Jump to content

Vreau sa schimb motorul.Un 2.0 cu un 2.5 sau 2.8


Recommended Posts

Inginerii de la BMW ştiu mai bine decât tine ce diferenţial se potriveşte mai bine pe o anumită motorizare.

 

Iar un diferenţial sh pentru E34 chiar nu costă mult.

Cu ocazia asta poate lua un autoblocant.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu diferential de 2,0 cam cat castiga la demaraj?

Ia suta cu jumatate de sec. mai repede?

Ia suta mai tarziu decat cu un diferential mai lung.

 

Un exemplu scurt.

 

Diferential 325i, raport 3.15, trebuia sa schimb din viteza 2 in viteza 3, chiar inainte de 100km/h, un 0.3-0.5 sec pierdeam din start acolo.

Diferential 328i, raport 2.93, Cu viteza a doua trec de 100km/h, astfel NU mai sunt nevoit sa schimb inca o treapta.

Nu mai spun ca ma lansez mult mai bine cu grupul 2.93 de pe loc.

 

Eu am castigat timpi si pe 400m, si pe 0-200, si 0-100 cu diferential mai lung, adica original.

 

la 0-200 la fel, cu 3.15 schimb din 4 in 5, exact inainte de 200km/h reali.

 

 

Un diferential scurt nu-ti da neaparat acceleratie mai mare, motorul rupe aderenta mult mai repede, cel putin viteza 1 si 2, as fi praf cu un 3.45, degeaba zici ca accelereaza mai bine daca NU ai cum sa pui puterea aia jos.

 

Facem un test cand vreti voi, vin cu masina mea, contra altuia cu acelasi motor, dar cu 3.45 la grup, pana la 120km/h am 2-3 masini in fata, pur si simplu n=ai cum sa pleci calumea cu un grup scurt, invarti rotile in gol.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

DOMi, lasa-l ca si-asa a luat-o pe campii si vrea sa schimbe motorul, nu-i mai da si tu idei, ca schimba toata masina :)

asa si :(

 

faceti va rog un rezumat cu diferentialul ca m-ati spart! :)

 

nici nu stiu de care am,poate ma invatati voi :twoup:

 

stiu ca pe pietris se invarte doar o roata,atat.deci nu e autoblocant.

Link to comment
Share on other sites

prima oara schimb franele.am gasit etrieri sh pt 525 stock la 100 ron/buc.trebuie si furtunuri de frana,discuri ventilate stock vreo 250 ron/setul si placute normal.

 

dupa mai strangem banuti pt motor.cred ca il dau pe al meu la schimb plus diferenta.vreau unul bun,bun...mai nou din '95 sau '94 cu vanos.

Link to comment
Share on other sites

2.0i asta al tau de acu e cu VANOS ? daca nu, nu poti pastra AC, are prinderi diferite de la VANOS la non-VANOS. Deci tre sa cauti si un compresor de AC. NU stiu sigur la alternator cum e, dar compresorul nu merge. SI la astea SH sunt multe obosite, greu de testat...
Link to comment
Share on other sites

SI la astea SH sunt multe obosite, greu de testat...

da e cu vanos.si trage bine,asta e parerea mea.cine cunoaste masina a zis sa nu vand motorul ca e bun.si baiatul care mi-a adus-o din germania a zis la fel.dar..nu mai pot,vreau cai in plus.ma simt neimplinit,parca nu sunt eu.cand vad pe strada un a4 cu 3.0diesel si nu pot sa-l fac mor.de ex 2.7diesel il fac,mai greu dar il fac.parca nu sunt barbat asa.fac de ras bmw-ul,ce naiba.daca mai ma coiesc mult cred ca punem 2.8 sau un V8 dar costa mult tot ce trebuie schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot vrei upgrade, ia m52b28, generatie mai noua, trage semnificativ mai bine ca 2.5.

 

Ca exemplu, intre 528i si 525i e39, au fost poate mai bine de 3 masini pe 400m, caz in care 528i avea roti de 19, iar 525i avea 17, ambele masini stock, ingrijite, la asta am fost martor.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e diferenta la pret si costul modificarilor intre M50B25 si M52B28. Dar apoi nu o sa te mai opresti, o sa te i-a gaia.... Faci ca Rocco...Incepi cu admisie.. apoi axe cu came, serpisori .. + X + Y .+ Z ... o sa te lase nevasta. :twoup:

Motoare cu absolut totul si cu garantie bat la 2000 + de euro. Sunt si la 500 dar le iei cum le vezi...

Ca sa il iei ieftin si sa il poti macar asculta, face niste teste cat de cat doar sa cauti masini accidentate si sa te duci sa le vezi, o aduci pe trailer si faci transplantul. Dar asa e mai mare daraua decat ocaua..

Uite aici unul cu garantie un an vreo 1400 de euro . Probabil ca te mai poti porci

http://cgi.ebay.de/TOP-Motor-M52B28-6S2-BM...=item563c53dee8

 

Ca sa iti faci o idee mergi pe www.google.de si cauti BMW Gebrauchetmotor..vezi ce iese, intri pe dealeri de dezmembrari si sapi.

 

Chestia e ca toti astia de pe net posteaza preturi mai mari de regula, functioneaza pentru oameni ca mine de exemplu care sunt si puturosi sau nu au timp sa se urce in masina sa alerge pe la tot felul de firme de dezmembrari.

Ca exemplu, scaune fata de piele pentru e34 nu gasisem pe net in stare buna, sub 300 de euro perechea. Mergand la picior, in primul parc in care am intrat am luat scaunele fata cu tot cu bancheta cu 140. ...

Daca ai posibilitatea sa faci un drum prin germania si sa te opresti langa un oras mai mare, iti faci o lista cu 4-5 parcuri mari si sigur gasesti ceva.

Link to comment
Share on other sites

deci..prima oara schimb franele,etrieri,discuri si placute de 2.5 stock.inainte de asta trebuie sa schimb un brat pe fata ca am dat azi intr-o groapa cu bolovani...se intampla in Saftica pe Dn.

 

dupa care fug de acasa vreo saptamana sa nu dorm iar pe pres si ma intorc fara bani dar cu 2.8.

 

in prima faza as merge cu 2.8-ul asa stock,dupa aia admisie de 2.5 fara vanos si cu ce resoftari or trebui.

 

nu schimb cutia,nici cardanul,nici diferentialul.merg asa pana crapa.

 

ce cuplu are 2.8 stock?280Nm?193cp?

 

stie cineva cat consuma fata de un 2.5 sau ce greutate are motorul.dimineata m-a lamurit cinebva dar am uitat.

Link to comment
Share on other sites

Motorul la 2.8 e mai usor ca motorul de 2.5

Nu mai retin cu cat, 2.5 are blocul de fonta, deci e greu ca, caloriferele alea comuniste, iar 2.8 are de aluminiu.

 

Daca vrei sa modifici, NU lua m52b28TU, adica dublu vanos.

Daca vrei un motor corect, care consuma ok si merge ok, ia cu dublu vanos, insa la ala n-ai ce sa modifici.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa modifici, NU lua m52b28TU, adica dublu vanos.

Daca vrei un motor corect, care consuma ok si merge ok, ia cu dublu vanos, insa la ala n-ai ce sa modifici.

m52b28TU e cel din '96,corect?

 

vreau 2.8-ul pus pe e36,ca pe e34 nu s-a pus.deci pana in '95 cred.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.