Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

Intram putin in offtopic pentru ca omul compara doua benzinare. Probabil tu nu ai 6 rapoarte. Eu la 120-140 mers constant merg 900km.

Eu tot pe testate iti spun ca daca as merge la consum as face 1000 km lejer. Nu am avut rabdare sa merg 1000 km dar vreo 600 am mers.

BC e una si acul de la rezervor e alta - arata peste jumatate la 642 km.

 

Am si notat consumul real (cum fac de obicei - dar trebuie sa ma uit in masina). Din lene nu am facut calculul nici pana azi. O sa fac intr-o zi cu soare.

 

http://img412.imageshack.us/img412/1760/201004090091.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mda, de asta sunt nehotarat. nu vreau sa-mi para rau dupaia.

 

Eu am avut golf 3 1.6 acuma catziva ani, faceam naveta la facultate aproape zilnic. a fost f fiabila masina. si daca se strica ceva mergem la service sau scrot, totul era pe stoc. Masina e facuta cat mai simplu, deci e f usor de reparat. Usor de intretinut ca o bicicleta. deci si golf 4 tot pe acolo tra sa fie.

 

Sora mea are bmw seria 1. Foarte faina masina desi toate sistemele acelea ce le are nu-mi dau incredere deloc. Cat mai simplu, cat mai putine lucruri sa se strice. Dar directia e extraordinara, f fain sta pe drum si mai ales in curbe, aici se vede diferentza. Dar diferenta asta costa cam multi bani.

 

_mx_: m-am uitat pe autokarma. Unele piese sunt la fel de scumpe ca la golf dar altele dublu (ex radioator) si altele chiar mai mult. Golfu e si facut mai simplu.

 

Uite la CASCO nici nu m-am gandit. La un golf 4 nici nu as face asaceva. Inca un cost in minus.

 

Pana la urma bmw-u e un moft.

Imi place f mult bmw-u. Dar am muncit pt banii astia si nu vreau sa imi para rau peste cateva luni ca am luat bmw-u.

 

Greu greu...

Edited by Razor-
Link to comment
Share on other sites

Sora mea are bmw seria 1. Foarte faina masina desi toate sistemele acelea ce le are nu-mi dau incredere deloc. Cat mai simplu, cat mai putine lucruri sa se strice. Dar directia e extraordinara, f fain sta pe drum si mai ales in curbe, aici se vede diferentza. Dar diferenta asta costa cam multi bani.

 

In mare la aceeasi concluzie au ajuns si la TOP gear.

Ma rog ei au comparat 135i cu un Golf GTI. Si au zis ca BMW-ul are un singur avantaj: a scos un timp mai bun pe circuit. In rest ia bataie la toate capitolele (inclusiv materiale mai proaste la serie 1 desi era cu 4000 de lire mai scump). Nu le mai enumar pe toate ca erau prea multe. 90% erau obiective si sunt de acord cu ele.

 

Si eu am stat cu ochii o perioada pe seria 1 dar e prea mic pentru mine. As fi vrut o masina un pic mai mare. Cum era seria 3 compact care nu se mai fabrica de multa vreme (2004-2005 cred). Si viitoarea mea masina va fi Sh dar din 2008 sau ceva pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

e46 e mai stabil, va lua curbele fata de golf, ca "pe sina", la franare iarasi cred ca e mai bun, intr-adevar suspensia e mai tare, si cred ca unele elemente se strica mai repede ca la golf pe strazile noastre (bucsi, bielete).

 

si la consum, amandoua sunt benzina, nu va fi mare diferenta, poate ar fi mai bine sa iei minim un 318i.

 

mi se pare mie sau la banii astia la golf4 ai doar AC simplu? si parca are ceva ESP, dar nu stiu daca e comparabil cu DSC.

 

totusi mi se pare cam nepotrivita comparatia, golful il puteai compara cu opel astra, la acelasi an, cam au aceleasi preturi.

 

per total e 46-le e mai frumos, are o linie a caroseriei care tine pasul mai mult decat golful,e mai "longeviva"

Link to comment
Share on other sites

mai tin minte episodu din top gear. Si chestia aia ca pe scaunele din spate nu ai loc deloc e foarte adevarata. chiar deloc nu ai. E mai mult o masina pt fete tinere.

am facut un tur prin europa cu seria 1 118d motor de 2000cc 140cp cred. Am facut 5500km si am scos consum 5.5 mediat toatala. Atata a aratat BC si atata a iesit si la pompa.

 

Am postat comparatzia si pe vwforum, sunt curios ce se va scrie acolo.

 

Merci tuturor de sfaturi, sunt de f mare ajutor.

Link to comment
Share on other sites

eu vad Golf 4 ca pe o masina extrem de uzata moral.

