Jump to content

Vreau sa schimb motorul.Un 2.0 cu un 2.5 sau 2.8


Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi iubesc masina ca in prima zi..dar cam trag de ea,schimb cam sus..poate m-am invatat eu cu ea sau poate se apropie transplantul :twoup: si eu nu stiu :)

 

cei V8-uri or gandi la fel,asa,sa aiba cai in nestire?cred ca e si prostie undeva..

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Nu, frate. vezi ca nu stii. Asculta ce-ti spun eu: filtru sport, scoti catalizatorul, pui chip si ajungi pe la 185 de cai (filtru aprox 5 cai, catalizatorul -pe bune- da cam 10% din puterea stock, deci in jur de 10-15 cai, si remap da cam 10-12%, adica 15-18 cai... 155+13 (am pus valoare d emijloc)+16= 184 de cai)

 

aha, deci daca scoteam catalizatoarele la M6, o puneam de 50 de cai in plus ? :twoup:

 

pe bune mas, dai niste cifre atat de exacte incat ma gandesc ca le-ai masurat pe Dyno nu ?

 

PS: 50 de cai pe catalizator, deci 100 CP in plus ca-s 2 ? :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mha, faceam misto... zice mas ca daca scoti catalizatoru' castigi 10% din puterea motorului stock, deci daca scoti catalizatoarele la m6/m5, unde ai 500 CP x 10% = 50 CP x 2 (ca sunt 2 catalizatoare) = 100 de CP castigati numai din catalizatoare :twoup:
Link to comment
Share on other sites

La M, din start are evacuare sport, gandita in principal pentru performanta, apoi pe poluare.

La restul masinilor, poluarea conteaza mult mai mult decat performanta, era si clar sa fie asa.

La mine nu a contat aspectul ECO si eliminarea catalizatoarelor a dat un rezultat excelent.

Nu am numere dyno, nu am nici placebo, insa la mine, dupa modificarile facute, pot sa zic ca era necesara o evacuare free flow, s-a simtit teribil de mult, pot sa spun ca s-a simtit diferenta mai mult decat cand am softat masina, daca puteti sa va faceti o idee ce inseamna asta, e ok. Daca nu, nu mai continui cu discutia.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ai vorbit tu cu ea si ti-a spus asta?

 

Masina se comporta ca si cum ar fi avut sondele de dupa catalizator foarte defecte. e mult de explicat. Daca nu se aprinde check engine nu inseamna ca totul e in regula cu masina :(

 

Am verificat pe tester.

 

E mult de explicat, adică eşti cam pe ingineria diagnozei, ceva de genul acesta, şi nu vrei să te reţin. :twoup:

 

 

Frate, nu-ntelegi ca noi vorbim prostii? ce stim noi... sntem niste giurumei si dam cu seminte si nu stim nimic... n-auzi ca masina stock e a mai tare? tu iti dai seama ca un E36 sau E46 328i stock te pisha de te-nvarti? :)

 

Păi asta cu catalizatoarele face parte din povestea ta nemuritoare cu privire la faptul că nu ai motor de 2.8 ci de 2 litri.

Cu alte cuvinte, l-ai făcut pe amicul tău cu E60 530d din cauza catalizatoarelor eliminate, soft-ului şi sugar, spice and everything nice. :)

 

Probabil că Roco a simţit aşa de mult pentru că avea catalizatoarele ĂŽnfundate, asta ar fi cea mai plauzibilă explicaţie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu am avut catalizatoarele infundate, tablele alea erau perfect curate, ale mele nu erau din ceramica.

La un motor stock sunt sigur ca nu se simte asa, n-are cum, dar motorul meu suge cu 40-50% mai mult aer decat stock, trebuie sa-l scoata pe undeva, cum am marit debitul de aer intrat, trebuia marit si debitul evacuarii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.