si un Bmw si am vrut sa iau un E39 insa in cele din urma mi-a iesit in cale un E 65 735i din 2003.

Masina este din 2003 si are prima inmatriculare in 2006.Are volan pe partea dreapta ceea ce pentru mine nu mai este o problema eu fiind la a patra masina de acest gen.

Prea multe nu pot sa va spun caci fiind la primul BMW nu cunosc foarte multe si pe zi ce trece descopar lucruri noi la aceasta masina.Masina merge foarte bine nu ma prea impac eu cu cutia steptronic avand numai manuale pana acum.

Are 168000 km ceea ce ma gandesc eu pentru acest motor V8 sunt floare la ureche si toarce mai frumos ca un motan :twoup: .Este foarte bine insonorizata motorul nici nu-ti dai seama cand e pornit.

Un pic cam insetata insa e ok pentru motor V8 si 1850 de kg din cate am aflat.La mers linistit ia 8-9 in afara si 17-18 in oras.

Am insa doua erori in bord pentru care cred ca voi fi nevoit sa fac un drum pana la Iasi sa vad ce e cu ele.Am doi martori aprinsi tot timpul cu galben Parking Brake Failure si ceva pe la centuri Driver Restraint Sistem Faultry.In rest nu am alte probleme cutia schimba lin masina parca sta lipita de asfalt.

Cu toate ca nu sunt vitezoman ma asteptam sa fuga ceva mai tare la cei 272 cai insa totusi este o limuzina grea si o ia mai greut din loc cu toate ca am inteles ca ia suta in 7.5 pe manual probabil.

Cica ar avea suspensie reglabila insa nu am idee cum se regleaza.Cineva imi spunea ca pe automat suspensia e setata pe confort iar pe sport masina devine rigida.

Sper ca nu v-am plictisit prea mult si va atasez cateva foto facute in graba.O sa mai revin pe masura ce descopar masina mai bine.

superba!intodeauna mi-a placut aceasta masina!si eu voi devenii proprietar de 7 -ar in curand!oricum sa te astepti pe aici si la invidiosi care vor spune "ca e nasoala"sau eu mai stiu cum...mult succes in contiunare!

Link to comment
Share on other sites

!oricum sa te astepti pe aici si la invidiosi care vor spune "ca e nasoala"sau eu mai stiu cum...mult succes in contiunare!

 

Da, invidia este mare aici.

Insa uneori stai si te gandesti, din cauza BMW-urilor E65 din anii 2002-2003 era aproape ca BMW-ul sa dea faliment. :twoup:

Cred ca sunt vorbe totusi, BMW-ul este BMW indiferent de situatie, este cea mai tare masina. :)

Link to comment
Share on other sites

Ca orice masina chiar daca e bmw o fi avand si minusuri pe care urmeaza sa le descopar pe parcurs.Nu mai fabrica nici BMW masinile de acum 15 ani insa eu sper sa nu ma dezamageasca de la prima achizitie.Masina are prima inmatriculare in 2006 si a fost a unei banci pana in 9/2009 cand a fost cumparata de un roman.Am tot auzit ca acest model ar cam fi cu ceva probleme insa eu sper sa fiu norocos si sa nu fiu nevoit sa bag o caruta de bani in ea.Masina in afara de cele doua erori din bord nu are nimic,motorul cat si suspensia se prezinta intr-o stare foarte buna.Ca optiuni cred ca este nivel mediu de echipare avand in vedere ca nu am trapa,incalzire in scaune,soft close la usi si poate si altele de care nu mi-am dat seama.Am senzori lumina,ploaie,xenon,scaune cu memorie,webasto,soft close portbagaj,senzori parcare fata si spate,sistem prologic 7 si altele probabil care nu mi le amintesc sau pe care nu le-am descoperit inca.Am modificat fotografiile ca erau mari si din greseala l-am facut cu volan pe stanga :twoup: .Am dat pe ea o alta masina si diferenta totul situandu-se la 8500 euro.Eu zic ca e ok in cazul in care e euro 4 si nu euro 3.
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca timp de trei ani nu s-a indurat cineva sa dea in jur de 80000 cat o fi costat de noua.Oricum pe zi ce trece ma incanta tot mai mult si nu m-as mai da jos din ea.Voi vedea la iarna mai ales daca va fi o iarna cum a fost cea trecuta cat de incantat voi mai fi de ea.
Link to comment
Share on other sites

