Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

Daca tot a luat-o rau pe aratura discutia....mai trag si eu o brazda stramba:

Am luat revista Top Gear, editie aniversara , si baietii au un top, cele mai bune 10 masini. Pe locul unul se afla :Lamborghini Murcielago LP670 .

De aici...pana la subiectul topicului: Golf 4 vs E46... cale lunga :twoup:

Stai ca vin si eu cu tractorul...pai Lambo e detinut de Audi, Audi de VW si uite asa facem legatura directa cu Golf IV.

 

Am ramas placut surprins sa aflu ca in top 10 e si BMW F10 pe care vad ca si cei de la Top Gear il considera a fi foarte reusit....in sfarsit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Era seria 1, 130i, NU 135i.

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ 135i-ul mucificĂŁ R32-ul. :twoup:

 

 

Eu macar recunosc ca nu ma pricep la BMW foarte bine (istorie, modele etc).

Se pare ca nu are cum sa mucifice R32 pentru ca 135i nu exista. (sau nu il gasesc eu)

 

Mai bine taceai.Zau.

 

Hai ca sa intelegi si tu de ce nu eu trebuie sa tac.

 

Comparatia de la care am pornit a fost 1 o compacta de la BMW (serie 1) 130 si o compacta de la vw (R32) cu motoare similare. 3000 cmc. Eu cand am cautat 135 - am cautat la hachback nu la coupe.

 

135i ala chiar daca e mai bun decat R32 nu este in aceeasi clasa (compacta-hachback).

Daca vrei il comparam cu o masina din clasa lui. Coupe adica.

 

Nu am avut timp ieri sa caut (nu era important nici ieri, cum nu este nici astazi) dar 135i-ul ala este berlina vezi definitie dex:

"Autoturism cu douĂŁ sau patru portiere Âşi cu patru geamuri laterale. – Din fr. berline, it. berlina."

 

Ce relevanta are ca BMW face o berlina - coupe (135i) cand noi comparam 2 hachbackuri?

 

Iti zic eu nici una. Nu am timp sa caut si nici nu e relevant daca in 2006 sau cand a fost facuta emisiunea respectiva exista sau nu.

Link to comment
Share on other sites

MaÂşinile cu tracĂžiune integralĂŁ sunt subviratoare ĂŽn curbe.

Eu vĂŁd problema ĂŽn felul urmĂŁtor.

Pe circuit e mai bunã tracÞiunea spate pentru cã e vorba de condiÞii de aderenÞã perfecte.

 

Aici te sustin. In unele cazuri (pe circuit uscat) e mai buna tractiunea spate.

 

Vezi si diferentele dintre cele doua emisiuni. Pe circuitul cu multe linii lungi si curbe de mare viteza a iesit mai bine 130-ul si pe circuitul virajat si de mai mica viteza a iesit R32-ul castigator. Balanta nu e clar in favoarea uneia sau alteia.

 

Tractiunea intergrala aduce pe langa beneficii vreo 150 de kg in plus si o disipare a puterii motorului mai mare.

 

In linie dreapta tractiunea spate are 2 avantaje majore: mai usoara si mai multa putere la roata.

Acest avantaj poate fi suficient pentru a castiga per total.

 

Asta nu inseamna ca strict in curba tractiunea spate castiga timp. (de regula nu castiga)

 

Da, insa Stig, a obtinut timpi mai buni cu r32 decat cu 130i, asta spune cat de manevrabila e masina aia si cam spulbera mitul asta ca bmw e lipit de sosea, timp in care alte masini zboara in stanga-dreapta.

 

Esti savuros :twoup:

Mi-ai facut o dimineata excelenta. :(

 

Sa pun si filmuletele cu ce face seria 3 in comparatie cu concurenta? La capitolul lipit de sosea in curbe nu neaparat in linie dreapta? :)

Masini stock - asa cum ies ele de pe poarta fabricii.

Sau e deja destul de greu de digerat ce se intampla cu seria 1? :)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

MaÂşinile cu tracĂžiune integralĂŁ sunt subviratoare ĂŽn curbe.

Eu vĂŁd problema ĂŽn felul urmĂŁtor.

Pe circuit e mai bunã tracÞiunea spate pentru cã e vorba de condiÞii de aderenÞã perfecte.

 

Aici te sustin. In unele cazuri (pe circuit uscat) e mai buna tractiunea spate.

