Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La foarte multe clase BMW sta mai prost in curbe decat VAG (fie VW, Audi, Porsche, Lamborghini).

masinile pe care le ai tu scrise in semnatura nu stau mai bine in curbe, stiu ce zic si nu zic numai eu, o zic si proprietari lor ( am multe cunostinte cu leon si mai multe cu golf 4). faptul ca vi cu exemple exotice nu inseamna ca grupul vag a atins perfectiunea pe toate clasele cum ai spus mai sus.

Link to comment
Share on other sites

O rly?

 

Ia sa il intrebam pe Walter Rohrl sau pe Valentino Balboni :)

 

exact, totul este relativ... inclusiv parerea ta. :twoup:

 

rezultatele care fac diferenta la manevrabilitatea masinilor sunt diferite atunci cand sunt duse in extreme, iar asta nu o poate face unul ca mine sau oricare alt user de zi cu zi, o face un pilot care are pregatirea necesara sa duca o masina in extreme fara sa se imbratiseze cu pomii de pe margine ,asa cum fac multi utilizatori obisnuiti de bmw-uri

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad nimic rau in a trece la o alta marca fie din convingere fie din curiozitate, insa mi se pare injositor sa lauzi, atat timp cat ai masina, marca pentru niste atuuri si apoi dupa ce vinzi sa intorci armele si sa spui ca defapt e invers. Motanule, teste BMW vs Audi au tot fost pe la Top si 5th Gear si invingatoare ieseau in mod alternativ. Ceea ce ai postat tu acolo e doar cate un test de la fiecare. Ce ar fi sa postez si eu acuma faza in care spune Clarckson ca noul M5(E60-ul) e cea mai buna masina ever, in couda faptului ca tehnologia il seaca la culme. Sau testele in care 5th gear scot favorit BMW-ul. Chestiile astea is relative. JC pana acum 2-3 ani destesta BMW-urile si facea orice posibil ca sa le scoata masini de fraieri. Acum insa a inceput sa tot bata apropouri ca ar fi foarte bune si, odata cu f10, ca-si si frumoase. Nu uita ca ei is acolo sa faca si spectacol nu sa-ti dea tie niste detalii tehnice brute aplicate pe pista.
Link to comment
Share on other sites

Din filmulet mi se pare ca audi e prea monoton, plictisitor chiar...

 

Exact asa si este monoton. Adica neutru ca si comportament in viraj.

Orice pilot o sa-ti explice ca pentru a aborda un viraj cu viteza cat mai mare este bine sa ai raza de curbura cat mai mare.

Cei doi concurenti intra cu aceeasi viteza intr-un viraj. Audi-ul apuca interiorul (adica pe unde e mai greu) si are o tinuta impecabila; (chiar isi permite sa smuceasca spre interior si ramane ca pe sine). BMW e pe partea mai larga (deci avantajat) si pierde aderenta fiind la limita sa se rasuceasca.

Cine are ochi de interpretat interpreteaza care a stat mai bine in viraj. Cronometru nu este pacalit nici de drifturi nici de fum.

 

Nici nu ma intereseaza ca Audi-ul sta mai bine in viraj. Ma amuza discutia.

 

Adica tractiunea spate subvireaza iar integrala supravireaza, nu? Pai sa puna si prostii aia de la Ferrari/Spyker/Ascari/Gumpert/Corvette si alte panarame 4wd.

 

Circuitul ala de la Top Gear este cel putin dubios. Uite aici timpi pe mai multe circuite:

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/458...a8dcca8632.html

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/458...d141445bc7.html

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/458...57713d06da.html

Link to comment
Share on other sites

@motanul:

Faci afirmatii aiurea in tramvai si iti place sa generezi flame.Oare nu e de ajuns?

BMW nu e cel mai cel cu siguranta dar nici sa fie comparat cu VW si alte marci auto de mase.BMW e premium.