Niciodata nu am inteles faza asta , cu uzatul moral , o masina daca te atrage , pai te va atrage si peste 10 ani .

Link to comment
Share on other sites

Eu am un golf 5, 1,9 tdi si un e46 nfl 316i! Golful este masina de serviciu! Cand vin seara acasa ma sui in BMW ca sa-mi aduc aminte ce inseamna o masina buna! Sfatul meu pentru colegii care recomanda golful este acela de a invata sa apreciezi o masina! Daca aveti bmw de ce nu-l vindeti si sa va cumparati golf? :twoup: Sunt 2 masini total diferite care raspund unor cerinte diferite!

 

Pentru initiatorul topicului: cumparati bmw si vei avea un plus de calitate fata de golf! Daca vorbim de intretinere: orice masima trebuie sa primeasca atat cat cere! Dai si n-o sa te coste prea scump!

 

Aici nu dezbatem care e mai tare ci pe care ti-o poti permite.Cand vorbesti de sume cuprinse intre 4 si 7 mii de E te gandesti la partea practica nu la care masina este mai "smechera".

Decat sa dau 7 mii pe o puturosenie de 316i NFL cu nspe sute de mii de km doar de dragul de a avea bmw mai bine dau 6500E pe un Golf 4 si mai nou(2003) si mai puternic(TDI-131cp-6trepte) si mai economic si mai ieftin de intretinut.Credeam ca,criza asta financiara ne-a mai invatat cat de cat pe noi romanii sa fim un pic mai rationali cand vine vorba de dat banii pe masini ca de-aia s-a umplut tara asta de parcuri de dezmembrari auto.

Link to comment
Share on other sites

Ca intretinere bmw-ul e cam la fel de scump ca orice alta masina.....Aici ma refer la e46 benzina si vorbind de un cost mediu!!!! Crezi ca daca iti cade un electromotor,volanta sau vreo pompa de injectie la un golf nu o sa fie tot atat???/Ca sa nu mai zic ca e plin de parcuri de dezmembrari in caz ca nu gasesti ceva anume....Ca exemplu scurt,ca e recent:am un coleg care si-a crapat parbrizul la un logan si trebuie sa faca itp si dupa cum stiti daca parbrizul nu e intreg adio itp.Cel mai ieftin parbriz pentru logan el l-a gasit la 500 de lei fara montaj si vorbim aici de geam alb,nu heliomat,sau atermic sau mai stiu eu ce....La bmw cel mai ieftin parbriz pe producator (NU oem)e 100e,iar la Acer(sper ca am scris corect,serviceul de la eroii revolutiei) mi-au cerut 500 de lei cu tot cu montaj(am un e46)....Asa ca la capitolul piese sunt cam toate la fel cu mici diferente!La consum iarasi sunt aproximativ la fel....Eu unul as alege bmw! De ce?Tinuta de drum mult mai buna,mai multe dotari,portbagaj mai incapator,masina mult mai sigura,mai inchegata....!Singurul inconvenient ar fii tractiunea spate care e cam nasoala iarna cu toate ASC-urile si DSC-urile lu' peste,dar te inveti cu ea.....Eu am e46-le de 2 ani si pot spune ca e o masina pe care te bazezi si urmatoarea o sa fie tot bmw!
Link to comment
Share on other sites

Ca intretinere bmw-ul e cam la fel de scump ca orice alta masina.....Aici ma refer la e46 benzina si vorbind de un cost mediu!!!! Crezi ca daca iti cade un electromotor,volanta sau vreo pompa de injectie la un golf nu o sa fie tot atat???/Ca sa nu mai zic ca e plin de parcuri de dezmembrari in caz ca nu gasesti ceva anume....Ca exemplu scurt,ca e recent:am un coleg care si-a crapat parbrizul la un logan si trebuie sa faca itp si dupa cum stiti daca parbrizul nu e intreg adio itp.Cel mai ieftin parbriz pentru logan el l-a gasit la 500 de lei fara montaj si vorbim aici de geam alb,nu heliomat,sau atermic sau mai stiu eu ce....La bmw cel mai ieftin parbriz pe producator (NU oem)e 100e,iar la Acer(sper ca am scris corect,serviceul de la eroii revolutiei) mi-au cerut 500 de lei cu tot cu montaj(am un e46)....Asa ca la capitolul piese sunt cam toate la fel cu mici diferente!La consum iarasi sunt aproximativ la fel....Eu unul as alege bmw! De ce?Tinuta de drum mult mai buna,mai multe dotari,portbagaj mai incapator,masina mult mai sigura,mai inchegata....!Singurul inconvenient ar fii tractiunea spate care e cam nasoala iarna cu toate ASC-urile si DSC-urile lu' peste,dar te inveti cu ea.....Eu am e46-le de 2 ani si pot spune ca e o masina pe care te bazezi si urmatoarea o sa fie tot bmw!