 

Vezi si diferentele dintre cele doua emisiuni. Pe circuitul cu multe linii lungi si curbe de mare viteza a iesit mai bine 130-ul si pe circuitul virajat si de mai mica viteza a iesit R32-ul castigator. Balanta nu e clar in favoarea uneia sau alteia.

 

Tractiunea intergrala aduce pe langa beneficii vreo 150 de kg in plus si o disipare a puterii motorului mai mare.

 

In linie dreapta tractiunea spate are 2 avantaje majore: mai usoara si mai multa putere la roata.

Acest avantaj poate fi suficient pentru a castiga per total.

 

Asta nu inseamna ca strict in curba tractiunea spate castiga timp. (de regula nu castiga)

 

Da, insa Stig, a obtinut timpi mai buni cu r32 decat cu 130i, asta spune cat de manevrabila e masina aia si cam spulbera mitul asta ca bmw e lipit de sosea, timp in care alte masini zboara in stanga-dreapta.

 

Esti savuros :twoup:

Mi-ai facut o dimineata excelenta. :(

 

Sa pun si filmuletele cu ce face seria 3 in comparatie cu concurenta? La capitolul lipit de sosea in curbe nu neaparat in linie dreapta? :)

Masini stock - asa cum ies ele de pe poarta fabricii.

Sau e deja destul de greu de digerat ce se intampla cu seria 1? :)

 

Pune...eu unul is curios!

Link to comment
Share on other sites

Sa pun si filmuletele cu ce face seria 3 in comparatie cu concurenta? La capitolul lipit de sosea in curbe nu neaparat in linie dreapta? :twoup:

Masini stock - asa cum ies ele de pe poarta fabricii.

Sau e deja destul de greu de digerat ce se intampla cu seria 1? :)

 

Chiar te rog, eu sunt foarte curios cum sta pe curbe seria 3 fata de concurenta.

Dc e mai slaba ca golf, trec la MB.

Link to comment
Share on other sites

Golful nu are cum sa fie in aceeasi clasa cu seria 3;

Vorbind de VW in aceeasi clasa mai intra si passatul dar nu este o masina premium.

 

Nasul de la aceasta clasa este altul. Fiecare clasa de la BMW isi are nasul ei.

Asta nu inseamna ca BMW nu face masini foarte bune. Ca pierde la mustata locul 1 asta nu inseamna ca nu e o masina foarte buna.

 

Pe mine ma deranjeaza este un pic mai rigida decat concurenta in conditiile in care sta mai prost in curbe.

Daca avea suspensia un pic mai catre confort pasuiam acest defect care trece paralel pe langa mine (nu ma intereseaza mai exact).

 

Doar ma amuza intensitatea si ardoarea cu care este repetata pe acest forum. Cica e mama masinilor si sta lipita in curbe. Nici o masina nu ii sta in fata... De cate ori trece un BMW pe strada intorci capul spre el....Si alte afirmatii imberbe; Lista poate continua.

 

Coborand de la afirmatiile de mai sus pe circuit se constata altceva:

 

Audi versus BMW serie 3 benzina:

 

Vorbim de masini stock; Adica nu prea au ce sa zica gica contra in afara de faptul ca BMW-ul e “mai fun” lucru pe care il recunosc dar nu cred ca are vreo importanta pe circuit.

 

 

 

Acum sarim la seria noua:

 

Daca nu intelegeti engleza ma ofer voluntar sa traduc. (impartial evident :twoup: )

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Imi amintesc un drum pana la Predeal cu M6-le meu, unde am mers impreuna cu cineva cu un RS6 d-ala hatchback... m-a spulberat in toate felurile posibile, si in linie dreapta si pe curbe (4wd) si cum vrei tu :twoup: mi-a zis ca mai era si cipata DTM, TCM sau ceva de genul asta... ideea e ca m-am ofticat teribil, m-a umilit groaznic si am tot tinut-o asa de la Buc la Predeal, am consumat un rezervor dreq... am zis ca dau foc la M6.

 

Bine, am fost in dezavataj pe drum drept, ca eu la 250(270 bord) la ora ma limitam, nu am scos limitarea, iar ala se ducea in 300 cred, nefiind limitata, dar oricum nici asa nu aveam vreo sansa. Poate doar daca aveam 2 turbine pe M6, Gpower sau ceva.

 

Oricum, smecher grav RS6.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Audi versus BMW serie 3 benzina:

 

Vorbim de masini stock; Adica nu prea au ce sa zica gica contra in afara de faptul ca BMW-ul e “mai fun” lucru pe care il recunosc dar nu cred ca are vreo importanta pe circuit.