 

:twoup: Sa nu compar BMW-ul cu VW?

Dupa atatea offtopic-uri ai pierdut sirul? :) :)

Iti reamintesc ca topicul este sa comparam un Golf IV cu un serie 3 E46. :(

 

Cu repetatul la infinit ai dreptate. Unii vad ca se intorc la pagina 1 si nu mai am rabdare cu ei (dupa ce multi au spicuit din ce am spus eu si au recunoscut ca am dreptate partial - chiar daca in semnatura au doar BMW-uri). Ori nu au citit, ori au uitat pe parcurs - in orice caz e problema lor.

Eu nu mai plec de la zero.

 

Si bine ca mi-ai atras atentia sa nu ma bag in aceeasi oala cu ei.

Link to comment
Share on other sites

Summary

 

Discipline M3 (E46) S4 (B6)

Track Performance 48 points 5 points

Straight line speed 216 points 199 points

Total 264 204

 

The Answer

BMW M3 (E46) is noticeably faster.

 

 

Motane, calca apa... gen :twoup:

Link to comment
Share on other sites

 

Am mai explicat/comentat asta; Este dubios in sensul ca are foarte multe viraje in defavoarea liniilor drepte (linii drepte in care seria 1 exceleaza)

Chiar eu am postat si specificat ca pe alt circuit a iesit mai lent R32. Nu asta e discutia.

 

Este evident ca pe un circuit de mare viteza Hockenheim - de exemplu (cu multe linii drepte) BMW bate R32-ul. Doar completeaza ce am spus nu ma contrazice cu nimic.

 

Eu cu abordatul virajelor am o problema (aici majoritatea forumistilor traiesc cu o idee preconceputa falsa - ca bmw e lipit de sosea in curbe); Nu cu liniile drepte. Iti garantez ca in 99% din curbe R32-ul / S4-ul intra si ies cu viteza mai mare.

 

La fel si S4 comparativ cu serie 3.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Eu cu abordatul virajelor am o problema (aici majoritatea forumistilor traiesc cu o idee preconceputa falsa - ca bmw e lipit de sosea in curbe); Nu cu liniile drepte. Iti garantez ca in 99% din curbe R32-ul / S4-ul intra si ies cu viteza mai mare.

 

pai pentru ca alea sunt 4x4, care-i minunea, care-i nelamurirea ??? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

 

Am mai explicat/comentat asta; Este dubios in sensul ca are foarte multe viraje in defavoarea liniilor drepte (linii drepte in care seria 1 exceleaza)

Chiar eu am postat si specificat ca pe alt circuit a iesit mai lent R32. Nu asta e discutia.

 

Este evident ca pe un circuit de mare viteza Hockenheim - de exemplu (cu multe linii drepte) BMW bate R32-ul. Doar completeaza ce am spus nu ma contrazice cu nimic.

 

Eu cu abordatul virajelor am o problema (aici majoritatea forumistilor traiesc cu o idee preconceputa falsa - ca bmw e lipit de sosea in curbe); Nu cu liniile drepte. Iti garantez ca in 99% din curbe R32-ul / S4-ul intra si ies cu viteza mai mare.

 

La fel si S4 comparativ cu serie 3.

 

Compara cu un X domnu...atunci obtii rezultate relevante. Asa vorbim.....vorbe...What next? Bagam in discutie si FWD ca sa facem ciorba buna? Cum spunea si pole...evident ca un 4wd intra cu viteza mai mare in curba. Nimeni nu te-a contrazis din punctul asta de vedere. BMW sta lipita de sosea. Asa cum spunea si tu mai sus, daca nu sta la fel de bine ca un quattro asta nu inseamna ca nu sta bine. Lumea spune ca BMW e lipit de sosea, si lumea are dreptate. Ca un Audi Quattro sta si mai lipita...asta e partea a doua, la fel face si un BMW X. Nu stiu cu ce scop au loc aceste contradictii...

