Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

pe mine ma costa mai putin intretinerea la BMW decat pe prietena mea la golf 4 1,9 tdi. spre deosebire de motanul, eu prefer bmw peste tot, foarte greu ma impac cu golful.

...clima face galagie incepand cu treapta 2, despre depasiri nu are rost sa zic (are 90cp). echiparea lui e aprope maxima si tot duc lipsa de diverse delicii cu care bimmerul m-a invatat (comenzi volan, oglinzi heliomate, senzori parcare, deschiderea din telecomanda, ar mai fi si altele).

 

Eu cred ca iti dai seama si singur (nu ai nevoie sa-ti explice cineva) ca in momentul in care compari un motor de 2.0 si 150 CP cu unul de 1.9 90 CP e normal sa traga mai prost ala de 90 pentru ca asa este si in realitate. (adica comparam mere cu pere si spunem ca perele sunt mai dulci).

.

Daca ai compara ce face motorul de 1.9 TDI 150 CP cu ala de 150 CP de la BMW atunci ai face o comparatie cat de cat.

Si iti mai spun ca 90% din forumistii de pe BMWclub ar aborda o curba cu viteza mai mare cu golful de 150CP 4motion (dupa ce invata masina) comparativ cu BMW-ul.

 

nu ai citit tot, din cauza asta am specificat puterea tocmai sa nu intelegem gresit. da-mi un exemplu de golf 4 diesel cu 150 cp. chiar de ar fi si de 250cp, in privinta restului ce ai de zis. passatul are aproape 150 cp la aceeasi greutate cu aprox si tot nu ma satisface, nu dpdv al puterii (ca ne obisnium cu orice putere dupa un anume nr de km) ci dpdv al masinii in general, cu toate ca e46 e cu cel putin o gen in urma lui B6 passat

ps: top gear nu agreaza bmw in general , iti poti da seama si singur. daca ar fi asa cum spun ei, bmw in campionate auto ar fi sub vw

Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bobo1987:Offff, ma exasperati cu evaluarea unei masini doar pe criteriul timpului scos de la 0-100 km/h! Pentru tine doar asta conteaza la o masina? Numai liniute faci cand circului cu masina, nu? Ai si pe unde, mai ales daca stai intr-un oras mare si foarte aglomerat...

 

Sa fim seriosi, ce mi-e ca masina prinde suta in 9-10 secunde, ce mi-e ca prinde in 11-12?! Adevarul e ca si simti din plin diferenta de o secunda, o secunda si putin... ninja.gif Daca era vorba de un timp de 4-5 secunde pentru suta de km/h si 5-6 secunde tot pentru suta, atunci da, diferenta de 1-2 secunde chiar se simtea, dar in cazul nostru nu se poate pune problema de asa ceva. Este insesizabila diferena...

 

Unde ai vazut tu sosele numai in linie perfect dreapta si fara obstacole? Abordeaza o curba la o viteza ridicata cu un E46 si fa acelasi lucru si cu Golf IV sau chiar cu Golful tau V si vezi diferenta! Dar mai bine stai linistit ca nu vreau sa te am pe constiinta! ninja.gif

 

E vorba de tinuta de drum, de cum se aseaza masina pe sosea si mai ales in curbe, de sentimentul de siguranta sporita pe care ti-l ofera BMW-ul, cum am mai zis, nu ai cum sa faci diferenta intre cele doua masini decat conducandu-le pe amandoua... yes.gif

 

This post has been edited by Bobo1987: Yesterday, 12:01

nu te mai exaspera prietene,unde vorbeam eu de liniute,ai tu in cap doar liniute,vorbeam de cuplu,de cum intri intro depasire..vad ca singurul atu care spui ca il are bmwul e cum sta in curbe,da sta mai bine,si?pana ajunge respectivul golf mai are,pentru ca golful este deja mult in fata...ce puii mie de super car mai e si e46 316i?(tot ce am avut de spus nu are nici o legatura cu faptul ca eu conduc un golf)sunt fan bmw

 

Auzi, "prietene", ia-o mai usor ca deja ti-a "derapat" limba romana! :twoup: Asta este parerea mea ca posesor al ambelor masini. Niciodata nu as da un E46, fie el si 316i sau 318i pe un Golf, punct.