 

Si ce ai vrut sa demonstrezi aici?

Ca pe circuit e diferenta de o secunda intre o masina cu tractiune integrala si una numai cu tractiune spate? EBravo, esti tare. :twoup:

 

Din filmulet mi se pare ca audi e prea monoton, plictisitor chiar...

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Acest gen de discutii nu vor avea niciodata o finalitate pe un forum BMW :twoup: . Dupa mine as lua BMW-ul pentru ca e mai bun decat Golf4 : mai rapid, mai silentios, mai rafinat. Intretinerea e mai scumpa la BMW dar nu cu mult. Daca achizitionezi un BMW intr-o stare tehnica buna atunci nu vei avea multi bani de bagat in el.
Link to comment
Share on other sites

Din filmulet mi se pare ca audi e prea monoton, plictisitor chiar...

 

Exact asa si este monoton. Adica neutru ca si comportament in viraj.

Orice pilot o sa-ti explice ca pentru a aborda un viraj cu viteza cat mai mare este bine sa ai raza de curbura cat mai mare.

Cei doi concurenti intra cu aceeasi viteza intr-un viraj. Audi-ul apuca interiorul (adica pe unde e mai greu) si are o tinuta impecabila; (chiar isi permite sa smuceasca spre interior si ramane ca pe sine). BMW e pe partea mai larga (deci avantajat) si pierde aderenta fiind la limita sa se rasuceasca.

Cine are ochi de interpretat interpreteaza care a stat mai bine in viraj. Cronometru nu este pacalit nici de drifturi nici de fum.

 

Nici nu ma intereseaza ca Audi-ul sta mai bine in viraj. Ma amuza discutia.

Link to comment
Share on other sites

Baiatu asta chiar vrea sa isi ia masina, si noi aici batem campii.

 

Are topic si pe vwforum.

 

http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=68613&st=0

 

Motanule, nu stiu cum de, dar si aici si acolo topicul s-a dus dracu si un lucru comun vad ca esti tu. :(

MOTANUL este la arat si mai grav este ca ea cu el pe aratura si topicurile... :twoup: Unde a putut sa duca topicul pornind de la un sfat pe care l-a cerut initiatorul topicului privind un E46 si un Golf4...la R32, 135i, M3, R8, Lambo, ce urma, Veyron-ul?! :)

 

MOTANULE, incerci sa ne convingi sa strigam in cor ca de fapt BMW-ul este o masina...buna, insa sunt cele de la VAG mult mai bune? Fiecare cu ce ii place, scurt! Mai scuteste-ne cu masina "perfecte" VW & Co ca deja plictisesti... :(

Ce a intrebat omu' si cu ce aberatii ai venit tu!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Si ce ai vrut sa demonstrezi aici?

Ca pe circuit e diferenta de o secunda intre o masina cu tractiune integrala si una numai cu tractiune spate? EBravo, esti tare. :twoup:

 

Am vrut sa demonstrez ca din 2 masini din aceeasi clasa una sta mai bine in curbe decat celalta desi costa cu 5.000 euro mai putin.

 

Crezi ca eu m-as supara daca BMW-ul ar costa mai putin cu x drive?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Unde naiba se ducea ala in 300, pe ce sosea, pe DN1?

 

bucuresti - campina sau cum ii zice, aia de dupa centura ploiesti... nu stiu cat mergea, dar eu fiind in limitare si ala se departa, mi-a zis ca 300 a ajuns. oricum m-a tocat. la 250 ajungi oricum rapid cu m6-le, nu-i nevoie de autobahn :twoup: ala cu rs6 nici nu mai vorbesc.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

frate, mai lasa-ne si dute, nu te tine nimeni legat de BMW si nici nu ti-a pus cineva pistolul la cap sa iti cumperi. Vorbiti toti de parca sunteti clienti de 135i si R32 sau RS6 si castigati o paine pe circuit, iar jobul de 8 h / zi e doar hobby.

Nu e nimeni vinovat cu tu ti-ai luat teapa cu BMW, ca ai cumparat si tu unul cu 4000, ca asa e piata, cand de fapt unul bun e 7k si ca nu iti merge, nu iti sta nu stiu cum si nu ai bani de cauciucuri.

Un BMW e alta clasa, compara cu Audi daca vrei, si a doua chestie e ca BMW costa. Cine spune ca intretinerea unui BMW e la fel cu un Renault sau un Golf se insala amarnic.