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi place vw, chiar nu ma atrage, insa sunteti constienti ca toata sarada asta a inceput de la faptul ca 99% din posesorii bmw, nu sunt in stare sa recunoasca ca si alta masina poate sta bine pe sosea, poate chiar mai bine decat subsemnata. Exact ca o femeie sunteti, nu va poate spune nimeni ca exista si alte femei frumoase, unele cel putin la fel de frumoase ca voi, fiindca se va lasa cu urmari :twoup:)
Link to comment
Share on other sites

@ Cere e foarte tare site-ul asta al tau; Chiar am elucidat multe chestii cu el.

 

Luam masina in cauza Golf - echipare sport GTI si punem pe ea un motor de 2.0l Inline 4, Turbocharged, 16v tractiune FATA.

versus serie 1 130i 3000 cmc cu 30 CP in plus. (din pacate BMW nu face si motoare turbo de 2000 cmc - deci de nevoie am facut aceasta alegere)

 

Masina respectiva (BMW) castiga 0.5 secunde doar cand pleca de pe loc la 0-100. Pe toate circuitele mai scurte (pana in 1.40.00 s) castiga cu aproximativ 1 secunda.

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/458...67cd391964.html

 

Cum obtii performante sensibil egale pe un circuit desi motorul e mai slab?

De data aceasta tractiunea nu este integrala !!!

 

 

 

 

Lumea spune ca BMW e lipit de sosea, si lumea are dreptate. Ca un Audi Quattro sta si mai lipita...asta e partea a doua, la fel face si un BMW X. Nu stiu cu ce scop au loc aceste contradictii...

 

Pai daca admiteau oamenii de la pagina 1 acest lucru nu mai aveam niciun motiv de polemici. Dar ei s-au incapatanat sa sustina contrarul...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

AUDI rullzzzz ! :) e bine asa ?

 

ba ce rau imi pare ca am vandut A4-ul, acum pisham toate bmw-urile astea naspa de se rastoarna si ies in decor :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@ Cere e foarte tare site-ul asta al tau; Chiar am elucidat multe chestii cu el.

 

Luam masina in cauza Golf - echipare sport GTI si punem pe ea un motor de 2.0l Inline 4, Turbocharged, 16v tractiune FATA.

versus serie 1 130i 3000 cmc cu 30 CP in plus. (din pacate BMW nu face si motoare turbo de 2000 cmc - deci de nevoie am facut aceasta alegere)

 

Masina respectiva (BMW) castiga 0.5 secunde doar cand pleca de pe loc la 0-100. Pe toate circuitele mai scurte (pana in 1.40.00 s) castiga cu aproximativ 1 secunda.

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/458...67cd391964.html

 

Cum obtii performante sensibil egale pe un circuit desi motorul e mai slab?

De data aceasta tractiunea nu este integrala !!!

 

 

 

 

Lumea spune ca BMW e lipit de sosea, si lumea are dreptate. Ca un Audi Quattro sta si mai lipita...asta e partea a doua, la fel face si un BMW X. Nu stiu cu ce scop au loc aceste contradictii...

 

Pai daca admiteau oamenii de la pagina 1 acest lucru nu mai aveam niciun motiv de polemici. Dar ei s-au incapatanat sa sustina contrarul...

 

Nu am inteles ce ai vrut sa spui prin: "Masina respectiva (BMW) castiga 0.5 secunde doar cand pleca de pe loc la 0-100. Pe toate circuitele mai scurte (pana in 1.40.00 s) castiga cu aproximativ 1 secunda."

 

Secundele se castiga greu pe un circuit...foarte greu chiar. Deci a spune ca o diferenta de o secunda e sensibil mai buna(sau mai slaba, depinde din ce perspectiva privesti) e putin cam mult. De asemenea cu cat circuitul este mai scurt si mai virajat cu atat performantele superioare ale motorului sunt din ce in ce mai irelevante, intrand aici in functie performantele sasiului....si asta e valabil atat pentru masini cat si pentru motociclete...a se vedea diferentele de rezultate in mai toate campionatele si a se compara in functie de lungimea traseului....obtii acelasi efect!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

AUDI rullzzzz ! :) e bine asa ?