 

Sentimentul de siguranta la viteze ridicate pe care ti-l inspira Golful, este eclipsat de cel inspirat de un E46 la aceeasi viteza. In oras sau la viteze mici, intr-adevar diferenta este insesizabila, dar la drum lung se schimba datele problemei.

 

Pe mine nu ma intereseaza atat de mult la o masina timpul scos de la 0-100 km/h. Pentru mine motorul M43 de pe E46 este chiar satisfacator pentru ca oricum pe mine nu ai sa ma vezi circuland pe drumurile nationale cu mai mult de 100-120 de km/h, iar cand fac o depasire, o fac numai atunci cand cel din fata mea merge sub 100-110 km/h. Am o deviza: mai bine ajung putin mai tarziu decat niciodata! Am avut suficiente cunostinte care nu au mai ajuns niciodata la destinatie doar pentru ca au vrut sa ajunga cu 10 minute mai devreme... :D

 

@MOTANUL: Te inteleg ca esti fan VAG, se cunoaste de la o posta. Asa ca, pentru a fi si tu multumit, VW rullz!!! :) Chiar nu are rost sa mai intram in polemici pentru ca oricum tu de cand esti pe acest forum nu ai facut decat sa scoti in evidenta minusurile BMW-ului si sa-l denigrezi. Fa-ti un review al posturilor si o sa vezi ca am dreptate!

 

Pentru initiatorul topicului hai sa iti fac o scurta comparatie intre ele asa cum le percep eu ca detinator al ambelor masini si din propria experienta si tu tragi concluziile. Vorbim despre un E46 1,9l M43, cutie manuala si un VW Golf IV 1,6 cutie automata:

- din prisma consumului, VW-ul avand cutie automata consuma in cel mai bun caz la fel ca BMW-ul, daca nu chiar mai mult cu 1 litru afara si 2-3 in oras. In oras nu scad cu VW-ul sub 12,5 litri fara clima si 13,5 l cu clima pornita, acestea fiind valori indicate de BC, iar in cazul BMW-ului 10-12 litri la pompa. Vorbim de o exploatare civilizata a masinilor, nu "scarturi", nu schimbat trepte in ture mari, etc.

 

- din prisma fiabilitati, pana acum le plasez pe o pozitie relativ egala, cu un plus pentru BMW. Insa per ansamblu sunt foarte multumit de amandoua pana acum pentru ca au dat demonstrat o fiabilitate foarte multumitoare.

 

- intretinerea este intr-adevar ceva mai scumpa la BMW decat la VW, insa, zic eu, BMW-ul compenseaza prin plusul pe care il are la fiabilitate.

 

- din prisma dotarilor, in cazul meu VW-ul este mai dotat decat BMW-ul pentru ca este model Highline (banuiesc ca stii ce reprezinta Highline la VW), insa materialele de la interior sunt mult sub cele din BMW. Golf-ul este confortabil (scaune sport cu sustinere laterala, reglaj lobar, cotiera fata-spate, bla bla bla), insa per ansamblu, pozitia la volan si nu stiu, feeling-ul din BMW este muuult peste VW cu toate atuurile lui... Si tine cont ca eu am 1,95 si min. 115 kg!

 

- la mersul in oras, as da un plus VW-ului pentru ca te strecori mai usor cu el si o rezolvi mai repede cu parcarile si cu bordurile inalte, iar in cazul meu mai e si cutia automata care este foarte confortabila mai ales in situatii de trafic aglomerat.