Cand spun ca un e34 in mintile lui nu exista sub 4000 si alea bune inca de fapt nu se pun la vanzare ca daca inca merg bine lumea nu le vinde, toti cred ca sunt nebun " nu vezi ca peste tot 2000 de euro s.a.m.d.." . Si voi vorbiti de e46 aici cu 4000 de euro.. sa fim seriosi.

Golf e o masina ieftina, corecta, suprevaluata totusi si noua si Sh, mai iefin de intretinut decat un BMW.

Avantaj Golf .. e ieftin. In rest BMW e mai sus la toate. ce sa compari o masina care maxim noua e 30 k cu una care bate la 80k ?

Nu imi spune de probleme cu parcatul al seria 3 in comparatie cu golf ca au aproape aceleasi dimensiuni, ca insemana ca ai luat carnetul la Pitesti. Unul cu un X5, sau un SL, sau un seria 7 ce sa mai zica ? Face scoala speciala de parcat si umbla cu buldozerul dupa el sa isi faca loc ?

Decat Golf mai bine iei o Honda Civic, care e de 2 ori mai fiabila decat ambele, consum mai mic si sunt si echipate bine, isi pastreaza valoarea mai ok.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

oricum ar fi m3, m5, raman un etalon atat pt audi cat si pt restul care vor sa incerce marea cu degetul. de ce oare se chinuie concurenta sa le depaseasca, iar la toate emisiunile top gear amintesc intr-un fel sau altul de m3. asta pe langa faptul ca audi investeste de 2 ori mai mult in reclama decat bmw.

acum eu unul sunt pasionat bmw si parerea mea nu e tocmai obiectiva, dar nu as schimba marca doar pt ca s4 e aproape de m3... mie imi ajunge motorul de 2l cu consum decent si performanta acceptabila(peste 99% din golf-uri, passat-uri, seat, s.a.m.d.)

Link to comment
Share on other sites

MOTANUL este la arat si mai grav este ca ea cu el pe aratura si topicurile... :twoup: Unde a putut sa duca topicul pornind de la un sfat pe care l-a cerut initiatorul topicului privind un E46 si un Golf4...la R32, 135i, M3, R8, Lambo, ce urma, Veyron-ul?! :)

 

MOTANULE, incerci sa ne convingi sa strigam in cor ca de fapt BMW-ul este o masina...buna, insa sunt cele de la VAG mult mai bune? Fiecare cu ce ii place, scurt! Mai scuteste-ne cu masina "perfecte" VW & Co ca deja plictisesti... :(

Ce a intrebat omu' si cu ce aberatii ai venit tu!!! :)

 

Tu ai citit topicul asta? http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1135071

Gandeste tu in mintea ta (singur) daca am tinut eu mortis sau nu.

 

Daca lumea afirma: cumpara bmw ca sta mai bine decat VAG in curbe - nu e normal sa ii contrazic?

La foarte multe clase BMW sta mai prost in curbe decat VAG (fie VW, Audi, Porsche, Lamborghini).

La masini stock si in marea majoritate a cazurilor la bani mai putin. (exceptie fac R8-ul si porsche)

 

Nu e foarte important din punctul meu de vedere (ca nu merg cu masina pe circuit) dar este o realitate.

Link to comment
Share on other sites

@motanul:

Faci afirmatii aiurea in tramvai si iti place sa generezi flame.Oare nu e de ajuns?

Ne contrazicem la infinit si inutil.Tu iti iubesti VAG-ul si esti fan infocat si crezi ca masinile VAG

sunt mai bune ca BMW.Ti-ai vandut BMW-ul si acum il denigrezi cum poti.O fi si ceva adevar la mijloc,

BMW nu e cel mai cel cu siguranta dar nici sa fie comparat cu VW si alte marci auto de mase.BMW e premium.

Eu zic sa te linistesti si sa terminam prostiile astea si flame-ul inutil

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

are dreptate Motanul pana la urma, nu ati vazut la stiri cate BMW-uri infipte in garduri si rasturnate sunt, fata de VW ? :) What ? statistic vorbind :) Eu d-aia am dat M6-le.. gioarsa aia statea sa se rastoarne si in giratoriu la 50 la ora lol

 

Acum serios, dupa mintea mea, un 4wd va fi mult mai manevrabil in curbe decat orice alta masina FWD sau RWD, deci nu inteleg care-i nelamurirea... sau am pierdut sirul discutiei ? :twoup:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.