 

ba ce rau imi pare ca am vandut A4-ul, acum pisham toate bmw-urile astea naspa de se rastoarna si ies in decor :twoup:

Ai facut fericit MOTANUL cu afirmatia asta! Cred ca acum jubileaza la calculator... :( Hai cu totii sa strigam in cor ca grupul VAG rullz si ca BMW-ul e o brand de amatori care se dau mari inutil si si-au creat niste legende fantasmagorice@

 

Bietul om (initiatorul topicului) a cerut o opinie cu privire la un E46 316/318 si un Golf IV si MOTANUL a inceput sa vorbeasca de R32, RS4 Lambo etc... :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Acum am citit niste posturi ale MOTANULUI pe VW forum tot pe topicul omului care se pare ca chiar vrea sa isi ia o masina si oscileaza intre E46 si Golf IV si ghici cum ne-a catalogat: "dusmani"... :) Bogdyy este mic copil pe langa asta! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa gresesc, e doar parerea mea. Dar nu vezi tendinta in ziua de azi? Lambo e integral, Porsche e integral, pentru ca nu se mai poate pune atat de multa putere doar pe o singura punte, ai nevoie de toate rotile. Sub o anumita putere, nu prea e mare nevoie de 4wd, dar deja cand nu mai ai cum sa tii masina pe strada cu caii doar pe o punte, integralul e decisiv. Si n-ai cum sa vezi in F1 vreodata integrale ca nu au nevoie, e ilogic sa ingreunezi masina aia atat de performanta si de stabila doar ca sa ai 4wd.

 

Eu am o părere un pic diferită.

 

Versiunile extreme de Porsche şi Lambo, de exemplu Porsche GT2 şi Lamborghini Gallardo Valentino Balbani Edition sunt cu tracţiune spate.

 

Tracţiunea integrală este foarte populară din cauza clienţilor ţintă ale mărcilor exotice.

 

Cel care-şi permite un Porsche sau altă maşină exotică sau supercar nu prea are timp să ia lecţii de pilotaj, este un om bogat şi, foarte probabil, destul de comod, nu are chef să se obosească şi probabil nici timp.

 

Vrea o maşină rapidă, scumpă, performantă şi cât mai uşor de condus.

E mai uşor să conduci tare o maşină cu tracţiune integrală decât una cu tracţiune spate, mai ales când vorbim de puteri de peste 400 cp.

 

La cât de bine sunt echilibrate aceste maşini, poţi avea doar tracţiune spate şi la 500-600 cp, ĂŽnsă la faza asta trebuie să fii foarte priceput la volan, trebuie să ĂŽnţelegi dinamica maşinii, să dozezi ca lumea acceleraţia, altfel o să ajungi ĂŽn decor.

 

Ca o tendinţă generală, maşinile performante (deci şi scumpe) devin din ce ĂŽn ce mai uşor de condus.

Nu văd chestia asta ca un lucru neapărat negativ, mai ales că devin şi mai sigure, ĂŽnsă astfel se pierd unele lucruri.

 

Dacă mi-aş permite un Porsche, aş lua unul cu tracţiune spate.

Unul cu tracţiune integrală ar fi cu siguranţă mai uşor de condus, dar nu la fel de manevrabil şi plăcut de condus.

 

In linie dreapta tractiunea spate are 2 avantaje majore: mai usoara si mai multa putere la roata.

Acest avantaj poate fi suficient pentru a castiga per total.

