Jump to content

Vreau sa schimb motorul.Un 2.0 cu un 2.5 sau 2.8


Recommended Posts

a venit vremea sa-i schimb motorul.toata lumea ma intreaba,ce motor are?2.0 sau 2.5?iar eu devin trist...am 2.0.vreau un 2.5 si astfel toate frustrarile vor disparea...

 

parca as mai vreau ceva cai :twoup:

 

problema e in felul urmator:stiu ca daca pun 2.5 pe e34 o perioada voi fi extrem de multumit...dar o sa ma gandesc ca daca-i puneam 2.8 acum puteam sa-l modific un pic,macar admisia :) si obtineam ceva cuplu si un cal,doi.ideea e ca omul vrea cai in plus dupa ce se obisnuieste cu masina...

 

intrebarile ar fi cateva?

 

1.am cutie GETRAG,oare face fata la 2.5?eu zic ca da!la un 2.8 nu cred...

 

2.daca pun 2.5 trebuie sa schimb franele?daca pun discuri noi si placute noi e ok?daca pun 2.8 trebuie musai schimbate!

 

3.ca si modificari,motorul de 2.5 intra pe suporti?e mai greu?are prinderile la fel?

 

4.o sa am probleme la RAR?

 

5.impozitul la 2.5 cat e?dar la 2.8?

 

rog pe cei care au facut aceasta schimbare de la 2.0 la 2.5 sau 2.8 sa isi spuna parerea.

 

deocamdata vreau 2.5 dar nu exclud varianta 2.8.

 

multumesc celor care au rabdarea sa citeasca si sa inteleaga...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut 2.0, am pus 2.8, se cam stie.

 

 

1. La 2.5 da, la 2.8 nu.

2. Nu trebuie neaparat sa schimbi discurile nici daca pui 2.5, nici daca pui 2.8. Eu si acum am franele de 2.0, se descurca exemplar, numai sa nu abuzez de ele, ca nu le place temperatura.

3. identic, atat 2.5 cat si 2.8

4. n-am trecut prin asta

5. nu stiu

Link to comment
Share on other sites

m-am lamurit cu franele..trebuie sa pun etrieri de 2.5 si discuri ventilate de 2.5 stock.

 

PROBLEMA este cu calculatorul.adica daca pastrez calculatorul meu care ar fi siemens trebuie sa-l resoftez pt ca sa recunoasca motorul de 2.5.daca pun calculatorul motorului de 2.5(cel pe care-l voi cumpara) trebuie schimbata mataraia aferenta,mult de desfacut............

 

@roco123 cum ai facut cu calculatorul?

Link to comment
Share on other sites

@roco123 cum ai facut cu calculatorul?

Pai am luat motorul cu tot cu intalatie si calculator, nu asa se vinde un motor?

 

In legatura cu seriile, daca ai in carte seria motor, e mai nasol in caz de ceva.

Daca ai ''fara serie'' motoarele sunt identice ca forma, trebuie sa fi nebun sa faci omologarea motorului.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Clar 2.5. Stii ca vorbeam o data, cine a avut 2.5 si a incercat sau a avut 2.0 a regretat 2.5, din toate punctele de vedere. Nici macar consumul nu e departe. Poate doar in cazul in care mergi cu un 2.0 in stare foarte buna, in mintile lui si un 2.5 obosit si cu probleme.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca ai sa fii multumit (245Nm cuplu nu-s de colo, fata de 190Nm), mi ales in conditiile in care pastrezi diferentialul de 2.0, ai s abati un 2.5 stock ca performante

 

confirm cu o singura precizare daca pastreaza diferentialul sigur bate un 2,5 stock dar pierde la viteza maxima!

Link to comment
Share on other sites

o sa te cam tii cu pisicuta 2.5 (E36 fuge mai bine ca E34 la aceeasi motorizare, pentru ca e mai usor)

:) :)

 

eu am gandit inginereste...adica dupa e36 316 m-am urcat pe e34 2.0 si este diferenta..de vreo 48 cai si 40Nm,exceptand greutatile,ma rog.

 

m-am gandit ca dupa 2.0 pe 2.5 cam tot aia va fi,vreo 42cai si 55Nm.

 

e bun rationamentul? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Yuppp :) chair ceva mai drastica va fi diferenta

:twoup:

 

ultima intrebare ar fi :calculatorul se scoate cel de 2.0 si il mufez pe cel de 2.5?are pinii la fel?desfac tot cablajul?chiar in desfac? :)

da,se poate folosi calculatorul de la 2,o la 2,5 si invers,suna-ma daca vrei mai multe detalii.

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi pe 2.5 toata operatia va fi mai simpla si mai putin costisitoare. Motoarele arata identic, asa ca la RAR te descurci mai usor. Diferenta este foarte mare intre 2.0 si 2.5.

Pe de alta parte 2.8 are potential mai mare .. vezi ce scoate tovarasul rocco din el .. :twoup:

Dar cred ca vei fi multumit oricum. Sincer de la 2.5 as trece doar la V8 de 4 l, 540i e34, editiile alea cu suspensie M se apropiau binisor de M si la liniute si pe circuit.

Totusi M60 si M62 e infinit mai ieftin si mai usor de intretinut decat S38, care desi este un motor extraordinar e foarte pretentios si extrem de costisitor de intretinut.

Link to comment
Share on other sites

AratĂŁ identic motoarele...Âşi cu serile bĂŁnuiesc cĂŁ se rezolvĂŁ...

Am un prieten ce are un 320i E36 cu 2.8 pe el :twoup:

 

Nu aratĂŁ identic, ĂŽnsĂŁ se pot schimba capacele.

 

Seriile nu se "rezolvĂŁ".

 

Cu RAR-ul nu ai treabã pentru cã maºina este deja Înmatriculatã În România.

 

Prin urmare, ITP-ul se face la orice staĂžie ITP.

 

Problema seriei dispare atunci când ai trecut În acte "fãrã serie motor".

 

 

 

Nu pierzi nimic din viteza maxima. La 4000 o sa ai tot 140, insa ai sa ajungi mai repede la cei 140 decat un 525 stock. Graficul vitezelor ramane neschimbat fata de ce ai acum, atata doar ca masina va urca mult mai repede.

Colegul voia sa spuna c anu vei atinge viteza maxima constructiva a unui 525 stock, adica 225km/h (asta se poate rezolva cu resoftare si urcare a turatiei maxime de la 6500 la 6700-6800 rpm)... oricum, nu stiu de cate ori ajungi la 200, d-apai la 225.

 

Este mai bine sĂŁ punĂŁ diferenĂžialul de fabricĂŁ de 525i.

Atunci când ai un diferenÞial mai scurt, câºtigi demaraj ºi pierzi vitezã maximã.

 

Ăn orice caz, diferenĂžialul de fabricĂŁ este cel mai echilibrat pentru maÂşinĂŁ, prin urmare acela este alegerea optimĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.