 

- la drum lung, claaaaaar BMW-ul este net superior. :( Sta muuult mai bine pe sosea, in curbe, iti ofera un sentiment sporit de siguranta la viteze mai mari. Intr-adevar suspensia e tare si simti orice cuta si pietricia de pe asfalt indiferent de cat de plat pare asfaltul, insa acum depinde de preferinta fiecarui individ. Mie personal, imi place si prefer suspensia tare a BMW-ului, chiar daca imi mai misca uneori pietrele de la fiere. :)

 

Daca as fi in locul tau as as mai pune ceva banuti si as alege BMW-ul clar, insa repet, conteaza necesitatile fiecaruia. Cel mai bine, daca ai posibilitatea, condu-le pe amandoua si vei face tu singur alegerea pe urma fara sa mai conteze opiniile si sfaturile noastre! Bafta! :(

+1...Foarte bine zis!!! Si eu am aceasi masina cu motor m43(o am din 2008,si e fabricata in 24-12-1999) si sincer cred ca adunat in astia 2 ani in afara de consumabilele care trebuiau schimbate obligatoriu,nu stiu daca am bagat mai mult de 10-15 mil,si din astia o parte ca asa am vrut nu ca a fost necesar!Eu o consider o masina destul de fiabila!!!La consum e chiar ok,cu 55 de l merg intre 450 si 600 km in bucuresti,in functie de ora si de traseu,dar mers linistit si fara AC!!!

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final BMW e marca premium,VW e o marca corecta si de calitate.

Comparatia BMW vs VW nu prea isi are rostul pt ca masinile sunt din categorii de pret si asteptari

total diferite.

Intram prea mult in lanul de porumb....

Link to comment
Share on other sites

da-mi un exemplu de golf 4 diesel cu 150 cp

 

De ce ti-as da? Nu ma crezi ca exista sau iti e lene sa cauti singur?

 

4motion-ul nu l-am luat in calcul, scuze. oricum nu ma intereseaza vw, fiecare isi ia ce vrea si mai ales ce poate.

Link to comment
Share on other sites

Nu fiti nici voi...

N-aveau cum sa compare 306 cai cu 246, oare care trage mai bine? :))

Si asa bmw are mai multi cai, 272 sau cat are 130i, un drag total inegal, si pe circuit la fel, si totusi stig, a scos timpi mai bun cu r32 pe circuit.

 

Stau si ma intreb, cum naiba facea Clarkson si Nedell drifturi cu 130i fara LSD :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ce topic rasuflat si plictisitor. :twoup:

 

Stau si ma intreb, cum naiba facea Clarkson si Nedell drifturi cu 130i fara LSD :)

 

cu ajutorul inertiei, mare smecherie.

Link to comment
Share on other sites

treaba asta cu nu prea apicat nimic/nu a fost nevoie sa bag, e cam relativa. Am vazut si eu masini dinastea.. "domle, nu a picat nimic la ea/ merge bine s.a.m.d..

Oamenii pur si simplu nici nu mersesera vreodata cu modelul respectiv in stare buna, altfel nu imi explic.

Probabil ca treacea la limita ITP-ul cu ceva indulgenta, dar pana la mers bine si ca nu trebuia bagat nimic e distanta mare.... Eu in masina aia de exemplu, vazusem imediat vreo 600 de euro asa la prima strigare, cu indulgenta....

De exemplu, faptul ca nu iti curg amortizoarele, ca bataia la groapa ti se pare normala, ca un mic joc la volan e acceptabil, ca pompa de servo mai duce, acu doar bazaie un pic cand brachez la maxim s.a.m.d .. aia nu e masina buna in care nu mai bagi nimic. Merge bine ? merge......

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Era seria 1, 130i, NU 135i.

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ 135i-ul mucificĂŁ R32-ul. :twoup:

 

 

Eu macar recunosc ca nu ma pricep la BMW foarte bine (istorie, modele etc).