 

Asta nu inseamna ca strict in curba tractiunea spate castiga timp. (de regula nu castiga)

 

Eu cred că ĂŽn mâinile unui şofer bun sau a unui pilot, o maşină cu tracţiune spate va fi mai manevrabilă ĂŽn curbe decât una cu tracţiune integrală.

 

Motivul este simplu, tracţiunea integrală este subviratoare.

 

Mă refer la maşini cu aceeaşi putere la roată şi de greutăţi similare.

 

Dacă-i dai unui om care chiar se pricepe la maşini şi la condus, de exemplu Tiff Needell, să aleagă ĂŽntre variantele de mai sus, sunt sigur că ar alege varianta tracţiunii spate.

Pe de altă parte, mulţi oameni aleg tracţiunea integrală.

Motivul nu este faptul că n-ar fi ĂŽn stare să ĂŽnveţe să stăpânească o astfel de maşină, ĂŽnsă nu prea ĂŽi interesează.

 

După părerea mea, nu ai cum să scoţi tot ce se poate dintr-o maşină pe stradă.

Doar dacă te duci pe circuit poţi ĂŽnvăţa să faci asta cu adevărat.

 

Exact asa si este monoton. Adica neutru ca si comportament in viraj.

Orice pilot o sa-ti explice ca pentru a aborda un viraj cu viteza cat mai mare este bine sa ai raza de curbura cat mai mare.

Cei doi concurenti intra cu aceeasi viteza intr-un viraj. Audi-ul apuca interiorul (adica pe unde e mai greu) si are o tinuta impecabila; (chiar isi permite sa smuceasca spre interior si ramane ca pe sine). BMW e pe partea mai larga (deci avantajat) si pierde aderenta fiind la limita sa se rasuceasca.

Cine are ochi de interpretat interpreteaza care a stat mai bine in viraj. Cronometru nu este pacalit nici de drifturi nici de fum.

 

Nici nu ma intereseaza ca Audi-ul sta mai bine in viraj. Ma amuza discutia.

 

Eu ĂŽnţeleg că eşti fan VAG, ĂŽnsă ar fi mai frumos să fii obiectiv.

 

Ca să fie lucruri clare, eu nu sunt fanatic, ştiu că există maşini superioare mărcii BMW.

 

Ănsă printre aceste mărci nu este Audi.

 

Sunt destule cazuri ĂŽn care comparaţiile BMW vs. Audi la capitolul manevrabilitate ĂŽn curbe au ca ĂŽnvingător prima marcă.

 

Ca un exemplu, noul M3 E92 este peste RS4. Asta-i viaţa. :twoup:

Aşa spun cei de la Fifth Gear şi de la Top Gear, nişte oameni care au condus mai multe maşini decât am condus noi.

 

Apreciez marca Audi, ştiu că sunt maşini de calitate, ĂŽnsă sunt aproape ĂŽntotdeauna subviratoare, prin urmare inferioare ĂŽn curbe.

 

La foarte multe clase BMW sta mai prost in curbe decat VAG (fie VW, Audi, Porsche, Lamborghini).

La masini stock si in marea majoritate a cazurilor la bani mai putin. (exceptie fac R8-ul si porsche)

 

Nu mai băga Porsche şi Lamborghini ĂŽn aceeaşi oală cu restul grupului VAG.

Nu au nimic de-a face unele cu altele ĂŽn afară de de faptul că fac parte din acelaşi grup.

 

Porsche şi Lamborghini nu sunt concurente cu marca BMW.

 

Sau vrei să spui că cel care-şi ia Skoda Octavia 1.9tdi de fapt ĂŽşi ia un Baby Lamborghini sau Porsche?

 

 

------

 

Ăn orice caz, topicul ăsta s-a dus dreacu.

Ăntotdeauna trebuie să se ajungă la versus-uri inutile.

 

Redundanţa este evidentă, pe un forum de proprietari de 318i, 320i, 320d, 520d şi 525d, ĂŽntotdeauna se ajunge la comparaţii ĂŽntre variante de top.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.