 

 

pai daca te uiti pe siteul autokarma se vede clar ca piesele la bmw sunt mult mai scumpe. uite de exemplu:

 

BMW 300 E46 FACELIFT ( 2001 - 2005 ) BERLINA , 4 USI ; 316 i ; 1796 ; 85 / 115 RADIATOR APA PRODUCATOR AVA = 548.46 RON

VW GOLF 4 ( 1997 - 2006 ) HATCHBACK , 5 USI ; 1.6 16V ; 1598 ; 77 / 105 ; AZD RADIATOR APA PRODUCATOR AVA = 209.65 RON

 

Ce model de e46 ai?

 

 

 

Exemplu de golf: http://autovit.ro/volkswagen-golf-C13142135.html

exemplu bmw: http://autovit.ro/bmw-316-C13007050.html

 

 

 

toate modelele de bmw e46 sunt echilibrate 50-50% fata-spate?

Edited by Razor-
Link to comment
Share on other sites

Ca intretinere bmw-ul e cam la fel de scump ca orice alta masina.....Aici ma refer la e46 benzina si vorbind de un cost mediu!!!! Crezi ca daca iti cade un electromotor,volanta sau vreo pompa de injectie la un golf nu o sa fie tot atat???/Ca sa nu mai zic ca e plin de parcuri de dezmembrari in caz ca nu gasesti ceva anume....Ca exemplu scurt,ca e recent:am un coleg care si-a crapat parbrizul la un logan si trebuie sa faca itp si dupa cum stiti daca parbrizul nu e intreg adio itp.Cel mai ieftin parbriz pentru logan el l-a gasit la 500 de lei fara montaj si vorbim aici de geam alb,nu heliomat,sau atermic sau mai stiu eu ce....La bmw cel mai ieftin parbriz pe producator (NU oem)e 100e,iar la Acer(sper ca am scris corect,serviceul de la eroii revolutiei) mi-au cerut 500 de lei cu tot cu montaj(am un e46)....Asa ca la capitolul piese sunt cam toate la fel cu mici diferente!La consum iarasi sunt aproximativ la fel....Eu unul as alege bmw! De ce?Tinuta de drum mult mai buna,mai multe dotari,portbagaj mai incapator,masina mult mai sigura,mai inchegata....!Singurul inconvenient ar fii tractiunea spate care e cam nasoala iarna cu toate ASC-urile si DSC-urile lu' peste,dar te inveti cu ea.....Eu am e46-le de 2 ani si pot spune ca e o masina pe care te bazezi si urmatoarea o sa fie tot bmw!

 

 

pai daca te uiti pe siteul autokarma se vede clar ca piesele la bmw sunt mult mai scumpe. uite de exemplu:

 

BMW 300 E46 FACELIFT ( 2001 - 2005 ) BERLINA , 4 USI ; 316 i ; 1796 ; 85 / 115 RADIATOR APA PRODUCATOR AVA = 548.46 RON

VW GOLF 4 ( 1997 - 2006 ) HATCHBACK , 5 USI ; 1.6 16V ; 1598 ; 77 / 105 ; AZD RADIATOR APA PRODUCATOR AVA = 209.65 RON

 

Ce model de e46 ai?

 

 

 

Exemplu de golf: http://autovit.ro/volkswagen-golf-C13142135.html

exemplu bmw: http://autovit.ro/bmw-316-C13007050.html

 

 

 

toate modelele de bmw e46 sunt echilibrate 50-50% fata-spate?

Am un 316i din 2000....Am spus un cost mediu nu o anumita piesa,ca asa gasesc si eu piese de golf mai scumpe ca la bmw....Tu fa-ti o idee legat de consumabile in primul rand si de ce se cam "duce" in mod uzual(filtre,bujii,placute frana,bucsi,bascule,bielete....etc),astea sa te intereseze,nu de radiatoare sau mai stiu eu ce.....Un radiator il schimbi odata la 10 ani,si nici atunci poate!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandeam la un Golf 4 cand vroiam sa imi cumpar masina si am ales E36 in detrimentul lui .

 

Daca era vb de Golf 5 situatia se schimba putin , am mers destul de mult cu un Golf 5 si pot sa spun ca mi sa parut o masina destul de reusita , singurul impediment mi sa parut lipsa de putere , insa aici este de vina motorizarea ( era un 1.4 FSI , mai slab ca 316i) , dar cred ca un 2.0 ar cam inclina balanta .

Problema ar fi alta , un Golf 5 la 6.000-7.000 E nu este prea dotat , pe cand un E46 nFl e cam full la banii aia , poate chiar mai ieftin

 

Revenind la subiect , Golf 4 mi se pare o masina mult prea banala , nu are nimic care sa ma incalzeasca .