Se pare ca nu are cum sa mucifice R32 pentru ca 135i nu exista. (sau nu il gasesc eu)

Link to comment
Share on other sites

ce topic rasuflat si plictisitor. :twoup:

 

Stau si ma intreb, cum naiba facea Clarkson si Nedell drifturi cu 130i fara LSD :)

 

cu ajutorul inertiei, mare smecherie.

Pai eu stiu, insa Nedell a tinut masina in drift destula vreme inca sa nu fie vorba doar de inertie, si oricata inertie ai avea, tot nu nu poti face spinning cu diferential open, el o tinea din acceleratie in drift, un lucru cam imposibil fara LSD.

A intrat intr-un hair-pin, si a redresat masina din acceleratie, el cum a apasat acceleratia, fundul masinii a luat-o inainte...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Era seria 1, 130i, NU 135i.

 

Ănseamnă că 135i-ul mucifică R32-ul. :twoup:

 

 

Eu macar recunosc ca nu ma pricep la BMW foarte bine (istorie, modele etc).

Se pare ca nu are cum sa mucifice R32 pentru ca 135i nu exista. (sau nu il gasesc eu)

 

ca o fi si greu sa cauti pe site-ul BMW.

 

Asta bmw 135i la 306 CP, ce-o fi ?

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie.../datasheet.html

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...rol_engine.html

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

povesteam de tipul din exemplul meu, era unul care ma tot batea la cap, uite ca am dat 4k pe ea.. ce bine merge nu trebuie sa bage nici un ban s.a.m.d...

Nu exista masina de 4k si mai veche de 5 ani, nici macar la piata asta de jos asa cum e ea in care sa nu bagi macar 1000 sa o pui la punct , fie ea golf, renault sau mai stiu eu ce. asta daca tii la masina si vrei cu adevarat sa mearga bine.

Altfel ele merg .... si daciile 1300 din 1976 , merg si alea, nu poti sa psui ca nu merg, ca doar le vezi pe sosea si au si ITP-ul luat... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la muci de la o intrebare simpla Golf 4 vs BMW (acelasi an ma gandesc). BMW este o masina premium fata de masina poporului si pretul de nou la ambele masina subliniaza acest lucru. Concurenta BMW-ului este Audi si Mercedes in nici un caz VW,Opel etc. E ca si cum ai compara mere din livada cu un fruct exotic iar cei care iti dau exemple au cele mai slab echipate BMW-uri si totusi le compara cu dotarile de top pe VW si oricum spun ca BMW e peste VW ... e si normal cauta pretul de catalog si ai sa te convingi singur.

 

Daca iti doresti cu adevarat BMW nu mai sta pe ganduri cumpara BMW. Referitor la comparatiile inutile facute in acest topic cu R32 nu am ce sa zic .... orice firma producatoare de masini trebuie sa aiba si un model sport/super sport etc ... oricum firma nu castiga din acele modele sunt doar niste fitze iar vanzarile efective sunt masinile uzuale (de acolo vine profitul). Sa nu crezi ca VW castiga grosul din R32 iar BMW din M3 :twoup:

 

La ce te pot ajuta colegii pe forum e sa iti alegi BMW-ul care ti se potriveste nu sa faca comparatii intre firme producatoare de masini ... astea le faci tu sau te documentezi singur. Pe orice forum vei intreba de alta firma producatoare de masini e clar raspunsul care il vei primi ...

 

Bafta si noroc !

Link to comment
Share on other sites

cam la fel, la majoritatea marcilor, cu exceptia japonezelor. Oricum s-au mai redus diferentele. Din ce am observat, la japoneze in Romania piesele sunt inca la un pret ireal, practic dublu. Sunt unii care vand in Romania si la pret corect, dar putini.

La dezmembrari sunt incomparabil mai ieftine. Eu ma mai uit pe topicuri si ma crucesc, practic unele chestii costa aproape cat unele non-oem noi ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.