Astazi am mers cu ea numai pe manual.Imi place la nebunie cum trage pe manual si am impresia ca e o idee mai mic consumul pe manual.Pe automat am observat ca ea schimba intre 2500-3000 insa eu pe manual am schimbat ceva mai sus.Sper sa nu fie afectata cutia in cazul in care o folosesc mai des pe manual.
Link to comment
Share on other sites

Consumul mai mare la automate se datoreaza pierderilor de putere in convertorul de cuplu, deci probabil consumul e acelasi, fie ca se joaca computerul cu solenoizii aia sau te joci tu cu maneta.

 

Sper sa ai bafta de ea si toate bubele de care vorbesc colegii de mai sus sa se fi rezolvat pe parcurs de catre proprietarii anteriori.

 

 

Masina are "suspensie reglabila" daca are dynamic drive desi nu prea cred ca s-a pus pe 735. Nu e suspensie reglabila ca la mercedes doar se modifica un pic bara stabilizatoare si sta mai bine pe curbe.

 

Poate ne povestesti putin cum e sa conduci masini cu volan pe dreapta in Romania, cum faci cu depasirile cand ai tiruri in fata si nu ai vizibilitate. Personal am asistat la cateva faze cu masini cu volan pe dreapta in spatele la tir si trebuiau sa iasa cu toata masina pe banda cealalta ca sa se poata uita in fata, evitand in 5 km vreo 2-3 accidente la limita. Am vazut ca sunt niste camere care se monteaza pe oglinda din stanga si poti sa vezi daca vine ceva din fata.

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am aflat ce este acest Dynamic Drive si cum functioneaza suspensia insa nu cred sa se ridice la nivelul quatro de la audi.Cu condusul pe dreapta e ceva mai greu pana te inveti sa depasesti.Un mare avantaj il au soferii inalti de peste 1,80 caci ai intins un pic capul spre stanga si vezi destul de bine nefiind nevoit sa iesi tare pe contrasens.Si asta in combinatie cu o masina ce nu depaseste 175-180 latime este perfect pentru o depasire in siguranta.BMW are 1,90 latime iar eu sunt cam mic 1,73 si se aplica mai greu ce va spuneam mai sus.Niciodata insa nu trebuie sa iesi imediat in spatele unui tir sau bus in cazul in care nu poti observa ce vine din fata.Daca ai vizibilitate zero in fata sa ai o distanta de minimum 30-40 m fata de tirul din fata si apoi sa iesi pe contrasens si sa te lansezi in depasire in cazul in care ai liber din fata.Bineinteles pentru toate acestea ai nevoie de o masina de cel putin 130 de cai pentru a nu avea emotii la depasire.
Link to comment
Share on other sites

Dar de ce nu ţi-ai luat o maşină cu volanul pe stânga?

 

Dynamic Drive şi Quattro sunt două lucruri total diferite.

 

Dynamic Drive este un sistem prin care ĂŽnclinarea caroseriei ĂŽn curbe este aproape eliminată, astfel este ĂŽmbunătăţită stabilitatea şi manevrabilitatea.

mai multe pe acest topic: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=20953

 

Quattro este un sistem de tracţiune integrală, deci n-are nici o legătură.

 

Astazi am mers cu ea numai pe manual.Imi place la nebunie cum trage pe manual si am impresia ca e o idee mai mic consumul pe manual.Pe automat am observat ca ea schimba intre 2500-3000 insa eu pe manual am schimbat ceva mai sus.Sper sa nu fie afectata cutia in cazul in care o folosesc mai des pe manual.

 

Poţi schimba la fel pe automat ĂŽn funcţie de cum apeşi pe acceleraţie.

 

Dacă ridici un pic pedala atunci când vrie să schimbi treapta, cutia va schimba singură.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.