 

Nu sunt un snob pt ca am ales BMW , ba chiar din potriva . Daca eram snob imi luam un E46 , o cazatura (pt ca atat ma ducea bugetul) , doar pt a ma vedea lumea . In schimb am ales E36 , in stare buna de functionare , masina care ma costat (cu tot cu taxe) cam cat era un Golf 4 (model 2000-2001) .

Link to comment
Share on other sites

Sub nici o forma Golful IV nu este sub BMW in oras (eu de cate ori merg in oras aleg seatul). Dimpotriva. Il cam bate la multe capitole. E mai usor, poti sa parchezi acolo unde cu BMW-ul mai dai o roata, are garda un pic mai inalta, e mai ieftin la intretinere si mai ieftin de reparat. Casco mult mai accesibil. O sa sara multi in capul meu (dar sunt obisnuit) dar este si MAI CONFORTABIL. BMW-ul are multe butoane amplasate aiurea (neintuitiv pe E46). La modelele noi am vazut ca au mai dres busuiocul un pic.

In BMW simt orice crapatura din asfalt. Si daca nici la 170.000 km nu s-a lasat suspensia - e clar ca nu se va lasa niciodata.

Mai dau exemple?

 

Aici nu e vorba de superioritatea Golf-ului ci de faptul că tu-l preferi.

 

Sunt două lucruri total diferite.

 

Aceste maşini au calităţi diferite.

 

Faptul că tu nu ai nevoie de calităţile BMW-ului nu ĂŽnseamnă că BMW-ul este inferior.

 

Mai degrabă un 320i de 2.2 litri decât un 316i.

Eu asta aş lua ca maşină cu motor mic pentru oraş.

 

E46 diesel nu prea aş lua.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Intram putin in offtopic pentru ca omul compara doua benzinare. Probabil tu nu ai 6 rapoarte. Eu la 120-140 mers constant merg 900km.

Eu tot pe testate iti spun ca daca as merge la consum as face 1000 km lejer. Nu am avut rabdare sa merg 1000 km dar vreo 600 am mers.

BC e una si acul de la rezervor e alta - arata peste jumatate la 642 km.

 

Am si notat consumul real (cum fac de obicei - dar trebuie sa ma uit in masina). Din lene nu am facut calculul nici pana azi. O sa fac intr-o zi cu soare.

 

http://img412.imageshack.us/img412/1760/201004090091.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Offtopic .

Man ce semnifica martorul ala aprins .??//

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa ma intind si mai mult. Nu pot sa iau benzinar mai mare de 1800cc. O sa ma rupa la consum. Si daca mai creste pretul la benzina dupa cum se zice...

Probabil o sa ma orientez si spre 320d sau 318d.

 

Oricum nu-s vitezoman. Conduc destul de relaxat dar o fac cu placere.

Link to comment
Share on other sites

Intram putin in offtopic pentru ca omul compara doua benzinare. Probabil tu nu ai 6 rapoarte. Eu la 120-140 mers constant merg 900km.

Eu tot pe testate iti spun ca daca as merge la consum as face 1000 km lejer. Nu am avut rabdare sa merg 1000 km dar vreo 600 am mers.

BC e una si acul de la rezervor e alta - arata peste jumatate la 642 km.

 

Am si notat consumul real (cum fac de obicei - dar trebuie sa ma uit in masina). Din lene nu am facut calculul nici pana azi. O sa fac intr-o zi cu soare.

 

http://img412.imageshack.us/img412/1760/201004090091.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Offtopic .

Man ce semnifica martorul ala aprins .??//

 

Martorul este de la pompa de injectie, probabil a facut poza cand a pus contactul, si era aprins in faza de test.

Link to comment
Share on other sites

De ce?

 

Pentru cã motoarele diesel de pe E46, În special 320d, mi se par mult mai problematice decât cele pe benzinã, mai ales când au o uzurã.

 

 

 

Man ce semnifica martorul ala aprins .??//

 

Check Engine

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cautat o buna perioada de timp sa imi cumpar Golf 5 2.0 tdi si am ajuns sa imi cumpar un 120d.

Ce pot sa iti spun este ca BMW este mult mai scump la intretinere.Nu ma refer la consumabile sau chestii micute,unde preturile

sunt apropiate.Dar majoritatea pieselor sunt mult mai scumpe,casco te seaca,garda la sol mica,in gropi iti nenorocesti jantele si hoti te iubesc.

Astea ar fi dezavantajele.Pe de alta parte iti ofera o bucurie nespusa de fiecare data cand te sui in masina,fiecare drum in faci cu zambetu pe buze,de la tinuta de drum dementiala pana la comfortul si dotarile masinii.

 

Sfatul meu este sa nu cumperi BMW decat daca poti plati nota de plata mai ridicata,altfel va fi o pacoste si nu te vei putea bucura de masina.

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.